Sony α7R - mkΙΙ - mkΙΙΙ

Στα Exifs τα είδα ,είναι ppi (pixels per inch) ,πχ Fuji X resolution=72 ,Y resolution=72 ,που είναι για Sooc image.Ομοίως Canon X=72,Y=72 .Στη Sony βλέπω X=350 ,Υ=350 και Nikon τα αντίστοιχα 300 ,όπου δεν γνωρίζω αν είναι Sooc.
 
Όχι,είναι η ανάλυση εκτύπωσης και όταν δείχνει σε Fuji 72/1 είναι Sooc .Σε raw οι περισσότεροι χρησιμοποιούν πάνω από 240 ,πχ 300.
 
Ναι τώρα κατάλαβα, θα πρέπει να γίνει ερώτηση.

Canon : XResolution 72 - YResolution 72
Sony : XResolution 350 -YResolution 350
Fuji : XResolution 72 - YResolution 72
Nikon : XResolution 300 - YResolution 300
 
ο Tamron 15-30/2.8 (canon mount) δυστυχώς δεν εστιάζει όπως ο tamron 70-200/2.8 με τον Sigma MC-11 πάνω στην Α7rII. δυσκολεύεται πολύ και μόνο με αν βοηθήσεις (πλησιάσεις το σημείο εστίασης) χειροκίνητα, καταφέρνει να εστιάσει. Παρ'ολαυτά είναι εξαιρετικός φακός και σκέφτομαι να τον κρατήσω για τοπία, όπου δε χρειάζεται το AF
 
Για έναν χρήστη όπως εσένα φίλε Παναγιώτη ήμουν βέβαιος. για φωτογράφους και αν είναι οκ ότι λένε για τη σταθεροποίηση την βελτίωση af για την αύξηση των frames το βίντεο τη μπαταρία διπλή θέση καρτών κ.α. λένε πολλά.

Πρόσεξε το ύφος του και γιατί

https://www.youtube.com/watch?v=Iv6wDEDZmpM
 
Οι φωτογράφοι landscape θα λατρέψουν την νέα κάμερα Sony A7R III .. και όχι μόνο.

Sony a7R III Pixel Shift lifts a veil off your landscapes

Bildschirmfoto-2017-11-12-um-21.30.29.png


https://www.dpreview.com/news/5645755619/sony-a7r-iii-pixel-shift-lifts-a-veil-off-your-landscapes?utm_content=buffer77512
 
Οι φωτογράφοι landscape θα λατρέψουν την νέα κάμερα Sony A7R III .. και όχι μόνο.

Sony a7R III Pixel Shift lifts a veil off your landscapes

Bildschirmfoto-2017-11-12-um-21.30.29.png


https://www.dpreview.com/news/5645755619/sony-a7r-iii-pixel-shift-lifts-a-veil-off-your-landscapes?utm_content=buffer77512

Όντως υπάρχει αισθητή διαφορά αλλά οι συνθήκες κάτω από τις οποίες μπορεί να λειτουργήσει το pixel shift είναι σχεδόν "στουντιακές". Θα πρέπει να μην έχεις κανένα κινούμενο σημείο στο κάδρο, κάτι που σε landscapes μπορεί να συμβεί μόνο σε ελάχιστες περιπτώσεις.
 
Και εγώ μόνο για studio το κόβω δεν μπορείς να κάνεις δουλειά και να τυπώσεις όταν δεν πρέπει να κουνηθεί φύλο για να φωτογραφίσει.
Απλά σε συνθήκες στούντιο μπορεί να αντικαταστήσει φτηνά την όποια medium format.
Αυτό που κάνει δηλαδή η ίδια η Pentax εδώ και καιρό με την κ1.
 
Απάντηση: Re: Sony α7R - mkΙΙ - mkΙΙΙ

Μπορεί να γίνει περιορισμένη χρήση και σε landscape αλλά κυρίως με υψηλές ταχύτητες κλείστρου (ώστε να γίνουν όσο το δυνατόν πιο γρήγορα οι συνδυασμένες λήψεις του pixelshift) και εφόσον υπάρχουν κατάλληλες καιρικές συνθήκες (άπνοια κλπ),
βέβαια για τοπίο συνήθως θα θέλεις και αρκετά κλειστο διάφραγμα που σε συνδιασμό με την μεγάλη ταχύτητα κλείστρου θα σηκώσει αναγκαστικά το ISO (σε full frame), γιαυτο θεωρώ οτι η συγκεκριμένη τεχνική έχει κυρίως καλύτερη εφαρμογή στους μικρότερους αισθητήρες (που το crop επαυξάνει το βάθος πεδίου) ενώ σε FF είναι προτιμότερη η μεγαλύτερη εγγενής ανάλυση του αισθητήρα.
Βέβαια με την pixel shift τεχνική οι εταιρίες καταφέρνουν να βελτιώσουν και αλλά χαρακτηριστικά εκτός από την μεγαλύτερη ανάλυση, όπως να χαμηλώσουν τον θόρυβο στο τελικό αρχείο (OLYMPUS) η να αυξήσουν το βάθος χρώματος (PENTAX).
Είναι μια τεχνική σε εξέλιξη και καλό είναι να τις δώσουμε τον απαραίτητο χώρο και χρόνο για να δούμε που θα μας οδηγήσει μελλοντικά στην πλήρη της μορφή και πόσο θα βοηθήσει τον φωτογράφο στο να παραδώσει καλύτερο τεχνικά αρχείο.

ΥΣ
Με την ΕΜ1.2 την έχω χρησιμοποιήσει την τεχνική ευρέως και σε landscape με τους περιορισμούς που ανέφερα πιο πάνω (υπάρχει και ενσωματωμένη ρουτίνα καθάρισματος των κινουμένων μέσα στην μηχανή αλλά δεν κάνει πάντα καλή δουλειά)
 
Re: Απάντηση: Re: Sony α7R - mkΙΙ - mkΙΙΙ

Μπορεί να γίνει περιορισμένη χρήση και σε landscape αλλά κυρίως με υψηλές ταχύτητες κλείστρου (ώστε να γίνουν όσο το δυνατόν πιο γρήγορα οι συνδυασμένες λήψεις του pixelshift) και εφόσον υπάρχουν κατάλληλες καιρικές συνθήκες (άπνοια κλπ),
βέβαια για τοπίο συνήθως θα θέλεις και αρκετά κλειστο διάφραγμα που σε συνδιασμό με την μεγάλη ταχύτητα κλείστρου θα σηκώσει αναγκαστικά το ISO (σε full frame), γιαυτο θεωρώ οτι η συγκεκριμένη τεχνική έχει κυρίως καλύτερη εφαρμογή στους μικρότερους αισθητήρες (που το crop επαυξάνει το βάθος πεδίου) ενώ σε FF είναι προτιμότερη η μεγαλύτερη εγγενής ανάλυση του αισθητήρα.
Βέβαια με την pixel shift τεχνική οι εταιρίες καταφέρνουν να βελτιώσουν και αλλά χαρακτηριστικά εκτός από την μεγαλύτερη ανάλυση, όπως να χαμηλώσουν τον θόρυβο στο τελικό αρχείο (OLYMPUS) η να αυξήσουν το βάθος χρώματος (PENTAX).
Είναι μια τεχνική σε εξέλιξη και καλό είναι να τις δώσουμε τον απαραίτητο χώρο και χρόνο για να δούμε που θα μας οδηγήσει μελλοντικά στην πλήρη της μορφή και πόσο θα βοηθήσει τον φωτογράφο στο να παραδώσει καλύτερο τεχνικά αρχείο.

ΥΣ
Με την ΕΜ1.2 την έχω χρησιμοποιήσει την τεχνική ευρέως και σε landscape με τους περιορισμούς που ανέφερα πιο πάνω (υπάρχει και ενσωματωμένη ρουτίνα καθάρισματος των κινουμένων μέσα στην μηχανή αλλά δεν κάνει πάντα καλή δουλειά)

πάντως και σε 1600 iso να γίνει η λήψη με FF δεν πρέπει να έχει καμιά πτώση στην απόδοση σε σχέση με το iso 200. Και μλούμε ήδη για 4 στοπ περισσότερο σε σχέση με το iso 100.
 
Ακριβώς, η καλή απόδοση σε υψηλά Iso είναι ένας από τους λόγους που πάει πολύς κόσμος σε FF....ακόμα θυμάμαι όταν είχα για λίγο καιρό την Nikon D610 και τραβούσα φώτος σε iso 25600 και μου έπεφτε το σαγόνι από την πολύ καλή απόδοση του αισθητήρα.
 
Απάντηση: Re: Sony α7R - mkΙΙ - mkΙΙΙ

Ακριβώς, η καλή απόδοση σε υψηλά Iso είναι ένας από τους λόγους που πάει πολύς κόσμος σε FF....ακόμα θυμάμαι όταν είχα για λίγο καιρό την Nikon D610 και τραβούσα φώτος σε iso 25600 και μου έπεφτε το σαγόνι από την πολύ καλή απόδοση του αισθητήρα.

να ξεκαθαρίσω ότι δεν αναφερόμουν σε απόδοση θορύβου στα ψηλά ISO αλλά για μείωση σε colour sensitivity, tonal range, dynamic range κλπ. χαρακτηριστικά που είναι πολυ πιο σημαντικά σε landscape και τα οποία μειώνονται ακόμη και σε FF όσο ανεβαινει το ISO (μελετήστε τα σχετικα διαγράμματα του DXO π.χ. για την Α7RΙΙ). Στην πράξη λοιπόν θα δούμε αν η λειτουργία μπορεί να φανεί χρήσιμη για ευρύτερη χρήση και πόσο.
 
Re: Απάντηση: Re: Sony α7R - mkΙΙ - mkΙΙΙ

να ξεκαθαρίσω ότι δεν αναφερόμουν σε απόδοση θορύβου στα ψηλά ISO αλλά για μείωση σε colour sensitivity, tonal range, dynamic range κλπ. χαρακτηριστικά που είναι πολυ πιο σημαντικά σε landscape και τα οποία μειώνονται ακόμη και σε FF όσο ανεβαινει το ISO (μελετήστε τα σχετικα διαγράμματα του DXO π.χ. για την Α7RΙΙ). Στην πράξη λοιπόν θα δούμε αν η λειτουργία μπορεί να φανεί χρήσιμη για ευρύτερη χρήση και πόσο.
\

ναι Κώστα τα έχουμε δει αυτά τα δείγματα, αλλά δεν είναι κακά. Το αντίθετο θα έλεγα. 2,5 στοπ στο δυναμικό εύρος, κάτι παραπάνω στο τονικό. Επομένως αν κάποιος δεν έχει τριπόδι και θέλει να κάνει stacking τις φωτογραφίες μια χαρά ανεβαίνει στα 1600.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Sony α7R - mkΙΙ - mkΙΙΙ

Χωρίς τριποδι Βλάσση ξεχνά το, καμία μηχανή δεν το κάνει σωστά το pixel shift ακόμη και με μεγάλη ταχύτητα κλείστρου.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Sony α7R - mkΙΙ - mkΙΙΙ

Χωρίς τριποδι Βλάσση ξεχνά το, καμία μηχανή δεν το κάνει σωστά το pixel shift ακόμη και με μεγάλη ταχύτητα κλείστρου.

αυτό ξαναπές το ειδικά σε όσους νομίζουν ότι έχουν βάλει πλέον οριστικά και αμετάκλητα το τριπόδι στο πατάρι.