Samsung nx1

Re: samsung nx1

Ε, καλά, δεν θα τρέχεις και στους δρόμους αλαφιασμένος σε απόγνωση πού να τη φτιάξεις.

Τη στέλνεις πίσω στο κατάστημα του εξωτερικού από όπου την αγόρασες, εφόσον την πήρες από σοβαρό κατάστημα, ή ακόμη πιο βολικά, αν την πήρες από amazon, τη στέλνεις πίσω και σου στέλνουν καινούρια, ή τα λεφτά σου πίσω στο ακέραιο, ό,τι επιλέξεις.
 
Απάντηση: Re: samsung nx1

Mια σοβαρή εταιρία βγαζει ανακοινώσεις στους κατάλληλους χωρους για αυτα (εντυπα και ηλεκτρονικα περιοδικα κλπ) , δεν περναει ενημερώσεις μεσω τρίτων (χωρις καμια παρξηγηση για τον φιλο που μετεφερε την πληροφορία),

τωρα σχεδον ολες οι εταιριες εχουν μεταφερει το σερβις στο εξωτερικό (για να συμπιεσουν τα κοστη αλλα και για να γινεται υποτιθεται πιο σωστος ελεγχος), αυτο δεν ειναι απαραιτητα κακό, αυτο ομως που θελει κανεις ειναι να βρει απο την ελληνική αντιπροσωπευση after sales εξυπηρετηση και επικονωνία , δηλαδη να φυγει και να γυρίσει ταχιστα η μηχανη, να μην χρεωθει μεταφορικα αν ειναι εντος εγγυησης, να εχει ενημέρωση για την πορεια της επισκευης και πιθανόν να του δοθει αλλο backup σωμα αν προκειται για ακριβο επαγγελματικο σωμα, τετοια μικρα ή μεγαλα κανουν τους νεους αγοραστες ΠΕΛΑΤΕΣ γιατι αν ο χρήστης μεινει ικανοποιημενος απο το σερβις συνολικα θα ξαναγοράσει απο το ιδιο πανέρι....
 
Re: Απάντηση: Re: samsung nx1

Προσωπικά μια χαρά θα αγοράσω και την NX2, και χωρίς να περιμένω να μου δώσουν backup σώμα σε περίπτωση σέρβις.

Αν ήμουν σοβαρός επαγγελματίας, δεν θα εξαρτιόμουν από το ένα και μοναδικό αυτό σώμα που θα έστελνα για σέρβις, αλλά θα είχα φροντίσει από μόνος μου να έχω πάντα backup σώμα(τα).
 
Re: samsung nx1

Ε, καλά, δεν θα τρέχεις και στους δρόμους αλαφιασμένος σε απόγνωση πού να τη φτιάξεις.

Τη στέλνεις πίσω στο κατάστημα του εξωτερικού από όπου την αγόρασες, εφόσον την πήρες από σοβαρό κατάστημα, ή ακόμη πιο βολικά, αν την πήρες από amazon, τη στέλνεις πίσω και σου στέλνουν καινούρια, ή τα λεφτά σου πίσω στο ακέραιο, ό,τι επιλέξεις.

Ναι σίγουρα άλλα και αυτό που περιγράφεις είναι μια μεσοβέζικη λύση....θες να σου πω παράδειγμα πως λειτουργεί το after sales σε σοβαρή αντιπροσωπεία???
Φίλος μου που μένει Νεα Υόρκη του χάλασε πέρσι η Sony A7 εντός εγγύησης...ε λοιπόν την πήγε στην επίσημη αντιπροσωπεία ο ίδιος, την κοίταξε ο υπάλληλος για 2-3 λεπτά και του έδωσε άλλη σφραγισμένη και τέλος!!!!
Αυτό είναι εξυπηρέτηση και όχι τρέχω να βρω ταχυδρομική να την στείλω κάπου και αν έχουν καλά τα πράγματα να την πάρω πίσω μετά από 1 μήνα ένας θεός ξέρει πως και σε τι κατάσταση.....
Δυστυχώς είμαστε μικρή χώρα και μικρή αγορά και οι εταιρίες μας αντιμετωπίζουν σαν τον φτωχό συγγενή....στην Ελλάδα αν σου χαλάσει κάτι και το πας στην αντιπροσωπεία ή στο κατάστημα που το αγόρασες (εντός εγγύησης) συνήθως σε αντιμετωπίζουν με καχυποψία και σαν να προσπαθείς να τους κλέψεις, ενώ ψάχνουν κάθε πιθανή περίπτωση να μην σε εξυπηρετήσουν και να ρίξουν το φταίξιμο της ζημιάς σε σένα για να μην στο καλύψουν λόγω εγγύησης....τουλάχιστον αυτή είναι η δική μου εμπειρία από την συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων από περιπτώσεις που επέστρεψα ένα ελαττωματικό προϊόν (φωτογραφικό και μη)....
 
