Έχω μια Samsung 50H6200 η οποία ενώ αρχικά ήταν μια χαρά, μετά τον 1,5 χρόνο χρήσης (τώρα συμπληρώνονται 2 χρόνια) άρχισε να παρουσιάζει έντονες σκιές στο πάνελ της (dirty screen effect), όπως φαίνεται και στην φωτογραφία που επισυνάπτω.

Η τηλεόραση είναι εντός εγγύησης. Συμπλήρωσα ηλεκτρονικά μέσω του site της Samsung την αίτηση για service και σήμερα, 2 μέρες μετά, ήρθε ο τεχνικός της Service One (φαντάζομαι αυτοί αναλαμβάνουν το service της Samsung) για να δει την τηλεόραση. Πράγματι, αναγνώρισε το πρόβλημα και μου είπε ότι θα προβούμε σε αλλαγή πάνελ. Θα γίνει παραγγελία του πάνελ και εντός 2-3 εργάσιμων ημερών θα έρθει να το τοποθετήσει επί τόπου στο σπίτι μου!
Αν μη τι άλλο, είναι θετικό ότι δε θα μείνω χωρίς τηλεόραση ούτε για μια μέρα, αλλά μου κάνει εντύπωση εντύπωση γιατί όσα νήματα έχω διαβάσει για παρόμοια θέματα, δεν είχα τύχει σε επισκευή κατ' οίκον...!!!
Αυτά... Θα ενημερώσω για ό,τι νεότερο.

Η τηλεόραση είναι εντός εγγύησης. Συμπλήρωσα ηλεκτρονικά μέσω του site της Samsung την αίτηση για service και σήμερα, 2 μέρες μετά, ήρθε ο τεχνικός της Service One (φαντάζομαι αυτοί αναλαμβάνουν το service της Samsung) για να δει την τηλεόραση. Πράγματι, αναγνώρισε το πρόβλημα και μου είπε ότι θα προβούμε σε αλλαγή πάνελ. Θα γίνει παραγγελία του πάνελ και εντός 2-3 εργάσιμων ημερών θα έρθει να το τοποθετήσει επί τόπου στο σπίτι μου!
Αν μη τι άλλο, είναι θετικό ότι δε θα μείνω χωρίς τηλεόραση ούτε για μια μέρα, αλλά μου κάνει εντύπωση εντύπωση γιατί όσα νήματα έχω διαβάσει για παρόμοια θέματα, δεν είχα τύχει σε επισκευή κατ' οίκον...!!!
Αυτά... Θα ενημερώσω για ό,τι νεότερο.