Σκέψεις περί τριτοβάθμιας εκπαίδευσης..

Re: Απάντηση: Σκέψεις περί τριτοβάθμιας εκπαίδευσης..

Βασικο κριτηριο στην κατανομη α)της κρατικης επιχορηγησης, β)νεων θεσεων προσληψης εκπ/κου προσωπικου,
ειναι το ποσα "κεφαλια" φαινονται εγγεγραμενα στα χαρτια (ανεξαρτητα αν ο μεγαλυτερος αριθμος αυτων ειναι μονο στα χαρτια και δεν πατανε για σπουδες - γι´ αυτο αντιδρασανε στις διαγραφες των αιωνιων).

όχι δεν είναι έτσι. Μετρούν μόνο αυτοί που εισάγονται με εξετάσεις Χ τόσα χρόνια κανονικών σπουδών. Μετά τη λήξη της κανονικής φοίτησης, κάθε φοιτητής χάνει κάθε οικονομικό δικαίωμα. Ούτε πάσο παίρνει.
 
Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω παρακολουθήσει με λεπτομέρειες τα όσα γίνονται, γι'αυτό έχω κάποιες επιφυλάξεις... Αλλά απ'αυτά που βγαίνουν από τις επικεφαλίδες των άρθρων και πολύ σύντομη ανάγνωση, έχω χάσει πάσα ιδέα για τον Μπαλτά, που κάποτε εκτιμούσα πολύ όταν τον είχα καθηγητή κάποιο φεγγάρι.

Κρίμα... (εκτός αν χάνω κάτι)
 
Απ'οτι διάβασα στο αρθρο δεν ειναι "για όλους" αλλα υπάρχουν προυποθέσεις...Κυρίως αν αντιλλαμβάνομαι σωστά δεν προκειται αυτος που με τα λεφτα του μπαμπα πηγε για εγγραφη εξω να μεταγγραφει εδω μετα.

Ειδου οι προυποθέσεις για μεταγραφη που μου φαίνονται λογικές και σωστες :

Ποιοι φοιτητές δικαιούνται μετεγγραφή

1.Τα παιδιά θυμάτων τρομοκρατίας

2.Οι φοιτητες που πάσχουν από τις αναφερόμενες στο παράρτημα της υπουργικής απόφασης του 2010 (Δείτε εδώ) ή να ´έχει πραγματοποιήσει δωρεά οργάνου, ή μυελού των οστών σε συγγενή α και β βαθμού.

3.Ο δικαιούχος του ορίου το κατά κεφαλήν εισόδημα των μελών της οικογένειας του ή της οικογένειας του έχοντος την επιμέλεια του ή του ιδίου, εφόσον διαθέτει ίδια εισοδήματα, για το τρέχον οικονομικό έτος (αφορά εισοδήματα προηγούμενου έτους) δεν υπερβαίνουν αυτοτελώς το κάθε ένα, το ποσό των 5,000 ευρώ έως 8.000 ευρώ

4.Να είναι ορφανός και από τους δύο γονείς

5.Να είναι πολύτεκνος

6.Να έχει αδελφό ή αδελφή, φοιτητή του πρώτου κύκλου σπουδών, εφόσον δεν είναι ήδη κάτοχος πτυχίου , μεταπτυχιακού ή διδακτορικό

7.Να είναι γονέας ή τέκνο πολυμελούς οικογένειας με τρία ζώντα τέκνα από νόμιμο γάμο ή νομιμοποιηθέντα ή νομίμως αναγνωρισθέντα ή υιοθετηθέντα.

8.Να έχει τέκνα , γονείς, αδέλφια ή σύζυγο που πάσχουν από τις αναφερόμενος στο παράρτημα της υπουργικής απόφασης του 2010 (δείτε εδώ) ή να έχει έχει τέκνα , γονείς, αδέλφια ή σύζυγο με αναπηρία 67% και άνω και πιστοποιούμενης από τα ΚΕΠΑ

9.Να έχει γονείς ή κηδεμόνες ένας εκ των οποίων και οι δύο αθροιστικά, έχουν αποδεδειγμένα συμπληρώσει δέκα μήνες ανεργίας εντός του τρέχοντος έτους.

10.Να είναι ορφανός από τον ένα γονέα ή τέκνο άγαμης μητέρας


Αυτο σας σόκαρε αλλα το αλλο για την σπουδη στο ντουκου αλλοδαπών που πρότεινε ο άλλος δεν σας σοκαρε ;;;
 
Αν δεν κανω λαθος, τα ανωτερω αφορουν τις μεταγγραφες εσωτερικου... (εντελως προχειρα που διαβασα το αρθρο)
 
Αν δεν κανω λαθος, τα ανωτερω αφορουν τις μεταγγραφες εσωτερικου... (εντελως προχειρα που διαβασα το αρθρο)

Οντως η παράγραφος λέει "μεταγραφη", αρα πρέπει να ειναι απο εωτερικό σε εσωτερικό.
 
