Samsung Hellas: Εγγύηση και χρέωση εργατικών ...ιδού η απορία!!!

Αισίως φτάσαμε στο τρίτο panel με κάθετη γραμμή. Ύστερα από επικοινωνία με το service, με πληροφόρησαν ότι πρέπει να χρεωθώ το ποσό των εργατικών και της μεταφοράς.
Επικοινώνησα ξανά με την Samsung και με επιβεβαίωσαν ότι αυτή είναι πολιτική της εταιρίας και ότι δεν μπορώ να κάνω κάτι. Δεν δέχτηκα και περιμένω τηλέφωνο από προιστάμενο εντός της εβδομάδας. Πως να το χειριστώ το θέμα; Όντως όταν πρόκειται για εγγύηση ανταλλακτικού πρέπει να χρεωνόμαστε μεταφορά και εργασία;
 
Δεν νομίζω να υπάρχει απάντηση σε αυτό. Τα μεταφορικά σίγουρα μπορούν να βγουν εκτός εγγύησης, αλλά στην περίπτωση του εξαρτήματος (το οποίο έχει εγγύηση σαν εξάρτημα), φοβάμαι ότι θα πρέπει να ανατρέξουμε σε δεδικασμένα (αν υπάρχουν). Κοινώς, μόνο νομικοί μπορεί να ξέρουν. Ο νόμος δεν νομίζω να είναι τόσο σαφής.
 
Αισίως φτάσαμε στο τρίτο panel με κάθετη γραμμή. Ύστερα από επικοινωνία με το service, με πληροφόρησαν ότι πρέπει να χρεωθώ το ποσό των εργατικών και της μεταφοράς.
Επικοινώνησα ξανά με την Samsung και με επιβεβαίωσαν ότι αυτή είναι πολιτική της εταιρίας και ότι δεν μπορώ να κάνω κάτι. Δεν δέχτηκα και περιμένω τηλέφωνο από προιστάμενο εντός της εβδομάδας. Πως να το χειριστώ το θέμα; Όντως όταν πρόκειται για εγγύηση ανταλλακτικού πρέπει να χρεωνόμαστε μεταφορά και εργασία;


..... μισές εγγυήσεις δεν υπάρχουν.

http://avclub.gr/forum/showthread.php/142797-Samsung-51e6500-βλάβη-Νο3
 
Είχαμε νέα.
Ανταλλακτικό panel δεν υπάρχει και θα γίνει αντικατάσταση με την 50JU6800.
 
Χαίρεται και απο εμένα,κάτοχος samsung ps51e530 με αγορά το 2013.Εναν χρόνο μετά μου εμφάνισε έντονο ρόζ πιξέλιασμα στην αριστερή μεριά του πάνελ το οποίο και αντικαταστάθηκε εντός εγγύησης.
Πρίν απο ένα μήνα έβγαλε πρόβλημα και το δεύτερο πάνελ το οποίο έχει εμφανίσει κάθετες γραμμές στην οθόνη χωρίς να έχω καθόλου εικόνα,το καινούριο πάνελ που μου έβαλαν κλείνει 2 χρόνια τον Οκτώβριο οπότε σάν ανταλλακτικό είναι εντός εγγύησης σωστα?
Μίλησα με το support της samsung κάνοντας εμφανή την δυσαρέσκεια μου για το προιόν,και η απάντηση τους ήταν:

Αγαπητέ Κύριε XXXXXX


Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με τη Samsung Electronics Hellas.



Σχετικά με το αίτημά σας, σας θα σας παρακαλούσαμε θερμά, να επισκεφθείτε κάποιο από τα σερβις μας, ώστε η συσκευή να περάσει τεχνικό έλεγχο και να σας δωθεί κάποιο κόστος του ανταλλακτικού και της επισκευής. Αφού πάρετε το κόστος, θα χρειαστεί να επικοινωνήσουμε πάλι για να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε. Mπορείτε, να μεταβείτε στον ακόλουθο σύνδεσμο (http://www.samsung.com/gr/support/servicelocation/) ώστε να βρείτε το πλησιέστερο προς εσάς επισκευαστικό κέντρο της Samsung.



Αν χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια παρακαλούμε επικοινωνήστε πάλι με τη Samsung και θα είναι ευχαρίστησή μας να σας εξυπηρετήσουμε.


Αύριο θα πάει σε εξουσιοδοτημένο για έλεγχο.Για οτιδήποτε νεότερο θα ενημερώσω εδώ.
 
