SAMSUNG M87 προβλημα

μολις μιλησα με τον τεχνικο
λοιπον στην τηλεοραση εχει μαλλον χαλασει -μια πλακετα και εχουν λεει παραγγειλει το ανταλακτικο να αλλαχθει
εγω αρνηθηκα να αλλαχθει και ζητησα αντικατασταση
μου ειπε οτι δε μπορω να ζητησω αντικατασταση για κατι τοσο απλο θα την ανοιξουν 4 βιδες ειναι θα αντικαταστησουν το ανταλακτικο και ολα ειναι οκ
ειπε οτι σαν τεχνικος αν ειχα λεεει ενα υπολ. με καμμενη καρτα γραφικων θα παθαινε τιποτα να τον ανοιγα και να αλλαζα μια καρτα ηχου,ειπα οτι ανοιγωντας τον εχανα την εγγηυση ....μετα μου ειπε για αυτοκινητα αμα χαλασει ο καθρεπτης δεν αλλαζουμε το αυτο...του απαντησα οτι αγορασα μια τηλ με ενα σεβαστο για μενα ποσο που εχει εκ γενετης ελλατωμα και δεν θελω κανενος ειδους εγχειρησεις ,κλεισαμε με οτι θα μεταβιβασει το αιτημα μου αφηνωντας να εννοηθει οτι δεν τη βλεπει την αντικατ.
α μου ειπε οτι θα ειχαμε γλυτωσει πολυ χρονο αν εξαρχης ειχα αφησει την τηλ, στο συνεργειο και δεν αρνομουν,του ειπα οτι εχω ακουσει πολλα και δεν εχω εμπιστοσυνη,πχ τωρα που θα γινοταν αντικατασταση πλακετας εν αγνοια μου(του ξεφυγε του εδω τεχνικου)

τωρα περιμενω,παιδια τα φωτα σας

α ξεχασα του ξεφυγε οτι εκaναν αλλαγη στο software mpas kai..
 
Last edited:
Παρε τηλέφωνο παλι
Ζητα να μιλήσεις με τον υπεύθυνο του Service
ενημερωσε τον οτι αναμενεις ικανοποιηση του αιτήματος σου αλλιως θα στειλεις επιστολές σε ολο τον ειδικο τύπο, στο ΙΝΚΑ στην γραμματεία καταναλωτη, στα σχετικά φορουμς και στην Samsung Ευρώπης

ΚΑΝΤΟ ΤΩΡΑ, ME TO ΚΑΛΟ ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΑΚΡΗ
 
εχω γραψει τις επιστολες δε μου αρεσει να παρω και να απειλησω ,μου ειπαν να περιμενω και θα περιμενω μεχρι αυριο αλλιως θα ξεκινησω απο εδω να εισαι σιγουρος
με εχουν στενοχωρησει ηδη ,η συζητηση ξεκινησε προσπαθωντας να μου πει οτι την ειχα και μετα απο καποιο χρονο τους πηρα ......δυστυχως ομως εχω κρατησει ημ/νιες-κλησεις και επιπλεον εδω φαινονται ολα...κριμα μια μεγαλη εταιρια να πεφτει σε τεοιο επιπεδο εγω θα ξαναεπαιρνα αν ηταν αλλιως τα πραγματα
 
εχω γραψει τις επιστολες δε μου αρεσει να παρω και να απειλησω ,μου ειπαν να περιμενω και θα περιμενω μεχρι αυριο αλλιως θα ξεκινησω απο εδω να εισαι σιγουρος
με εχουν στενοχωρησει ηδη ,η συζητηση ξεκινησε προσπαθωντας να μου πει οτι την ειχα και μετα απο καποιο χρονο τους πηρα ......δυστυχως ομως εχω κρατησει ημ/νιες-κλησεις και επιπλεον εδω φαινονται ολα...κριμα μια μεγαλη εταιρια να πεφτει σε τεοιο επιπεδο εγω θα ξαναεπαιρνα αν ηταν αλλιως τα πραγματα


Χανεις το χρόνο σου..

Δυστυχώς σχεδόν ολες οι μεγάλες εταιρείες στην Ελλάδα έχουν άθλια after sales support... ειναι να μην σου τύχει
Η μονη αμυνα ειναι οτι σου λεμε παραπάνω ... και επιμονή...
 
Απάντηση: Re: SAMSUNG M87 προβλημα

Συμφωνω με τον Γιωργο.

Ολες οι εταιρειες νομιζουν οτι οι πελατες ειναι ιθαγενεις , ασχετοι και ανιδεοι και μπορει να τους κοροιδευει ο μπαρμπα Μητσος ο τεχνικος και ο κ. Κωστας το μεγαλο-στελεχος (τρομαρα του) του εισαγωγεα.

Μην τους αφηνετε σε ησυχια. Γενικη γραμματεια καταναλωτη , Υπουργειο αναπτυξης, Ενωσεις καταναλωτων ακομα και Συνηγορο του πολιτη μεχρι να καταλαβουν οτι δεν μπορουν να τα βγαλουν περα και τοτε να κανουν το αυτονοητο δηλαδη να δωσουν τα λεφτα πισω η αντικατασταση με καινουργια τηλεοραση.

Μην ξεχνατε οτι οποιος δεν διεκδικει τα δικαιωματα του στην Ελλαδα και δεν κανει φασαρια τον εχουν ολοι για σφαλιαρες.:violent-smiley-030:
 
Για εμένα έπρεπε από την αρχή να σου την είχε αλλάξει με νέα τηλεόραση το ΠΛΑΙΣΙΟ κι όχι να σε στέλνει στις αντιπροσωπείες!!! Κύριοι, καινούρια τηλεόραση αγόρασα, αμεσως στο service να την πάω??? Δεν πάμε καθόλου καλά...
 
τη Δευτερα θα με ενημερωσουν για τη διαδικασια αντικαταστασης,ειχατε δικιο ,μου επιτεθηκε ωστε να αποπροσανατολισει τνη κουβεντα εκει που ηθελε,εμεινα ανενδοτος,απεδωσε κριμα ομως γιατι θα μπορουσε να εχει αποφευχθει η ολη διαδικασια...
ειπε ο τεχνικος οτι θελει να ρωτησει τον αλλο τεχνικο κατι για το serial number ,δε νομιζω να κανουν καμια και να αλλαξουν κωδικους και να τη φερουν πισω...
 
Re: Απάντηση: SAMSUNG M87 προβλημα

Για εμένα έπρεπε από την αρχή να σου την είχε αλλάξει με νέα τηλεόραση το ΠΛΑΙΣΙΟ κι όχι να σε στέλνει στις αντιπροσωπείες!!! Κύριοι, καινούρια τηλεόραση αγόρασα, αμεσως στο service να την πάω??? Δεν πάμε καθόλου καλά...
το ιδιο πιστευω και εγω,επρεπε να τρεχουν αυτοι αντι εμενα ,εξαλλου και το δικο τους ονομα θιγεται ετσι....
 
Εδώ μικρά συνοικιακά μαγαζάκια και σου αλλάζουν αμέσως την τηλεόραση αν πάθει κάτι ή έχει πρόβλημα από την αρχή. Οχι μεγάλες αλυσίδες όπως το ΠΛΑΙΣΙΟ. Τεσπα, σου εύχομαι φίλε INDIAN να πάνε όλα καλά για να δεις και τους αγώνες του EURO στην νέα σου τηλεόραση.
 
μα για τους αγωνες και κανενα ταινιακι την πηρα και μου εχει βγαλει τον καρκινο...
αντε να δουμε
 
μου ειπαν οτι η αντικατασταση θα γινει με εντολη που θα δωσουν απο το πλαισιο και με μου ειπαν αν εχω κουτα να την στειλω εγω τη παλια πισω!!!!
τους ειπα οτι λογω μεγεθους δεν εχω πλεον τη κουτα και οτι δεν ειμαι εγω υποχρεωμενος να τη στειλω αλλα αυτοι...
 
τελικά τι έγινε? στην αντικατέστησαν? τώρα παρατήρησα ότι και η δικιά μου M87 κάνει ακριβώς το ίδιο πράγμα...
 
Τι έγινε ρε παιδιά....ΕΠΙΔΗΜΙΑ...??????.....:drummer:

....Υπομονή....είνα να μη μπλέξεις με τα SERVICE...
 
Αυριο εκλεισα ραντεβού με συνεργαζόμενο service...
Θα ενημερώσω το forum για το αποτέλεσμα!
 
ακομα περιμενω παιδια,πηρα στο πλαισιο και δεν εχουν ενημερωση για αντικατασταση!!!
αυριο θα ξαναπροσπαθησω:rifle:
 
αυριοο ερχεται η καινουρια,σωστο το πλαισιο θα ερθει θα φερει τη καινουρια και θα βαλει στη καινουρια κουτα τη παλια

ευχομαι η καινουρια να ειναι οκ και οι υπολοιποι να εχετε αμεση αντικατασταση οχι οπως εγω
τωρα υπαρχει ιστορικο οποτε πραξτε αναλογα
 
αναμένουμε να δούμε αν το κάνει και η καινούρια. πάντως ένας φίλος που αγόρασε μια M87 προχτές έχει και αυτός ακριβώς το ίδιο πρόβλημα! εύχομαι πάντως όλα να είναι καλά!!!