SEAT LEON FR

Απάντηση: Re: SEAT LEON FR

Οποιος εχει να δωσει 27000 ευρω εχει και 31000 οποτε παει στο GOLF GTI.
Βεβαια το οτι υπαρχουν ανθρωποι που θα προτιμουσαν μια 116 απο ενα FR ειναι κατι που αξιζει ιδιαιτερης προσοχης.

:blink:
 
To leon II ψηφίστηκε ως το Αυτοκινητο της χρονιάς στην Ελλάδα, από τους δημοσιογράφους του ειδικού τυπου (και αφού οδηγήθηκαν όλα τα υποψήφια και εντός πίστας). Και δεν ήταν το fr, αλλά το απλό 1.6. Και τα αυτοκίνητα αξιολογήθηκαν συνολικά. Αυτό κάτι έχει να πει.

Από εκεί και πέρα, πάρα πολύ κάτοχοι leon FR (I) το πουλάνε και ξαναπέρνουν leon FR (II). Και αυτό κάτι εχει να πει.

Συνολικά, το FR II είναι πολύ καλό σαν σύνολο και δεν είναι μόνο γκάζια. (φυσικά για όσους τους ενδιαφέρει ιδιαίτερα αυτό, με απλό σειριακό προγραμματισμό το αμάξι -όπως και τα υπόλοιπα 2.0 ΤΦΣι- πάει στα 250 αλογα περίπου).

Και για πιο "ειδικές" γνώμες από κάτοχους, δύο είναι τα μέρη:
http://www.seatnet.gr
http://www.seatclub.gr
 
Απάντηση: Re: SEAT LEON FR

Και για πιο "αντικειμενικές απόψεις", από κατόχους ΚΑΙ ΜΗ
www.4troxoi.gr/forum

:grandpa:

Kαι τι άποψη να έχει κάποιος που δεν το ζει? Οτι έχω και εγώ για τα infinity των Αμερικάνων... ( = "δεν γνωρίζω καρδιά μου, απλά αναπαράγω ότι διαβάζω στα περιοδικά και στο ίντερνετ") :fahne90:
 
Μπορεί να μην είναι πολλοί κάτοχοι, όμως υπάρχουμε πολλοί που βρίσκουμε τρόπους να "δοκιμάσουμε" τα αυτοκίνητα που μας ενδιαφέρουν.

Κι επειδή ο Ελληνας έχει μια συνήθεια να υπερασπίζεται μέχρι αηδίας τις επιλογές του, όποιες κι αν είναι αυτές, γι'αυτό προσπαθώ να αποφύγω γενικώς απόψεις ανθρώπων που το επέλεξαν (το οτιδήποτε). Προτιμώ να διαβάζω απόψεις ανθρώπων που το απέρριψαν. Εννοείται αυτά μέχρι να μπορέσω να έχω δική μου εμπειρία ώστε να κρίνω από μόνος μου, ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ.
 
Θεωρείς ότι το Golf κρατάει περισσότερα χρόνια από το Seat ή το Skoda?
Ναι, θεωρώ πως το υπερκοστολογημένο VW κρατάει περισσότερα χρόνια (αν φυσικά σκοπεύεις να το κρατήσεις τόσα). Ο Παζαρόπουλος θα σε γδέρνει κανονικά αλλά θα είναι 10 χρόνων και θα δίνει την αίσθηση πολύ νεότερου. Δεν θα έπαιρνα ποτέ VW (γιά άλλους λόγους), αλλά ανάμεσα στα 3 είναι η μέρα με τη νύχτα σε ότι έχει σχέση με ποιότητα υλικού, φινίρισμα και διάρκεια στον χρόνο
 
Μπορεί να μην είναι πολλοί κάτοχοι, όμως υπάρχουμε πολλοί που βρίσκουμε τρόπους να "δοκιμάσουμε" τα αυτοκίνητα που μας ενδιαφέρουν.

Κι επειδή ο Ελληνας έχει μια συνήθεια να υπερασπίζεται μέχρι αηδίας τις επιλογές του, όποιες κι αν είναι αυτές, γι'αυτό προσπαθώ να αποφύγω γενικώς απόψεις ανθρώπων που το επέλεξαν (το οτιδήποτε). Προτιμώ να διαβάζω απόψεις ανθρώπων που το απέρριψαν. Εννοείται αυτά μέχρι να μπορέσω να έχω δική μου εμπειρία ώστε να κρίνω από μόνος μου, ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ.

O Eλληνας όμως έχει και το άλλο κακό, να μειώνει και τις ΜΗ επιλογές του ώστε τελικά να υπερασπίζεται μέχρι αηδίας τις επιλογές του...

Τελοσπάντων, θεωρώ αυτούς που επιλέγουν να αγοράσουν ένα σέατ λεόν ΦΡ πολύ πιο συνειδητοποιημένους από αλλους που θα δώσουν τα ίδια χρήματα για να πάρουν 1600 κυβικά με 90 ψωράλογα, μόνο για να λένε (και να το πιστεύουν) ότι πήραν μάρκα... Αυτο μαλλον τους κάνει και πιο ανοιχτόμυαλους, αν διαβασεις στα σεατοειδή φόρουμ θα δεις ότι δεν εχουν κόμπλεξ να πουν τα προβλήματα και τις όποιες κακές εντυπώσεις πιθανόν έχουν...
 
Δεν έχει τύχει να διαβάσω τα σεατοειδή φόρουμ (χεχε, πλάκα έχει ο όρος), αλλά αυτό που λες το έχω δει σε άλλα φόρουμ (όπως πχ για Citroen, που πάνω κάτω είναι στην ίδια "θέση" όσον αφορά την αγορά).

Πάντως κι εγώ μάλλον μεταξύ των 2 (FR-GTi) θα πήγαινα για το FR.
Ισως και για το Cupra. Αλλά ας μη λέμε μεγάλες κουβέντες και κοντοζυγώνει ο καιρός...
 
Οποιος εχει να δωσει 27000 ευρω εχει και 31000 οποτε παει στο GOLF GTI.
Βεβαια το οτι υπαρχουν ανθρωποι που θα προτιμουσαν μια 116 απο ενα FR ειναι κατι που αξιζει ιδιαιτερης προσοχης.

LOL κοίτα, η 116 έχει ένα σήμα μπροστά στην μάσκα... Σου δίνει έστω και υποσυνείδητα μιά σιγουριά και μιά αυτοπεποίθηση... Μη το παραβλέπεις, είτε το θέλουμε είτε όχι , το καινούργιο αυτοκίνητό μας αποτελεί προέκταση του εαυτού μας και του σπιτιού μας (για να μην πω το άλλο)... Κι όποιος πει όχι, απλά ψεύδεται... Αισθάνεσαι διαφορετικά μέσα στην 116. ακόμα κι όταν το διπλανό είναι δυνατότερο ή γρηγορότερο... Στο κάτω κάτω εσύ οδηγείς μία BMW...
 
Αισθάνεσαι διαφορετικά μέσα στην 116. ακόμα κι όταν το διπλανό είναι δυνατότερο ή γρηγορότερο... Στο κάτω κάτω εσύ οδηγείς μία BMW...

Ναι αλλα ο καθενας δεν εχει τα ιδια κριτιρια. Αλλος θελει φινετσα αλλος brand name αλλος γκαζια, αλλος κοιτα την τσεπη του και καποιος αλλος ακομα και το δωρεαν mp3 player και το gps που θα παρει δωρο. Σιγουρα το BMW θα σε κανει να νιωσεις μια παραπανω ασφαλεια και φινετσα αλλα.... ειπαμε διαφορετικα κριτιρια εχει ο καθενας
 
Απάντηση: Re: SEAT LEON FR

Ναι αλλα ο καθενας δεν εχει τα ιδια κριτιρια. Αλλος θελει φινετσα αλλος brand name αλλος γκαζια, αλλος κοιτα την τσεπη του και καποιος αλλος ακομα και το δωρεαν mp3 player και το gps που θα παρει δωρο. Σιγουρα το BMW θα σε κανει να νιωσεις μια παραπανω ασφαλεια και φινετσα αλλα.... ειπαμε διαφορετικα κριτιρια εχει ο καθενας

Εγώ πάντως νοιώθω περισσότερη ασφάλεια όταν έχω 200 άλογα κάτω από το πόδι μου.
Κυρίως όταν πρέπει να κάνω προσπέραση.

Η φινέτσα είναι άλλο θέμα.

Πάντως το ότι το Leon έχει τους τροχούς του στα τέσσερα άκρα είναι κάτι που μου αρέσει ιδιαίτερα.
 
Απάντηση: Re: SEAT LEON FR

Δηλαδή μόνο τα άλογα είναι σημαντικός παράγοντας στην επιλογή του αυτοκινήτου ;;;

Kαι βέβαια όχι... Είναι το συνολικό πακέτο... (αναφέρω τους σημαντικούς παραγοντες για εμένα)
Ενεργητική ασφάλεια (ναι, εδώ μετράνε τα άλογα)
Παθητική ασφάλεια (ηλεκτρονικά κλπ, αλλά και το αμάξωμα)
Τα άλογα όμως υπαγορεύουν και καλύτερα φρένα, καθώς και καλύτερο στήσιμο. Αλλος ένας λόγος λοιπόν που θες "άλογα".
Εξοπλισμός (το ΦΡ είναι ένα υπερπλήρες αμάξι)
Εμφάνιση (η εργοστασιακή, καθώς και η ύπαρξη κάποιων επιλογών για διαφοροποιηση)
Βελτιωσιμότητα
Εγγυηση (εδώ μας τα χαλάει λίγο η σεατ, με μόνο 2 χρόνια)
Χρηματοδοτικά (η σεατ εχει από τα καλύτερα, ατοκα και εντοκα)
Χωροι
"Βολικοί" κινητήρες για τα χούγια της Ελληνικής πραγματικότητας (προσωπικά δεν θα αγόραζα 2λιτρο, είναι κρίμα τα πεταμένα 380 για το σηματάκι κάθε χρόνο).
...και άλλα. :ernaehrung004:
 
