Sigma 8-16 mm f/4.5-5.6 DC HSM

Ο φακος παιδια ειναι εξαιρετικος.
Τον εχει μια φιλη (σε αλλο forum σε εκδοση ΝΙΚΟΝ, αριστη φωτογραφος) και τα αποτελεσματα που περνει ειναι θαυμασια!
Αριστη επιλογη για τους crop αισθητηρες
 
Για κροπ δεν θα αλλαζω τον 8-16 με τιποτα
αλλα τωρα που πηγα σε ff το σκεφτομαι
 
Ο 17-40 ειναι μια χαρα, ειδικα για τα λεφτα του. Αν ειναι να δωσεις χιλιαρικο, παιρνεις εναν 70-200, που δεν εχει εναλλακτικες. Ασχετο με το θεμα, αλλα σχετικο με τα χιλιαρικα που ακουω να σφυριζουν (16-35).
 
Ο 17-40 ειναι μια χαρα, ειδικα για τα λεφτα του. Αν ειναι να δωσεις χιλιαρικο, παιρνεις εναν 70-200, που δεν εχει εναλλακτικες. Ασχετο με το θεμα, αλλα σχετικο με τα χιλιαρικα που ακουω να σφυριζουν (16-35).

εχω τον 70-200 f/4 και τον 24-105 ,οποτε μενει ενας ultra wide
 

το σκεφτηκα και αυτο
παντως δεν βιαζομαι,θα εξαρτηθει και απο τι προσφορες θα βρω
μακαρι ο sigma 12-24 να ηταν το ιδιο καλος με τον 8-16,ουτε θα το σκεφτομουν
 
Δυστυχως στις FF μονο η Νικον με τον 14-24 εχει κατι που αν τα διαθετεις δεν το σκεφτεσαι ...δλδ κατι αντιστοιχο με τον 8-16 στις ΑPS-C.
Παντως μην αγορασεις αν δεν κουμπωσεις πρωτα τον Σαμγιανγκ να δεις τι μπορει να κανει,θα εκπλαγεις ευχαριστα πιστευω αν δεν σε ενοχλησει η μεγαλη και παραξενη παραμορφωση που εχει στο FF .
 
Για τον Samyang σε FF μηχανή (D700), έχω φτιάξει profile και το έχω ανεβάσει στην Adobe. Διορθώνει την παραμόρφωση σχεδόν τελείως, πάνω απο 90%. Η γνώμη μου είναι οτι ο φακός είναι εξαιρετικός, αλλα αξιοποιείται πλήρως ΜΟΝΟ σε FF, τα 14 γίνονται 21 σε APS Nikon και 22,4 σε Canon. ΣΕ αυτά τα εστιακά μήκη υπάρχουν πιο "πρακτικές" λύσεις σε ζουμ και σε παραπλήσια ποιότητα εικόνας. Απο την άλλη αν είναι προγραμματισμένη η μετάβαση στο FF, τότε μάλιστα, αξίζει.

Ο Sigma 8-16 είναι απίστευτα καλός. Ο καλύτερος ίσως απο τους κροπ υπερευρυγώνιους ζουμ

Ο Κεν Ρόκγουελ δεν είναι αντιπαθητικός. Γραφικός είναι και ξεροκέφαλος, αλλα συχνά έχει το θάρρος της γνώμης του, ακόμα κι αν είναι αντίθετη απο τα γενικώς παραδεκτά και κάποτε έχει και δίκιο. Αν διαβάζεις με κριτική σκέψη, μπορείς εύκολα να ξεχωρίσεις το υποκειμενικό ή στενοκέφαλο μέρος. Φταίει και το κιτς γούστο του, κλασσικός Αμερικανός επαρχιώτης. Συχνά πάντως καινοτομεί και δείχνει ιδιαίτερη ευφυία, παρά τα όποια κολλήματα. Τον πάω...

Για το profile του Samyang δείτε εδώ:
http://www.dpgr.gr/forum/index.php?topic=41273.msg636771#msg636771
http://www.dpgr.gr/forum/index.php?topic=41273.msg657570#msg657570
Οπως λέει και ο @lex λειτουργεί μια χαρά και με την Canon 5DmkII
 
Απέκτησα κι εγώ πριν 30 ημέρες περίπου, τον συγκεκριμένο (και πρώτο μου υπερευρυγώνιο) φακό από amazon και λόγω λάθους από μέρος μου, μου ξαναέστειλαν και δεύτερο πριν 5 ημέρες (έναν πρέπει να επιστρέψω πάλι πίσω).
Το περίεργο είναι ότι ο δεύτερος που μου έστειλαν έχει διαφορετική κατασκευή απ'ότι ο πρώτος. Δεν έχει αυτή την "ματ-βελούδινη" υφή όπως έχει ο πρώτος και όπως θα δείτε έχει σε άλλο σημείο την λευκή τελεία. (αριστερά ο "παλιός", δεξιά ο "νέος").
IMG_0912.jpg

Και 2 πολύ πρόχειρα σετ φωτογραφιών, τραβηγμένα με τρίποδο και μόνη επεξεργασία, αποθήκευση από raw σε jpg. Δεν μπορώ να καταλάβω διαφορές (κάθε σχόλιο ευπρόσδεκτο)
οι 1 και 3 είναι με τον "παλιό", 2 κ 4 με τον "καινούργιο".
7114155017_bc5d60d2a6.jpg
[/url] DSC_5987o by kosmicpetros, on Flickr[/IMG]
7114164699_4e83b2e83f.jpg
[/url] DSC_5989n by kosmicpetros, on Flickr[/IMG]

DSC_5913O by kosmicpetros, on Flickr

DSC_5889N by kosmicpetros, on Flickr
 
Πριν διαλεξεις ποιον θα στειλεις πισω ψαξε διαβασε αν εκαναν καμμια αλλαγη στον φακο.

Και τραβα και κανα δυο καρε συγκριτικα. Μπορει και να εχουν διαφορες.
 
Ψάχνω και εγώ υπερ-ευρυγώνιο για την α580 sony μου, είναι μάλλον ακριβός για μένα αλλά αν μπορείτε πείτε μου αν κάνει για τη συγκεκριμένη μηχανή γιατί όπου δεν λέει γενικά α mount, μιλάει για τα νεώτερα μοντέλα α67 κλπ
Ευχαριστώ προκαταβολικά!