ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ INFOCUS IN72

Re: Απάντηση: ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ INFOCUS IN72

Κύριε spyridy μάλλον δεν διαβάσατε καλά το post μου. Κατά πρώτον αν αποσφράγιζε η αντιπροσωπία τη συσκευασία, ένας σχετικά έμπειρος αγοραστής θα το καταλάβαινε.

Κατά δεύτερον και σημαντικότερο, έγραψα ότι στο manual του κάθε μηχανήματος αναγράφονται περιληπτικά τα παρελκόμενα...

Αν διαβάσετε οποιοδήποτε manual μηχανήματος που έχετε στην κατοχή σας, στις πρώτες σελίδες αναφέρει, και συνήθως χρησιμοποιούν και α/μ σκίτσα για να περιγράψουν τι περιέχεται...
οκ
 
Re: Απάντηση: ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ INFOCUS IN72

Κάποιο φεγγάρι η ΑΜΥ έφερνε τον Χ1. Έκτοτε δεν ξέρω τι γίνεται.

Για τους Data προβολείς αντιπροσωπεία ήταν (και νομίζω ακόμα είναι) η M-Data.

Ο Χ1 θεωρούταν κυρίως data προβολέας.
 
Re: Απάντηση: ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ INFOCUS IN72

Φίλε Θοδωρή θα ήθελα να σχολιάσω την αναφορά σου ως προς το ανταπτοράκι, χωρίς να γνωρίζω προσωπικά, αλλά με κοινή λογική θα σου πω ότι είναι αδύνατον να αφαιρείται εδώ, διότι όλοι οι προβολείς είναι σφραγισμένοι και εκτός αυτού υπάρχει το manual της συσκευής που αναφέρει επακριβώς τα παρελκόμενα που συνοδεύουν κάθε προβολέα.

Θα παρακαλούσα επίσης να μην χρησιμοποιούνται ειρωνικά σχόλια.

πραγματικα δε καταλαβαινω που ειναι η ειρωνια
αν ειπε μαγαζακι το μαγαζακι, ειναι πραγματικοτητα
αυτο που αναφερατε με το manual ειναι γεγονος και υποχρεωση του αντιπροσωπου να ειναι και στα Ελληνικα και πληρες.

το ερωτημα ερχεται αν ο αντιπροσωπος ψωνιζει με κατωτερες προδιαγραφες προιοντα ´η με ελλειψεις, που συμβαινει συχνα σε ολους τους χωρους.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ INFOCUS IN72


Φίλε Θοδωρή θα ήθελα να σχολιάσω την αναφορά σου ως προς το ανταπτοράκι, χωρίς να γνωρίζω προσωπικά, αλλά με κοινή λογική θα σου πω ότι είναι αδύνατον να αφαιρείται εδώ, διότι όλοι οι προβολείς είναι σφραγισμένοι και εκτός αυτού υπάρχει το manual της συσκευής που αναφέρει επακριβώς τα παρελκόμενα που συνοδεύουν κάθε προβολέα.

Θα παρακαλούσα επίσης να μην χρησιμοποιούνται ειρωνικά σχόλια.

Και 'γω θα παρακαλούσα κ. Παπαγεωργίου μιας και δεν γνωρίζετε να μην χρησιμοποιείτε την κοινή λογική ως επιχείρημα στους ιδιοκτήτες του εν λόγω μηχανήματος που έκαναν κάθε ενέργεια πριν από 22 μήνες για να αποδείξουν στην ανωτέρω αντιπροσωπεία ότι δεν είναι ελέφαντες._

Ευχαριστώ πολύ............


@Θοδωρή και βέβαια είχα στείλει mail στην Infocus αλλά όσο το είδες εσύ το ανταπτοράκι, το είδα και 'γω.
 
Για να επανέλθω στο θέμα του συγκεκριμένου τόπικ, γύρισα σπίτι, ξεκίνησα βάσει του pdf που υπάρχει στα αρχεία που κατέβασα απο το site της infocus, τη διαδικασία αναβάθμισης, αλλά φαίνεται να μη γίνεται η αναβάθμιση.

Συνδέω το M1 καλώδιο στον βγαλμένο απο την πρίζα προβολέα, συνδέω την USB μεριά του καλωδίου στο λαπτοπ, μετά βάζω το καλώδιο του ρεύματος στον προβολέα (χωρίς να τον ανάψω) και το λαπτοπ αρχίζει να αναγνωρίζει τη συνδεδεμένη συσκευή.

Αφού την αναγνωρίσει και μου πει τα κλασσικα των windows περι "your USB device is ready for use", τρέχω το flashusb application. Εκεί πατάω "Select Files", επιλέγω το .dld αρχείο για το καινούριο firmware, πατάω ΟΚ και κατόπιν πατάω το κουμπί "Flash Mode".

Σε αυτό το σημείο λοιπόν, το μικρό πράσινο λαμπάκι του προβολέα σβήνει και το πρόγραμμα δεν κάνει τίποτα. Βάσει του .pdf σε αυτό το σημείο θα έπρεπε να μου εμφανιστεί το μύνημα "Status : Connected". Αντ'αυτού, συνεχίζει να εμφανίζεται το μύνημα "Waiting for Connection".

Τη διαδικασία την επανέλαβα αρκετές φορές, χρησιμοποιώντας και διαφορετικές θύρες USB στο λαπτοπ, αλλά τίποτα!!!

Κανείς καμμιά ιδέα?
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ INFOCUS IN72

Και 'γω θα παρακαλούσα κ. Παπαγεωργίου μιας και δεν γνωρίζετε να μην χρησιμοποιείτε την κοινή λογική ως επιχείρημα στους ιδιοκτήτες του εν λόγω μηχανήματος που έκαναν κάθε ενέργεια πριν από 22 μήνες για να αποδείξουν στην ανωτέρω αντιπροσωπεία ότι δεν είναι ελέφαντες._

Ευχαριστώ πολύ............


@Θοδωρή και βέβαια είχα στείλει mail στην Infocus αλλά όσο το είδες εσύ το ανταπτοράκι, το είδα και 'γω.

Συγνώμη αλλά καταλαβαίνετε σε τι αναφέρομαι? Η κοινή λογική είναι η λογική, η οποία λέει ότι εφόσον σας παρεδόθη ένα μηχάνημα και στην περιγραφή του αναφέρει περιληπτικά τι συμπεριλαμβάνεται στη συσκευασία, τότε πέραν αυτού δεν μπορείτε να διεκδικήσετε κάτι.

Αν τώρα σε κάποια άλλη χώρα το συγκεκριμένο ανταπτοράκι περιλαμβάνεται, που θα έπρεπε και δεν διαφωνώ, αυτό δεν σημαίνει ότι είναι υποχρεωμένη η εδώ αντιπροσωπία να το παρέχει.

Αν έχετε αποδείξεις ότι σας εξαπάτησαν, τότε να τις προσκομίσετε και εφόσον κρίνει η διαχείριση να τις αναφέρετε.

Αν διαβάσατε τους κανονισμούς πριν γίνετε μέλος, θα παρατηρήσατε ότι απαγορεύεται να κατηγορείτε δημόσια έναν αντιπρόσωπο χωρίς πριν να έχετε παρουσιάσει αποδείξεις για αυτό στη διαχείριση.

Καταλαβαίνω ότι μπορεί να είστε πικραμένος, όμως η δημόσια προβολή μίας κατηγορίας σε ένα forum χωρίς αποδείξεις μπορεί να ζημιώσει το ίδιο το forum.
 
Re: Απάντηση: ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ INFOCUS IN72

πραγματικα δε καταλαβαινω που ειναι η ειρωνια
αν ειπε μαγαζακι το μαγαζακι, ειναι πραγματικοτητα
αυτο που αναφερατε με το manual ειναι γεγονος και υποχρεωση του αντιπροσωπου να ειναι και στα Ελληνικα και πληρες.

το ερωτημα ερχεται αν ο αντιπροσωπος ψωνιζει με κατωτερες προδιαγραφες προιοντα ´η με ελλειψεις, που συμβαινει συχνα σε ολους τους χωρους.

Κύριε nbullamatsis γνωρίζετε τα προϊόντα που αντιπροσωπεύει η εν λόγο εταιρεία? B&W, Classe, Infocus, Screenline, Audioquest, Supra τουλάχιστον που γνωρίζω. Μόνο 'μαγαζάκι' δεν είναι, και τουλάχιστον από γνωστούς και από προσωπική εμπειρία γνωρίζω ότι είναι κύριοι και σωστοί στις υποχρεώσεις τους.

Εσείς μετά από αυτά που σας αναφέρω, δεν θα θεωρούσατε ειρωνικό το σχόλιο μαγαζάκι?

Όλοι έχουν τις άτυχες στιγμές τους και αν κάνετε, αν δεν έχετε κάνει, μια μικρή έρευνα στην αγορά θα διαπιστώσετε ότι παράπονα υπάρχουν παντού και για όλους.
 
Για να επανέλθω στο θέμα του συγκεκριμένου τόπικ, γύρισα σπίτι, ξεκίνησα βάσει του pdf που υπάρχει στα αρχεία που κατέβασα απο το site της infocus, τη διαδικασία αναβάθμισης, αλλά φαίνεται να μη γίνεται η αναβάθμιση.

Συνδέω το M1 καλώδιο στον βγαλμένο απο την πρίζα προβολέα, συνδέω την USB μεριά του καλωδίου στο λαπτοπ, μετά βάζω το καλώδιο του ρεύματος στον προβολέα (χωρίς να τον ανάψω) και το λαπτοπ αρχίζει να αναγνωρίζει τη συνδεδεμένη συσκευή.

Αφού την αναγνωρίσει και μου πει τα κλασσικα των windows περι "your USB device is ready for use", τρέχω το flashusb application. Εκεί πατάω "Select Files", επιλέγω το .dld αρχείο για το καινούριο firmware, πατάω ΟΚ και κατόπιν πατάω το κουμπί "Flash Mode".

Σε αυτό το σημείο λοιπόν, το μικρό πράσινο λαμπάκι του προβολέα σβήνει και το πρόγραμμα δεν κάνει τίποτα. Βάσει του .pdf σε αυτό το σημείο θα έπρεπε να μου εμφανιστεί το μύνημα "Status : Connected". Αντ'αυτού, συνεχίζει να εμφανίζεται το μύνημα "Waiting for Connection".

Τη διαδικασία την επανέλαβα αρκετές φορές, χρησιμοποιώντας και διαφορετικές θύρες USB στο λαπτοπ, αλλά τίποτα!!!

Κανείς καμμιά ιδέα?

Μήπως μέσα στο software υπάρχει κάποια επιλογή για να γίνει η σύνδεση πρώτα? Συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις πρώτα γίνεται η σύνδεση και κατόπιν η όποια αναβάθμιση.

Σύμφωνα με αυτά που αναφέρεις δεν έχει γίνει καν σύνδεση.

Μετά την αναγνώριση της συσκευής έκανες ένα restart?

Ανατρέξτε στο device manager να δείτε αν έχει αναγνωριστεί σωστά η συσκευή. Έχουν εγκατασταθεί οι σωστοί drivers?
 
οποιος αντιπροσωπος ειτε ο ιδιος είτε dealer του, δεν πουλα εξαρτήματα ή αναλώσιμα, από προιοντα που αντιπροσωπευει αν δεν τα εχεις παρει απο αυτον έιναι μαγαζακι, ανεξαρτητα αν ειναι μεγαλο μαγαζακι

οπως λεμε μεγαλεμπορος ψιλικων (το αντιθετο είναι στο παραδειγμα αλλα καταλάβατε)

εχω πεσει και εγω θυμα του συγκεκριμενου
 
Δοκιμασε τα παρακατω με την σειρα...

1. Τον βγαζεις απο το ρευμα.
2. Συνδεεις τον προβολεα με το PC μεσω USB.
3. Τρεχεις το Flash USB -> "Flash Mode" disabled. Status: "waiting for connection..."
4. Φορτωνεις το .dld -> "Flash Mode" still disabled. Status: "waiting for connection..."
5. Κρατας πατημενα τα πληκτρα "<" και ">" πανω στον προβολεα , και τον βαζεις στο ρευμα χωρις να τα εχεις αφησει.
6. Status: "connected". "Download" button enabled. "Flash Mode" still disabled.
7. Update με το τελευταιο firmware
8. To λαμπακι του Power γινεται παλι πρασινο.
 
Last edited:
οποιος αντιπροσωπος ειτε ο ιδιος είτε dealer του, δεν πουλα εξαρτήματα ή αναλώσιμα, από προιοντα που αντιπροσωπευει αν δεν τα εχεις παρει απο αυτον έιναι μαγαζακι, ανεξαρτητα αν ειναι μεγαλο μαγαζακι
Χωρίς να μιλάω συγκεκριμένα για καμία εταιρία, τακτικές σαν αυτές που αναφέρεις είναι το λιγότερο καταδικαστέες και σαφώς υποβιβάζουν το επίπεδό.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ INFOCUS IN72


Φίλε Θοδωρή θα ήθελα να σχολιάσω την αναφορά σου ως προς το ανταπτοράκι, χωρίς να γνωρίζω προσωπικά, αλλά με κοινή λογική θα σου πω ότι είναι αδύνατον να αφαιρείται εδώ, διότι όλοι οι προβολείς είναι σφραγισμένοι και εκτός αυτού υπάρχει το manual της συσκευής που αναφέρει επακριβώς τα παρελκόμενα που συνοδεύουν κάθε προβολέα.

Θα παρακαλούσα επίσης να μην χρησιμοποιούνται ειρωνικά σχόλια.

Κώστα πριν πω οτιδήποτε άλλο θα ήθελα να πω ότι λυπάμαι πολύ που η παρέμβαση αυτή (την οποία κρίνω τουλάχιστον ατυχή) προέρχεται από κάποιον που τόσα χρόνια διαβάζω και εκτιμώ.
 
Last edited:
Αποφάσισα να κάνω edit στο προηγούμενο (μακροσκελέστατο) post μου για να μην ανάψουν περισσότερο τα αίματα.

Θα σε παρακαλέσω όμως Κώστα να μην μου απευθύνεις νουθεσίες αυτού του τύπου, όχι στις περιπτώσεις που τόσο ήπια εκφράζεται κάποιος όπως έκανα εγώ παραπάνω.
Αν θες να μπούμε στην ουσία του θέματος και να σου εξηγήσω γιατί αποκαλώ το συγκεκριμένο μαγαζί "μαγαζάκι" ευχαρίστως να το κάνω, όπως επίσης θα σπεύσουν κι άλλοι φαντάζομαι. Όμως φίμωτρο αυτού του τύπου άνευ λόγου και αξίας σορρυ αλλά δεν το δέχομαι αδιαμαρτύρητα!
 
Απάντηση: Re: ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ INFOCUS IN72

Επίσης να προσθέσω οτι σήμερα συναντήθηκα με το συνφορουμίστα Θοδωρή και μου δάνεισε το καλώδιό του, οπότε σήμερα θα κάνω την αναβάθμιση του firmware!

Και πάλι σ'ευχαριστώ πολύ Θοδωρή!

No problem Γιάννη, κράτησε το καλώδιο όσο χρειαστεί μέχρι να λύσεις το πρόβλημα.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ INFOCUS IN72

Συγνώμη αλλά καταλαβαίνετε σε τι αναφέρομαι? Η κοινή λογική είναι η λογική, η οποία λέει ότι εφόσον σας παρεδόθη ένα μηχάνημα και στην περιγραφή του αναφέρει περιληπτικά τι συμπεριλαμβάνεται στη συσκευασία, τότε πέραν αυτού δεν μπορείτε να διεκδικήσετε κάτι.

Ευχαριστώ πολύ για τη διάθεσή σας να εξηγήσετε το ποστ σας. Δεν νομίζω ότι μου χρειάζεται. Κατανοώ αρκετά καλά τα ελληνικά.

Αν τώρα σε κάποια άλλη χώρα το συγκεκριμένο ανταπτοράκι περιλαμβάνεται, που θα έπρεπε και δεν διαφωνώ, αυτό δεν σημαίνει ότι είναι υποχρεωμένη η εδώ αντιπροσωπία να το παρέχει.

Ναι, έχω ξανακούσει πολλές φορές τη γνωστή επωδό των εδώ αντιπροσωπειών που λειτουργούν σαν αυτοκέφαλες εκκλησίες με ειδικό καθεστώς. Δεν είναι αυτή η περίπτωσή μου.

Αν έχετε αποδείξεις ότι σας εξαπάτησαν, τότε να τις προσκομίσετε και εφόσον κρίνει η διαχείριση να τις αναφέρετε.

Θα ήταν καλύτερα να διαβάζατε ορθότερα τα ποστ πριν αναφερθείτε σε εξαπάτηση, προσκόμιση αποδείξεων και τακτικές της διαχείρισης. Περιέγραψα αρκετά γενικόλογα μια εμπειρία που είχα ως καταναλωτής με ένα συγκεκριμένο προϊόν. Όταν θα θέλω να προσκομίσω αποδείξεις για εξαπάτηση δεν θα τις προσκομίσω στη διαχείριση ενός φόρουμ για να κρίνει εάν και εφόσον ευσταθούν, αλλά, στον εισαγγελέα.

Αν διαβάσατε τους κανονισμούς πριν γίνετε μέλος, θα παρατηρήσατε ότι απαγορεύεται να κατηγορείτε δημόσια έναν αντιπρόσωπο χωρίς πριν να έχετε παρουσιάσει αποδείξεις για αυτό στη διαχείριση.

Επειδή, λοιπόν, με κατηγορείτε εμμέσως πλην σαφώς για συκοφαντία, χωρίς να γνωρίζετε καν την ιστορία, θα προτιμούσα να ανακαλούσατε το παραπάνω εμπρηστικό σας ποστ παρά να μου υποδεικνύετε τους κανονισμούς που ουδέποτε παρέβην.

Καταλαβαίνω ότι μπορεί να είστε πικραμένος, όμως η δημόσια προβολή μίας κατηγορίας σε ένα forum χωρίς αποδείξεις μπορεί να ζημιώσει το ίδιο το forum.

Το γνωρίζω πολύ καλά και γι' αυτό ήμουν τόσο μετριοπαθής στις περιγραφές μου.

Δεν έχω καμμία διάθεση να συνεχίσω αυτή την ανούσια αντιπαράθεση για ένα γεγονός που έγινε πριν σχεδόν 2 χρόνια. Κατέθεσα την εμπειρία μου και τέρμα. Τώρα, αν επιθυμείτε να το συνεχίσετε.........., όντως, τέτοιες κουβέντες θα ζημιώσουν το φόρουμ.
 
Αποφάσισα να κάνω edit στο προηγούμενο (μακροσκελέστατο) post μου για να μην ανάψουν περισσότερο τα αίματα.

Θα σε παρακαλέσω όμως Κώστα να μην μου απευθύνεις νουθεσίες αυτού του τύπου, όχι στις περιπτώσεις που τόσο ήπια εκφράζεται κάποιος όπως έκανα εγώ παραπάνω.
Αν θες να μπούμε στην ουσία του θέματος και να σου εξηγήσω γιατί αποκαλώ το συγκεκριμένο μαγαζί "μαγαζάκι" ευχαρίστως να το κάνω, όπως επίσης θα σπεύσουν κι άλλοι φαντάζομαι. Όμως φίμωτρο αυτού του τύπου άνευ λόγου και αξίας σορρυ αλλά δεν το δέχομαι αδιαμαρτύρητα!

Φίλε Θοδωρή ούτε σου επιτέθηκα, αλλά ούτε προσπάθησα να σου βάλω κανένα φίμωτρο.

Εφόσον διαβάζεις τα γραπτά μου θα γνωρίζεις ότι και ήπιος είναι ο χειρισμός μου και δεν πυροδοτώ καταστάσεις.

Όμως όταν διαβάζω τέτοιους χαρακτηρισμούς για μια αντιπροσωπία για την οποία, τουλάχιστον από την πολύχρονη εμπειρία μου στον χώρο, δεν έχω ακούσει παρόμοια προβλήματα και γενικά παράπονα, και επειδή μπορεί να βγουν λάθος συμπεράσματα από όσους διαβάζουν ένα δημόσιο forum, προσπαθώ να προφυλάξω καταστάσεις.

Αν θέλεις στείλε μου ένα P.M. για να μπορέσω να καταλάβω τι έχει γίνει και ας μην συνεχίσουμε εδώ off topic.
 
οποιος αντιπροσωπος ειτε ο ιδιος είτε dealer του, δεν πουλα εξαρτήματα ή αναλώσιμα, από προιοντα που αντιπροσωπευει αν δεν τα εχεις παρει απο αυτον έιναι μαγαζακι, ανεξαρτητα αν ειναι μεγαλο μαγαζακι

οπως λεμε μεγαλεμπορος ψιλικων (το αντιθετο είναι στο παραδειγμα αλλα καταλάβατε)

εχω πεσει και εγω θυμα του συγκεκριμενου

Αυτό πάντως είναι πρωτοφανές και αντιεπαγγελματικό.

Είχα ακούσει προβλήματα με τη διάθεση του αντάπτορα αλλά λόγω αδυναμίας κάλυψης και όχι εξεπίτηδες.

Αν όντως ισχύει είναι απαράδεκτη πολιτική.
 
Δοκιμασε τα παρακατω με την σειρα...

1. Τον βγαζεις απο το ρευμα.
2. Συνδεεις τον προβολεα με το PC μεσω USB.
3. Τρεχεις το Flash USB -> "Flash Mode" disabled. Status: "waiting for connection..."
4. Φορτωνεις το .dld -> "Flash Mode" still disabled. Status: "waiting for connection..."
5. Κρατας πατημενα τα πληκτρα "<" και ">" πανω στον προβολεα , και τον βαζεις στο ρευμα χωρις να τα εχεις αφησει.
6. Status: "connected". "Download" button enabled. "Flash Mode" still disabled.
7. Update με το τελευταιο firmware
8. To λαμπακι του Power γινεται παλι πρασινο.

Φίλε spiridy ο κύριος Μπαβιόλης πιστεύω ότι παρέθεσε μια λύση για το πρόβλημά σου.

Νίκο να είσα καλά.

Λυπάμαι που βγήκαμε λίγο εκτός topic.

Εύχομαι να λυθεί το πρόβλημά σου με το firmware update.

Περιμένουμε νέα σου.
 
Θα προσπαθήσω να αποσαφηνίσω μερικά πράγματα, γιατί είναι κρίμα να παρεξηγιόμαστε.

Στο avclub, προσπαθούμε, στο μέτρο του δυνατού, να διευκολύνουμε την επικοινωνία μεταξύ μελών και αντιπροσώπων ή πωλητών, έτσι ώστε τα μεν πρώτα να βρίσκουν απαντήσεις και λύσεις σε θέματά τους, οι δε αντιπρόσωποι και έμποροι να μαθαίνουν από πρώτο χέρι τα ζητήματα που απασχολούν τους πελάτες τους.

Για να διασφαλιστεί η καλή διάθεση επικοινωνίας, παρακαλούμε τα μέλη να εκφράζουν τα παράπονά τους συγκεκριμένα, αποφεύγοντας γενικόλογους χαρακτηρισμούς. Η αντίθετη στάση μάλλον προς τη διακοπή επικοινωνίας συμβάλλει, παρά προς την ενίσχυσή της. Με αυτό το πνέυμα έγραψε ο Κώστας τις προηγούμενες παρατηρήσεις του και δεν θα ήταν σωστό να εκληφθούν ως κακοπροαίρετες ή ότιδήποτε άλλο.

Για να λήξει, λοιπόν, το θέμα, προτείνω να "ξεχάσουμε" τα όσα γράφτηκαν εδώ και να ανοίξουμε ένα νέο θέμα όπου θα παραθέσουμε τις εμπειρίες μας για τη συγκεκριμένη αντιπροσωπεία, αποφεύγοντας τους χαρακτηρισμούς - έστω και ήπιους. Στη συνέχεια, οι διαχειριστές του avclub, θα προσπαθήσουμε να μεταφέρουμε τα περιστατικά στους αρμοδίους και ενδεχομένως κάποια προβλήματα (πρόσφατα ή παλαιότερα) να βρουν λύσεις ή έστω απαντήσεις.

Τι λέτε;
 
Επανέρχομαι (on topic)...

Νίκο Μπαβιόλη Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!! Έκανα βήμα-βήμα ό,τι είπες, και ήταν ΑΠΟΛΥΤΑ ορθό! Λύση δόθηκε, ο προβολέας πλέον λειτουργεί κανονικά!

Παρακαλώ πολύ όλα τα άσχετα με το πρόβλημα ποστ, είτε να μεταφερθούν, είτε να διαγραφούν, μιας και θεωρώ οτι μέσα απο αυτό το τόπικ δόθηκε λύση σε ενα πρόβλημα με τρόπο που δεν περιγράφεται κάπου αλλού, και κυρίως δεν περιγράφεται στο επίσημο site της κατασκευάστριας εταιρίας!

Ευχαριστώ για άλλη μια φορά το Γιάννη, το Θοδωρή και το Νίκο για την πολύτιμη βοήθειά τους στο να λύσω το πρόβλημά μου!

Φιλικά
Γιάννης