SEAT LEON FR

Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: SEAT LEON FR

και η κλασσική χειρονομία "πέρνα-από-πάνω" όταν του αναβοσβύνεις τα φώτα... ενίοτε συνοδευόμενη και με την προέκταση του μεσαίου δακτύλου...

Δεν ειναι κακο αυτο μερικες φορες... Το χρειαζονται μερικοι!
 
Άσχετο παιδιά , μήπως γνωρίζει κάποιος κάποιο site που να έχει στατισικά σχετικά με τις πωλήσεις ανα κατασκευαστή για τις χώρες της Ε.Ε ;;;;
 
Σχετικα με την 116, επιτρεψτε μου να πω και εγω την αποψη μου.

Ειχα για 6+ χρονια ενα golf 1,6 (ειχα κανει πανω απο 160000χλμ).
Η γυναικα μου ηθελε να αλαξει το αυτοκινητο της και ηταν μεταξυ Α3 & 116.
ΕΥΤΥΧΩΣ 3 μηνες νωριτερα, ενας πολυ φιλος μας "προλαβε" και πηρε το Α3 (1,6).
Ευτυχως γιατι το αυτοκινητο ειναι για τα μπαζα...
Το εχει κατι λιγοτερο απο χρονο, εχει κανει περι τα 12000χλμ, και:
1. Ο συμπλεκτης καθε φορα που τον πατας τριζει εκνευριστικα
2. Η "πετουγια" της πορτας του οδηγου τριζει επισης εκνευριστικα

Γενικως το Α3 ειναι λιγο πιο περιποιημενο Golf, τιποτε παραπανω και ΤΡΑΓΙΚΑ υπερεκτειμημενο. Ενδυκτικα, κοστος ηλιοροφης (σαν εχτρα) 1600, την στιγμη που στην 116, 1000.

Αλλο, (με πολλα αλογα).
Συναδελφος πηρε το saab με τα 200 αλογα.
Ενα φορντ και τιποτε αλλο.
Τιμονι για κλαματα, σε καθε γρηγορη στροφη νομιζεις οτι θα φυγεις, μετρια φρενα. Κατα τα αλλα 200 αλογα. Τριχες

Μπερδεμενο το ποστ μου, μπαρδον.
 
Ευτυχως γιατι το αυτοκινητο ειναι για τα μπαζα...
Το εχει κατι λιγοτερο απο χρονο, εχει κανει περι τα 12000χλμ, και:
1. Ο συμπλεκτης καθε φορα που τον πατας τριζει εκνευριστικα
2. Η "πετουγια" της πορτας του οδηγου τριζει επισης εκνευριστικα


Βρε Ντίνο μου, κάτι τέτοια διαβάζω και καταλαβαίνω γιατί η ελληνική αγορά αυτοκινήτου είναι τόσο "μπερδεμένη" σε ποσοστά.

Το ότι χρειάζεται λίγο λάδωμα σε 2 σημεία, σημαίνει ότι είναι για τα μπάζα το αμάξι?

Δηλαδή άλλο μέλος του forum τι να πει που η 147 του έμπαζε νερά από 3 σημεία από καινούριο? (Παράδειγμα η 147, μην κολλήσετε στο "ιταλικό", έχω ακούσει και για γερμανικά αντίστοιχες - και χειρότερες - περιπτώσεις).
 
Συναδελφος πηρε το saab με τα 200 αλογα.
Ενα φορντ και τιποτε αλλο.
Τιμονι για κλαματα, σε καθε γρηγορη στροφη νομιζεις οτι θα φυγεις, μετρια φρενα. Κατα τα αλλα 200 αλογα. Τριχες
Κάτι έχεις κάνει λάθος. Προς αποκατάσταση της αλήθειας: Saab και Ford δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση. Η Saab ανήκει στη GM και το 93 βασίζεται στο Vectra (γι' αυτό και δεν ενθουσιάζει οδηγικά). Αν μη τι άλλο, αν βασιζόταν σε Ford θα "έστριβε"...
 
