Στην ΝΧ1 δεν υπάρχει πρόβλημα υπερβολικού θορύβου κλείστρου, είναι πολύ dampened o ήχος του.
Τώρα αν κούγεται μαλακό "τουτ" με EFCS on ή μαλακό "τρουτ" με EFCS off δεν έχει διαφορά ουσιαστικά στον θόρυβο.
Περισσότερο είναι θέμα εξάλειψης του shutter shock.
Περισσότερο θόρυβο στα υποφωτισμένα δεν βλέπω με EFCS on, πανομοιότυπα μου φαίνονται τα δύο αρχεία.
Αλλά διακρίνω διαφορά στην ευκρίνεια υπέρ του EFCS on. Πολύ μικρή αλλά διακριτή σε σύγκριση Α/Β στο 100%.
Το τεστ που έκανα ήταν με τον 50-150 στα 150 σε ταχύτητα 1/100 και 1/15 στο χέρι.
Και στις δύο περιπτώσεις υψηλότερη ευκρίνεια υπήρξε με EFCS on.
ΠΙθανότατα να μην έχει περισσοτερο θόρυβο η ΝΧ1 με EFCS καθώς τα 12βιτ είναι αρκετά και έχει και απόθεμα ταχύτητας στον αισθητήρα, το έγραψα διότι το παθαίνουν οι Πανασονικ ..
Αν έχουμε ενα ζευγάρι blackframe μπορούμε να το μετρήσουμε.
Αρχίζω τα video, στο συγκεκριμένο δεν είχα ακόμη τα φώτα, είχα μόνο ένα μικρό led panel, μόνο στα δύο τελευταία πλάνα τα είχα παραλάβει και φώτισε ο τόπος... https://www.youtube.com/watch?v=KTKZJqlComY
εμένα πλέον μου φαίνονται λίγα τα 64gb. Στην ΝΧ1 έχω τώρα μια Transcend 256gb (70 λίρες από amazon). Η ΝΧ1 έχει ούτως ή άλλως μεγάλο buffer. Δε νομίζω ότι χρειάζεται να έχεις την πιο γρήγορη κάρτα της αγοράς.
Άλλο: έκανα κι εγώ μια δοκιμή με το EFCS on/off με τον Samsung 30mm/f2 και διαπίστωσα όντως ότι με απενεργοποιημένο το EFCS εμφανίζει όντως ελαφρά φαινόμενα shutter shock ακόμα και με 1/100 ταχύτητα. Όταν το ενεργοποιείς η εικόνα γίνεται κρύσταλλο.
Με τον 50-150 δεν το δοκίμασα, αλλά υποψιάζομαι ότι λόγω OIS δε θα έχει μεγάλη διαφορά.
Παίδες, καλύτερα να ανοίξουμε ένα νήμα για memory cards (δεν έχουμε) εδώ στην κατηγορία εξοπλισμού, ώστε να είναι συγκεντρωμένες όλες οι πληροφορίες - χαρακτηριστικά, τιμές, ευκαιρίες .
Τις δύο τις χρησιμοποιώ, είτε μεμονωμένα με διαφορετικούς φακούς για φωτογραφία, είτε και τις δύο ταυτόχρονα για δικάμερο στο βίντεο.
Ήθελα και τρίτο σώμα να έχω για ρεζέρβα, αλλά προχώρησαν ταυτόχρονα δύο προσπάθειες αγοράς και έτσι βρέθηκα με δύο ρεζέρβες.
Αν κάποιος θέλει τη μία, ας στείλει π.μ.
Παρέλαβα την 40x60 εκτύπωση σε plexiglass από crop από τα 28MP της NX1 και μου έπεσε το σαγώνι στο πάτωμα. Εικόνα κρύσταλλο με απίστευτη λεπτομέρεια και άψογα skin tones.
Την επόμενη φορά θα εκτυπώσω καρέ από 4Κ βίντεο. Τα καρέ της NX1 δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από κανονικές φωτογραφίες. Είναι η μόνη μηχανή που προσφέρει τόσο υψηλή ποιότητα στα μεμονωμένα καρέ, και αυτό χάρη στο full sensor readout και downscale από 6.5 σε 4Κ.
Ο ανταγωνισμός ακόμη αγκομαχά να δώσει εικόνα 4K με κροπάρισμα του αισθητήρα.
Κάποιοι αισιόδοξοι περιμένουν την α6100 να κάνει την έκπληξη, αλλά θα έλεγα να κρατήσουν μικρό καλάθι. Εδώ οι α7sII και α7rII δεν τα κατάφεραν να φτάσουν την ΝΧ1, θα τα καταφέρει η α6100; Και πιστεύει κανείς ότι θα το επιτρέψει αυτό η Sony; Να δώσει δηλαδή μία α6100 που να ξεπερνά σε επιδόσεις βίντεο την α7sII;
Η Samsung δεν είχε επαγγελματικές κάμερες να προστατέψει, γι' αυτό και τα έδωσε όλα στην ΝΧ1.
Μια πολύ πρακτική λειτουργία της NX1 είναι η αυτόματη μεγέθυνση 100% και επισκόπηση στο σημείο εστίασης μετά τη λήψη της φωτογραφίας.
Χωρίς κανένα πάτημα πλήκτρου τσεκάρεις αμέσως μετά τη λήψη πόσο πετυχημένη ήταν η εστίασή σου.
Και το κάνει με αστραπιαία ταχύτητα σε πρώτο χρόνο, παρόλο που το αρχείο είναι μεγάλο (65MB raw+jpeg).