Καλησπέρα κι από μένα. Φρέσκος στην παρέα σας και ήδη με έχετε βοηθήσει πάρα πολύ! Κάνετε πολύ καλή δουλειά! Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής: Aπέκτησα προσφάτως μία Sony a58 . 'Ολα καλά με τις φωτογραφίες! Έχω ένα θέμα με το video όμως! Βλέποντας διάφορες λήψεις στο vimeo και το youtube από την συγκεκριμένη μηχανή, διαπιστώνω πως δεν έχει καμία σχέση με την ποιότητα που έχω δεί εγώ απο την δικιά μου! Έχω δοκιμάσει διάφορες ρυθμίσεις με μικρές διαφορές όμως! Καμία σχέση με HD όμως! Πολλές αλλοιώσεις στην εικόνα (μπάρες στην κίνηση κυρίως, διπλά ''είδωλα'' και αρκετό θόρυβο. Έχετε να με συμβουλέψετε να προσέξω κάτι ιδιαίτερα ώστε να βελτιώσω το αποτέλεσμα? Να διευκρινίσω ότι είμαι πρωτάρης στο άθλημα...
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!