Αυτά συμβαίνουν γιατί η γραμμή παραγωγής βγάζει 1 ολόκληρο αμάξι σε λιγότερο από 1 μέρα...
 
Βρε Ντίνο μου, κάτι τέτοια διαβάζω και καταλαβαίνω γιατί η ελληνική αγορά αυτοκινήτου είναι τόσο "μπερδεμένη" σε ποσοστά.

Το ότι χρειάζεται λίγο λάδωμα σε 2 σημεία, σημαίνει ότι είναι για τα μπάζα το αμάξι?

Δηλαδή άλλο μέλος του forum τι να πει που η 147 του έμπαζε νερά από 3 σημεία από καινούριο? (Παράδειγμα η 147, μην κολλήσετε στο "ιταλικό", έχω ακούσει και για γερμανικά αντίστοιχες - και χειρότερες - περιπτώσεις).
Νικόλα, θα συμφωνήσω μαζί σου απόλυτα. Μην τρελαθούμε, δεν είναι αυτά προβλήματα. Απλώς ο μέσος έλληνας, που συχνά κάνει το σκ... του παξιμάδι για να πάρει "καλό" αυτοκίνητο, θεωρεί ότι αγοράζει προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και ακρίβειας με ελβετικό ρολόι. Κλείνει λοιπόν τα παράθυρα και το στερεοφωνικό), το βάζει και στον κατσικόδρομο και μόλις ακούσει το παραμικρό (αναπόφευκτο) τσικ από τα πλαστικά, τρελαίνεται...

Άλλα είναι τα σημαντικά προβλήματα. Της Audi συγκεκριμένα σε καμία περίπτωση το φινίρισμα (ίσως το απολύτως καλύτερο ποιοτικά εσωτερικό, ακόμα και από τις αντίστοιχες BMW και Mercedes), αλλά πολλά και ουσιαστικά θέματα σχετικά με ηλεκτρικά (εγκέφαλοι, πίνακες οργάνων κ.α.).

Όλα αυτά φιλικά και χωρίς καμιά διάθεση κόντρας με το Ντίνο. Ο καθένας δικαιούται να έχει τη γνώμη του.
 
Last edited:
Κάτι έχεις κάνει λάθος. Προς αποκατάσταση της αλήθειας: Saab και Ford δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση. Η Saab ανήκει στη GM και το 93 βασίζεται στο Vectra (γι' αυτό και δεν ενθουσιάζει οδηγικά). Αν μη τι άλλο, αν βασιζόταν σε Ford θα "έστριβε"...

Μαλλον δεν ειναι ετσι,
http://www.detnews.com/2005/insiders/0506/14/C01-215007.htm

και δεν ειπα οτι δεν εστριβε.
Η αισθηση που μου δινει ειναι βαρκα-γυαλος.
Η δε ποιοτητα κατασκευης πολυ πισω. (ενδυκτικα, το καθισμα του συνοδηγου ρυθμιζεται μονο μπρος-πισω, τα παραθυρα ΔΕΝ ανεβαινουν αυτοματα, και γενικα πολυ - μετριας ποιοτητας πλαστικουρα)
 
Βρε Ντίνο μου, κάτι τέτοια διαβάζω και καταλαβαίνω γιατί η ελληνική αγορά αυτοκινήτου είναι τόσο "μπερδεμένη" σε ποσοστά.

Το ότι χρειάζεται λίγο λάδωμα σε 2 σημεία, σημαίνει ότι είναι για τα μπάζα το αμάξι?

Δηλαδή άλλο μέλος του forum τι να πει που η 147 του έμπαζε νερά από 3 σημεία από καινούριο? (Παράδειγμα η 147, μην κολλήσετε στο "ιταλικό", έχω ακούσει και για γερμανικά αντίστοιχες - και χειρότερες - περιπτώσεις).


Μπορει να ειμουν αυστηρος στον χαρακτηρισμο "μπαζα", αλλα δεν επιτρεπονται τριξιματα σε αυτης της κατηγοριας αυτοκινητα.
Ας πουμε στο golf που ειχα 7 χρονια δεν ετριζε τιποτα.
 