Επίσης να προσθέσω ότι μου ζητήθηκε ένα ποσό απο το service για τον έλεγχο της τηλεόρασης,απο ότι βλέπω εδώ αρκετοί απο εσάς έγινε αντικατάσταση η επισκευή χωρίς κάποια επιπλέον επιβάρυνση.
Επειδή το ποσό πρεπει να πληρωθεί προκαταβολικά ,και οι εποχές είναι δύσκολες τι θα μου προτείνατε να κάνω?
 
Επειδή αυτή η διαδικασία θεωρώ ότι αφορά τα προϊόντα εκτός εγγύησης και το πάνελ έχει εγγύηση δυο χρόνια μια επίσκεψη τεχνικού στο σπίτι χωρίς χρέωση για την διαπίστωση του προβλήματος είναι σωστότερη.

Καλύτερα να τους πάρεις τηλέφωνο και με βάση το ιστορικό(προηγούμενη αλλαγή πάνελ) να ζητήσεις όλη η διαδικασία να γίνει με επίσκεψη τεχνικού.

Αν φταίει το πάνελ(που μάλλον αυτό φταίει) θα σου επιστρέψουν τα χρήματα από το service;
 
Να επικοινωνήσεις με το συνήγορο του καταναλωτή να του πεις τη περίπτωσή σου και να σε συμβουλέψει τι πρέπει να κάνεις.
Πάντως από όσο ξέρω, δεν είμαι όμως σίγουρος, το ανταλλακτικό έχει σίγουρα τη δική του εγγύηση , αλλά δεν ξέρω πόσο διάστημα το καλύπτει και μάλιστα όταν έχει λήξει η συνολική εγγύηση του προϊόντος.
Αλλά πχ αν η συνολική εγγύηση έληξε πριν ένα μήνα και εσύ πριν 1,5 μήνα άλλαξες το πάνελ εντός εγγύησης, θα σου πουν αν ξανά χαλάσει το πάνελ, ότι είναι πια εκτός εγγύησης; Αυτό είναι αδύνατον....Το θέμα λοιπόν είναι να μάθεις για πόσο χρονικό διάστημα καλύπτεται το ανταλλακτικό από την εγγύηση;
 
Τελικά πήγα την τηλεόραση εχτές στο επίσημο service και δείχνοντας τα email που είχα επικοινωνήσει με την samsung,δεν μου ζήτησε κάποιο ποσό για τον έλεγχο.
Από το service θα μου πούνε πόσο είναι το συνολικό κόστος ανταλλακτικού και επισκευής και απο εκεί και πέρα θα ξανά επικοινωνήσω με την samsung να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε.
Το γαμώτο είναι ότι την πρόσεχα πάρα πολύ και είχε παίξει απειροελάχιστες ώρες μέσα στα 3 χρόνια,την είχα στρώσει σωστά και στο πρώτο και στο δεύτερο πάνελ,δέν είχε παίξει σχεδόν ποτέ τηλεοπτικό,
μόνο αγώνες motogp από οτεtv και είχε αγοραστεί κυρίως για θέαση ταινίων τις οποίες και πάλι πρόσεχα να μήν έχουνε μαύρες μπάρες και να προβάλονται σε full screen.

Το καινούριο πάνελ κλείνει 2 χρόνια τον Οκτώβριο,οπότε είμαι εντός εγγύησης του ανταλλακτικού.Όπως και να έχει θα σας κρατήσω ενήμερους για την πορεία της όλης κατάστασης,γιατί καλό είναι να ξέρουνε όλοι πώς μας αντιμετωπίζει η κάθε εταιρία.
 
Καλή η εξελιξη του θέματος σου ,εστω και με παρέμβαση της Samsung.
Αν αλλάξει κάτι , ενημέρωσε μας.
 
Εννοείται θα ενημερώσω για την εξέλιξη του θέματος,γιατί όπως έγραψα και προηγουμένος καλό είναι να γνωρίζουμε τι δικαιώματα έχουμε σαν καταναλωτές και το πώς μας αντιμετωπίζει η κάθε εταιρεία.
Επίσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω και το forum γιατί ενημερώνεται τον κόσμο (μέσα και εγώ) για το πώς πρέπει να κινείται σε παρόμοιες καταστάσεις.
 
Τελικά ενημερώθηκα απο samsung πώς θα μου καλύψουν το panel σαν ανταλλακτικό και θα χρεωθώ 80 εργασία.