Re: samsung nx1

Άντε πάλι "τρέχω να βρω ταχυδρομική". Σιγά τα ωά που θα στείλεις ένα πακέτο στο εξωτερικό.

Αν θέλεις να μην περιμένεις καν να γίνει επισκευή, αγοράζεις από amazon που σου στέλνει καινούρια ή τα λεφτά σου όλα πίσω.
Ειδικά το τελευταίο δεν ξέρω καμία αντιπροσωπεία ή άλλο κατάστημα να το κάνει.
 
Re: samsung nx1

Άντε πάλι "τρέχω να βρω ταχυδρομική". Σιγά τα ωά που θα στείλεις ένα πακέτο στο εξωτερικό.

Αν θέλεις να μην περιμένεις καν να γίνει επισκευή, αγοράζεις από amazon που σου στέλνει καινούρια ή τα λεφτά σου όλα πίσω.
Ειδικά το τελευταίο δεν ξέρω καμία αντιπροσωπεία ή άλλο κατάστημα να το κάνει.

Μα για αυτό πλέον εδώ και καιρό αγοράζω πλέον τα πάντα από το Amazon....!!!!
Άλλα όχι το να πάω σε ταχυδρομείο να στείλω την μηχανή σε κάποιο κατάστημα στο εξωτερικό και να περιμένω μετά από 1 μήνα να μου την στείλουν πίσω και σε άγνωστη κατάσταση...όχι δεν το δέχομαι....όπως επίσης δεν δέχομαι να πάω σε μια αντιπροσωπεία να τους δίνω την κάμερα να με κοιτάζουν με μισό μάτι και μετά να την στέλνουν αυτοί κάπου στο εξωτερικό με άγνωστη ημερομηνία επιστροφής και με άγνωστη κατάσταση όταν μου την επιστρέψουν....όχι και πάλι όχι....όσο και να μην μου αρέσει που το λέω τα τελευταία 2+ χρόνια ότι φωτογραφικά έχω αγοράσει είναι από το Amazon (εξαιρώ μεταχειρισμένα ήδη).....
 
Re: samsung nx1

Αν και δεν εχει σχεση με NX1, ας γραψω κι εγω την εμπειρια μου με το service της Samsung. Ειχε σπασει ο δεξιος μεταλλικος κρικος που συνδεεται το λουρακι καρπου στην NX300 μου. Πηρα τηλεφωνο το επισκευαστικο κεντρο που συνεργαζεται η Samsung, εστειλε courier την επομενη μερα και την πηρε. Δεν μου ειπαν τιποτα οτι εγω το εσπασα κτλπ. Παρηγγειλαν το ανταλλακτικο και το εφτιαξαν αυτοι. Ολη η διαδικασια πηρε κανα μηνα, ισως να καθυστερησε επειδη ηταν μεσα στο καλοκαιρι μολις ειχαν κλεισει οι τραπεζες.

Δεν βλεπω τον λογο να μην ισχυει κατι παρομοιο και για τις NX1-NX500 που εχουν αγοραστει απο ευρωπαικα καταστηματα, χωρις να χρειαζεται δηλαδη να τις στειλεις μονος σου στο εξωτερικο εκει που αγοραστηκαν.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: samsung nx1

Προσωπικά μια χαρά θα αγοράσω και την NX2, και χωρίς να περιμένω να μου δώσουν backup σώμα σε περίπτωση σέρβις.