Μαλλον δεν ειναι ετσι,
http://www.detnews.com/2005/insiders/0506/14/C01-215007.htm

και δεν ειπα οτι δεν εστριβε.

Ντίνο, ξανακοίταξε το link που παραθέτεις: Η Volvo ανήκει στη Ford και η Saab στη GM ! -bye-

Όσο για το αν στρίβει, εσύ έγραψες : " τιμονι για κλαματα, σε καθε γρηγορη στροφη νομιζεις οτι θα φυγεις... " οπότε εγώ (λογικά πιστεύω) συμπέρανα ότι εννοείς ότι δε "στρίβει" . Τέλος πάντων, δεν αντιδικούμε εδώ μέσα... -bye-
 
Last edited:
Kαλησπέρα σας. Ζητώ συγνώμη για την απουσία μου, αλλά οι ιώσεις πλέον είναι τόσο ισχυρές, που μόνο για WC(μετα συγχωρήσεως), μόλις που μπορείς να πάς.
Σας ευχαριστώ πολύ για το σχολιασμό περί του θέματος και θα σας ενημερώσω από Δευτέρα, για τη προσωπική-οδηγική μου εμπειρία..
 
Συγνωμη αλλα η Ford δεν ανοικει πλεον στην GM?
Δεν αντιδικουμε, κουβεντουλα κανουμε
(βεβαια μου θυμιζει το "δυο γαϊδαροι μαλλωναν σε ξενο αχυρωνα" ;-)
 
Συγνωμη αλλα η Ford δεν ανοικει πλεον στην GM?
Δεν αντιδικουμε, κουβεντουλα κανουμε
(βεβαια μου θυμιζει το "δυο γαϊδαροι μαλλωναν σε ξενο αχυρωνα" ;-)
Ντίνο, τα έχεις μπλέξει: η Ford και η GM είναι παραδοσιακά οι δύο μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες της Αμερικής, οι οποίες βεβαίως δε συνδέονται ιδιοκτησιακά με κανένα τρόπο. Σαν αντιστοιχία σκέψου τη Renault και την Peugeot. -bye-
 
Ντίνο, τα έχεις μπλέξει: η Ford και η GM είναι παραδοσιακά οι δύο μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες της Αμερικής, οι οποίες βεβαίως δε συνδέονται ιδιοκτησιακά με κανένα τρόπο. Σαν αντιστοιχία σκέψου τη Renault και την Peugeot. -bye-

Οχου, καλα.

Πως κανετε ετσι?
:ernaehrung004:
 
Ντίνο, τα έχεις μπλέξει: η Ford και η GM είναι παραδοσιακά οι δύο μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες της Αμερικής, οι οποίες βεβαίως δε συνδέονται ιδιοκτησιακά με κανένα τρόπο. Σαν αντιστοιχία σκέψου τη Renault και την Peugeot. -bye-

Ναι αλλα κατι ειχα μυριστει εγω.

http://www.msnbc.msn.com/id/14889304/

...μα ποσο μπροστα ειμαι....:firstprize:
 
Σας ευχαριστώ πολύ για το σχολιασμό περί του θέματος και θα σας ενημερώσω από Δευτέρα, για τη προσωπική-οδηγική μου εμπειρία..

Αλήθεια, τι αμάξια είχες στην κατοχή σου / έχεις οδηγήσει (αρκετά) μέχρι τώρα?
Νομίζω πως αυτό θα παίξει μεγάλο ρόλο στην εντύπωση που θα σχηματίσεις... ;)
 
Αλήθεια, τι αμάξια είχες στην κατοχή σου / έχεις οδηγήσει (αρκετά) μέχρι τώρα?
Νομίζω πως αυτό θα παίξει μεγάλο ρόλο στην εντύπωση που θα σχηματίσεις... ;)

Έχει κατουρηθεί πάνω του.
Τον περιμένω από ώρα σε ώρα να έρθει να του πετάξω κέρματα.
Όχι στο κεφάλι εννοείται! :grinning-smiley-043