SERVICE PANASONIC

antonmone

Senior Member
15 October 2012
578
Σημερα ειχα την πρωτη μου επαφη με το σερβις της panasonic, απο δικο μου λαθος δεν αναγνωριζε τον σκληρο και κολλαγαν καποιες εφαρμογες.Τελικα απο τα 2 usb το ενα ηταν με ενισχυμενο ρευμα για σκληρους που δεν εχουν δικη τους τροφοδοσια και εγω χρησιμοποιουσα το αλλο.Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι οι γνωσεις αλλα κυριως η εκπληκτικη ευγενεια της υπαλληλου που απαντουσε στις ερωτησεις μου για αποριες σχετικα με την τβ.Εκτος απο τις γνωσεις που ειχε και σε αλλα τεχνολογικα θεματα, ειχε συμπεριφορα και μαλιστα απο το τηλ που ειχα να δω πολυ καιρο!Μπραβο στην panasonic καμμια σχεση με την τραγικη εμπειρια απο το σερβις της lg που θα γραψω σε αλλο νημα μιας και μολις σημερα λυθηκε οριστικα η περιπετεια μου.