Scooter με ABS, παρακαλώ βοήθεια

Μαριε,

Το ABS για οδηγο με μικρη εμπειρια μπορει να δημιουργησει μια ψευδαισθηση ασφαλειας και αυτο ειναι ο,τι πιο επικινδυνο.
Ο σεβασμος στην μηχανη και τις δυνατοτητες της, καθως και η απολυτη προσοχη στην κατασταση του δρομου και στην απροσεξια των αλλων ειναι πιο σημαντικο απο καθε ABS ειδικα σε διτροχο, οπου αν μπλοκαρει ο τροχος κανεις τον σταυρο σου ας ειναι και ποδηλατο με ABS και στις βοηθητικες..

Προσωπικα θα διαλεγα μια μηχανη που θα με ευχαριστουσε πραγματι να οδηγω και θα εβαζα τα καλυτερα ελαστικα της αγορας, αντι ABS, στην περιπτωση που ανησυχουσα ιδιαιτερα για κρατηματα σε δυσκολες συνθηκες. Εκτος εαν και το συγκεκριμενο μοντελο σε εκφραζει οποτε δεν υπαρχει θεμα.

Ειμαι πανω σε μηχανες απο 14 χρονων και πιστευω οτι η οδικη αντιληψη, η συμπεριφορα και η λογικη του οδηγου ειναι το Α και το Ω. Ολα τα αλλα ειναι τριτευοντα.

Με το καλο η οποια αγορα!
 
να πω και εγω την εμπειρια μου.Οδηγω ενα Gilera Nexus με συστημα συνδυασμενης πεδησης,δηλαδη με τη μανετα του πισω φρενου ενεργοποιειται και ο ενας δισκος μπροστα.Αψογο φρεναρισμα και εξαιρετικα ασφαλες,δε μου ελλειψε ποτε το abs.Νομιζω οτι και σε αλλα ιταλικα μηχανακια υπαρχει ως τεχνολογια,δες το..Τελος να πω πως συμφωνω με το ποστ του Χιωτη πιο πανω!
 
θα διαφωνήσω λίγο με τους φίλους παραπάνω
όταν οι συνθήκες είναι ελεγχόμενες, με το ABS φρενάρω χειρότερα!
όταν όμως οι συνθήκες είναι πανικού με το ABS φρενάρω καλύτερα
αυτά σε μένα που θεωρητικά τουλάχιστον έχω τρελή εμπειρία
υποθέτω σε κάποιον αρχάριο λειτουργεί καλύτερα έστω ακόμα και μειώνοντας τη ψυχολογική ανασφάλεια του μπροστινού
οπότε γνώμη μου είναι ότι μπορεί να μην το χρειαστείς ποτέ, αλλά αν υπάρχει μόνο για καλό υπάρχει
 
Τα τελευταία 3 χρόνια οδηγώ το Yamaha x-city, έχω κάνει 35000 χιλιόμετρα και το μόνο που του έχω αλλάξει είναι 2 φορές λάμπα στον προβολέα. Το μηχανάκι ταξιδεύει άνετα με 120+ σταθερά και χωρίς να σε κουράζει, κατανάλωση περίπου στα 3,5 λίτρα . Μακριά από τα ιταλικά, ένα παλικάρι στην πολυκατοικία με Beverly ίδιας χρονολογίας έχει απηυδήσει με τις ζημίες που του έχει βγάλει, κολάρα ψυγείου, φλάντζες και κάτι άλλα χαζα.
 
Το Honda SH είναι κατα την ταπεινή γνώμη μου η καλύτερη δυνατή επιλογή.
Με το beverly θα είσαι συχνά σε κάποιο συνεργείο piaggio.
 
Το ABS της μηχανής δεν είναι πανάκεια ,,, πρέπει να οδηγείς τόσο προσεκτικά σαν μην υπάρχει ,, τους ίδιους κανόνες την ίδια προσοχή τα ίδια σημεία ελέγχου και κρίσης της καταστάσης , 2 χρόνια με το bmw gs 1100 με το abs δεν θα έλεγα ότι με βοηθήσε ιδιάιτερα .. απο την μία 20 χρόνια με διάφορα μηχανάκια και ένα καθιερωμένο τρόπο οδήγησης πλέον , απο την άλλη κάπως πρώιμο το abs της bmw ,, μάλον με προβλημάτιζε παρά με βοήθησε , ναι στην βρόχη και στο νερό μια χαζοασφάλεια την ένοιωθες , πλασέμπο μάλλον ... γιατί αμα αρχίζει και ανοιγοκλείνει η δαγκάνα ,,, και το μηχανάκι πάει σαν τρένο στα καλάβρυτα ,, απλά παρατείνεις την σούπα λίγα μέτρα πιο μετά ,, ισως και να το φέρεις ,,, ισως ,,
εγώ θα περιγράψω και μια φάση τρόμου και πανικού με to abs , τρέχω για να προλάβω ένα γεγονός ,, οδήγηση σβέλτη μαχαιράτη μπουνια στα κόκκινα η τρίτη για δύναμη στο χέρι και συνάμα κράτημα για τα φρένα μου ,, 40 βαθμούς ζέστη ,, κατακαιμένη αράχοβα οι δίσκοι ,, πήρε φωτιά η καλαμαριά ,, το abs βλέπει θερμοκρασία τρελή στα υγρά ,, και αποφασίζει να γυρίσει τα φρένα manual για να μην ρημάξει φαντάζομαι τίς ηλεκτρομηχανικές βαλβίδες ,, φαντάζομαι ... η ουσία είναι ότι η εναλλαγή αυτή μου κόστισε ένα δευτερόλεπτο ακυβερνησίας .. πέρασα ένα στόπ με τα πόδια στο έδαφος να προσπαθήσω να κρατήσω την μοσχαρομηχανή ,,, ευτυχώς ,,, κατέληξα σε ένα υψοματάκι παρτέρι σαν τον βλάκα μες στα χόρτα ,,, γέλαγε ο κόσμος ...φαντάστηκε ότι έβγαλα την μηχανή να βοσκήσει στα χορτάρια ,,,
 
Last edited:
τα πρωτα beverly,ειχαν αρκετα θεματακια(ειδικα με τα ηλεκτρικα τους).
απο την φουρνια 2009 και μεχρι σημερα,δεν παρουσιαζουν προβληματα.
αυτα αποψη/διαπιστωση συγγενη που εχει συνεργειο και μεχρι τοτε(2009)οποτε του ελεγα για σκουτερ,μου ελεγε ΜΑΚΡΙΑ...
το 2009 μου προτεινε αβλεπη το 300 tourer το οποιο εχω μεχρι και σημερα χωρια κανενα προβλημα.
ενας απο τους λογους,ηταν(και ειναι)ο πολυ καλος&απροβληματιστος δυνατος κινητηρας Quasar.
καταναλωνει 10 λιτρα σε περιπου 200 χιλιομετρα.
το κοστος service,ειναι σε σχετικα χαμηλα επιπεδα.τα "χοντρα" ειναι ο ιμαντας και τα λαστιχα,τα οποια αλλαζουν κατα μεσο ορο περιπου ανα 2 χρονια.
θα κοιταξεις οπωσδηποτε οτι και να παρεις,να φοραει abs,διοτι στο αποτομο φρεναρισμα,ολα τα σκουτερακια,διπλωνουν-ειδικα-τον μπροστινο τροχο και τρως σαβουρα για πλακα.
οτι και να παρει,καλοταξιδο...!!
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Scooter με ABS, παρακαλώ βοήθεια

Το ABS της μηχανής δεν είναι πανάκεια ,,, πρέπει να οδηγείς τόσο προσεκτικά σαν μην υπάρχει ,, τους ίδιους κανόνες την ίδια προσοχή τα ίδια σημεία ελέγχου και κρίσης της καταστάσης , 2 χρόνια με το bmw gs 1100 με το abs δεν θα έλεγα ότι με βοηθήσε ιδιάιτερα .. απο την μία 20 χρόνια με διάφορα μηχανάκια και ένα καθιερωμένο τρόπο οδήγησης πλέον , απο την άλλη κάπως πρώιμο το abs της bmw ,, μάλον με προβλημάτιζε παρά με βοήθησε , ναι στην βρόχη και στο νερό μια χαζοασφάλεια την ένοιωθες , πλασέμπο μάλλον ... γιατί αμα αρχίζει και ανοιγοκλείνει η δαγκάνα ,,, και το μηχανάκι πάει σαν τρένο στα καλάβρυτα ,, απλά παρατείνεις την σούπα λίγα μέτρα πιο μετά ,, ισως και να το φέρεις ,,, ισως ,,
εγώ θα περιγράψω και μια φάση τρόμου και πανικού με to abs , τρέχω για να προλάβω ένα γεγονός ,, οδήγηση σβέλτη μαχαιράτη μπουνια στα κόκκινα η τρίτη για δύναμη στο χέρι και συνάμα κράτημα για τα φρένα μου ,, 40 βαθμούς ζέστη ,, κατακαιμένη αράχοβα οι δίσκοι ,, πήρε φωτιά η καλαμαριά ,, το abs βλέπει θερμοκρασία τρελή στα υγρά ,, και αποφασίζει να γυρίσει τα φρένα manual για να μην ρημάξει φαντάζομαι τίς ηλεκτρομηχανικές βαλβίδες ,, φαντάζομαι ... η ουσία είναι ότι η εναλλαγή αυτή μου κόστισε ένα δευτερόλεπτο ακυβερνησίας .. πέρασα ένα στόπ με τα πόδια στο έδαφος να προσπαθήσω να κρατήσω την μοσχαρομηχανή ,,, ευτυχώς ,,, κατέληξα σε ένα υψοματάκι παρτέρι σαν τον βλάκα μες στα χόρτα ,,, γέλαγε ο κόσμος ...φαντάστηκε ότι έβγαλα την μηχανή να βοσκήσει στα χορτάρια ,,,
LOOOL

Η αληθεια ειναι οτι το ABS στη μηχανη ειναι τελειως διαφορετικό πραγμα απο το auto.

Αλλα για καποιον χωρις μεγαλη εμπειρια, που ''ξεκιναει'' ας πουμε με ABS, ειναι σαφως μεγαλο ''+''.
 
Re: Απάντηση: Scooter με ABS, παρακαλώ βοήθεια

Ευχαριστώ πολύ όλους σας,
ειμαι πλέον μεταξύ Honda - Yamaha,
με ελαφρό προβάδισμα στο yamaha.
Θα εχω αποφασίσει μέχρι Παρασκευή για να γίνει η παραγγελία.
 
Φιλε οτι και να παρεις καλοριζικο.
Εγω θα επαιρνα Honda στην θεση σου (νεος οδηγος) για να εχω το κεφαλι μου ησυχο απο αξιοπιστια.
Ενεκα δουλειας ,ενα μονο εχω να σας πω.....ΟΛΟΙ οι σχετικοι με τα μηχανακια (απο δημοσιογραφους μεχρι οδηγους αγωνων) θεωρουν το abs, στα μηχανακια που κυκλοφορουν στον δρομο ,ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ.
 
εγω παλι δεν το προτιμω οπως και παρα πολυ κοσμος που ξερω .
δυστηχως δεν ειναι πανακεια ...
εαν μαθεις να οδηγεις χωρις , μετα δεν μπορεις με .
τοσο απλα ...
 
Σήμερα πήγα στην honda της περιοχής και είδα το sh300 από κοντά.
Λίγο μεγαλυτερο από παπακι είναι αλλά μου φάνηκε πολύ πιο εύκολο για μένα σαν πρώτη μηχανή από τα άλλα 2.
Επειδή τελικά στην τιμή είναι μια ή άλλη με το Yamaha αν προσθέσεις στο Yamaha την βαλίτσα η μόνη διαφορά τους υπέρ του XMAX είναι οι χώροι.
Στο SH δεν χωράς με τίποτα 2 κράνη. Από την άλλη παντού διαβάζω καλές κριτικές και το μόνο αρνητικό τα service του ότι είναι λίγο πιο ακριβά.
Πλέον είναι 60% -40% υπές του SH.
 
Last edited:
Δεν ξέρω αν βοηθάει αλλά τσέκαρε και τις πωλήσεις:

ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΣΚΟΥΤΕΡ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2011
ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΩΛΗΣΕΙΣ
1. Piaggio Beverly 300 88
2. SYM Symphony 150 SR 68
3. Honda PCX 125 65
4. SYM Maxsym 400i 47
5. SYM HD200 33
6. Kymco Agility City 150 31
Ηonda SH 150 31
7. Aprilia SR Max 300 30
SYM Citycom 300i 30
8. Honda SH300 27
9. Honda Vision 110 26
10. SYM Symphony 125 SR 24
11. Aprilia Scarabeo 200 22
Kymco Agility City 200 22
12. Piaggio Libery 150 21
SYM GTS 300i EVO 21

Αναλογικά ισχύουν τα ίδια για τις πωλήσεις από Ιανουάριο έως και Νόεμβριο 2011

Πηγή: http://scooternet.gr/?p=6080
 
Last edited:
Αντίστοιχα, να αναφέρω οτι το SH150 ήταν στη κορυφή της λίστας πωλήσεων στην Ευρώπη ανεξαρτήτως κατηγορίας! Επίσης, στην Ιταλία, το 125, 150 & 300 ήταν πάλι στις 3 πρώτες θέσεις πάλι ανεξαρτήτως κατηγορίας.

Όσο για το ABS, παιδιά θα πρέπει να το δοκιμάσετε για να το εκτιμήσετε. Και ειδικά για της Honda όλοι οι ειδικοί του χώρου λένε τα καλύτερα λόγια.

Το service μπορεί να είναι πιο ακριβό (δεν το γνωρίζω) αλλά θα έχεις μόνο αυτό στο μυαλό σου. Το μηχανάκι είναι τέρας αξιοπιστίας!
 
Τελικά σκέφτηκα λίγο πιο πολύ ότι χρειάζομαι τους χώρους του Yamaha, η εργοστασιακή βαλίτσα του sh είναι πολύ μικρή, με το ζόρι χώραγε την τσάντα της δουλειάς μου, και σήμερα το απόγευμα έκλεισα το XMAX 250 ABS.
To παραλαμβάνω 2-1-2011, ελπίζω να μου βγει καλό.
 
Μπορούσες να μην πάρεις την βαλίτσα και να βάλεις μια άλλη aftermarket στο μέγεθος που ο ίδιος επιθυμείς.

Τεσπά, καλορίζικο το yamaha και καλά χιλιόμετρα!