χαιρετιζω ολους καταρχην..
επειδη διατηρω καταστημα ηλεκτρονικων ειδων και εξαρτηματων,θα ηθελα να κανω μερικες ερωτησεις σχετικα με το θεμα που ανεφερα παραπανω για την καλυψη εγγυησεων απο τους καταστηματαρχες,και επιστροφες αγαθων.
επειδη λοιπον τον νομο που παραθεσατε σε αλλα ποστ τον διαβασα αλλα δεν μπορω να πω οτι τα καταλαβα και ολα οσα γραφει,για αυτο και θα ηθελα την βοηθεια σας σε οσους γνωριζουν,αλλα να ακουσετε και την δικη μου πλευρα σαν καταστηματαρχη.
οταν λεει υπαναχωριση του προιοντος απο τον πελατη και αναστροφη πωλησης τι ενοει?οτι μπορει ο πελατης επειδη του καπνισε μετα απο 3 μηνες και εχει χρησημοποιησει το προιον να το γυρισει πισω και να παρει τα λεφτα του πισω?υπαρχει χρονικο περιθωρειο που μπορει να το κανει αυτο?
και ποιος νομος εμενα με καλυπτει αμα κοψω αποδειξη ,να του γυρισω τα λεφτα πισω?και με το φπα τι γινεται?απο οσο γνωριζω τουλαχιστον σε εταιριες νομικης μορφης ο.ε και ατομικες εταιριες δεν προβλεπετε ακυρωση αποδειξης ταμειακης μηχανης,και λογικο το βρισκω αυτο γιατι ολοι αυτο θα εκαναν,θα εκοβαν αποδειξεις και μετα...θα τις ακυρωναν....
ας υποθεσουμε λοιπον οτι το λυσαμε το θεμα με τις αποδειξεις,γιατι να παρω εγω ενα μεταχειρισμενο προιον πισω,επειδη ο αλλος εκανε την δουλεια του ενα μηνα και μετα διαπιστωσε οτι δεν το θελει οποτε παρτο πισω ,φερε και τα λεφτα μου και παμε για αλλα,και εγω μετα σε ποιον θα το πουλησω το προιον αυτο μεταχειρισμενο,που θα φαινεται ανοιγμενη η συσκευασια και δεν θα το περνει κανεις?γιατι μην ξεχναμε οτι ολοι θελουμε να ψωνιζουμε σφραγισμενα κουτια....
παμε στο θεμα τωρα των βλαβων...οκ λοιπον αγοραζει ο πελατης το αγαθο,χαλαει αυτο μεσα σε 10 μερες,ενοητε το επιστρεφει και του το αντικαθιστω με καινουργιο και μετα το στελνω και εγω πισω στην εταιρια και καλα οτι βγηκε χαλασμενο απο την αρχη ωστε να μου το αλλαξουν κατευθειαν.
οταν ομως χαλασει στον μηνα πανω και μετα,προιον που φαινεται πλεον οτι ειναι μεταχειρισμενο,γρατζουνιες κλπ...γιατι να εχω εγω την ευθυνη μπορειτε να μου πειτε,και να μην εχει την ευθυνη η αντιπροσωπεια η ο εκαστοτε εισαγωγεας που εισαγει και εχει υποχρεωση να εχει και σερβις για το καθε εντικειμενο που φερνει?οποτε εγω θα πρεπει να τον παραπεμψω στο σερβις του και να αποφανθει το σερβις τι θα κανει,θα το φτιαξει,θα το αλλαξει,δικο του θεμα...
και να πω και ενα παραδειγμα επιτουτου..
αγοραζεις ενα αυτοκινητο καινουργιο απο μια εκθεση,και παθαινει βλαβη εντος εγγυησης,που θα το πατε για επισκευη εκει που το πηρατε η στο σερβις της εταιριας??
μαλλον το δευτερο που ακουγεται πιο λογικο...........
οποτε γιατι να εχει ευθυνη επισκευης η αντικαταστασης στα πλαισια εγγυησης ο καταστηματαρχης?ειναι μηχανικος?εχει την τεχνογνωσια να κρινει αν κατι ειν αι χαλασμενο,δυσλειτουργει για καποιον λογο κλπ?εχει την αδεια απο το κρατος για να το κανει αυτο?μαλλον οχι...
θα ηθελα να κανουμε μια κουβεντα πανω στο θεμα να ακουσω αποψεις γιατι με ενδιαφερουν και σαν καταναλωτη αλλα και σαν καταστηματαρχη..
