Ψάχνω για δυνατή g9 led λάμπα

skiabox

New member
14 May 2008
61
Λάρισα
Στο γραφείο μου χρησιμοποιώ μια λάμπα αλογόνου g9 στα 75 watt.
Εχει βγει κάποια led g9 μου να φθάνει αυτά τα lumen(αυτή τη φωτεινότητα δηλαδή);
Μου έδωσε ένα μαγαζί να δοκιμάσω μια 40άρα led (αντίστοιχη με 40watt πυρακτώσεως) αλλά ενώ μου άρεσε το χρώμα (θέλω από θερμό που είμαι τώρα να παω σε ψυχρό) η φωτεινότητα δε μου έφτανε σε καμία περίπτωση.
Ευχαριστώ.

Πιστεύεις επαρκεί για λάμπα γραφείου;
Πρόσεξε γιατί ρωτάω.
Επειδή είμαι προγραμματιστής την έχω λίγο στο πλάι για να κοιτάζω την οθόνη.
Για αυτό και έχω την απαίτηση να είναι αρκετά δυνατή ώστε το φως ενώ δεν είναι από πάνω ακριβώς από το πληκτρολόγιο να το φωτίζει αρκετά από αυτήν την απόσταση.
Οπότε τα 400 lumen μου φαίνονται πολύ λίγα.

PS : Εκτός βέβαια αν έχεις κάνει τη σύγκριση με μια 75w αλογόνου στο ίδιο φωτιστικό και βλέπεις ότι φωτίζει το ίδιο, οπότε δεν έχει πια σημασία να ασχολούμαστε με τα lumens που γράφουν πάνω.

Last edited:
Ναι για το πληκτρολόγιο και γενικά για το κάτω μέρος του γραφείου.
Το φωτιστικό είναι ένα με βραχίονα.

Κάτω μέρος του γραφείου; Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς.
πχ κάτω απο το γραφείο τη συρταρίερα αν υπάρχει;

Επίσης η 75W αλογόνου είναι πάνω απο 1200lumen.
Δεν νομίζω να βρεις αντίστοιχη led σε g9 με τόσα lumen.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Θα μπορούσες να δείς κάτι τέτοιο όμως για keyboard

http://www.e-shop.gr/ypologistes-pl...CF%CB%CF%C3%C9%CF&filter-2229=1&filter-8835=1

Υπόψην ότι 1200lm από led αν έχεις οπτική επαφή με το λαμπτήρα είναι ούτως ή άλλως ακατάλληλη και να υπάρχει. Ειδικά από τόσο κοντινή απόσταση. Θα σε γκαβώσει τελείως.

Ριξε μια ματια εδω

Οτι ειναι ηλιος αλλα βρηκα εκει μια G9 για διαβασμα αξιοπρεπεστατη.

Ρωτα μονο ποια ειναι νεας γενιας γιατι οι καινουργιες πολλες φορες βγαζουν περισσοτερο φως απο τις παλιοτερες και ας λενε .....

Εννοω ότι δε θέλω να φωτίζει μόνο το πληκτρολόγιο αλλά να υπάρχει φως γενικά.
Μη πάμε όμως την κουβέντα στην επιφάνεια.