Samsung F6100 Μαυρη οθονη...

bravestar

Established Member
21 November 2010
296
Καλησπερα παιδες,ειμαι κατοχος μιας 32αρας Samsung F6100 απο τις 28/12/13 και στις 12/02/2014 το βραδυ ερχεται στο αλλο δωματιο η αδερφη μου να με ενημερωσει οτι η τηλεοραση εκανε ενα θορυβο σα να ραγιζει κρυσταλο κι εχασε την εικονα.Αυτο που αντιμετωπιζω λοιπον ειναι μαυρη οθονη οποτε την αναβω και ο ηχος να παιζει κανονικα.Την εσβησα και την αναψα αλλα τιποτε,την εβγαλα απο την πριζα του ρευματος για κανα 20λεπτο αλλα και παλι δεν αλλαξε κατι.

Το πιθανοτερο ειναι να προοριζεται για αλλαγη πανελ,το θεμα ειναι ομως οτι σε καμια περιπτωση δεν δικαιολογειται μια συσκευη μολις 75 μερες περιπου απο την ημερομηνια αγορας και με καθημερινη χρηση κατα μεσο ορο 3 ωρες το πολυ να βγαινει off απο βλαβη.Το γεγονος οτι βρισκομαι εντος εγγυησης και δεν θα με απασχολησει το κοστος επισκευης δεν μου λεει και πολλα,το οτι θα μπλεξω με το service ειναι αρκετο.

Αυτο που θα ηθελα να με συμβουλεψετε ειναι...σε περιπτωση που η βλαβη αφορα panel ή και κατι λιγοτερο σημαντικο να δεχθω την αντικατασταση του ανταλακτικου με καποιο καινουριο ή να διεκδηκισω καινουρια συσκευη τηλεορασης?
 
Δεν χάνεις τίποτα να δοκιμάσεις μέσω της Samsung την αλλαγή με άλλη τηλεόραση , η συγκεκριμένη βλάβη πάντως είναι πολύ πιθανό να είναι backlight ή inverter και όχι πανελ.
 
Να φανταστω οτι inverter ειναι κατι ασημαντο...?Αν ομως ειναι πανελ? φοβαμαι οτι στη δευτερη περιπτωση που θα μπει το χερι του βιαστικου και ισως ατζαμη τεχνικου μην εχει γρατζουνιες ή τπτ αλλο.Εσυ τι θα εκανες στη θεση μου?
 
Inverter σε LED δεν θα είναι... :silly:

Τώρα για το θέμα της βλάβης, συμβαίνουν αυτά, γι' αυτές τις περιπτώσεις δίνονται και οι εγγυήσεις από τις εταιρείες...

Κάθε γραμμή παραγωγής βγάζει και ένα ποσοστό κομματιών που ενώ περνάει τους τυπικούς ελέγχους πριν τη συσκευασία, διαθέτει κάποιο ελλάτωμα που θα βγάλει τη συσκευή προβληματική εντός εγγυήσεως...
 
Οι led δεν χρειάζονται inverters. Τι να τους κάνουν, με συνεχές ρεύμα λειτουργούν. Καλύτερα να τους λέμε "οδηγούς"...
 
Ούτε converter θα τον έλεγα. Οδηγός led μου φαίνεται καλός όρος. Στην πράξη ένας περιοριστής ρεύματος είναι. Φροντίζει τα LED να τα διαρρέει ρεύμα σταθερής έντασης, ανάλογα με την φωτεινότητα που έχει επιλεγεί.
 
Σημερα που την πηγα στο service την συνεδεσε και σαν πρωτη διαγνωση μου ειπε οτι μαλλον παει γι αλλαγη πανελ,αναμενω μεχρι να με ξανακαλεσει να μου πει και επισημα πλεον τι συμβαινει.
 
Την παρελαβα εχτες το μεσημερι απο το service,ολα καλα μεχρι που διαπιστωσα στην επανω δεξια γωνια καμμενο pixel πρασινο.Η samsung δε νομιζω να καλυπτει ενα καμμενο pixel και δεν θελω ν ανακατευτω με το service παλι για δεν θα βγαλω ακρη σιγουρα και δεν υπαρχει λογος να χαλαστω επομενως αν δεν στρωσει απο μονη της μαλλον θα συμβιβαστω με αυτο το ελλατωμα.Σημαδια των καιρων μεν αδικαιολογητα δε...
 
Re: Απάντηση: Samsung F6100 Μαυρη οθονη...

Την παρελαβα εχτες το μεσημερι απο το service,ολα καλα μεχρι που διαπιστωσα στην επανω δεξια γωνια καμμενο pixel πρασινο.Η samsung δε νομιζω να καλυπτει ενα καμμενο pixel και δεν θελω ν ανακατευτω με το service παλι για δεν θα βγαλω ακρη σιγουρα και δεν υπαρχει λογος να χαλαστω επομενως αν δεν στρωσει απο μονη της μαλλον θα συμβιβαστω με αυτο το ελλατωμα.Σημαδια των καιρων μεν αδικαιολογητα δε...
Να ξανακάνεις θέμα. Την έστειλες για άλλο πρόβλημα στο φτιάξαν και στη δώσανε με άλλο θέμα, έστω και πολύ πιο μικρής σημασίας. είναι κάτι που δεν το είχες.
Στη θέση σου θα απαιτούσα ξανά επισκευή έως και αλλαγή αν πάλι σου τη στείλουνε με οποιοδήποτε πρόβλημα.
Φιλικά , άποψή μου πάντα, δίνουμε τα ωραία μας λεφτά, και εντάξει μπορεί να τύχει κάτι ελλατωματικό, αν όμως δεν φτιαχτεί ή έρθει με άλλο θέμα τότε τι;
Αυτό που επιλέγεις να κάνεις τους βολεύει.....
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Samsung F6100 Μαυρη οθονη...

