SACD VS LP

Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: SACD VS LP

Όσον αφορά την ψηφιακή έξοδο του Cambridge Audio DVD-89 που διαθέτω βγάζει 96/24 χωρίς διαμαρτυρία. Καρατσεκαρισμένο από τον AV Yamaha που το έχω συνδεδμένο και μού λέει τι σήμα παίρνει στην είσοδό του. Βέβαια τα DVD Audio δεν τα γράφω για να τα ακούω από τον Yamaha, αλλά χρησιμοποιώ το Cambridge Audio για να οδηγεί το DAC της Accuphase, το οποίο κελαϊδάει με 96/24 !!!


Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά komhst, αν βάλεις ένα DVD-A εταιρίας παίρνεις 24/96 στην SPDIF ή αυτό συμβαίνει μόνο με αυτά που φτιάχνεις με το πρόγραμμα αυτό?. Πές μου αν το έχεις δοκιμάσει.
Αυτό πάντως που θα χρειαστείς, όταν έχεις κάποια χρήματα, είναι έναν A/D
γιατί αυτοί των καρτών είναι αρκετά μέτριας απόδοσης.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: SACD VS LP

[/I]

Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά komhst, αν βάλεις ένα DVD-A εταιρίας παίρνεις 24/96 στην SPDIF ή αυτό συμβαίνει μόνο με αυτά που φτιάχνεις με το πρόγραμμα αυτό?. Πές μου αν το έχεις δοκιμάσει.
Αυτό πάντως που θα χρειαστείς, όταν έχεις κάποια χρήματα, είναι έναν A/D
γιατί αυτοί των καρτών είναι αρκετά μέτριας απόδοσης.

Original DVD Audio έχω δοκιμάσει μόνο δύο. Ενα των Depeche Mode έδινε 96/24 ψηφιακή έξοδο, ένα άλλο των Beatles έδινε 48/24 αλλά νομίζω ότι ήταν γραμμένο σε αυτή την συχνότητα δειγματοληψίας αν θυμάμαι καλά.

Στα δικά μου όταν θέλω να γράψω έως και 3 βινύλια σε ένα DVD Audio κάνω την εγγραφή σε 96/24 και χωράνε ίσα ίσα. Οταν θέλω να γράψω περισσότερα (έως και 5) τότε αναγκάζομαι να τα γράψω σε 48/24 για να χωρέσουν.

Οσον αφορά την ποιότητα της εγγραφής της Sound Blaster είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος. Προσέχω πάντα το level της εγγραφής να μην αγγίξει το 0dB για να μην clippάρει. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι δεν χρησιμοποιώ limiter ή compressorα, αυτό απαγορεύεται δια ροπάλου, και έτσι τα DVD Audio που γράφω από τα βινύλια ακούγονται κλάσεις ανώτερα από τα σημερινά χιλιοclippαρισμένα και χιλιοσυμπιεσμένα CDs που βγάζουν οι εταιρίες. Η δυναμική τους περιοχή είναι το κάτι άλλο! Ο ήχος αναλογικότατος, ευχαριστιέσαι να ακούς.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: SACD VS LP

Original DVD Audio έχω δοκιμάσει μόνο δύο. Ενα των Depeche Mode έδινε 96/24 ψηφιακή έξοδο, ένα άλλο των Beatles έδινε 48/24 αλλά νομίζω ότι ήταν γραμμένο σε αυτή την συχνότητα δειγματοληψίας αν θυμάμαι καλά.

Στα δικά μου όταν θέλω να γράψω έως και 3 βινύλια σε ένα DVD Audio κάνω την εγγραφή σε 96/24 και χωράνε ίσα ίσα. Οταν θέλω να γράψω περισσότερα (έως και 5) τότε αναγκάζομαι να τα γράψω σε 48/24 για να χωρέσουν.

Οσον αφορά την ποιότητα της εγγραφής της Sound Blaster είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος. Προσέχω πάντα το level της εγγραφής να μην αγγίξει το 0dB για να μην clippάρει. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι δεν χρησιμοποιώ limiter ή compressorα, αυτό απαγορεύεται δια ροπάλου, και έτσι τα DVD Audio που γράφω από τα βινύλια ακούγονται κλάσεις ανώτερα από τα σημερινά χιλιοclippαρισμένα και χιλιοσυμπιεσμένα CDs που βγάζουν οι εταιρίες. Η δυναμική τους περιοχή είναι το κάτι άλλο! Ο ήχος αναλογικότατος, ευχαριστιέσαι να ακούς.

Ναι ομως το φιλτρο που ειπες παραπανω οτι βαζεις (και μαλιστα απο φθηνο/τσαμπα προγραμμα) για να φυγουν τα χρατς-χρουτς του βινυλιου νομιζεις οτι αυτο δεν κανει τη ζημια του στον ηχο...? :antlers:
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: SACD VS LP

Ναι ομως το φιλτρο που ειπες παραπανω οτι βαζεις (και μαλιστα απο φθηνο/τσαμπα προγραμμα) για να φυγουν τα χρατς-χρουτς του βινυλιου νομιζεις οτι αυτο δεν κανει τη ζημια του στον ηχο...? :antlers:

Για αυτό το λόγο ιδανικά κρατάμε και το πρωτότυπο αρχείο πριν τα φίλτρα. Το αποθηκεύουμε μη τυχών και χρειαστεί να ξανακάνουμε τροποποιήσεις με άλλο software.

