Καλησπέρα σας,
το Νοέμβριο αγόρασα μία Sony 55 w829 από Skroutzoμάγαζο.
Ενώ τσέκαρα όταν μου φέρανε την τηλεόραση για ώρες λειτουργίας και αν ήταν της κούτας δεν κοίταξα
για clouding.(Ακόμα χτυπάω το κεφάλι μου γιατί δεν το έκανα;;
:furious3:
Μετά από 15 μέρες (και όχι 10) για κακή μου τύχη παρατήρησα βράδυ ενώ έβλεπα ταινία σε σκοτεινό δωμάτιο μία μεγάλη κοιλίδα φωτός στο κέντρο του πάνελ και κάποια ακόμα φωτεινά σημεία στο κάτω μέρος του πάνελ.
Γνωρίζοντας ότι έχει περάσει το 10ήμερο DOA πήρα το Skroutzoμάγαζο τους τα είπα (τους έστειλα και mail με φωτογραφίες του προβλήματος) και αυτοί με παραπέμψαν στην ASTRA SERVICE μία εταιρεία που έχει το service της Sony.
Την επόμενη μέρα μου έκλεισαν ραντεβού και μέσα στην εβδομάδα έστειλαν άνθρωπο που την φωτογράφισε (είδε το πρόβλημα και αυτός αλλά δεν ήταν τεχνικός) και έστειλαν τις φωτογραφίες στην Sony για να δούν το πρόβλημα.
Την φωτογράφισε σε κάποια τεχνικά φόντα μονόχρωμα από το service μενού που έχει η τηλεόραση αλλά εγώ τον έβαλα να την φωτογραφίσει και σε είσοδο HDMI κενή που φαίνεται αισθητά το πρόβλημα.
Σήμερα μετά από 1 εβδομάδα περίπου με κάλεσαν από την ASTRA SERVICE και μου είπαν ότι η απάντηση της Sony ήταν δεν υπάρχει πρόβλημα στην ΤV και ότι η τηλεόραση πληρεί τις προδιαγραφές της.
ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ.....:violent-smiley-030::violent-smiley-030::violent-smiley-030:
Τους είπα ότι θα στραφώ στην υπηρεσία προστασίας καταναλωτή και αυτοί μου δώσαν ένα τηλέφωνο εξωτερικού 00800-4412-1496 να μιλήσω ο ίδιος με την Sony.:SFGSFGSF:
Το τραγελαφικό της υπόθεσης: Έχω 5ετή εγγύηση!!!
Τι να κάνω ωρέ παλικάρια....
Δώστε καμιά λύση οι πιο έμπειροι....
το Νοέμβριο αγόρασα μία Sony 55 w829 από Skroutzoμάγαζο.
Ενώ τσέκαρα όταν μου φέρανε την τηλεόραση για ώρες λειτουργίας και αν ήταν της κούτας δεν κοίταξα
για clouding.(Ακόμα χτυπάω το κεφάλι μου γιατί δεν το έκανα;;

Μετά από 15 μέρες (και όχι 10) για κακή μου τύχη παρατήρησα βράδυ ενώ έβλεπα ταινία σε σκοτεινό δωμάτιο μία μεγάλη κοιλίδα φωτός στο κέντρο του πάνελ και κάποια ακόμα φωτεινά σημεία στο κάτω μέρος του πάνελ.
Γνωρίζοντας ότι έχει περάσει το 10ήμερο DOA πήρα το Skroutzoμάγαζο τους τα είπα (τους έστειλα και mail με φωτογραφίες του προβλήματος) και αυτοί με παραπέμψαν στην ASTRA SERVICE μία εταιρεία που έχει το service της Sony.
Την επόμενη μέρα μου έκλεισαν ραντεβού και μέσα στην εβδομάδα έστειλαν άνθρωπο που την φωτογράφισε (είδε το πρόβλημα και αυτός αλλά δεν ήταν τεχνικός) και έστειλαν τις φωτογραφίες στην Sony για να δούν το πρόβλημα.
Την φωτογράφισε σε κάποια τεχνικά φόντα μονόχρωμα από το service μενού που έχει η τηλεόραση αλλά εγώ τον έβαλα να την φωτογραφίσει και σε είσοδο HDMI κενή που φαίνεται αισθητά το πρόβλημα.
Σήμερα μετά από 1 εβδομάδα περίπου με κάλεσαν από την ASTRA SERVICE και μου είπαν ότι η απάντηση της Sony ήταν δεν υπάρχει πρόβλημα στην ΤV και ότι η τηλεόραση πληρεί τις προδιαγραφές της.
ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ.....:violent-smiley-030::violent-smiley-030::violent-smiley-030:
Τους είπα ότι θα στραφώ στην υπηρεσία προστασίας καταναλωτή και αυτοί μου δώσαν ένα τηλέφωνο εξωτερικού 00800-4412-1496 να μιλήσω ο ίδιος με την Sony.:SFGSFGSF:
Το τραγελαφικό της υπόθεσης: Έχω 5ετή εγγύηση!!!
Τι να κάνω ωρέ παλικάρια....
Δώστε καμιά λύση οι πιο έμπειροι....
