SHANLING

george111

New member
15 April 2007
46
Γνωρίζει κάποιος αν υπάρχει αντιπροσωπία της SHANLING στην Ελλάδα; Καταστήματα που να εμπορεύονται CDPlayersτης SHANLING; Θα με βοηθούσαν πολύ για κάποια σχόλια, εντυπώσεις κλπ. για το Shanling SCD-T 200 C;
 
Ευχαριστώ "buck"!!
Ναί, απο ότι φαίνεται τουλάχιστον το εμπορεύεται. Το λινκ βέβαια στην ιστοσελίδα της εταιρείας απλά παραπέμπει στο site της Shanling στην Κίνα.....
 
Θα με βοηθούσαν πολύ για κάποια σχόλια, εντυπώσεις κλπ. για το SACD Player της Shanling το SCD-T 200 C ή έστω για κάποιο άλλο μοντέλο της π.χ. το CD T 100 (το οπoίο βέβαια δεν υποστηρίζει SACD ).

 
Αξίζει δηλαδή το κόπο να ταξιδέψει κάποιος απο τέρμα Θεού, Βόρεια Ελλάδα, στην Αθήνα για αυτό;
ή πολύ φρού φρού και design είναι μόνο;
 
Το χρησιμοποιώ εδώ και δύο χρόνια .

Εχει κορυφαίο ήχο υπό την προϋπόθεση ότι θα αντικαταστήσεις

τις δύο λυχνίες εξόδου (όχι αυτές των ακουστικών) με WE396A

ή Heintz and Kaufman 5670 !

Είναι ιδιαίτερα αξιόπιστο και εξαιρετικά καλά κατασκευασμένο !
 
Re: Απάντηση: SHANLING

Το χρησιμοποιώ εδώ και δύο χρόνια .

Εχει κορυφαίο ήχο υπό την προϋπόθεση ότι θα αντικαταστήσεις

τις δύο λυχνίες εξόδου (όχι αυτές των ακουστικών) με WE396A

ή Heintz and Kaufman 5670 !

Είναι ιδιαίτερα αξιόπιστο και εξαιρετικά καλά κατασκευασμένο !

...Heintz and Kaufman 5670 ..indid , αλλά και 5670 GE ...

Γειά σου Βασίλη -bye-
 
Ευχαριστώ Βασίλη. Σκέπτομαι να οδηγήσω με αυτό έναν Pathos που έχω, κανοντας αναβάθμιση απο ένα Roksan που χρησιμοποιώ τώρα. Τί γνώμη έχεις;
 
Απάντηση: Re: SHANLING

Ευχαριστώ Βασίλη. Σκέπτομαι να οδηγήσω με αυτό έναν Pathos που έχω, κανοντας αναβάθμιση απο ένα Roksan που χρησιμοποιώ τώρα. Τί γνώμη έχεις;

Θα ήταν αφελές και ανεύθυνο να σου έδινα σίγουρη απάντηση χωρίς

επιφυλάξεις!

Εγώ πάντως στην θέση σου θα το έκανα το βήμα !

Το πιθανότερο είναι να έχεις σημαντική βελτίωση στον ήχο σου !

Το ιδανικό βέβαια θα ήταν μια δοκιμή στο σύστημα σου...
 
Το ιδανικό βέβαια θα ήταν μια δοκιμή στο σύστημα σου...

Κάτι δηλαδή που μου φαίνεται δυστυχώς αδύνατο.....
 
Η τοποθέτηση σου είναι πέρα για πέρα σωστή.
Πάντως η ερώτηση μου δεν είχε στόχο κυρίως την σύγκριση των δύο συγκεκριμένων πηγών (Roksan vs Shanling), ερώτηση που ίσως έχει εύκολη απάντηση δεδομένης της διαφοράς κατηγορίας ανάμεσα στα δύο μοντέλα με βαθμολογίες στα σχετικά περιοδικά 3,5 έναντι 4,5 (με την επιφύλαξη πάντα του προσωπικού γούστου και της προσαρμογής στο δεδομένο σύστημα).......

Είχε κυρίως θεωρητικό στόχο και αιτία της είναι η προφανώς μικρότερη γνώση και εμπειρία στο θέμα από όλους σας. Ελλείψεις που προσπαθώ να καλύψω με λογική. Βοηθάει όμως πάντα μόνο ή λογική;
 
Τι θέλω να πω;
Εξηγούμαι: Υπάρχει λοιπόν – έστω θεωρητικά – μια βέλτιστη (και άρα επιθυμητή) διαφορά στις κατηγορίες ανάμεσα στα μέλη ενός συστήματος (πηγή, ενίσχυση, καλώδια, ηχεία) με δεδομένη πάντα τον διαφορετικό λόγο τιμής προς απόδοση που υπάρχει σε κάθε ένα από αυτά;

Η λογική μου π.χ. μου λέει :
Η αρχή της αλυσίδας αναπαραγωγής, η πηγή δηλαδή (και στην προκειμένη περίπτωση το CDP), καθορίζει μάλλον την κατηγορία του συστήματος και συνεπώς θα πρέπει να είναι μάλλον μια κατηγορία πιο πάνω, ειδάλλως τα επόμενα στάδια θα ξεσκεπάσουν και θα αναδείξουν όλα τα προβλήματα της.
Δηλαδή απλοϊκά............ με κορυφαίο player και με μέσο π.χ. ενισχυτή κάτι παίζεται, ενώ το αντίθετο, μέσο player με κορυφαίο ενισχυτή δεν ακούγεται…. Ισχύει;
 
Νομίζω ότι ο σωστός τρόπος σκέψης είναι να ξεκινάμε με ανώτερα ηχεία και ενισχυτικά κι αργότερα να κοιτάμε τις πηγές...
 
Απάντηση: Re: SHANLING

Τι θέλω να πω;
Εξηγούμαι: Υπάρχει λοιπόν – έστω θεωρητικά – μια βέλτιστη (και άρα επιθυμητή) διαφορά στις κατηγορίες ανάμεσα στα μέλη ενός συστήματος (πηγή, ενίσχυση, καλώδια, ηχεία) με δεδομένη πάντα τον διαφορετικό λόγο τιμής προς απόδοση που υπάρχει σε κάθε ένα από αυτά;

Η λογική μου π.χ. μου λέει :
Η αρχή της αλυσίδας αναπαραγωγής, η πηγή δηλαδή (και στην προκειμένη περίπτωση το CDP), καθορίζει μάλλον την κατηγορία του συστήματος και συνεπώς θα πρέπει να είναι μάλλον μια κατηγορία πιο πάνω, ειδάλλως τα επόμενα στάδια θα ξεσκεπάσουν και θα αναδείξουν όλα τα προβλήματα της.
Δηλαδή απλοϊκά............ με κορυφαίο player και με μέσο π.χ. ενισχυτή κάτι παίζεται, ενώ το αντίθετο, μέσο player με κορυφαίο ενισχυτή δεν ακούγεται…. Ισχύει;
Φίλε George τα πράγματα είναι τελείως αντιθετα...Οι ψηφιακές πηγές έχουν ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ διαφορές μεταξύ τους...Ένα player των 6.000 ευρώ άντε να παίζει 5% καλύτερα(στην καλύτερη περίπτωση) από ένα των 600 ευρώ...Άρα τον βασικότερο και σημαντικότερο ρόλο στην αλυσίδα έχουν τα ηχεία και τα ενισχυτικά...
 
Απάντηση: Re: SHANLING

Φίλε George τα πράγματα είναι τελείως αντιθετα...Οι ψηφιακές πηγές έχουν ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ διαφορές μεταξύ τους...Ένα player των 6.000 ευρώ άντε να παίζει 5% καλύτερα(στην καλύτερη περίπτωση) από ένα των 600 ευρώ...Άρα τον βασικότερο και σημαντικότερο ρόλο στην αλυσίδα έχουν τα ηχεία και τα ενισχυτικά...

