Μαριε,
Το ABS για οδηγο με μικρη εμπειρια μπορει να δημιουργησει μια ψευδαισθηση ασφαλειας και αυτο ειναι ο,τι πιο επικινδυνο.
Ο σεβασμος στην μηχανη και τις δυνατοτητες της, καθως και η απολυτη προσοχη στην κατασταση του δρομου και στην απροσεξια των αλλων ειναι πιο σημαντικο απο καθε ABS ειδικα σε διτροχο, οπου αν μπλοκαρει ο τροχος κανεις τον σταυρο σου ας ειναι και ποδηλατο με ABS και στις βοηθητικες..
Προσωπικα θα διαλεγα μια μηχανη που θα με ευχαριστουσε πραγματι να οδηγω και θα εβαζα τα καλυτερα ελαστικα της αγορας, αντι ABS, στην περιπτωση που ανησυχουσα ιδιαιτερα για κρατηματα σε δυσκολες συνθηκες. Εκτος εαν και το συγκεκριμενο μοντελο σε εκφραζει οποτε δεν υπαρχει θεμα.
Ειμαι πανω σε μηχανες απο 14 χρονων και πιστευω οτι η οδικη αντιληψη, η συμπεριφορα και η λογικη του οδηγου ειναι το Α και το Ω. Ολα τα αλλα ειναι τριτευοντα.
Με το καλο η οποια αγορα!
Το ABS για οδηγο με μικρη εμπειρια μπορει να δημιουργησει μια ψευδαισθηση ασφαλειας και αυτο ειναι ο,τι πιο επικινδυνο.
Ο σεβασμος στην μηχανη και τις δυνατοτητες της, καθως και η απολυτη προσοχη στην κατασταση του δρομου και στην απροσεξια των αλλων ειναι πιο σημαντικο απο καθε ABS ειδικα σε διτροχο, οπου αν μπλοκαρει ο τροχος κανεις τον σταυρο σου ας ειναι και ποδηλατο με ABS και στις βοηθητικες..
Προσωπικα θα διαλεγα μια μηχανη που θα με ευχαριστουσε πραγματι να οδηγω και θα εβαζα τα καλυτερα ελαστικα της αγορας, αντι ABS, στην περιπτωση που ανησυχουσα ιδιαιτερα για κρατηματα σε δυσκολες συνθηκες. Εκτος εαν και το συγκεκριμενο μοντελο σε εκφραζει οποτε δεν υπαρχει θεμα.
Ειμαι πανω σε μηχανες απο 14 χρονων και πιστευω οτι η οδικη αντιληψη, η συμπεριφορα και η λογικη του οδηγου ειναι το Α και το Ω. Ολα τα αλλα ειναι τριτευοντα.
Με το καλο η οποια αγορα!