Να ξανακάνεις θέμα. Την έστειλες για άλλο πρόβλημα στο φτιάξαν και στη δώσανε με άλλο θέμα, έστω και πολύ πιο μικρής σημασίας. είναι κάτι που δεν το είχες.
Στη θέση σου θα απαιτούσα ξανά επισκευή έως και αλλαγή αν πάλι σου τη στείλουνε με οποιοδήποτε πρόβλημα.
Φιλικά , άποψή μου πάντα, δίνουμε τα ωραία μας λεφτά, και εντάξει μπορεί να τύχει κάτι ελλατωματικό, αν όμως δεν φτιαχτεί ή έρθει με άλλο θέμα τότε τι;
Αυτό που επιλέγεις να κάνεις τους βολεύει.....



Αρχικα σκεφτηκα το ιδιο με εσενα,αγοραζω καινουρια τηλεοραση και στους 2,5 μηνες καιγεται το panel το οποιο αντικαθισταται με καινουριο αλλα παραλαμβανω την συσκευη με καμμενο pixel,ενα ελλατωμα δηλ. το οποιο δεν υπηρχε πριν.Απο δευτερα θα ασχοληθω...
 
Φαίνεται από την θέση θέασης; Εγώ έχω καμένο subpixel σε μια VT60 που αγόρασα τα Χριστούγεννα.
 
Απάντηση: Re: Samsung F6100 Μαυρη οθονη...

Φαίνεται από την θέση θέασης; Εγώ έχω καμένο subpixel σε μια VT60 που αγόρασα τα Χριστούγεννα.


Nαι,φαινεται καθαρα ενα πρασινο pixel οταν καθεσαι απεναντι απο την τηλεοραση,αχνοφαινεται ή εξαφανιζεται σε πολυ ανοιχτο και λευκο φοντο.Οταν εισαι υπο γωνια εξακολουθει να φαινεται το pixel οχι ομως το ιδιο εντονα.
 
Αν φαίνεται από την θέση θέασης, δύσκολα τα πράγματα. Εμένα θα με ενοχλούσε...
 
Παιδια μου καηκε παλι το πανελ.Να κανουμε μια ανακεφαλαιωση...αγοραζω μια 32αρα f6100 στις 28/12/2013,στις 12/02/2014 προβλημα(δεν ειχα εικονα μονο ηχο),την παω στο service και την παραλαμβανω στις 20/02/2014 με αλλαγμενο πανελ αλλα με καμμενο πιξελ και ξαφνικα σημερα στις 08/04/2014 παλι τα ιδια δηλ οχι εικονα αλλα μονο ηχο...πανελ δηλαδη...Σαφως κατι αλλο θα υπαρχει που δημιουργει το προβλημα με σχεδον μαθηματικη ακριβεια.Θα επικοινωνησω αυριο με την μαμα εταιρεια και θα ζητησω αντικατασταση η πιστωση για να παρω αλλο μοντελο ακομη και αν χρειαστει να πληρωσω διαφορα.Υοαρχει κανεις που μπορει να μου προτεινει κατι αλλο?
 
Το κατάστημα αγοράς το ενημέρωσες; Και εγώ θα επέμενα για αλλαγή με νέα, απλά να είσαι υποψιασμένος ότι η σάμσουνγκ θα σου βγάλει το λάδι μέχρι να το πετύχεις. Θα επιμένουν για επισκευή, και θα πρέπει να πιέσεις κατάστημα και ίσως να κάνεις και καταγγελία στην γενική γραμματεία προστασίας καταναλωτή...
 
Απάντηση: Re: Samsung F6100 Μαυρη οθονη...

Το κατάστημα αγοράς το ενημέρωσες; Και εγώ θα επέμενα για αλλαγή με νέα, απλά να είσαι υποψιασμένος ότι η σάμσουνγκ θα σου βγάλει το λάδι μέχρι να το πετύχεις. Θα επιμένουν για επισκευή, και θα πρέπει να πιέσεις κατάστημα και ίσως να κάνεις και καταγγελία στην γενική γραμματεία προστασίας καταναλωτή...

Aπο την ημερομηνια αγορας εχουν περασει περιπου 4,5 μηνες,το καταστημα αγορας ειναι το πλαισιο μεταμορφωσης και να παω τι να τους πω?θα μου αναφερουν οτι πρεπει να ενημερωσω το service της samsung...θα παρω την αντιπροσωπεια αυριο και απο την απαντηση που λαβω θα κινηθω αναλογως,θα επικοινωνησω και με την προστασια καταναλωτη νε ενημερωθω για το τι ακριβως δικαιουμαι.
 
και το πλαισιο θα σου τα ζαλισει.Ασχημη εμπειρια απο πλαισιο και για αυτο δεν με ξαναειδαν.Ειδικα απο το 2014 τα επισημα σερβις εχουν παρει εντολη απο σαμμυ να κανουν αντικατασταση συσκευης πολυ δυσκολα εως καθολου.Γι αυτο απο την αρχη θα μιλας για αντικατασταση και οτι δεν δεχεσαι κατι αλλο