Service PHILIPS: συγχαρητήρια.

jim1papa

Established Member
10 August 2010
164
Θεσσαλονίκη
Συγχαρητήρια στο τμήμα service της philips. Τους πηγα TV (42 pfl 9903 aurea) η οποία ειχε παρουσιασει βλαβη (δις) εντος εγγύησης. Συγκεκριμενα έσβηνε το panel ενώ απαιζε. 6 μήνες μετά την εγγύηση χωρις καμια επιβάρυνση, μου την επισκευάσανε και με παροχή τηλεόρασης αντικατάστασης μέχρι να μου την φτιάξουν!

ΥΓ. Η παρούσα ευχαριστια αφορά φίλο μου που όπως κι εγω είχε κάποια προβλήματα με το εν λόγω μοντέλο, αλλα χάρις στην εξυπηρέτηση after sales της PHILIPS έγινε επισκευή χωρίς κανένα κόστος.
 
Μια χαρα σε βρισκω .... Το οτι η τηλεοραση χαλασε δυο φορες μεσα σε ενα χρονο δεν βλεπω να σε απασχολει και πολυ ....Προφανως θα σε απασχολησει την τριτη φορα που θα χαλασει και τοτε θα ειναι και εκτος εγγυησης ....Τοτε να σε δω !!!
 
Εκτός εγγύησης του την επισκεύασαν και χωρίς χρέωση.

Εμένα σε AV & Dvd καμένα απο κεραυνό μου πρότειναν να μου δώσουν τα λεφτά μου πίσω ή να πάρω χωρίς επιβάρυνση τα νέα μοντέλα.
 
Μια χαρα σε βρισκω .... Το οτι η τηλεοραση χαλασε δυο φορες μεσα σε ενα χρονο δεν βλεπω να σε απασχολει και πολυ ....Προφανως θα σε απασχολησει την τριτη φορα που θα χαλασει και τοτε θα ειναι και εκτος εγγυησης ....Τοτε να σε δω !!!


Σαφέστατα και θα έπρεπε να τον είχε απασχολήσει. Όπως επίσης,
είναι σαφές ότι ελεημοσύνη (εκτός εγγύησης κάλυψη) δεν σου
παρέχει κανείς, σήμερα. Άρα άξιοι τουλάχιστον, λόγου αλλά και
δημοσίων επαίνων αυτοί που την κάνουν.
Αλήθεια εσύ που ασχολείσαι-δραστηριοποιείσαι στον ευρύτερο av χώρο ποια tv θα πρότεινες προς αγορά ??
Και πόσο "ιαπωνικές" είναι οι -ιαπωνικού ονόματος και μόνο- συσκευές
που κυκλοφορούν στην αγορά και με τις οποίες ασχολείσαι ??
"Κινεζιές" είναι στο συντριπτικό τους ποσοστό .........
 
H εγγυηση δεν ανανεωνεται για ενα χρονο (τουλαχιστον για το ελλατωματικο εξαρτημα)...η ιδεα μου ειναι?

Παντως με service Philips που ειχα μπλεξει πολυ παλια δεν ειχα και τα καλυτερα να πω...
 
Σε όλες τις εταιρίες υπάρχει θέμα με το σέρβις. Όλες πλέον το αναθέτουν σε εξωτερικές εταιρίες, τις οποίες αλλάζουν συχνά. Οπότε ανάλογα που πέφτεις κάθε φορά, είναι και η αντιμετώπιση...
 
για να ειμαστε σοβαροι και αληθινοι η αληθεια ειναι οτι η φιλιπς εχει απιστευατρ οργανωμενο σερβις ...για παραδειγμα ενας οποιοσδηποτε που εχει εξουσιοδοτημενο εχει απιστευτες ηλεκτρονικες υποχρεωσεις

φυσικα ειναι ολα online και ακομα και για μια απλη συσκευη πρεπει να καταχωρεις :
--- τι δηλωσε ο πελατης οταν παρεδωσε την συσκευη
--- την διαδικασια και το σταδιο επισκευης
--- την προελευση της βλαβης
--- το χρονο επισκευης
--- παραδοση και παραλαβη χωρις χρεωση για τον πελατη

πρεπει να κρατας αποθηκη
--- με την παραλαβη
--- με την εκτελεση
--- με τα ανταλλακτικα
--- με τα ετοιμα
--- με τα ανεπισκευαστα
--- με τα ανταλλακτικα που εβγαλες και θα πανε πισω στη μαμα


αντιστοιχα εχεις στη διαθεση σου

--- σχεδιοθηκη
--- βοηθεια για την βλαβη απο ολους τους υπολοιπους online
--- ηλεκτρονικη υποστιριξη ...

Θα ρωτησει καποιος η θα πει μπραβο στην φιλιπσ που εφτιαξε ενα τοσο καλο σερβις !!! το οποιο φυσικα το εχει τοσο καλα φτιαγμενο για εναν και μονο λογο .... ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ !!!!

---πολλα απο τα προιοντα τους εχουν σχεδιαστικα λαθη χαλανε κατα δεκαδες εντος εγγυησης με αποτελεσμα να υπαρχει κατευθειαν αντικατασταση κυριως σε μικροσυσκευες

--- πολλες απο τις μεγαλες συσκευες τηελορασεις στερεοφωνικα εχουν συγκεκριμενες οδηγιες τυπου με το που θα μπει μεσα αυτη η συκευη περα απο βλαβη η οχι αλλζεις την Α πλακετα η κατι παρομοιο ο οποιο εχει ελατωμα απο κατασκευης η απο σχεδιασης ...

Τελος ενω η φιλιπς εχει γενικοτερα πολυ γρηγορους χρονους παραδοσης εχει τα υψηλοτερα ποσοστα σε επαναλαμβανομενες βλαβες αλλα και συσκευες καθε τυπου που θα ξαναρθουν για σερβις πανω απο μια φορα εντος εγγυησης ...

αυτα ..