Απάντηση: Re: Samsung Hellas: Εγγύηση και χρέωση εργατικών ...ιδού η απορία!!!
Έχω περιγράψει λεπτομερώς την διαδικασία που τηρεί η Samsung.....ρίξε μια ματιά στα παρακάτω και θα καταλάβεις.
http://avclub.gr/forum/showthread.php/115759-Κάθετη-γραμμή-σε-Samsung-PS51E6500
http://avclub.gr/forum/showthread.php/94670-Samsung-PS-E6500-Plasma-Reviews-Εντυπώσεις-Σχόλια/page97
Δεν μπορεί να ξεκινήσει διαδικασία επισκευής από την Samsung, εαν η βλάβη δεν πάρει "Κωδικό Πελάτη" και "Ticket No".
Δεν ξέρω αν η αντιπροσωπεία μπορεί να εμπλακεί "κατόπιν εορτής" σε πρωτοβουλίες που παίρνουν τα service και να καλύψει εκ των υστέρων μέρος της γενομένης δαπάνης.
Αν ήμουν στην θέση σου θα ήμουν επιφυλακτικός ως προς την πρόταση που σου έγινε και σε κάθε περίπτωση θα επικοινωνούσα με την αντιπροσωπεία για να έχω επίσημη ενημέρωση.
Μην ξεχνάς ότι εαν αρνηθεί η Samsung να καλύψει τα 500 του panel (εμένα μου είχαν πει 800 στο επίσημο κεντρικό service της Service One) θα υποχρεωθείς να πληρώσεις όλο το ποσό από την τσέπη σου για να έχεις μια τηλεόραση, που έχει μεγάλες πιθανότητες να ξαναβγάλει την γραμμή σε 2-3 χρόνια.
Περιληπτικά...
Samsung Hellas -> Επίσημο service της η Service One -> H Service One έχει συμβάσεις με κατά τόπους service, τα οποία εξουσιοδοτεί για τις επισκευές.
Διαδικασία επισκευής...
- Τηλ. αναγγελία ή δήλωση της βλάβης ηλεκτρονικά στην Samsung (έχω τα link στα νήματα που σε παραπέμπω)
-> Ενημέρωση από την Samsung για τον τρόπο που θα χειριστεί τη βλάβη (εντός ή εκτός εγγύησης) ->
- > Αν ξεκινήσει η διαδικασία, η Samsung δίνει Κωδικό Πελάτη & Ticket No βλάβης ->
-> Σε παίρνει τηλ το εξουσιοδοτημένο service για να προγραμματιστεί η επίσκεψη ->
-> Έρχονται την βλέπουν και την παίρνουν ->
-> Το service συντάσει τεχνική έκθεση για την βλάβη και τα ανταλλακτικά που απαιτούνται και την στέλνει στη Samsung ->
-> Η Samsung εγκρίνει τι θα καλύψει από το κόστος ->
-> Γίνεται η παραγγελία ανταλλακτικών και η επισκευή ->
-> Το εξουσιοδοτημένο service επιστρέφει την τηλεόραση επισκευασμένη.
Εγώ θα έπαιρνα οπωσδήποτε τη Samsung τηλέφωνο, γιατί αν ήταν να "καπελωθώ" όλο το κόστος από ίσως, μπορεί, έχει ξαναγίνει, δεν έχει ξαναγίνει κ.λ.π.....
...θα την κράταγα όπως είναι ή θα έπαιρνα καινούρια.
Υ.Γ.: Εαν δεν υπάρχει ανταλλακτικό panel για την Ε550 (φοράει ίδιο με την 6500), τότε το service θα σε έχει βάλει να την κάνεις βόλτα και επειδή δεν θα μπορεί να την επισκευάσει θα σου χρεώσει μόνο τα 30 του "κόπου" του.
--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---
Διάβασα και στο thread της 6500 ότι σε μία περίπτωση αλλάχθηκε η προβληματική με νέα τηλεόραση και εκτός εγγύησης. Υπάρχει περίπτωση να καταφέρω κάτι τέτοιο?
Που το διάβασες αυτό??
Απ´ότι θυμάμαι οι περιπτώσεις που ήταν εκτός εγγύησης της συσκευής (μετά την ημερ/νία αγοράς), καλυπτόντουσαν από την εγγύηση του ανταλλακτικού panel (το οποίο είχε ήδη αλλαχτεί εντός εγγύησης της συσκευής και είχε δική του εγγύηση), επειδή η βλάβη ήταν αποκλειστικά σε αυτό.
Η αλλαγή με καινούρια έγινε επειδή η Samsung έπρεπε να αντικαταστήσει το ανταλλακτικό εντός εγγύησης (μόνο το panel), το οποίο κατά δήλωσή της δεν υπάρχει πια.
--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---
Αγαπητοί φίλοι,
Είχα περίπου τα ίδια με την δική μου τηλεόραση, LE40FBD, και την τελευταία φορά άνοιξε μόνο με ήχο και γραμμές στο 1/3 της οθόνης, σαν να πάει να δείξει εικόνα. Την πήγα στο service (αφού μου έφυγε η μέση), και μου είπαν ότι το κόστος ειναι ασύμφορο, έχει χαλάσει panel και κάτι άλλο. Πρέπει να το παραγγείλουν αν το βρουν και θα κοστίσει 500-600 ευρώ. Την έχω σπίτι και τρώγομαι να πάρω και δευτερη γνώμη. Την είχα αγοράσει το 2007 με κόστος 1500 ευρώ και καταλαβαίνετε τη γκρίνια της γυναίκας μου. Αξίζει να το ψάξω για δεύτερη γνώμη?
Η απάντηση που σου έδωσε το service είναι τιμιότατη, δεν νομίζω να χρειάζεται δεύτερη γνώμη, η συμφερότερη λύση είναι να πας σε καινούρια.
Υ.Γ.: Αν χρειαστείς βοήθεια για αγορά νέας τηλεόρασης, μπορείς να ανοίξεις θέμα στην αντίστοιχη κατηγορία
