Pure Amarra Mac Music !!!!!

Νομίζω ότι από τη στιγμή που το Amarra και το Pure Music είναι software και συνεχώς βγαίνουν και καινούργια updates και για τα δύο (και για το Amarra τουλάχιστον έχει αναφερθεί ότι κάθε νέα έκδοση είναι και καλύτερη από την προηγούμενη), ίσως να είναι θέμα προτίμησης τελικά.

Το παραπάνω βέβαια είναι μια απλή σκέψη που κάνω χωρίς να ξέρω σε βάθος τις διαφορές των προγραμμάτων ή τις διαφορές στον τρόπο που διαχειρίζονται τα αρχεία.
 
Θεωρητικά πάντως δε θα έπρεπε να έχουν διαφορές στον ήχο.
Ενώ και οι καινούριες εκδώσεις υποθέτω ότι περισσότερο features / look and feel θα αλλάζουν παρά τη μηχανή ήχου.
 
Το απίθανο Τάσο είναι ότι ενώ και τα τρία (itunes, amarra, pure music) ΕΙΝΑΙ bit perfect οι διαφορές μεταξύ τους (τουλάχιστον στο δικό μου σύστημα) είναι εμφανέστατες και άμεσα ανιχνεύσιμες......
 
Το απίθανο Τάσο είναι ότι ενώ και τα τρία (itunes, amarra, pure music) ΕΙΝΑΙ bit perfect οι διαφορές μεταξύ τους (τουλάχιστον στο δικό μου σύστημα) είναι εμφανέστατες και άμεσα ανιχνεύσιμες......
αυτο πως το ανιχνευεις οτι ειναι bit perf.?
Εμενα π.χ στο πισι με asio που παιζω υποτιθεται οτι ειναι bit perf.οταν λοιπον βαζω dsp sto jriver συνεχιζει να δειχνει οτι παιζω bit perf sta menu του asio
 
economidis, ναι για αυτό είπα θεωρητικά. Λ.χ. ένα buffer είναι δεδομένο το τι κάνει.

Φυσικά υπάρχει χώρος για πειραματισμό και στα υπόλοιπα buffers και επιλογές του συστήματος (λ.χ. Priority).
Αν θυμάμαι καλά και το weiss έχει επιλογές για το buffer του driver.

Farflung, όντος οξύμωρο το dsp + bit perfect.
 
Bit-perfect εννοούμε να στέλνουμε ακριβώς τα αρχικά δεδομένα στο dac.
To dsp δε μπορώ να καταλάβω πως βγάζει πάλι τα ίδια αρχικά δεδομένα.

(Εκτός εάν εννοείς ότι απλά δείχνει τον ίδιο ρυθμό δειγματοληψίας.)
 
Πάντως οι εταιρείες αυτές υποστηρίζουν ότι παίζουν πολλά πράγματα ρόλο, διαβάστε μία δήλωση από την Sonic Studio εταιρεία κατασκευής του amarra

"Amarra sounds better because we have optimized each aspect of the system, from how we do our processing (i.e. math), data handling, scheduling / timing within computer and how devices are accessed. One example is how we try to cache data to avoid disc access and subsequent noise / rf from the disc servo moving. This work has been done over 20 years and addresses all aspects of software, and hardware / systems design"
 
Επίσης κάποιες σημειώσεις από το 6 moons για το πως κάθεται το pure music πάνω από το itunes

"Also, PureMusic does not operate iTunes in 'ghost mode', i.e. in the background but muted. Pure Music embeds itself deeper in the host's OS. It thus does not play the same track simultaneously in iTunes to allow instant toggles back and forth as does Amarra."

"As Rob explained for this toggling between iTunes and Pure Music, Amarra's "Ghost Mode is entirely a different thing and not similar to Less is More. Ghost Mode is still connected to iTunes. Less is More isn't. The regular iTunes UI interaction mode of Pure Music is much better than Ghost Mode which is always causing iTunes to communicate with/send RF energy to the Remote App on an iDevice - besides the other problem of wastefully playing a file twice just to play it once. Ghost Mode also has a flaw in Amarra's (2.1) cache mode. The whole point of memory play is to keep the hard disk from being accessed during playback. That's impossible if iTunes is also playing the file in the background (reading from disk). So when iTunes is active and playing (Ghost Mode) there is no real point to using the cache mode."
 
Last edited:
Bit-perfect εννοούμε να στέλνουμε ακριβώς τα αρχικά δεδομένα στο dac.
To dsp δε μπορώ να καταλάβω πως βγάζει πάλι τα ίδια αρχικά δεδομένα.

(Εκτός εάν εννοείς ότι απλά δείχνει τον ίδιο ρυθμό δειγματοληψίας.)

αυτο εννοω δεν εχω αλλο τροπο να το τσεκαρω εκτος αν ειχα weiss εχει ενα κολπο με καποια αρχεια δικα του
 
Last edited:
Economides, συμφωνώ ότι όλα τα παραπάνω κάνουν διαφορά.
Δηλαδή η παράκαμψη του itunes της μηχανής του και όποιου άλλου system mixer /dsp etc. (αντίστοιχα σε win wasapi /asio)

Για το play-from-memory φυσικά και επίσης συμφωνώ ότι μπορεί να κάνει διαφορά. Αλλά υπενθυμίζω ότι μπορείτε από μόνοι σας να έχετε ramdrive, ενώ όλοι οι Players έχουν buffer που συνήθως είναι αρκετό. Ενώ και ο driver για αυτό το λόγο έχει buffer. Και θεωρητικά το buffer αυτό είναι αρκετό για απροβλημάτιστη αναπαραγωγή. (αν δε το βρείτε στις επιλογές του Interface ως buffer θα το βρείτε ως latency).

Farflung, αυτό που περιγράφεις δεν είναι Bit-perfect.
Ένας παλιός τρόπος για να δεις εάν παίζεις bit perfect ήταν να δοκιμάσεις ένα dts αρχείο που ο AV ενισχυτής σου θα το αναγνωρίσει ως dts μόνο εάν είναι bit-perfect.
 
Economides, συμφωνώ ότι όλα τα παραπάνω κάνουν διαφορά.
Δηλαδή η παράκαμψη του itunes της μηχανής του και όποιου άλλου system mixer /dsp etc. (αντίστοιχα σε win wasapi /asio)

Για το play-from-memory φυσικά και επίσης συμφωνώ ότι μπορεί να κάνει διαφορά. Αλλά υπενθυμίζω ότι μπορείτε από μόνοι σας να έχετε ramdrive, ενώ όλοι οι Players έχουν buffer που συνήθως είναι αρκετό. Ενώ και ο driver για αυτό το λόγο έχει buffer. Και θεωρητικά το buffer αυτό είναι αρκετό για απροβλημάτιστη αναπαραγωγή. (αν δε το βρείτε στις επιλογές του Interface ως buffer θα το βρείτε ως latency).

Farflung, αυτό που περιγράφεις δεν είναι Bit-perfect.
Ένας παλιός τρόπος για να δεις εάν παίζεις bit perfect ήταν να δοκιμάσεις ένα dts αρχείο που ο AV ενισχυτής σου θα το αναγνωρίσει ως dts μόνο εάν είναι bit-perfect.
δεν εχω τετοιο μηχανακι,εγω γιαυτο ρωταω πως ξερουν οτι παιζουν bit perf.γιατι τα γνωριζω ολα αυτα
 
Tα θεωρώ και τα δύο σοβαρά προγράμματα μόνο και μόνο από την απήχηση τους εδώ – δε φαντάζομαι να μη δίνουν τη δυνατότητα να ακούς bit perfect!
Φυσικά απενεργοποιώντας dsp /volume etc. προφανώς θα γίνεται να ακούσεις bit-perfect.
 
Λοιπον σιγουρα εχουν διαφορες στην στερεοφωνική απεικονηση... το Αmarra μου ακουγεται λίγο πιο laid back και με κάπως πιο απλωμενη σκηνη.. αντιθετα στο Pure το πράγμα έρχεται κάπως πιο μπροστά και τα περιγράμματα είναι κάπως πιο τρισδιάστατα (στο Α ειναι καπως flat) αλλά με ενα σχετικό μάζεμα των άκρων... ηχοχρωματικά ακομα δεν εχω καταλίξει... κονταροχτυπιουνται πάντως!!
Φαντ'αζομαι οτι ανάλογα με την ηχογράφηση και το ειδος μουσικής θα ειναι προτιμότερο το ένα ή το άλλο...
Απο άποψη εργονομίας το καλό με το Ρ.Μ. είναι οτι συν τοις άλλοις φορτώνει και απο εξ. σκληρό πράγμα που το Α. δεν.. απ' την άλλη το Α. φορτώνει και απο δισκάκια cd πράγμα που το Ρ.Μ. δεν... και τα δυο πολύ βασικά για μένα. Εκτός αν κάτι δεν κάνω καλά και το Ρ.Μ. μπορεί να παιξει δισκάκι και εγώ δεν εχω βρει πως...
 
Ναι Μιχάλη έτσι είναι !!

Τελικά δεν ειναι ετσι... μόλις βγω απο το Ρ.Μ. στο οποίο εχω ενεργοποιήσει το hog εννοείται αυτόματα επιλέγεται το hiface ως output (το ηχειάκι πανω δεξια σβηνει - και βασικά εχω ηχο κανονικά απο τα ηχεία) ενω μόλις ξαναμπώ κλειδωνει το Ρ.Μ. στο hiface και το ηχειάκι ανάβει...
 
Θα μου επιτρέψετε να γράψω και εγώ δυο λόγια για το Pure Music (1.65a) σε σχέση με το Amarra (2.1.1).
Μετά από προσεκτική ακρόαση :music-smiley-004: κάποιων κομματιών αναφοράς που έχω σε 24/96 αλλά και 16/44 :
Το Pure Music ακούγεται "σωστότερο" από το Amarra. Η στερεοφωνική απεικόνιση είναι καλύτερη με περισσότερα και καλύτερα διαβαθμισμένα επίπεδα βάθους. Είναι μεγαλύτερη και ως προς το βάθος αλλά και εγγύτερη προς τον ακροατή (σε καμμία περίπτωση όμως τόσο ώστε να τον ενοχλήσει). Το πλάτος της σκηνής εκτείνεται σαφώς πέρα από τα όρια των ηχείων αλλά και με πλήρες σώμα, ακόμα και στα όρια της σκηνής.
Υπάρχει σαφώς περισσότερος "αέρας" γύρω από τα όργανα τα οποία φαίνονται να διακρίνονται και σαφέστερα στον χώρο.
Το μπάσο θα το χαρακτήριζα περισσότερο "δεμένο" από του Amarra, χωρίς να υστερεί σε έκταση, αλλά ίσως να διαγράφεται και λίγο σαφέστερα.
Η σκηνή αποκτά και λίγο μεγαλύτερο ύψος. Γενικά στην στερεοφωνική εικόνα (η οποία πραγματικά φαίνεται να "ανοίγει" προς κάθε κατεύθυνση) η επικράτηση του Pure Music είναι παραπάνω από σαφής.
Με τα παραπάνω δεδομένα νομίζω ότι το Pure Music στην έκδοση 1.65a προχωρά ένα βήμα παραπέρα από το πολύ καλό Αmarra 2.1.1 .
Προσωπικά, θα ακούω στο εξής από το Pure Music.

(Tα παραπάνω είναι η προσωπική μου άποψη, και βέβαια κάθε διαφορετική άποψη είναι παραπάνω από ευπρόσδεκτη!) :ernaehrung004:

Καλό βράδυ σε όλους :guitarist:
 
Last edited:
Συμφωνω με τα παραπανω το ειπα και γω οτι το pure παιζει πιο εστιασμενα και καθαρα,αλλα το δυνατο σημειο του αμμαρα ειναι αυτο που λενε ολοι απο την αρχη οτι παιζει πιο αναλογικα και αυτο απο δω και περα ειναι θεμα γουστου του εκαστοτε ακροατη.
 
Re: XLD

Πολύ καλό το Pure Music... με μια πρώτη ακρόαση νομιζω οτι έχει μια πολύ ωραία αισθηση φυσικότητας στον ήχο του!!!
Επίσης πρέπει να ειναι πολύ πιο "ελαφρύ" σαν εφαρμογή σε σχέση με το Amarra... και μάλλον πιο εύκολο στον χειρισμό γενικότερα!!
Ακόμα και τα δυο τα ψάχνω ετσι;

Εδώ δικαιώθηκε για άλλη μια φορά η Λυρική !
Κατάλαβε τις διαφορές με το καλημέρα ενώ άλλοι το ψάχνουν ακόμα.
Έκαστος στο είδος του και η Λυρική στον ήχο...
Πάντα ξεχωρίζουν οι επαγγελματίες από τους ερασιτέχνες.
 
Re: XLD

Εδώ δικαιώθηκε για άλλη μια φορά η Λυρική !
Κατάλαβε τις διαφορές με το καλημέρα ενώ άλλοι το ψάχνουν ακόμα.
Έκαστος στο είδος του και η Λυρική στον ήχο...
Πάντα ξεχωρίζουν οι επαγγελματίες από τους ερασιτέχνες.

Βρε Γιωργο... μην λες τέτοια ... ολα αυτά τα πράγματα ειναι εντελως υποκειμενικά... ασε που θα μας διαβασει και κανενας που ειναι όντως απο την Λυρική και θα με πάρουν στο ψιλό.. :))
Το οτι εχω κανει δυο τρεις δουλειες εκει δεν με κάνει και "απο"...
Ασε που "απο την Λυρική" πλέον δεν θα είναι κανείς ετσι που πάνε τα πράγματα... όλοι στο περίπου... αυτό βεβαια ειναι άλλη κουβέντα!

Ασε που και εγω ακομα το ψαχνω... χε χε!!
 
Μιχάλη μην αγχώνεσαι και έναν φίλο φανατικό με τη Όπερα Λυρική τον αποκαλώ.
Απλά εσύ σαν επαγγελματίας μουσικός μπορείς να ακούς λεπτομέρειες που σε άλλους περνούν απαρατήρητες.