Ενδιαφέρον εντωμεταξύ έχει να κάνουμε δύο φορές την μεταφορά και στην συνέχεια να δούμε τι διαφορές υπάρχουν bit by bit στα δύο αρχεία….
 
Ενδιαφέρον έχει να κάνετε ένα ξεχωριστό θέμα και να το αναπτύξετε εκεί. ! :2thumb22sup:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: SACD VS LP

Ναι ομως το φιλτρο που ειπες παραπανω οτι βαζεις (και μαλιστα απο φθηνο/τσαμπα προγραμμα) για να φυγουν τα χρατς-χρουτς του βινυλιου νομιζεις οτι αυτο δεν κανει τη ζημια του στον ηχο...? :antlers:

1ον Το φίλτρο δεν το βάζω σε όλες τις εγγραφές. Οταν ο δίσκος είναι καλός δεν το βάζω. Οταν όμως μετά από πλύσιμο εξακολουθεί να έχει χριτς-χρατς τότε αναγκαστικά.

2ον Εγω δοκιμάσει και με το ακριβό επαγγελματικό πρόγραμμα CoolEdit Pro και με το SoundForge με το ακριβό plug-in που καθαρίζει clicks και pops και κούρευε και αρκετό μέρος του σήματος. Αντιθέτως το WaveStudio που δινει η SoundBlaster μαζί καθαρίζει τέλεια τα κριτς-κρατς του βινυλίου χωρίς καμμία απολύτως επίπτωση στην ποιότητα του ήχου. Εχω κάνει εκετενείς συγκρίσεις του ακαθάριστου αρχείου wav και του καθαρισμένου και το δεύτερο ακούγεται σαφώς καλύτερα γιατί η ποιότητα του ήχου είναι ακριβώς η ίδια, δεν έχει επιρεαστεί καθόλου και επιπλέον λείπουν και τα ενοχλητικά clicks & pops του βινυλίου. Κάνει άψογη δουλειά. Οποιος δεν το έχει δοκιμάσει τού το συστήνω ανεπιφύλακτα.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: SACD VS LP

Ενδιαφέρον εντωμεταξύ έχει να κάνουμε δύο φορές την μεταφορά και στην συνέχεια να δούμε τι διαφορές υπάρχουν bit by bit στα δύο αρχεία….

Tι εννοείς δύο φορές την μεταφορά; Ποιά μεταφορά; Την αναλογική εγγραφή εννοείς; Γιατί αν εννοείς αυτό άστο καλύτερα. Αν δεις το "βρώμα" περνάει μέσα στο σήμα από το rumble του μοτέρ, από την τριβή της βελόνας στο αυλάκι, και ειδικά όταν είναι και ψιλοστραβωμένος ο δίσκος, θα φρίξεις!
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: SACD VS LP

....

2ον Εγω δοκιμάσει και με το ακριβό επαγγελματικό πρόγραμμα CoolEdit Pro και με το SoundForge με το ακριβό plug-in που καθαρίζει clicks και pops και κούρευε και αρκετό μέρος του σήματος. Αντιθέτως το WaveStudio που δινει η SoundBlaster μαζί καθαρίζει τέλεια τα κριτς-κρατς του βινυλίου χωρίς καμμία απολύτως επίπτωση στην ποιότητα του ήχου. Εχω κάνει εκετενείς συγκρίσεις του ακαθάριστου αρχείου wav και του καθαρισμένου και το δεύτερο ακούγεται σαφώς καλύτερα γιατί η ποιότητα του ´χου είναι ακριβώς η ίδια, δεν έχει επιρεαστεί καθόλου και επιπλέον λείπουν και τα ενοχλητικά clicks & pops του βινυλίου. Κάνει άψογη δουλειά. Οποιος δεν το έχει δοκιμάσει τού το συστήνω ανεπιφύλακτα.
Με αυτό είχα ασχοληθεί πολύ στο παρελθόν.
Το τελικό μου συμπέρασμα είναι να περνάω χωρίς καμία επεξεργασία τα βινύλια στον σκληρό δίσκο.
Μετά μπορείς να πειραματιστείς αλλάζοντας διάφορα φίλτρα και ή τα κρατάς ή όχι.

Ο λόγος που τα γράφω αυτά είναι γιατί έχω επέμβει, αφαιρώντας "κλικς" με το στάνταρ πρόγραμμα σε αρκετούς δίσκους και το έχω μετανιώσει. :smash:
 
ο καλύτερος τρόπος να αφαιρεθούν κλικς είναι με το χέρι.
Ένα κλικ διαρκεί κάπου ελάχιστα ms. Αν μεγεθύνεις την πληροφορία στη μονάδα του χρόνο σε ένα audition ή ανάλογο πρόγραμμα, μπορείς πανάνετα να το εξαφανίσεις και μπορώ να σου υπογράψω όσες φορές θέλεις, ότι κανείς δεν θα καταλάβει τίποτα, ακόμα και εσύ που ήξερες το κλίκ....
 
ο καλύτερος τρόπος να αφαιρεθούν κλικς είναι με το χέρι.
Ένα κλικ διαρκεί κάπου ελάχιστα ms. Αν μεγεθύνεις την πληροφορία στη μονάδα του χρόνο σε ένα audition ή ανάλογο πρόγραμμα, μπορείς πανάνετα να το εξαφανίσεις και μπορώ να σου υπογράψω όσες φορές θέλεις, ότι κανείς δεν θα καταλάβει τίποτα, ακόμα και εσύ που ήξερες το κλίκ....

+1000

Όσες φορές έχω καθαρίσει clicks/pops το έχω κάνει με τον παραπάνω τρόπο με το χέρι, με άριστα αποτελέσματα.
 
Απάντηση: Re: SACD VS LP

ο καλύτερος τρόπος να αφαιρεθούν κλικς είναι με το χέρι.
Ένα κλικ διαρκεί κάπου ελάχιστα ms. Αν μεγεθύνεις την πληροφορία στη μονάδα του χρόνο σε ένα audition ή ανάλογο πρόγραμμα, μπορείς πανάνετα να το εξαφανίσεις και μπορώ να σου υπογράψω όσες φορές θέλεις, ότι κανείς δεν θα καταλάβει τίποτα, ακόμα και εσύ που ήξερες το κλίκ....
+1 και από μένα.
Στην αρχή τα έκοβα αλλά μετά για "ψυχολογικούς λόγους" μείωνα την στάθμη στα σωστά επίπεδα.

Τώρα....αυτή η μέθοδο δεν κάνει για αυτούς που ακούν την συχνότητα δειγματοληψίας του cd . :heeeelllllooooo:
 
ο ψυχολογικός λόγος πάει στην απώλεια της χρονικής στιγμής ?

Μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι κάτι τέτοιο δεν υφίσταται.

Μάλλον υφίσταται αλλά δεν γίνεται αντιληπτό.
Ξέρεις αλήθεια πόσες τέτοιες στιγμές μπορεί να χαθούν ή να δημιουργηθούν από το πουθενά κατά την εκτέλεση των κομματιών από τους ίδιους τους μουσικούς που δεν είναι δυνατόν να κρατήσουν τον χρόνο πάντα τέλεια ?
 
Όχι, ο λόγος είναι, να αποφύγω τις υπερβολές.
Κάποτε προσπάθησα να βρω τον χρόνο που γίνεται ακουστό το -edit- αλλά μάταια...άλλαζε συνεχώς.
Έχει να κάνει με την πληροφορία κυρίως και το σημείο (μουσικά) που διαφοροποιεί το αποτέλεσμα. :stupido:



Υ.Γ.
Φοβάμαι ότι είμαστε Off Topic.
 
ο καλύτερος τρόπος να αφαιρεθούν κλικς είναι με το χέρι.
Ένα κλικ διαρκεί κάπου ελάχιστα ms. Αν μεγεθύνεις την πληροφορία στη μονάδα του χρόνο σε ένα audition ή ανάλογο πρόγραμμα, μπορείς πανάνετα να το εξαφανίσεις και μπορώ να σου υπογράψω όσες φορές θέλεις, ότι κανείς δεν θα καταλάβει τίποτα, ακόμα και εσύ που ήξερες το κλίκ....

Ορθότατον! Αλλά μόνο για μεμονωμένες περιπτώσεις. Σκέψου να "ξεκλικάρεις" με το χέρι ένα 78άρι, ή ένα 45άρι του Mitch Ryder που έπαιζε σε jukebox... :p
 
κώστα μιλάω γιά κλικς και ποπς που σου τη σπανε.
Αυτά κρατάνε 1-2 ms...
 
Απάντηση: Re: SACD VS LP

ο καλύτερος τρόπος να αφαιρεθούν κλικς είναι με το χέρι.
Ένα κλικ διαρκεί κάπου ελάχιστα ms. Αν μεγεθύνεις την πληροφορία στη μονάδα του χρόνο σε ένα audition ή ανάλογο πρόγραμμα, μπορείς πανάνετα να το εξαφανίσεις και μπορώ να σου υπογράψω όσες φορές θέλεις, ότι κανείς δεν θα καταλάβει τίποτα, ακόμα και εσύ που ήξερες το κλίκ....

Ναι κι εγώ το έχω κάνει αρκετές φορές στο παρελθόν με το χέρι, όταν όμως είναι λίγα και μεμονωμένα, διαφορετικά είναι πολύ χρονοβόρα διαδικασία. Τώρα όμως με το WaveEditor που δεν κάνει ζημιά ακόμα και λίγα να είναι βάζω το πρόγραμμα να τα καθαρίζει.