Αν ήμουν σοβαρός επαγγελματίας, δεν θα εξαρτιόμουν από το ένα και μοναδικό αυτό σώμα που θα έστελνα για σέρβις, αλλά θα είχα φροντίσει από μόνος μου να έχω πάντα backup σώμα(τα).

ναι και θα παει ο επαγγελματιας σε μυστηριο ΜΟΝΟ με το backup του σωμα για ενα μηνα που θα κανει π.χ να φτιαχτει η μηχανη.... Γιαννη ευτυχως που δεν δουλευεις σε σερβις γιατι αν εδινες τετοια απαντηση σε πελατη και ημουν το αφεντικο σου θα σε απελυα (αν ημουν σε σοβαρη εταιρία) ....

επισης και εδω καποιες εταιρίες (όχι τα καταστήματα) αλλαζουν την μηχανή εντος DOA (με χρονικο οριο βεβαια), αυτο εχει κοστος για την ελληνική αντιπροσωπία και δεν το καλυπτει η μαμα εταιρία συνήθως ....
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: samsung nx1

ναι και θα παει ο επαγγελματιας σε μυστηριο ΜΟΝΟ με το backup του σωμα

θα είχα φροντίσει από μόνος μου να έχω πάντα backup σώμα(τα).

Με δύο σώματα θα δούλευα, και τουλάχιστον ένα για backup, εξ ου και η παρένθεση στο "σώμα(τα)".
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: samsung nx1

ναι και θα παει ο επαγγελματιας σε μυστηριο ΜΟΝΟ με το backup του σωμα για ενα μηνα που θα κανει π.χ να φτιαχτει η μηχανη.... Γιαννη ευτυχως που δεν δουλευεις σε σερβις γιατι αν εδινες τετοια απαντηση σε πελατη και ημουν το αφεντικο σου θα σε απελυα (αν ημουν σε σοβαρη εταιρία) ....

επισης και εδω καποιες εταιρίες (όχι τα καταστήματα) αλλαζουν την μηχανή εντος DOA (με χρονικο οριο βεβαια), αυτο εχει κοστος για την ελληνική αντιπροσωπία και δεν το καλυπτει η μαμα εταιρία συνήθως ....

Πόσες όμως είναι σοβαρές εταιρίες?? Για αυτό λέω 1 μήνας για service είναι απλά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.
Να πω και άλλο ένα παράδειγμα off topic από service.
Το 2004 ήμουν στην Βοστόνη για σπουδές. Αγόρασα μια μηχανή Kodak 6490 από το φωτογραφικό κατάστημα του γειτονικού μου Mall. Ε λοιπόν μετά από 2-3 μήνες την έριξα κάτω και χάλασε το ζουμ (δεν δούλευε καθόλου και κάτι κουδούνιζε μέσα)...την άλλη μέρα το πρωί την πήγα στο φωτογραφικό κατάστημα όπου την αγόρασα, τους την άφησα και τους εξήγησα τι έχει πάθει....θεωρητικά έφταιγα εγώ και δεν υπήρχε περίπτωση να μου την φτιάξουν. Όμως την άλλη μέρα κατά το μεσημέρι (έχει περάσει και καιρός και δεν θυμάμαι ακριβώς τι ώρα!!) με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε ότι η μηχανή μου είναι έτοιμη και να περάσω να την πάρω ή αν δεν μπορώ να περάσω, θα μπορούσε ένας υπάλληλος με το που σχολάσει να περάσει (χωρίς χρέωση) να μου την αφήσει στο σπίτι μου!!!!
Με λίγα λόγια μέσα σε 24 ώρες την έστειλαν στην αντιπροσωπία, την επισκεύασαν, και την επέστρεψαν στο κατάστημα για ζημιά που θεωρητικά δεν καλυπτόταν από εγγύηση και όλα αυτά χωρίς καμία οικονομική μου επιβάρυνση. Την ίδια μέρα πήγα στο κατάστημα την παρέλαβα και ο πωλητής μου είπα ''συγγνώμη για την ταλαιπωρία!!!!''' και σαν κερασάκι στην τούρτα μου έδωσαν δώρο και μια κάρτα 20$ (αν θυμάμαι καλά) για μελλοντικές αγορές λόγω του προβλήματος που μου δημιουργήσανε!!!!!
 
Re: samsung nx1

Αυτή τη συζήτηση είχα σήμερα με ξάδερφο μου που ήρθε από Αμερική και σκέφτεται την αγορά μιας Nikon D750 από εκεί. Η τιμή προϊόντων που καλύπτει η Αμερικανική εγγύηση είναι αρκετά μεγαλύτερη, ακριβώς γιατί ο καταναλωτής είναι πλήρως καλυμμένος. Εδώ δεν είναι έτσι τα πράγματα, ακόμη και με τις μεγάλες εταιρείες, είναι να μην σου τύχη...
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: samsung nx1

επισης και εδω καποιες εταιρίες (όχι τα καταστήματα) αλλαζουν την μηχανή εντος DOA (με χρονικο οριο βεβαια)

Δεν μιλάμε για DOA, αλλά για τον πρώτο χρόνο εγγύησης που καλύπτει η amazon.
 
Re: samsung nx1

Αυτή τη συζήτηση είχα σήμερα με ξάδερφο μου που ήρθε από Αμερική και σκέφτεται την αγορά μιας Nikon D750 από εκεί. Η τιμή προϊόντων που καλύπτει η Αμερικανική εγγύηση είναι αρκετά μεγαλύτερη, ακριβώς γιατί ο καταναλωτής είναι πλήρως καλυμμένος. Εδώ δεν είναι έτσι τα πράγματα, ακόμη και με τις μεγάλες εταιρείες, είναι να μην σου τύχη...

Ζώντας εκεί για 4 χρόνια μπορώ να πω με σιγουριά ότι τα καταστήματα και οι αντιπροσωπείες σέβονται τον καταναλωτή και κάνουν συνήθως ότι είναι ανθρώπινο δυνατό για να σε εξυπηρετήσουν ακόμα και σε περιπτώσεις που είναι λάθος του καταναλωτή....εδώ πέρα φτάνουμε σε σημείο να θεωρούμε τον 1 μήνα φυσιολογικό και αν δεν μας αγριοκοιτάξει ο πωλητής νιώθουμε και τυχεροί!!!
Για μένα οποιοσδήποτε χρόνος πάνω 1 εβδομάδα είναι απλά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ. Μια εβδομάδα φτάνει άνετα να πάει κάπου η μηχανή να επισκευαστεί και να έρθει πίσω...και φυσικά για αυτή την μια εβδομάδα θα πρέπει το εκάστοτε κατάστημα/αντιπροσωπεία να σου δίνει άλλο προϊόν μέχρι να επιστρέψει το δικό σου από το service...αυτό που περιγράφω είναι το minimum αξιοπρεπές για να λειτουργεί σωστά το aftersales......
 
Re: Απάντηση: Re: samsung nx1

Mια σοβαρή εταιρία βγαζει ανακοινώσεις στους κατάλληλους χωρους για αυτα (εντυπα και ηλεκτρονικα περιοδικα κλπ) , δεν περναει ενημερώσεις μεσω τρίτων (χωρις καμια παρξηγηση για τον φιλο που μετεφερε την πληροφορία),

kbouk όλοι νόμιζαν ότι επειδή δεν κάνει πλέον εισαγωγή τις κάμερες σταμάτησε και το support, επειδή εγώ ενδιαφέρομαι σοβαρά για την nx1 ρώτησα να ενημερωθώ έγκυρα από φίλο που εργάζεται εκεί, προφανώς αυτή την ενημέρωση θα είχε οποιοσδήποτε καλούσε στο support τους.

Ούτε εργάζομαι εκεί και ούτε έχω κάποιο κέρδος από την ενημέρωση που μεταφέρω.

Ηθελα όμως να ενημερώσω και τα υπόλοιπα παιδιά του forum που σκέφτονται την αγορά της nx1 ή της nx500 και δεν έχουν υπόψη τους αν μπορούν να απευθυνθούν στην Samsung Ελλάδας αν τις αγοράσουν από ΕΕ.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: samsung nx1

kbouk όλοι νόμιζαν ότι επειδή δεν κάνει πλέον εισαγωγή τις κάμερες σταμάτησε και το support, επειδή εγώ ενδιαφέρομαι σοβαρά για την nx1 ρώτησα να ενημερωθώ έγκυρα από φίλο που εργάζεται εκεί, προφανώς αυτή την ενημέρωση θα είχε οποιοσδήποτε καλούσε στο support τους.

Ούτε εργάζομαι εκεί και ούτε έχω κάποιο κέρδος από την ενημέρωση που μεταφέρω.

Ηθελα όμως να ενημερώσω και τα υπόλοιπα παιδιά του forum που σκέφτονται την αγορά της nx1 ή της nx500 και δεν έχουν υπόψη τους αν μπορούν να απευθυνθούν στην Samsung Ελλάδας αν τις αγοράσουν από ΕΕ.

και παρα πολυ καλα εκανες απλα αυτο ηταν δική τους δουλεια να το γνωστοποιησουν με καθε τροπο αφου πλεον το αναλαμβανουν για να γινει ευρεως γνωστο και να εχουν και αυτη την εναλλακτικη όσοι ψωνιζουν απο εξωτερικο.

με γρηγορο σερβις (ημερων ή μιας βδομαδας το πολυ) συνηθως καλυπτουν τα ακριβα επαγγελματικα προιοντα (ακομη και με πηγαινε ελα στο εξωτερικο) εφοσον υπαρχει στοκ ανταλλακτικων, οι υπολοιπες συνηθως επισκευες εκτελουνται απο 15-30 ημερες, το πρωτο το θεωρω λογικο , το δευτερο υπερβολικο...

τωρα ποσα σωματα εχει ο επαγγελματιας να κανει την δουλεια του αφορα τον ιδιο και την τσεπη του οχι την εταιρία και τι πρεπει αυτη να κανει γιαυτον για να μην τον χασει απο πελατη,

τα δυο ετη εγγυησης, η αντικατασταση εντος DOA (μακαρι να επιστρεφαμε και μηχανη επειδη δεν μας αρεσει οπως στην Αμερικη αλλα αυτο ειναι το αλλο ακρο) ειναι τα μινιμουμ μαζι με ταχεια εξυπηρετηση για ενα καλο after sales,

για το Αμαζον δεν εφερα καποια αντιρρηση αφου αντικαθιστα ή πληρωνει, κανει το μαξιμουμ που θα ηθελε αγοραστης, φυσικα και αλλο ειναι το DOA , αυτο που ειπα ειναι οτι ουτε αυτο υπαρχει σε πολλες ελληνικες αντιπροσωπιες ...
 
Re: samsung nx1

Θα συμφωνήσω μαζί σου, η Samsung Ελλάδας έπρεπε να ενημερώσει με δελτίο τύπου. Αυτό σίγουρα που δεν την χαρακτηρίζει είναι η επαγγελματική στάση απέναντι στον καταναλωτή, ερασιτέχνη ή επαγγελματία δεν έχει σημασία. Μήπως τελικά δεν έγινε αυτή η ενημέρωση για να αποφύγει αυτή την υποχρέωση να στέλνει στο εξωτερικό για επισκευή τα υπό εγγύηση προϊόντα; Έχει και η κεντρική Samsung την ευθύνη της που δεν την υποχρέωσε να βγάλει ανακοίνωση και άφησε ουσιαστικά τους κατόχους ξεκρέμαστους. Το χάσιμο είναι της Samsung τελικά που με τις πράξεις τους αυτές έχασαν πελάτες.
 
Re: samsung nx1

Θα συμφωνήσω μαζί σου, η Samsung Ελλάδας έπρεπε να ενημερώσει με δελτίο τύπου. Αυτό σίγουρα που δεν την χαρακτηρίζει είναι η επαγγελματική στάση απέναντι στον καταναλωτή, ερασιτέχνη ή επαγγελματία δεν έχει σημασία. Μήπως τελικά δεν έγινε αυτή η ενημέρωση για να αποφύγει αυτή την υποχρέωση να στέλνει στο εξωτερικό για επισκευή τα υπό εγγύηση προϊόντα; Έχει και η κεντρική Samsung την ευθύνη της που δεν την υποχρέωσε να βγάλει ανακοίνωση και άφησε ουσιαστικά τους κατόχους ξεκρέμαστους. Το χάσιμο είναι της Samsung τελικά που με τις πράξεις τους αυτές έχασαν πελάτες.

H Samsung θεωρώ ότι ξέρει τι κάνει, καμιά εταιρία του μεγέθους της δεν προβαίνει σε σπασμωδικές κινήσεις....μελετάνε την αγορά, βλέπουν πως πάει και αποφασίζουν. H Samsung λοιπόν το πάλεψε στην Ελλάδα μπήκε με αξιώσεις, μεγάλες προωθήσεις σε καταστήματα άλλα δεν έπεισε τον Ελληνα καταναλωτή να αγοράσει τις μηχανές της, που συνέχιζε να αγοράζει dslr και τις γνωστές μάρκες σε Mirrorless...έτσι απλά αποφάσισε να τερματίσει την ''Ελληνική αγορά''....ίσως βέβαια κάποια στιγμή να την ξαναδούμε επίσημα στην Ελλάδα. Πάντως είναι τόσο μικρά τα έσοδα από την Ελλάδα που ούτε καν ασχολήθηκε η Samsung....κακώς μεν άλλα η πικρή αλήθεια δε.....
 
Re: Απάντηση: Re: samsung nx1

Με "Προσωπικά" ξεκίνησα το post μου και τι θα έκανα εγώ αν ήμουν σοβαρός επαγγελματίας.
Δεν έκανα υπόδειξη σε κανέναν επαγγελματία πόσα σώματα πρέπει να έχει, ούτε σε καμία αντιπροσωπεία τι θα έπρεπε να κάνει για να είναι σοβαρή.
Δεν με εμποδίζει σε τίποτε που δεν μου θα δώσει η αντιπροσωπεία backup NX1 σώμα, είτε τώρα ως ερασιτέχνης που είμαι, είτε δέκα φορές περισσότερο αν ήμουν επαγγελματίας.
Και NX2 θα πάρω, ακόμη και αν δεν αναλάμβανε μεσολάβηση για την αποστολή για σέρβις στο εξωτερικό η ελληνική αντιπροσωπεία.

...τωρα ποσα σωματα εχει ο επαγγελματιας να κανει την δουλεια του αφορα τον ιδιο και την τσεπη του οχι την εταιρία και τι πρεπει αυτη να κανει γιαυτον για να μην τον χασει απο πελατη...

Προσωπικά μια χαρά θα αγοράσω και την NX2, και χωρίς να περιμένω να μου δώσουν backup σώμα σε περίπτωση σέρβις.

Αν ήμουν σοβαρός επαγγελματίας, δεν θα εξαρτιόμουν από το ένα και μοναδικό αυτό σώμα που θα έστελνα για σέρβις, αλλά θα είχα φροντίσει από μόνος μου να έχω πάντα backup σώμα(τα).
 
Re: samsung nx1

Θα μας τρελάνουν αυτοί οι Ιταλοί. Βρήκα φανταστική προσφορά και μιας και εγώ δεν είμαι έτοιμος για να προβώ στην αγορά, την παρουσιάζω μήπως και επωφεληθεί κάποιος άλλος... :smash:

Samsung NX1 Body στα 955,20 http://www.resetdigitale.it/fotocamera-samsung-nx1-body-solo-corpo-nx-1-n-x1-p82783.html

Samsung NX1 Kit 16-50mm f/2-2.8 S ED στα 1.572,00 http://www.resetdigitale.it/fotocam...-50mm-f-2-28-s-ed-nx-1-n-x1-16-50-p82784.html