επειδη διατηρω καταστημα ηλεκτρονικων ειδων και εξαρτηματων,θα ηθελα να κανω μερικες ερωτησεις σχετικα με το θεμα που ανεφερα παραπανω για την καλυψη εγγυησεων απο τους καταστηματαρχες,και επιστροφες αγαθων.
επειδη λοιπον τον νομο που παραθεσατε σε αλλα ποστ τον διαβασα αλλα δεν μπορω να πω οτι τα καταλαβα και ολα οσα γραφει,για αυτο και θα ηθελα την βοηθεια σας σε οσους γνωριζουν,αλλα να ακουσετε και την δικη μου πλευρα σαν καταστηματαρχη.
οταν λεει υπαναχωριση του προιοντος απο τον πελατη και αναστροφη πωλησης τι ενοει?οτι μπορει ο πελατης επειδη του καπνισε μετα απο 3 μηνες και εχει χρησημοποιησει το προιον να το γυρισει πισω και να παρει τα λεφτα του πισω?υπαρχει χρονικο περιθωρειο που μπορει να το κανει αυτο?
και ποιος νομος εμενα με καλυπτει αμα κοψω αποδειξη ,να του γυρισω τα λεφτα πισω?και με το φπα τι γινεται?απο οσο γνωριζω τουλαχιστον σε εταιριες νομικης μορφης ο.ε και ατομικες εταιριες δεν προβλεπετε ακυρωση αποδειξης ταμειακης μηχανης,και λογικο το βρισκω αυτο γιατι ολοι αυτο θα εκαναν,θα εκοβαν αποδειξεις και μετα...θα τις ακυρωναν....
ας υποθεσουμε λοιπον οτι το λυσαμε το θεμα με τις αποδειξεις,γιατι να παρω εγω ενα μεταχειρισμενο προιον πισω,επειδη ο αλλος εκανε την δουλεια του ενα μηνα και μετα διαπιστωσε οτι δεν το θελει οποτε παρτο πισω ,φερε και τα λεφτα μου και παμε για αλλα,και εγω μετα σε ποιον θα το πουλησω το προιον αυτο μεταχειρισμενο,που θα φαινεται ανοιγμενη η συσκευασια και δεν θα το περνει κανεις?γιατι μην ξεχναμε οτι ολοι θελουμε να ψωνιζουμε σφραγισμενα κουτια....
παμε στο θεμα τωρα των βλαβων...οκ λοιπον αγοραζει ο πελατης το αγαθο,χαλαει αυτο μεσα σε 10 μερες,ενοητε το επιστρεφει και του το αντικαθιστω με καινουργιο και μετα το στελνω και εγω πισω στην εταιρια και καλα οτι βγηκε χαλασμενο απο την αρχη ωστε να μου το αλλαξουν κατευθειαν.
οταν ομως χαλασει στον μηνα πανω και μετα,προιον που φαινεται πλεον οτι ειναι μεταχειρισμενο,γρατζουνιες κλπ...γιατι να εχω εγω την ευθυνη μπορειτε να μου πειτε,και να μην εχει την ευθυνη η αντιπροσωπεια η ο εκαστοτε εισαγωγεας που εισαγει και εχει υποχρεωση να εχει και σερβις για το καθε εντικειμενο που φερνει?οποτε εγω θα πρεπει να τον παραπεμψω στο σερβις του και να αποφανθει το σερβις τι θα κανει,θα το φτιαξει,θα το αλλαξει,δικο του θεμα...
και να πω και ενα παραδειγμα επιτουτου..
αγοραζεις ενα αυτοκινητο καινουργιο απο μια εκθεση,και παθαινει βλαβη εντος εγγυησης,που θα το πατε για επισκευη εκει που το πηρατε η στο σερβις της εταιριας??
μαλλον το δευτερο που ακουγεται πιο λογικο...........
οποτε γιατι να εχει ευθυνη επισκευης η αντικαταστασης στα πλαισια εγγυησης ο καταστηματαρχης?ειναι μηχανικος?εχει την τεχνογνωσια να κρινει αν κατι ειν αι χαλασμενο,δυσλειτουργει για καποιον λογο κλπ?εχει την αδεια απο το κρατος για να το κανει αυτο?μαλλον οχι...
θα ηθελα να κανουμε μια κουβεντα πανω στο θεμα να ακουσω αποψεις γιατι με ενδιαφερουν και σαν καταναλωτη αλλα και σαν καταστηματαρχη..
Last edited: