ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΣΩΤΗΡΗΣ
Senior Member
- 2 March 2007
- 375
Γιά εμένα και γιά να είμαι απόλυτα ειλικρηνής ότι λύση και εαν ακολουθήσει κάποιος όταν θέλει μοιρασμένα πράγματα σε μουσική και κινηματογράφο, είναι μεσοβέζικη λύση...γιά την ακρίβεια δεν είναι λύση.Αργησα να το καταλάβω ,αλά στο τέλος το κατάλαβα γιά τα καλά.Δεν υπάρχει στην ουσία γιά εμένα αυτά τα ποσοστά που λέμε συνήθως 50% μουσική και άλο τόσο κινηματογράφος, η 30/70....40/60 και πάει λέγοντας.
Η θα πάς γιά συνολάκι μουσικό η γιά κινηματογραφικό.Τώρα εαν το ένα η το άλο τύχει και καλύπτει το αντίθετό του, έχει καλώς,διαφορετικά δεν χάθηκε και ο κόσμος.
Ιεραρχήστε πρώτα τις ακουστικές ανάγκες προς το απόλυτο γιά να βρείτε μιά άκρη.
Γιά παράδειγμα, απο την στιγμή που κατέληξα στο στήσιμο ενός καθαρά κινηματογραφικού συνόλου, και ησύχασα αλά και έκανα καλή δουλειά.
Το πρόβλημα με την κατηγορία AV των 1-2000 γι αυτούς που έχουν επενδύσει σε ακριβά ηχεία είναι ότι δεν χρησιμοποιούν τις δυνατότητες των ηχείων τους στο μέγιστο και ούτε βλέπω να γίνονται τόσο καλοί anytime soon.
Όταν είχα το 7.1 με τα KEF (IQ9, IQ6 κτλ) τους έριξα έναν Onkyo 905 και όλα ήταν καλά. Μετά κάψαμε τα tweeter και λέω ας πάρω ένα τελικο αλλά καλό να μην τον αλλάζω αργότερα. Αγοράζω έναν Halcro MC20 και όλα καλά.
Μετά μετακόμισα σε τριπλάσιο χώρο και τα KEF δεν! Χαθήκανε και τότε τρελάθηκα και μπήκα σε χοντρές ιστορίες. Πάω λοιπόν σε 2χ B&W800D, ΗΜΤ1D, 2x 803D και περιμένω να πάρω επίσης δύο 805s και δύο SUB SVS PB13Ultra. Και πως να παίξουν τα ρημάδια με τον Onkyo? Βάλε και δυο Electrocompaniet Nemo monoblock και δώσε και το Halcro σκαντζα με έναν Bryston 14BSST γιατι το HTM1D δεν κουνιότανε. Εκεί είπα να πάρω ανάσα γιατί θα φάω ξύλο και πετάω έναν Crown 802D για τα 803D (surround παίζουν) μέχρι να πάρω άλλο ένα Nemo για το HTM1D και να τα βάλω στον Bryston.
Ε αφού αρώστησα βαριά τι να μου κάνει τώρα ο Onkyo? Κάτι δεν μου ακούγεται "καλά". Δεν θέλω αλλά πρέπει να πάω σε καλύτερο pre-pro γιατί άρχισα να ακούω και multichannel flac και δεν έχω κανένα άλλο pro ούτε για μουσική. Μια άλλη λύση θα ήταν ένας πολυκάναλος pro μουσικός (Π.χ Electrocompaniet EC4.9) και φθηνότερος AV Pre-pro (Onkyo-Rotel etc) που δεν φοβάσε να τον αλλάξεις ακόμα και σε 1 χρόνο.
Θα περιμένω να δω τι λέει και ο Arcam και ειδικά στη μουσική και μέχρι τέλος του χρόνου θα αποφασίσω.
Σχετικά με το PrologicIIz καλά κρασιά μέχρι να το έχουν οι high-end που ακόμα παλεύουν για τα HD.
Γιάννη,
Ο τρόπος που έχω στήσει το σύστημα δεν με εμποδίζει σε τίποτα να συνδέσω έναν καθαρά μουσικό προ στο μέλλον (που θα το κάνω αν δω ότι αξίζει) που θα έχει πάνω τις μουσικές πηγές και τους μπροστά τελικούς κατευθείαν χωρίς τον AV ο οποίος θα είναι slave. Και αν ακούς πολυκάναλη μουσική (που μου αρέσει) υπάρχουν και λύσεις όπως ο Electrocompaniet EC4.9 (http://www.electrocompaniet.com/products/pre-amp/ec49.html). Η τέλεια λύση κατά τη γνώμη μου (και άλλων φυσικά) θα ήταν να είχα 5 χ B&W800D και τρεις δικάνλους προ μουσικούς μαζί με 5 ίδια μονομπλόκ τελικούς και 2-3 sub. O AV (pre-pro) θα έδινε στους προ και θα ανάβε μόνο για ταινίες. Οτι δικάναλο σύστημα θες μπορείς να το προσμαρμόσεις και για σινεμά. Εξτρα, ηχεία, προ και χρήμα θέλει.
Jomark911,
Το πρόβλημα με τon Denon είναι ότι δεν την πάω καθόλου σαν εταιρεία γιατί η προσωπική μου άποψη είναι ότι χρεώνει ένα 20% παραπάνω απ'ότι πρέπει για προϊοντα ανάλογα του ανταγωνισμού. Αυτό βέβαι για τους AV της μέχρι την κατηγορία 4308. Το ίδιο νιώθω και για τη Sony η οποία αν δεν χρεωκοπήσει δεν θα βάλει μυαλό.
Για τον AVP-A1HD δεν μπορώ φυσικά να πω κακά λόγια πρώτον γιατί δεν τον έχω ακούσει και δεύτερον γιατί βρίσκεται σε σαφώς άλλη κατηγορία που δεν μπορώ να διανοηθώ ότι δεν είναι καλός. Η τιμή του όμως είναι υψηλή και έχει πολλά χαρακτηριστικά που μου είναι παντελώς άχρηστα όπως για παράδειγμα:
- HDMI to HDMI scaling up to 1080p
- Network Audio and Photo Streaming
Θα μου πείς μα όλοι τα βάζουν αυτά και δυστυχώς είναι αλήθεια. Αυτό που θα ήθελα είναι έναν καθαρό sound processor που να έχει τα νέα φορμά (δεν θέλω αναλογική επεξεργασία για διάφορους λόγους) και να κάνει απλό video switching.
Ούτε DVD βλέπω καθόλου ούτε άλλο SD υλικό αλλά και να θέλω να δω χρησιμοποιώ HTPC και για μένα δεν υπάρχει καλύτερος upscaler αρκεί να έχεις όρεξη για διάβασμα και tweaking.
Τέλος δυστυχώς καθαρούς sound processors και να δούμε θα είναι από Lexicon, Mark και την παρέα τους (λέω ΑΝ) με το ανάλογο τίμημα.
Ο Denon κοστίζει πόσο 6-7000? Δεν θέλω να δώσω πάνω από 4,000 για pre-pro που θα τον χρησιμοποιώ μόνο σε ταινίες. Για μουσικό προ ας δώσω και (9,000 π.χ. για τον Sovereign) γιατί θα τον έχω μια ζωή. Με το ρυθμό που αλλάζουν τα φορμά και η τεχνολογίες σε κάποια πράγματα όπως:
- Προβολείς
- AVR
- Blu-Ray players (Π.χ. το νέο Denon 4,000 και αμφιβάλω αν θα έχει καλύτερη εικόνα από το LX-91)
- Τηλεοράσεις
..έχω βάλει κάποιο ταβάνι με τη λογική ότι καλύτερα να τα αλλάζω πιο συχνά παρά να τα παντρεύομαι.
Για ηχεία, τελικούς, οθόνη προβολής, αναμορφικούς φακούς, αυτοματισμούς όπως lifts κτλ ναι αξίζει γιατί κρατάνε.
Ο καθένας έχει τις απόψεις του και κάνει το δικό του σχεδιασμό στις αγορές και όσον αφορά εμένα, για να συμφωνήσω και με το mourato, δέχομαι να πληρώσω αλλά το αποτέλσμα και η διαφορά πρέπει να είναι σαφώς διακριτά και να έχουν και αντοχή (σχετική στο χρόνο).
Δεν αποκλείω τον Denon σαν προϊόν, την τιμή του αποκλείω για αυτό που είναι.
Mετα απο 6 μηνες παρελαβα τον rotel κατασκευη πολυ καλη απο ευκολιες δεν εχει κατι το ιδιαιτερο αλλα απο μουσικη σκιζει παρα πολυ καλος για τα λεφτα του.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.