Κι επειδή αυτά τα γράφει η lamiareport, ας κοιτούσε και λίγο τι γίνεται και στο τοπικό τους "πανεπιστήμιο" χωρίς καθηγητές, που δημιουργήθηκε και διατηρείται ως ρουσφέτι.
 
α) Αν προσεξεις, θα δεις οτι η πηγη της ειδησης ειναι αλλη και το lamiareport απλα αναμεταδιδει.
β) Εγω δεν μιλησα τοπικιστικα, αλλα γενικα για πανεπιστημιακους.
γ) Τοπικο πανεπιστημιο δεν υπαρχει, υπαρχουν 2 τμηματα του Πανεπιστημιου Θεσσαλιας.
δ) Η χρόνια πρακτικη λεει (διαφωνω με αυτη) οτι πρωτα δημιουργειται ενα νεο Ιδρυμα και ξεκινα να λειτουργει με εκτακτο εκπαιδευτικο προσωπικο, και στην πορεια το ιδιο το Ιδρυμα (η Διοικηση) κινει τις διαδικασιες για την προσληψη μονιμου προσωπικου.
ε) Τα ρουσφετια ειναι πανελληνιο φαινομενο, οχι τοπικο.
στ) Μηπως ειστε μελος της "συντεχνιας" και θιχτηκατε? Αν ναι, ελπιζω να ανηκετε στην μειοψηφια των σωστων δασκαλων.
 
Re: Απάντηση: Σκέψεις περί τριτοβάθμιας εκπαίδευσης..

α) Αν προσεξεις, θα δεις οτι η πηγη της ειδησης ειναι αλλη και το lamiareport απλα αναμεταδιδει.
β) Εγω δεν μιλησα τοπικιστικα, αλλα γενικα για πανεπιστημιακους.
γ) Τοπικο πανεπιστημιο δεν υπαρχει, υπαρχουν 2 τμηματα του Πανεπιστημιου Θεσσαλιας.
δ) Η χρόνια πρακτικη λεει (διαφωνω με αυτη) οτι πρωτα δημιουργειται ενα νεο Ιδρυμα και ξεκινα να λειτουργει με εκτακτο εκπαιδευτικο προσωπικο, και στην πορεια το ιδιο το Ιδρυμα (η Διοικηση) κινει τις διαδικασιες για την προσληψη μονιμου προσωπικου.
ε) Τα ρουσφετια ειναι πανελληνιο φαινομενο, οχι τοπικο.
στ) Μηπως ειστε μελος της "συντεχνιας" και θιχτηκατε? Αν ναι, ελπιζω να ανηκετε στην μειοψηφια των σωστων δασκαλων.

Ισχυουν όλα όσα αναφέρονται. Όλα θα πρέπει να πάρουν το δρόμο της δικαιοσύνης και της επιβολής ποινών, εκτός από το 1, που οφείλεται στην πρωθύστερη πληρωμή της ΣΑΕ (δηλαδή του τμήματος της επιχορήγησης που αναλογεί στο κράτος) σε σχέση με την έναρξη του έργου και αυτό ορίστηκε να γίνει έτσι από το ίδιο το κράτος (Υπ. Οικονομικών και Κοινωνία της Πληροφορίας).

Για την τοποθέτηση σε λογαριασμό όψεως κι όχι σε κλειστό λογαριασμό, από όσο γνωρίζω, αλλά δεν είμαι σίγουρος, τα πανεπιστήμια δεν είχαν τη δυνατότητα να κάνουν χρήση κλειστών τοποθετήσεων πριν μια ημερομηνία.

Για τα διόδια μπορεί και να ισχύει η απάτη, μπορεί και όχι. Υπάρχουν διαδρομές στις οποίες δεν υπάρχουν διόδια, κάτι που δεν προβλέπεται από το νόμο. Π.χ. από Θεσσαλονίκη σε FYROM και Βουλγαρία δεν υπάρχουν διόδια. Ως αποδείξεις διέλευης θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν εκείνες των διοδίων της FYROM, και οι βινιέτες χρήσης αυτοκινητόδρομων της Βουλγαρίας. Όμως δεν είναι αποδεκτές από το ελληνικό κράτος. Έτσι αν θέλεις π.χ. να πας Βουλγαρία οδικώς κι όχι μέσω Γενεύης ή Αθήνας, πρέπει να πάρεις την Εγνατία οδό με κατεύθυνση προς Καβάλα να περάσεις τα διόδια και μετά να στρίψεις για Βουλγαρία, δηλαδή μια παράκαμψη τουλάχιστον 85 χλμ. Ή αν θέελεις να πάς στα Τρίκαλα για να έχεις απόδειξη διοδίων αντί να χρησιμοποιήσεις τον Δομοκό, Φάρσαλα, θα πρέπει να κάνεις το κύκλο Πελασγία, Βελεστίνο, και μετά Καρδίτσα, Τρίκαλα.