Ε ρε Hi End φως που θα δω με το ΜΚΙΙ, που έχει και βραχίονα ίδιο με τον Alphason...
Επειδή πλησιάζω τα 100 κιλά, μπορώ να σταθώ πάνω σε δύο MkII ή θα υπάρξει πρόβλημα; :BDGBGDB55:
Το χάι-εντ περνά κρίση προσδιορισμού...![]()
Έχουμε και λέμε:
Ο Ίτοκ μπορούσε να κάνει κάτω απο διακοσάρι, αλλά ο Τίφενμπρουν κάνει το κορόϊδο. Μάλλον τα παίρνει απο τον Γκάντυ...
Επίσης ο συγχωρεμένος ο Ρόμπερτσον Αϊκμαν έφτιαχνε τους καλύτερους S-shaped βραχίονες (νόμιζα οτι οι 3009 ήταν J-shaped όπως και οι Μόρκ, αλλά όλο και κάτι νέο μαθαίνει κανείς στο διαδίκτυο) αλλά υπο την πίεση του διεθνούς κατεστημένου έβγαλε απο το 86 τους ίσιους που είναι μπαχατέλλες. Κι αυτός μάλλον απο τον Γκάντυ τα έπαιρνε.
Καλά το υποψιαζόμουν οτι η επικράτηση των ίσιων βραχιόνων οφείλεται σε παγκόσμια συνομωσία.
Ευτυχώς που υπάρχει και η Technics και αντιστέκεται σαν το χωριό των Γαλατών ένα πράγμα. Οπότε συνεχίζουμε να έχουμε τον απόλυτο ήχο των S-shaped βραχιόνων.
Και η απόλυτα HiEnd ερώτηση:
Επειδή πλησιάζω τα 100 κιλά, μπορώ να σταθώ πάνω σε δύο MkII ή θα υπάρξει πρόβλημα; :BDGBGDB55:
Αλλά ας μη παραθέτουμε μετρήσεις τύπου wow/flutter. Σε αυτά μετράει ο μέσος όρος ο οποίος λόγω σερβομηχανισμού δίνει πολύ καλές τιμές, αν δούμε όμως τον κινητήρα στη φωτογραφία θα δούμε λίγους πόλους που σημαίνει οτι η ταχύτητα δεν είναι επ ουδενί ομαλή. Αντίθετα στα πικάπ με ιμάντα και με μοτερ πολλών πόλων η ταχύτητα προσομοιάζει την ομαλή κυκλική εξαιρετικά στις περισσότερες περιπτώσεις.
Ποιός μίλησε για Itok ?
Mόνο εσύ...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.