Όσο σωστότερα στημένο είναι το σύστημα σε ότι αφορά το χώρο και την οδήγηση, τόσο λιγότερο ρόλο παίζουν οι πηγές.

Παρόλα αυτά δε μπορώ να ποσοτικοποιήσω σε ποσοστό τις διαφορές τους.
 
Δεν είχα καν σκεφτεί απ´ αυτή την πλευρά..............

Αν οι διαφορές είναι τόσο μικρές, τότε οι ατέλειες των πηγών θα αναδεικνύονται μόνο (ή άντε κυρίως) σε ποιοτικότερα ηχεία και ενισχυτικά... Ισχύει;

Τι σημαίνει όμως ‘...σωστότερα στημένο είναι το σύστημα σε ότι αφορά το χώρο και την οδήγηση’?
Για τον χώρο άντε κάτι πάω να πιάσω. Φαντάζομαι είναι θέση ηχείων και ακροατή, ακουστική του χώρου κλπ.... οδήγηση όμως;
 
Καλημέρα Νικόλαε.... Τώρα κάνω Post από Κομοτηνή (εργασία γαρ) αλλά μετα από τόσα χρόνια διαμονής στην Ξάνθη πολιτογραφήθηκα.... Ξανθιώτης.
 
Απάντηση: Re: SHANLING

Δεν είχα καν σκεφτεί απ´ αυτή την πλευρά..............

Αν οι διαφορές είναι τόσο μικρές, τότε οι ατέλειες των πηγών θα αναδεικνύονται μόνο (ή άντε κυρίως) σε ποιοτικότερα ηχεία και ενισχυτικά... Ισχύει;

Τι σημαίνει όμως ‛...σωστότερα στημένο είναι το σύστημα σε ότι αφορά το χώρο και την οδήγηση’?
Για τον χώρο άντε κάτι πάω να πιάσω. Φαντάζομαι είναι θέση ηχείων και ακροατή, ακουστική του χώρου κλπ.... οδήγηση όμως;

Όταν λέμε "οδήγηση" εννοούμε τη σωστή λειτουργία του κυκλώματος ενισχυτή-ηχείων.
Να μπορεί δηλαδή ο ενισχυτής μας να διεγείρει και να ελέγξει στο 100% το ηχείο μας (το οποίο βέβαια θεωρούμε ότι είναι το σωστό για το χώρο μας).

Και προσοχή, στο κύκλωμα αυτό πολύ μεγάλο ρόλο παίζουν οι επαφές. Όσο πιο μεγάλα και ρευματοβόρα μηχανήματα, τόση περισσότερη σημασία έχει αυτό.
 
Λοιπόν, είχα 1 χρόνο το CDT-100C . Δεν είχα κάνει βέβαια τις αλλαγές που σου πρότεινε ο φίλος με τις λυχνίες. Οπότε η γνώμη που εκφέρω είναι οπως το χρησιμοποιούσα του κουτιού....!

Σόρρυ παιδιά αλλά πλήρης απογοητευση.... Η τουλάχιστον καμία σχέση με το Κάρυ που ακολούθησε μετά...Δεν εχω πολύ εμπειρία με τις πηγές αλλά όταν άλλαξα με το Καρυ το 308Τ, δεν το σύγκρινα καν.....Και για τα λεφτά που ζητάνε, κάτι σε 3000!!!! Μου φαίνεται παντελώς κοροιδία...Εγώ φυσικά το πήρα 1200Ευρώ γιατί το έφερα απο έξω αλλά σε αυτά τα λεφτά νομίζω έξω παίζουν σιντάρες....

αποψη μου βέβαια αλλά σε συγκριτικά με άλλα το Σανλινγκ θα απογοητεύσει....