Απάντηση: Re: SEAT LEON FR

LOL κοίτα, η 116 έχει ένα σήμα μπροστά στην μάσκα... Σου δίνει έστω και υποσυνείδητα μιά σιγουριά και μιά αυτοπεποίθηση... Μη το παραβλέπεις, είτε το θέλουμε είτε όχι , το καινούργιο αυτοκίνητό μας αποτελεί προέκταση του εαυτού μας και του σπιτιού μας (για να μην πω το άλλο)... Κι όποιος πει όχι, απλά ψεύδεται... Αισθάνεσαι διαφορετικά μέσα στην 116. ακόμα κι όταν το διπλανό είναι δυνατότερο ή γρηγορότερο... Στο κάτω κάτω εσύ οδηγείς μία BMW...

Αρκεί να μην νομίζει πως μαζί με το brandname, έχει αγοράσει και την αριστερή λωρίδα... (σαν γνήσιος Ελληνας King of the Road) :fahne90:

:flipout: :flipout: :flipout:
 
οι γρήγοροι πάνε από δεξιά τη σήμερον ημέρα. Στην αριστερή πλέον βρίσκεις κάθε καρυδιάς καρύδι ενώ στη δεξιά τίποτα...
 
Τελευταια ειναι της μοδας να πηγαινουνε στην ομιχλη με σβηστα φωτα. Οικονομια!!!!!!!!

Μια φορα την εβδομαδα περναω απο 1 σημειο εκτως πολης που εχει ομιχλη σχεδον παντα. Ενας δεν αναβει φωτα. 1 χριστιανος βρε!!!
 
Re: Απάντηση: Re: SEAT LEON FR

Αρκεί να μην νομίζει πως μαζί με το brandname, έχει αγοράσει και την αριστερή λωρίδα... (σαν γνήσιος Ελληνας King of the Road) :fahne90:

:flipout: :flipout: :flipout:

Εδώ συμφωνούμε... το ταμπεραμέντο της φυλής... και η κλασσική χειρονομία "πέρνα-από-πάνω" όταν του αναβοσβύνεις τα φώτα... ενίοτε συνοδευόμενη και με την προέκταση του μεσαίου δακτύλου...
Διαφωνούμε στο ότι εγώ λέω το αντίθετο από εσένα στο κείμενο.. Τα άλογα θέλουν φρένα και στήσιμο. Δεν νομίζω το Λεόν να τα πηγαίνει καλύτερα από την 116 στους 2 αυτούς τομείς... Εκτός αν κάνω λάθος...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: SEAT LEON FR

Διαφωνούμε στο ότι εγώ λέω το αντίθετο από εσένα στο κείμενο.. Τα άλογα θέλουν φρένα και στήσιμο. Δεν νομίζω το Λεόν να τα πηγαίνει καλύτερα από την 116 στους 2 αυτούς τομείς... Εκτός αν κάνω λάθος...

Δεν θελω να πω κάτι, που δεν εχω διαπιστώσει ο ίδιος...

Η λογική (μου) όμως λέει ότι ένα αμάξι τύπου gt, θα εχει καλύτερα φρένα (αν δεις τους δίσκους είναι λίγο τεράστιοι) και στήσιμο από ένα κινητό σαλόνι... -bye-
Αλήθεια η bmw εχει ακόμα ταμπούρα πίσω στα μικρά της μοντέλα? :flipout: :flipout:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: SEAT LEON FR

Εδώ συμφωνούμε... το ταμπεραμέντο της φυλής... και η κλασσική χειρονομία "πέρνα-από-πάνω" όταν του αναβοσβύνεις τα φώτα... ενίοτε συνοδευόμενη και με την προέκταση του μεσαίου δακτύλου...
Διαφωνούμε στο ότι εγώ λέω το αντίθετο από εσένα στο κείμενο.. Τα άλογα θέλουν φρένα και στήσιμο. Δεν νομίζω το Λεόν να τα πηγαίνει καλύτερα από την 116 στους 2 αυτούς τομείς... Εκτός αν κάνω λάθος...

Το Leon είναι ένα στημένο αυτοκίνητο με πλαίσιο, φρένα και αναρτήσεις για να υποστηρίξει άνετα τα 200 αλόγατα.

Τώρα αν δεν μας αρέσει το σηματάκι της seat (ή της skoda) αυτό είναι άλλο θέμα.
Ευτυχώς που υπάρχουν αρκετοί άνθρωποι που ακόμη έχουν μείνει στις παλιές αντιλήψεις (πχ τα Ιταλικά τρίζουν, τα Γαλλικά χαλάνε, τα Γερμανικά είναι καλά) και μπορούμε πλέον να αγοράζουμε πολύ καλά αυτοκίνητα σε πολύ καλές τιμές! :music-smiley-005: