Sony 55" w829b *Clouding*

mike288

New member
25 July 2014
31
Καλησπέρα σας,

το Νοέμβριο αγόρασα μία Sony 55 w829 από Skroutzoμάγαζο.

Ενώ τσέκαρα όταν μου φέρανε την τηλεόραση για ώρες λειτουργίας και αν ήταν της κούτας δεν κοίταξα
για clouding.(Ακόμα χτυπάω το κεφάλι μου γιατί δεν το έκανα;;;):furious3:

Μετά από 15 μέρες (και όχι 10) για κακή μου τύχη παρατήρησα βράδυ ενώ έβλεπα ταινία σε σκοτεινό δωμάτιο μία μεγάλη κοιλίδα φωτός στο κέντρο του πάνελ και κάποια ακόμα φωτεινά σημεία στο κάτω μέρος του πάνελ.

Γνωρίζοντας ότι έχει περάσει το 10ήμερο DOA πήρα το Skroutzoμάγαζο τους τα είπα (τους έστειλα και mail με φωτογραφίες του προβλήματος) και αυτοί με παραπέμψαν στην ASTRA SERVICE μία εταιρεία που έχει το service της Sony.

Την επόμενη μέρα μου έκλεισαν ραντεβού και μέσα στην εβδομάδα έστειλαν άνθρωπο που την φωτογράφισε (είδε το πρόβλημα και αυτός αλλά δεν ήταν τεχνικός) και έστειλαν τις φωτογραφίες στην Sony για να δούν το πρόβλημα.

Την φωτογράφισε σε κάποια τεχνικά φόντα μονόχρωμα από το service μενού που έχει η τηλεόραση αλλά εγώ τον έβαλα να την φωτογραφίσει και σε είσοδο HDMI κενή που φαίνεται αισθητά το πρόβλημα.

Σήμερα μετά από 1 εβδομάδα περίπου με κάλεσαν από την ASTRA SERVICE και μου είπαν ότι η απάντηση της Sony ήταν δεν υπάρχει πρόβλημα στην ΤV και ότι η τηλεόραση πληρεί τις προδιαγραφές της.

ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ.....:violent-smiley-030::violent-smiley-030::violent-smiley-030:

Τους είπα ότι θα στραφώ στην υπηρεσία προστασίας καταναλωτή και αυτοί μου δώσαν ένα τηλέφωνο εξωτερικού 00800-4412-1496 να μιλήσω ο ίδιος με την Sony.:SFGSFGSF:

Το τραγελαφικό της υπόθεσης: Έχω 5ετή εγγύηση!!!

Τι να κάνω ωρέ παλικάρια....

Δώστε καμιά λύση οι πιο έμπειροι....
20141128140208.jpg
 
Nα κανεις φασαρια.Εμενα μου αλλαξαν lg για μικροτερο προβλημα μετα απο 2+μηνες αφου μου ειπαν και μενα την καραμελα οτι ειναι εντος προδιαγραφων.Βεβαια αυτο εγινε ΜΟΝΟ οταν πηγα στα κεντρικα γραφεια της lg και με πολυ σπασιμο νευρων,τελικα την πηραν πισω και μου επεστρεψαν τα χρηματα μου.Απο το σκρουτζομαγαζο μην περιμενεις τιποτα εδω ο Κωτσοβολος εκανε την παπια.Βγαλε ο ιδιος φωτο με το προβλημα , πηγαινε στα κεντρικα τους και μην ασχοληθεις με κανενα σερβις.
 
mike288 θα βγάλεις και μια φώτο κάθετα στο panel;

Αυτή που ανέβασες είναι υπο γωνία.

Οι ρυθμίσεις εικόνας είναι για ταινία;
 
Nα κανεις φασαρια.Εμενα μου αλλαξαν lg για μικροτερο προβλημα μετα απο 2+μηνες αφου μου ειπαν και μενα την καραμελα οτι ειναι εντος προδιαγραφων.Βεβαια αυτο εγινε ΜΟΝΟ οταν πηγα στα κεντρικα γραφεια της lg και με πολυ σπασιμο νευρων,τελικα την πηραν πισω και μου επεστρεψαν τα χρηματα μου.Απο το σκρουτζομαγαζο μην περιμενεις τιποτα εδω ο Κωτσοβολος εκανε την παπια.Βγαλε ο ιδιος φωτο με το προβλημα , πηγαινε στα κεντρικα τους και μην ασχοληθεις με κανενα σερβις.

Εννοείς από την ASTRA SERVICE που έχει τo service της sony;

H στα κεντρικά της Sony; (Πού είναι γνωρίζει κανείς; )
 
mike288 θα βγάλεις και μια φώτο κάθετα στο panel;

Αυτή που ανέβασες είναι υπο γωνία.

Οι ρυθμίσεις εικόνας είναι για ταινία;



Cinema mode εργοστασιακό.
 
Last edited:
Αυτό που για αρχή είναι άξιο προσοχής είναι το γεγονός ότι απεστάλησαν φωτογραφίες στην εταιρία για να αποδειχθεί το πρόβλημα. Πρέπει να είναι τρομερός μάστορας ο φωτογράφος για να μπορέσει να δώσει το πρόβλημα στην πραγματική του διάσταση μέσω φωτογραφιών. Επίσης το γεγονός ότι ανάλογα με τις ρυθμίσεις της φωτογραφικής το πρόγραμμα μπορεί είτε αν υπερτονιστεί είτε να συγκαληφθεί αφήνει πολλά ερωτηματικά. Αλήθεια, σε τι συνθήκες τη φωτογράφησε? Παντζούρια κουρτίνες τα κλείσατε καλά? Προφανώς φώτα αναμμένα δεν είχατε ε? Και με τι φωτογραφική μηχανή...
 
Αυτό που για αρχή είναι άξιο προσοχής είναι το γεγονός ότι απεστάλησαν φωτογραφίες στην εταιρία για να αποδειχθεί το πρόβλημα. Πρέπει να είναι τρομερός μάστορας ο φωτογράφος για να μπορέσει να δώσει το πρόβλημα στην πραγματική του διάσταση μέσω φωτογραφιών. Επίσης το γεγονός ότι ανάλογα με τις ρυθμίσεις της φωτογραφικής το πρόγραμμα μπορεί είτε αν υπερτονιστεί είτε να συγκαληφθεί αφήνει πολλά ερωτηματικά. Αλήθεια, σε τι συνθήκες τη φωτογράφησε? Παντζούρια κουρτίνες τα κλείσατε καλά? Προφανώς φώτα αναμμένα δεν είχατε ε? Και με τι φωτογραφική μηχανή...

Ρε παιδιά εκεί είναι το κουλό....!!!

Εγώ προσπαθώ όλο το απόγευμα να σας βγάλω μία φωτογραφία κάθετα στο πάνελ για να σας μεταφέρω όσο καλύτερα μπορώ το πρόβλημα και δεν γίνεται.
Τα πολύ φωτεινά σημεία που υπάρχουν στο πάνελ δεν μπορούν να αναδειχθούν στην φωτογραφία!

Το τραγελαφικό είναι ότι το παλικάρι (μου είπε ότι δεν ήταν τεχνικός) που ήρθε από την ASTRA SERVICE (Μοναδικός αντιπρόσωπος service τηλεοράσεων Sony) φωτογράφισε την τηλεόραση με ένα ΚΙΝΗΤΟ SAMSUNG....μόλις το είδα αυτό κατάλαβα εξαρχής ότι είχα μπλέξει....

Εννοείται ότι τα έκλεισα όλα και την φωτογράφισε σε απόλυτο σκοτάδι αλλά το περίεργο είναι ότι την έβαλε στο service menu και επέλεξε απότι μου είπε ένα φόντο μαύρου το οποίο δεν εμφάνιζε το πρόβλημα τοπικού φωτισμού.

Τον έβαλα όμως και φωτογράφισε και σε κενή είσοδο HDMI όπου είναι ορατό το πρόβλημα.

Το απόγευμα μίλησα και με την SONY ξανά τηλεφωνικώς και μου είπαν ότι θα στείλουν αίτημα στα κεντρικά γιατί βγάλαν την τηλεόραση εντός προδιαγραφών.

Τρεχαγυρευόπουλος δλδ.....

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Θα περιμένω απάντηση της Sony και θα πάω για καταγγελία εάν δεν βγάλω άκρη....
 
φίλε μου ελπίζω να βρήκες την άκρη.
εγώ πάλι την έχω παραλάβει από την Τετάρτη 4/3 και δεν είμαι σίγουρος αν έχει πραγματικά θέμα clouding. επιλέγω HDMI που δεν έχει συνδεδεμένη συσκευή, όλα κλειστά και σκοτεινά και μου φαίνεται ότι ίσως κάτι έχει στο μέσω της οθόνης. επειδή όμως η τηλεόραση βγάζει μια γραμμή στο επάνω τμήμα της και γράφει HDMI, καθώς και επειδή όταν μετακινούμαι ψιλοχάνεται αυτό που νομίζω ότι ίσως είναι clouding, δεν είμαι 100% σίγουρος.
έχει κανείς καμιά ιδέα για το πως να κάνω τον έλεγχο πιο σωστά?
 
φίλε μου ελπίζω να βρήκες την άκρη.
εγώ πάλι την έχω παραλάβει από την Τετάρτη 4/3 και δεν είμαι σίγουρος αν έχει πραγματικά θέμα clouding. επιλέγω HDMI που δεν έχει συνδεδεμένη συσκευή, όλα κλειστά και σκοτεινά και μου φαίνεται ότι ίσως κάτι έχει στο μέσω της οθόνης. επειδή όμως η τηλεόραση βγάζει μια γραμμή στο επάνω τμήμα της και γράφει HDMI, καθώς και επειδή όταν μετακινούμαι ψιλοχάνεται αυτό που νομίζω ότι ίσως είναι clouding, δεν είμαι 100% σίγουρος.
έχει κανείς καμιά ιδέα για το πως να κάνω τον έλεγχο πιο σωστά?

για δες σε εικονα κανονικη
http://avclub.gr/forum/showthread.p...ιομορφιας-(Clouding-banding-torchlight)/page5
120vef1x9jnbdT7h7HXfOSPMNArECsQKxArECsQKxArECsQKxArECsQKxArOB83Ew5nEYPBADma7cdvWBB9sfRCxZkvxm9YEHECsQKxArECsQKxArECsQKxArECsQKxArECsQKxArECsQKxArECsQKxArECsQKxArECsQKxAquDqMXLMnD6AEAAAAAAAAAAAAAAMzbB7ztDCVK9zZ4AAAAAElFTkSuQmCC
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Sony 55" w829b *Clouding*

Καλημερα

Μπορεί κάποιος να μου πεί τι ειδους τεστ είναι να ελέγχουμε τις συσκευές επιλέγοντας hdmi αλλά χωρίς να έχουμε συνδεδεμένη συσκευή!!!!!!!!!

Τηλεόραση έχουμε και οι τηλεοράσεις έχουν συγκεκριμένα τρόπο ελέγχου ο οποίος είναι διαφορετικός από τον τρόπο που ελέγχουμε έναν μαυροπίνακα ..........:a0210:

Δεν κατάλαβα γιατί να μην είναι ορατό το πρόβλημα όταν βάζουμε Raster? αλλά είναι ορατό με τον πρωτόγονο τρόπο '' επιλέγω HDMI που δεν έχει συνδεδεμένη συσκευή''

Πάρτε το αλλιως :a0210:
 
Re: Απάντηση: Re: Sony 55" w829b *Clouding*

Καλημερα

Μπορεί κάποιος να μου πεί τι ειδους τεστ είναι να ελέγχουμε τις συσκευές επιλέγοντας hdmi αλλά χωρίς να έχουμε συνδεδεμένη συσκευή!!!!!!!!!

Τηλεόραση έχουμε και οι τηλεοράσεις έχουν συγκεκριμένα τρόπο ελέγχου ο οποίος είναι διαφορετικός από τον τρόπο που ελέγχουμε έναν μαυροπίνακα ..........:a0210:

Δεν κατάλαβα γιατί να μην είναι ορατό το πρόβλημα όταν βάζουμε Raster? αλλά είναι ορατό με τον πρωτόγονο τρόπο '' επιλέγω HDMI που δεν έχει συνδεδεμένη συσκευή''

Πάρτε το αλλιως :a0210:
Στο συγκεκριμένο που αναφέρεσαι , προσωπικά δε θα διαφωνήσω μαζί σου. Όμως φίλε μου ακόμα και εδώ που είναι ( μάλλον ) σωστή η άποψή σου, το στυλάκι σου είναι και πάλι προκλητικό όπως και στα άλλα δύο ( αυτά έχω δει μέχρι στιγμής ) Thread που έχεις ποστάρει.
Μήπως τελικά πρέπει να το << πάρεις εσύ αλλιώς >> για να χρησιμοποιήσω δική σου έκφραση. Το ότι είσαι τεχνικός ( όπως λες ) δε σου δίνει το δικαίωμα ούτε να << μαλώνεις >> κανένα και φυσικά ούτε να ειρωνεύεσαι..... άσε που έτσι όπως το χειρίζεσαι το όλο θέμα, μοιάζει σαν να έχεις ξεκινήσει << σταυροφορία >> υπέρ των εταιρειών , σαν να έχουν βάλει το δικό τους άνθρωπο ......
 
Αυτο ακριβώς είναι το βρήκες.
Είμαι άνθρωπος των εταιρειών και υπερασπίζομαι τα συμφεροντά τους...........

Για να τελειώνουμε. Αν θα πρέπει στο foroum να ποστάρετε μία ανακρίβεια ή μία λάθος ερμηνεία και τα μέλη να απαντούν με αλλαλαγμούς και συνθήματα του στυλ '' κράξτους και θα δικαιωθείς'' ή ''είναι καραγκίοζηδες που δεν σε καλύπτουν'' ......... οκ νομίζω ότι συμετέχω σε λάθος club και θα πρέπει να αναθεωρήσω.

Εμεις με τις πράξεις μας θα καθορίσουμε το τύπο του club.

Το θεμιτό είναι σε κάθε Post η απάντηση θα πρέπει να τεκμηριώνετε και να στηρίζεται σε σωστά δεδομένα.

Σε καμία περίπτωση δεν ελέγχουμε συσκευή και δει LCD για θέμα clouding χωρίς σήμα!

Ελέγχουμε την εικόνα πάντα με σήμα. Υπάρχουν πολλά test pattern διαθέσιμα.

Και επίσης θα πρέπει να καταλάβουμε όλοι ότι το clouding δεν είναι κάτι που εμφανίζετε σε έναν ή δύο κατασκευαστές αλλά είναι γενικό φαινόμενο στις συσκευές αυτής της τεχνολογίας.

Εκεί πρέπει να σταθούμε και να πιέσουμε.

Το θέμα όμως είναι αν είναι εφικτό να έχουμε άριστο προϊόν αλλά παράλληλα να είναι και οικονομικά προσιτό!!!!!!!!!

Δεν νομίζω ότι το ποιοτικό συμβαδίζει με το φθηνό.

Τες πάντων εδώ θα είμαι και την γνώμη μου θα την λέω και στυλ δεν αλλάζω. Έτσι είμαι εγώ.

Sorry :afro:
 
Re: Απάντηση: Sony 55" w829b *Clouding*

Αυτο ακριβώς είναι το βρήκες.
Είμαι άνθρωπος των εταιρειών και υπερασπίζομαι τα συμφεροντά τους...........

Για να τελειώνουμε. Αν θα πρέπει στο foroum να ποστάρετε μία ανακρίβεια ή μία λάθος ερμηνεία και τα μέλη να απαντούν με αλλαλαγμούς και συνθήματα του στυλ '' κράξτους και θα δικαιωθείς'' ή ''είναι καραγκίοζηδες που δεν σε καλύπτουν'' ......... οκ νομίζω ότι συμετέχω σε λάθος club και θα πρέπει να αναθεωρήσω.

Εμεις με τις πράξεις μας θα καθορίσουμε το τύπο του club.

Το θεμιτό είναι σε κάθε Post η απάντηση θα πρέπει να τεκμηριώνετε και να στηρίζεται σε σωστά δεδομένα.

Σε καμία περίπτωση δεν ελέγχουμε συσκευή και δει LCD για θέμα clouding χωρίς σήμα!

Ελέγχουμε την εικόνα πάντα με σήμα. Υπάρχουν πολλά test pattern διαθέσιμα.

Και επίσης θα πρέπει να καταλάβουμε όλοι ότι το clouding δεν είναι κάτι που εμφανίζετε σε έναν ή δύο κατασκευαστές αλλά είναι γενικό φαινόμενο στις συσκευές αυτής της τεχνολογίας.

Εκεί πρέπει να σταθούμε και να πιέσουμε.

Το θέμα όμως είναι αν είναι εφικτό να έχουμε άριστο προϊόν αλλά παράλληλα να είναι και οικονομικά προσιτό!!!!!!!!!

Δεν νομίζω ότι το ποιοτικό συμβαδίζει με το φθηνό.

Τες πάντων εδώ θα είμαι και την γνώμη μου θα την λέω και στυλ δεν αλλάζω. Έτσι είμαι εγώ.

Sorry :afro:

εγω του ειπα του παιδιου ......δοκιμασε με εικονα και του εδωσα και λινκ...δεν τον κοροιδεψα..ρωταει για να μαθει...πολλοι απο εμας ξερουμε πως να τσεκαρουμε μια εικονα σε θεματα ,αλλοι οχι και ρωτανε για να μαθουνε...παντα φιλικα ενας συναδελφος
 
Re: Απάντηση: Sony 55" w829b *Clouding*

Αυτο ακριβώς είναι το βρήκες.
Είμαι άνθρωπος των εταιρειών και υπερασπίζομαι τα συμφεροντά τους...........

Για να τελειώνουμε. Αν θα πρέπει στο foroum να ποστάρετε μία ανακρίβεια ή μία λάθος ερμηνεία και τα μέλη να απαντούν με αλλαλαγμούς και συνθήματα του στυλ '' κράξτους και θα δικαιωθείς'' ή ''είναι καραγκίοζηδες που δεν σε καλύπτουν'' ......... οκ νομίζω ότι συμετέχω σε λάθος club και θα πρέπει να αναθεωρήσω.

Εμεις με τις πράξεις μας θα καθορίσουμε το τύπο του club.

Το θεμιτό είναι σε κάθε Post η απάντηση θα πρέπει να τεκμηριώνετε και να στηρίζεται σε σωστά δεδομένα.

Σε καμία περίπτωση δεν ελέγχουμε συσκευή και δει LCD για θέμα clouding χωρίς σήμα!

Ελέγχουμε την εικόνα πάντα με σήμα. Υπάρχουν πολλά test pattern διαθέσιμα.

Και επίσης θα πρέπει να καταλάβουμε όλοι ότι το clouding δεν είναι κάτι που εμφανίζετε σε έναν ή δύο κατασκευαστές αλλά είναι γενικό φαινόμενο στις συσκευές αυτής της τεχνολογίας.

Εκεί πρέπει να σταθούμε και να πιέσουμε.

Το θέμα όμως είναι αν είναι εφικτό να έχουμε άριστο προϊόν αλλά παράλληλα να είναι και οικονομικά προσιτό!!!!!!!!!

Δεν νομίζω ότι το ποιοτικό συμβαδίζει με το φθηνό.

Τες πάντων εδώ θα είμαι και την γνώμη μου θα την λέω και στυλ δεν αλλάζω. Έτσι είμαι εγώ.

Sorry :afro:
Σε ότι αφορά το θέμα για τη τεχνική προσέγγιση που κάνεις σε αυτό το πόστ αλλά και στο προηγούμενο, σου είπα ότι συμφωνώ.
Σε αυτό που διαφωνώ , είναι στο τρόπο σου και το στυλ, γιατί όπως σου είπε και ο hxostil , εδώ αρκετοί ρωτούν για να μάθουν, άλλες φορές κάνουν λάθη , όπως όλοι μας.... εσύ δηλαδή θα τους μαλώνεις και θα κατακρίνεις;;;;;
Το πρόβλημα φίλε μου αν το συνεχίσεις, σίγουρα δεν είναι δικό μου, εγώ έχω και την ενναλακτική της μη συμμετοχής μου στο διάλογο πια μαζί σου, αν συνεχίσεις στον ίδιο τόνο και ύφος. Οι υπόλοιποι θα πράξουν απέναντί σου όπως νομίζουν....
Καλή συνέχεια!
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Sony 55" w829b *Clouding*

Μου αρκεί ότι υπάρχει συμφωνία σε ότι έχει να κάνει με την τεχνική μου τοποθέτηση και έκει θα μείνω.
 
Απάντηση: Re: Sony 55" w829b *Clouding*

.........

Την φωτογράφισε σε κάποια τεχνικά φόντα μονόχρωμα από το service μενού που έχει η τηλεόραση αλλά εγώ τον έβαλα να την φωτογραφίσει και σε είσοδο HDMI κενή που φαίνεται αισθητά το πρόβλημα......

20141128140208.jpg

....Μπορεί κάποιος να μου πεί τι ειδους τεστ είναι να ελέγχουμε τις συσκευές επιλέγοντας hdmi αλλά χωρίς να έχουμε συνδεδεμένη συσκευή!!!!!!!!!

Τηλεόραση έχουμε και οι τηλεοράσεις έχουν συγκεκριμένα τρόπο ελέγχου ο οποίος είναι διαφορετικός από τον τρόπο που ελέγχουμε έναν μαυροπίνακα ..........:a0210:
.....

Εγώ πάντως τον συγκεκριμένα τρόπο ελέγχου μιας τηλεόρασης που καθορίζουν οι εταιρείες και οι τεχνικοί τους τον γ@μ@ω,γιατί πολύ απλά, εάν μια εταιρεία στην πολιτική που εφαρμόζει για τις εγγυήσεις έχει σκοπό να φορτώσει ένα ελλαττωματικό προιόν στον πελάτη και όχι να του δώσει λύσεις σε ένα οφθαλμοφανέστατο πρόβλημα,από εμένα χαρακτηρίζεται τουλάχιστον ανέντιμο.

Παρακάτω, μπορείτε να δείτε και να καταλάβετε http://avclub.gr/forum/showthread.php/117789-Samsung-51e6500-βλάβη-Νο2
 
Το clouding ειναι εγγενες φαινομενο ολων των LCD.
Αυτο σημαινει οτι λιγο clouding εναι παντα αναμενομενο.
Τα προβληματα με τις εταιριες ξεκινανε εκει που καποια
κοματια η παρτιδες βγαινουν με ελατωματικα πανελς
που εχουν τεραστιες ποσοτητες clouding.
 
Πάρτε το αλλιως :a0210:
.... και στυλ δεν αλλάζω. Έτσι είμαι εγώ.

ΠΠΠΠσσσσσσ....τι να λέμε τώρα......πάμε ένα-ένα και βλέπουμε....

Εμεις με τις πράξεις μας θα καθορίσουμε το τύπο του club.

Α)...γράφτηκες Ιούλιο του 2007, "έπραξες" το πρώτο σου μήνυμα Νοέμβριο 2011, τα επόμενα 6 τον Φεβρουάριο 2012, 1 τον Μάρτιο του 2012, 1 Απρίλη του 2012, 1 τον Ιανουάριο του 2013 και 10 τον Μάρτιο του 2015...Σύνολο 20

...ως εκ τούτου, μου δίνετε η εντύπωση ότι ήδη έχεις αυτοκαθορίσει ως αδιάφορο τούτο το forum με πράξεις απραξίας.


Β)....βέβαια για ένα τεχνικό οι κατηγορίες βλαβών είναι το μεράκι του, γι' αυτό αλλώστε και τα ανωτέρω 20 μηνύματα έχουν κατατεθεί στην κατηγορία των βλαβών των τηλεοράσεων...

1 post στο νήμα Πρόβλημα με Sony KDL-32W4000...
http://avclub.gr/forum/showthread.p...2W4000?p=1056287100&highlight=#post1056287100
6 post στο νήμα Σοβαρο προβλημα με Sony 40W4500....
http://avclub.gr/forum/showthread.p...0W4500?p=1056360255&highlight=#post1056360255
http://avclub.gr/forum/showthread.p...0W4500?p=1056369587&highlight=#post1056369587
http://avclub.gr/forum/showthread.p...0W4500?p=1056370552&highlight=#post1056370552
http://avclub.gr/forum/showthread.p...0W4500?p=1056371847&highlight=#post1056371847
http://avclub.gr/forum/showthread.p...0W4500?p=1056372719&highlight=#post1056372719
http://avclub.gr/forum/showthread.p...0W4500?p=1056373852&highlight=#post1056373852
1 post στο νήμα Sony service, αντικατάσταση KDL-40X4500 με KDL-40EX500....
http://avclub.gr/forum/showthread.p...0EX500?p=1056398683&highlight=#post1056398683
2 post στο νήμα Πρόβλημα με Sony KDL-32W4000....
http://avclub.gr/forum/showthread.p...2W4000?p=1056434034&highlight=#post1056434034
http://avclub.gr/forum/showthread.p...2W4000?p=1056699562&highlight=#post1056699562
5 post στο νήμα Μετα απο το ελεγχο του σερβις την βγαλανε εκτος εγγυησης (KDL-47W805A) .....
http://avclub.gr/forum/showthread.p...7w80a)?p=1057324349&highlight=#post1057324349
http://avclub.gr/forum/showthread.p...7w80a)?p=1057323566&highlight=#post1057323566
http://avclub.gr/forum/showthread.p...7w80a)?p=1057323663&highlight=#post1057323663
http://avclub.gr/forum/showthread.p...7w80a)?p=1057323981&highlight=#post1057323981
http://avclub.gr/forum/showthread.p...7w80a)?p=1057324214&highlight=#post1057324214
3 ποστ σε τούτο το νήμα .... Sony 55" w829b *Clouding*
http://avclub.gr/forum/showthread.p...uding*?p=1057324226&highlight=#post1057324226
http://avclub.gr/forum/showthread.p...uding*?p=1057325153&highlight=#post1057325153
http://avclub.gr/forum/showthread.p...uding*?p=1057325562&highlight=#post1057325562
1 post στο νήμα Πολλές τηλεοράσεις στον ίδιο χώρο. Πρόβλημα τηλεχειρισμού.....
http://avclub.gr/forum/showthread.p...ρισμού?p=1057325622&highlight=#post1057325622
1 post στο νήμα LIP SYNC ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ SAMSUNG 32H5500 .....
http://avclub.gr/forum/showthread.p...2H5500?p=1057324229&highlight=#post1057324229
...υποθέτω ότι ως τεχνικός θα έχεις ασχοληθεί ιδιαίτερα με τις SONY και ως κάτοχος γνωρίζεις και τις android εφαρμογές της.



Γ)...στο πρώτο σου μήνυμα στις 24 Νοεμβρίου 2011 (23:53) έψαχνες να βρεις το service της Sony Δήλεσι, υποθέτω ότι δεν το είχες εσύ...
Καλησπέρα Φίλοι μου,
Το πρόβλημα το έχει και η δική μου kdl52w4000. Γνωρίζετε ποιό service εξυπηρετεί δήλεσι και αν τελικά η όλη ιστορία έχει χρέωση:BXVZCBXZ6:

...που να φανταστείς όμως ότι λίγα λεπτά πριν ρωτήσεις εδώ......ένας άλλος pervmar για πρόβλημα σε SONY KDL-46W4500....

..γνώριζε όχι μόνο τον τρόπο που διορθώνονται οι βλάβες, αλλά και ότι η εργασία δεν χρεώνεται από την Sony....αλλά αυτός ήταν σε άλλο forum.

http://www.avsite.gr/forum/threads/Πρόβλημα-σε-sony-kdl-46w4500.104883/page-2#post-1418626


Γ)...και που να ξαναφανταστείς ότι υπήρχε κι άλλος Pervmar (αυτός με κεφαλαίο P) ....που στις 22 Οκτωβρίου 2011, ένα μήνα πριν ρωτήσεις εδώ....

...όχι μόνο ήξερε που είναι το τοπικό του service της Sony....αλλά το service είχε πάει και σπίτι του :flipout::flipout:

Κοίτα να δεις τι απίθανα πράγματα συμβαίνουν σε αυτό το κόσμο...αυτός ο Pervmar το είχε γράψει στο site Goodbyte.gr

το οποίο είχε δημοσιεύσει ένα άρθρο στις 13 Οκτωβρίου 2011 με τίτλο Sony, Ανακαλεί 1.6 εκατομμύρια τηλεοράσεις για να μην καούν! ...

http://www.goodbyte.gr/gadgets/sony-recalls-1-6-million-bravia-lcd-tvs-3256/

Για να τελειώνουμε......

...θα έλεγα κι ένα με τον Τοτό, αλλά θα το κρατήσω σε περίπτωση που οξυνθούν τα πνεύματα, για χαλάρωση .....έτσι είμαι εγώ.

Sorry δεν κρίνω ότι χρειάζεται :cool:
 
Last edited: