Sony A80J - Απαράδεκτη αντιμετώπιση

Πηγε η τηλεόραση σε vs με άλλη α80.

Κατ αρχήν θεωρήθηκε λαθος η ρύθμιση στο expert1 που την είχα, ως "κίτρινη εικονα" και ως "αιτία του προβλήματος".
Δεν ήρθε εκπρόσωπος της Sony παρα την συμφωνία, καθώς με έστησε κανονικά.
Δεν έγινε σύγκριση με κεραία καθώς δεν είχαν βάλει.
Δεν έγινε σύγκριση σε bravia core καθώς δεν είχαν login
Δεν έγινε σύγκριση σε bluray καθώς δεν είχαν βάλει
Δεν δέχθηκαν τις εγγραφές μου καθώς δεν μπορούσαν να δουν αν στο ίδιο υλικό η άλλη τηλεόραση έπαιζε εξίσου χάλια.
Ειδαμε μετα βίας stream cosmote 2 λεπτά, όπου η εικόνα ήταν φωτεινη εκείνη την στιγμή, κάποια στιγμή που κάτι φάνηκε σε σκοτεινό πλάνο, δεν είδαν την διαφορά και πήγαμε παλι σε φωτεινο, κατόπιν μου ανακοινώθηκε πως δεν βλέπουν πρόβλημα,αλλά από την στιγμή που η σονυ μου είπε νέα κ δεν μου έδωσε, ας επιμείνω σε αυτό κ θα μου δώσει.
Αφου λοιπόν επέμεινα σε αυτό γραπτώς, πέρασε 1 μήνας περιπου, μετά από αλεπαλληλα mail σε Ελλάδα, εξωτερικό και διαρκή σιγή, πηρα το κατάστημα, ανοιξα το νημα και είχαμε το σημερινό φιάσκο
Να επαναλάβω την διαδικασία?
Δεν θα μου προσφέρει κάτι...
 
20221006_102040.jpg

Αυτο είναι το καπάκι.
Ως γνωστό, τα καπάκια έχουν έναν τρόπο να κουμπώνουν, είτε τηλεόρασης είτε υπολογιστή και ασφαλως να πατάνε σωστα και να κλείνουν ομοιόμορφα.
Το συγκεκριμένο ασκεί πίεση κατω δεξια στην πλάτη του πάνελ, ταλαντευεται αν το ακουμπήσεις με το χέρι και δεν είναι ομοιομορφο το κενό του.
Ασφαλως δεν εχει προσαρμοστεί σωστα.
Ουτε αυτο είναι πρόβλημα, ούτε το αυτοκόλλητο που φαίνεται η κατάσταση του, όπως και το ετερο αυτοκολλητο από την άλλη πλευρά.
Θα προσπαθήσω για το κρυσταλλο το πρωι μήπως αποτυπωθει σε φωτογραφία.
 
  • Like
Reactions: Paris2018
Πηγε η τηλεόραση σε vs με άλλη α80.

Κατ αρχήν θεωρήθηκε λαθος η ρύθμιση στο expert1 που την είχα, ως "κίτρινη εικονα" και ως "αιτία του προβλήματος".
Δεν ήρθε εκπρόσωπος της Sony παρα την συμφωνία, καθώς με έστησε κανονικά.
Δεν έγινε σύγκριση με κεραία καθώς δεν είχαν βάλει.
Δεν έγινε σύγκριση σε bravia core καθώς δεν είχαν login
Δεν έγινε σύγκριση σε bluray καθώς δεν είχαν βάλει
Δεν δέχθηκαν τις εγγραφές μου καθώς δεν μπορούσαν να δουν αν στο ίδιο υλικό η άλλη τηλεόραση έπαιζε εξίσου χάλια.
Ειδαμε μετα βίας stream cosmote 2 λεπτά, όπου η εικόνα ήταν φωτεινη εκείνη την στιγμή, κάποια στιγμή που κάτι φάνηκε σε σκοτεινό πλάνο, δεν είδαν την διαφορά και πήγαμε παλι σε φωτεινο, κατόπιν μου ανακοινώθηκε πως δεν βλέπουν πρόβλημα,αλλά από την στιγμή που η σονυ μου είπε νέα κ δεν μου έδωσε, ας επιμείνω σε αυτό κ θα μου δώσει.
Αφου λοιπόν επέμεινα σε αυτό γραπτώς, πέρασε 1 μήνας περιπου, μετά από αλεπαλληλα mail σε Ελλάδα, εξωτερικό και διαρκή σιγή, πηρα το κατάστημα, ανοιξα το νημα και είχαμε το σημερινό φιάσκο
Να επαναλάβω την διαδικασία?
Δεν θα μου προσφέρει κάτι...
μαστα...
απιστευτη ταλαιπωρια απο το επισημο service της sony.
τι να σου πω ρε φιλε...
κυνηγα τους μεχρι τελικης πτωσης.
ταχω παρει λιγο και δεν γραφω κατι παραπανω γιατι θα το κανω ροντεο.
 
View attachment 206258

Αυτο είναι το καπάκι.
Ως γνωστό, τα καπάκια έχουν έναν τρόπο να κουμπώνουν, είτε τηλεόρασης είτε υπολογιστή και ασφαλως να πατάνε σωστα και να κλείνουν ομοιόμορφα.
Το συγκεκριμένο ασκεί πίεση κατω δεξια στην πλάτη του πάνελ, ταλαντευεται αν το ακουμπήσεις με το χέρι και δεν είναι ομοιομορφο το κενό του.
Ασφαλως δεν εχει προσαρμοστεί σωστα.
Ουτε αυτο είναι πρόβλημα, ούτε το αυτοκόλλητο που φαίνεται η κατάσταση του, όπως και το ετερο αυτοκολλητο από την άλλη πλευρά.
Θα προσπαθήσω για το κρυσταλλο το πρωι μήπως αποτυπωθει σε φωτογραφία.
μονο και μονο που βλεπω το ταμπελακι ξεκολλημενο,μου ανεβαινει το αιμα στο κεφαλι...
ωραια σοβαρη εταιρια που χρυσοπουλαει τηλεορασεις και μετα....γειας σας...
 
Φιλε καταγγελια συνηγορο καταναλωτη .και βάλε δικηγόρο σκιστούς . Οι άνθρωποι είναι προκλητικοί . Και αμφιβάλλω πολύ αν αυτοί που ήρθαν σπίτι σου ήταν απ τη sony...
 
Μπορώ επίσης να σου πω, ότι ο ίδιος άνθρωπος που μου ανέφερε ότι ρύθμισα λαθος την τηλεόραση γιατί την έκανα κίτρινη με το expert1 (Καλό θα ήταν να ενημερώσει και τον hdtvtest, τους rtings, και γενικά τον πλανήτη ολο), μου ανέφερε κάποια στιγμή ότι γιαυτο ο ίδιος προτιμάει τις απλές led διότι αποδίδουν καλύτερα τα χρώματα, χωρίς αλλοιώσεις και θόρυβο.

Αυτά.

Δυστυχώς ολα αυτά θα ήταν ένα υπέροχο ντοκιμαντέρ, αλλά δεν έχω εγγραφή.
 
Στείλε μαιλ στη sony εξω με πολύ καλές φώτο με το καπάκι και τη γρατζουνισμενη ταμπελα . Και ότι ελάττωμα βλέπεις κατασκευαστικο με κοινοποίηση στο sonycenter και κραξτους κανονικά . Κανε τους ξεφτίλα . Η τηλεόραση κάνει μπαμ ότι στην φόρτωσαν μεταχειρισμένη .και έχεις και 5ετη .
 
Αυτά έχουν φωτογραφηθεί εδω κ 2 μήνες.
Η απάντηση τους είναι ότι "βρίσκεται εντός προδιαγραφών " , "εντάξει ένα μικρό σημαδι εχει μονο", " θα μπορούσαν να τυπώσουν 2 ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΑΚΙΑ, ΑΛΛΑ Η ΤΗΛΕΌΡΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ "...... "τα πλαστικά έχουν περιθώριο να μην κουμπώνουν σωστα, λίγα χιλιοστά είναι μονο"....

SONY VS καταναλωτής 2022.
 
  • Angry
Reactions: wasteland
Πηγε η τηλεόραση σε vs με άλλη α80.

Κατ αρχήν θεωρήθηκε λαθος η ρύθμιση στο expert1 που την είχα, ως "κίτρινη εικονα" και ως "αιτία του προβλήματος".
Δεν ήρθε εκπρόσωπος της Sony παρα την συμφωνία, καθώς με έστησε κανονικά.
Δεν έγινε σύγκριση με κεραία καθώς δεν είχαν βάλει.
Δεν έγινε σύγκριση σε bravia core καθώς δεν είχαν login
Δεν έγινε σύγκριση σε bluray καθώς δεν είχαν βάλει
Δεν δέχθηκαν τις εγγραφές μου καθώς δεν μπορούσαν να δουν αν στο ίδιο υλικό η άλλη τηλεόραση έπαιζε εξίσου χάλια.
Ειδαμε μετα βίας stream cosmote 2 λεπτά, όπου η εικόνα ήταν φωτεινη εκείνη την στιγμή, κάποια στιγμή που κάτι φάνηκε σε σκοτεινό πλάνο, δεν είδαν την διαφορά και πήγαμε παλι σε φωτεινο, κατόπιν μου ανακοινώθηκε πως δεν βλέπουν πρόβλημα,αλλά από την στιγμή που η σονυ μου είπε νέα κ δεν μου έδωσε, ας επιμείνω σε αυτό κ θα μου δώσει.
Αφου λοιπόν επέμεινα σε αυτό γραπτώς, πέρασε 1 μήνας περιπου, μετά από αλεπαλληλα mail σε Ελλάδα, εξωτερικό και διαρκή σιγή, πηρα το κατάστημα, ανοιξα το νημα και είχαμε το σημερινό φιάσκο
Να επαναλάβω την διαδικασία?
Δεν θα μου προσφέρει κάτι...

Συγνώμη αλλά οπως το περιγράφεις δεν έγινε σωστή σύγκριση. Πρέπει να μπουν και οι δυο σε μια εργοστασιακή μνήμη και να συγκρίνετε ταυτόχρονα το ίδιο υλικό (ιδανικά με δυο stick usb που να έχουν patterns και 4k clips).
Φοβάμαι ότι πρέπει να επαναλάβεις τη διαδικασία αλλιώς τσάμπα χαλιέσαι.
 
Δεν έγινε τίποτα σωστο, ούτε η αλλαγή, ούτε η ελευση της "νεας", ούτε η σύγκριση, ούτε η αγνόηση μου, ούτε το σημερινό
Από την στιγμή που έχουν αποφασίσει ότι δεν εχει πρόβλημα, δεν θα αλλάξει αυτό. Μόνο που δεν είναι μόνο η εικόνα το πρόβλημα, αλλά και αυτή.
Και δεν χαλιέμαι τσαμπα.
Σαν καταναλωτής, θα έπρεπε να έχω δικαιωθεί, μόνο και μόνο που με εξαπάτησαν με την "νεα" που δεν είναι καινούργια.
Παρολα αυτά, ότι κ να τους παρουσιάσεις, σε κάνουν σκουπιδι και εσένα και τα επιχειρήματα σου.
Αρα,δεν μιλάμε για μια υποκειμενική, ιδιαίτερη κατάσταση.
 
  • Like
Reactions: Paris2018
Εγώ πάντως αν μπορεί να οργανωθεί σωστά από το avclub, βάζω και 10 ευρώ από την τσέπη μου για να πάνε σε δικηγόρο που θα σκίσει όποιον είναι υπεύθυνος για αυτό χάλι.
 
  • Like
Reactions: Paris2018
Διαβάζω τώρα στο avsforum, στο νήμα της a80j, περίπτωση bad panel, tv αγορασμένη από την costco με 5ετή εγγύηση.
Μαντέψτε.
Μετά από 3 εβδομάδες και έλεγχο από τεχνικό, FULL REFUND.
Aκούνε τα παλικάρια στο sonycenter;;;
 
Καλησπέρα, δικαίωμα σου να διεκδικείς κάτι περισσότερο από αυτό που σου ήρθε αλλά θεωρώ ότι αυτό το οποίο έκανε η Sony δεν είναι εκτός νομιμότητας. Το πρόβλημα που είχε η συσκευή σου από την στιγμή που στην άλλαξαν ήταν στο oled panel οπότε η λύση θα ήταν η αντικατάσταση του...... χωρίς να γνωρίζει κανείς αν αυτό που θα έβαζαν θα ήταν καινούριο μεταχειρισμένο η ανακατασκευασμένο.........
Τώρα σχετικά με τα προβλήματα που αναφέρεις αλλά και με τον τρόπο που γράφεις δείχνει ότι περισσότερο σε πείραξε η μη αντικατάσταση της με καινούργια (total new) παρά τα θεωρητικά προβλήματα που αναφέρεις.....γράφεις "δεν έβαλα το 4k hdr αλλά το απλό....." Για ποιόν λόγο το έκανες?...... επίσης γράφεις" δεν το κάνει σε κάθε υλικό....." Τι εννοείς? Μήπως ότι όταν βλέπεις Sd αντιλαμβάνεσαι πρόβλημα που δεν το διακρίνεις σε 4K περιεχόμενο?.......... Αγαπητέ δεν μας τα λες όλα.......καλό είναι να βγάζεις την πικρία σου αλλά με σωστό τρόπο και όχι με τρικ του στυλ δοκιμάζω το απλό δίσκο και όχι το 4k 🤔..... Και εν τέλει αν ήσουν τόσο διαβασμενος όπως θέλεις να δείχνεις και κυνηγός της τελειότητας θα αγόραζες άλλη Sony συσκευή όπως η A90 που στα σημεία υπερτερεί στην Α80.
Sorry αν σε στεναχωρησα αλλά αυτό εγώ αντιλαμβάνομαι από τα γραφόμενα σου..🤔 προσπαθείς να εκβιάσεις και όχι να διεκδικήσεις.-
 
Καλησπέρα, δικαίωμα σου να διεκδικείς κάτι περισσότερο από αυτό που σου ήρθε αλλά θεωρώ ότι αυτό το οποίο έκανε η Sony δεν είναι εκτός νομιμότητας. Το πρόβλημα που είχε η συσκευή σου από την στιγμή που στην άλλαξαν ήταν στο oled panel οπότε η λύση θα ήταν η αντικατάσταση του...... χωρίς να γνωρίζει κανείς αν αυτό που θα έβαζαν θα ήταν καινούριο μεταχειρισμένο η ανακατασκευασμένο.........
Τώρα σχετικά με τα προβλήματα που αναφέρεις αλλά και με τον τρόπο που γράφεις δείχνει ότι περισσότερο σε πείραξε η μη αντικατάσταση της με καινούργια (total new) παρά τα θεωρητικά προβλήματα που αναφέρεις.....γράφεις "δεν έβαλα το 4k hdr αλλά το απλό....." Για ποιόν λόγο το έκανες?...... επίσης γράφεις" δεν το κάνει σε κάθε υλικό....." Τι εννοείς? Μήπως ότι όταν βλέπεις Sd αντιλαμβάνεσαι πρόβλημα που δεν το διακρίνεις σε 4K περιεχόμενο?.......... Αγαπητέ δεν μας τα λες όλα.......καλό είναι να βγάζεις την πικρία σου αλλά με σωστό τρόπο και όχι με τρικ του στυλ δοκιμάζω το απλό δίσκο και όχι το 4k 🤔..... Και εν τέλει αν ήσουν τόσο διαβασμενος όπως θέλεις να δείχνεις και κυνηγός της τελειότητας θα αγόραζες άλλη Sony συσκευή όπως η A90 που στα σημεία υπερτερεί στην Α80.
Sorry αν σε στεναχωρησα αλλά αυτό εγώ αντιλαμβάνομαι από τα γραφόμενα σου..🤔 προσπαθείς να εκβιάσεις και όχι να διεκδικήσεις.-
Τώρα μιλάς σοβαρά;!;!;
 
Καλησπέρα, δικαίωμα σου να διεκδικείς κάτι περισσότερο από αυτό που σου ήρθε αλλά θεωρώ ότι αυτό το οποίο έκανε η Sony δεν είναι εκτός νομιμότητας. Το πρόβλημα που είχε η συσκευή σου από την στιγμή που στην άλλαξαν ήταν στο oled panel οπότε η λύση θα ήταν η αντικατάσταση του...... χωρίς να γνωρίζει κανείς αν αυτό που θα έβαζαν θα ήταν καινούριο μεταχειρισμένο η ανακατασκευασμένο.........
Τώρα σχετικά με τα προβλήματα που αναφέρεις αλλά και με τον τρόπο που γράφεις δείχνει ότι περισσότερο σε πείραξε η μη αντικατάσταση της με καινούργια (total new) παρά τα θεωρητικά προβλήματα που αναφέρεις.....γράφεις "δεν έβαλα το 4k hdr αλλά το απλό....." Για ποιόν λόγο το έκανες?...... επίσης γράφεις" δεν το κάνει σε κάθε υλικό....." Τι εννοείς? Μήπως ότι όταν βλέπεις Sd αντιλαμβάνεσαι πρόβλημα που δεν το διακρίνεις σε 4K περιεχόμενο?.......... Αγαπητέ δεν μας τα λες όλα.......καλό είναι να βγάζεις την πικρία σου αλλά με σωστό τρόπο και όχι με τρικ του στυλ δοκιμάζω το απλό δίσκο και όχι το 4k 🤔..... Και εν τέλει αν ήσουν τόσο διαβασμενος όπως θέλεις να δείχνεις και κυνηγός της τελειότητας θα αγόραζες άλλη Sony συσκευή όπως η A90 που στα σημεία υπερτερεί στην Α80.
Sorry αν σε στεναχωρησα αλλά αυτό εγώ αντιλαμβάνομαι από τα γραφόμενα σου..🤔 προσπαθείς να εκβιάσεις και όχι να διεκδικήσεις.-
αρα εσυ θα δεχοσουν μια μεταχειρισμενη τηλεοραση που στην πασαρουν ως "νεα" με χτυπηματα και ξεκαρβαλωμενη,αμασητα...😗
το τελειο θυμα για το "εντος προδιαγραφων" σλογκαν των service απο lidl.. (y)
 
  • Like
Reactions: Paris2018
Καλησπέρα, δικαίωμα σου να διεκδικείς κάτι περισσότερο από αυτό που σου ήρθε αλλά θεωρώ ότι αυτό το οποίο έκανε η Sony δεν είναι εκτός νομιμότητας. Το πρόβλημα που είχε η συσκευή σου από την στιγμή που στην άλλαξαν ήταν στο oled panel οπότε η λύση θα ήταν η αντικατάσταση του...... χωρίς να γνωρίζει κανείς αν αυτό που θα έβαζαν θα ήταν καινούριο μεταχειρισμένο η ανακατασκευασμένο.........
Τώρα σχετικά με τα προβλήματα που αναφέρεις αλλά και με τον τρόπο που γράφεις δείχνει ότι περισσότερο σε πείραξε η μη αντικατάσταση της με καινούργια (total new) παρά τα θεωρητικά προβλήματα που αναφέρεις.....γράφεις "δεν έβαλα το 4k hdr αλλά το απλό....." Για ποιόν λόγο το έκανες?...... επίσης γράφεις" δεν το κάνει σε κάθε υλικό....." Τι εννοείς? Μήπως ότι όταν βλέπεις Sd αντιλαμβάνεσαι πρόβλημα που δεν το διακρίνεις σε 4K περιεχόμενο?.......... Αγαπητέ δεν μας τα λες όλα.......καλό είναι να βγάζεις την πικρία σου αλλά με σωστό τρόπο και όχι με τρικ του στυλ δοκιμάζω το απλό δίσκο και όχι το 4k 🤔..... Και εν τέλει αν ήσουν τόσο διαβασμενος όπως θέλεις να δείχνεις και κυνηγός της τελειότητας θα αγόραζες άλλη Sony συσκευή όπως η A90 που στα σημεία υπερτερεί στην Α80.
Sorry αν σε στεναχωρησα αλλά αυτό εγώ αντιλαμβάνομαι από τα γραφόμενα σου..🤔 προσπαθείς να εκβιάσεις και όχι να διεκδικήσεις.-
Εσυ μαλλον δεν μας τα λες καλά.
Εβαλα το απλο 1080p για να αναδείξω περισσότερο το πρόβλημα. Αυτό δεν είναι τρικ κύριε. Τρικ είναι η αντιμετώπιση που εχω.
Τα προβλήματα δεν είναι θεωρητικά, είναι υπαρκτα.
Είναι σαν να εργάζεσαι στην σονυ, αφού αυτο είναι το εύρος και το ύφος των επιχειρηματων τους.
ΚΑΙ for the record ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ 4Κ hdr.
Κ ΕΠΙΣΗΣ προφανως οι τηλεοράσεις επιπέδου a80j , κάνουν κ εξαιρετικό upscale.
Καλυτερα διαβασε εσυ τιποτα διότι με αυτά που γράφεις, φαίνεται πως είσαι εκτός τεχνολογικής πραγματικότητας ή εντός εταιρίας.
 
  • Like
Reactions: Paris2018
αρα εσυ θα δεχοσουν μια μεταχειρισμενη τηλεοραση που στην πασαρουν ως "νεα" με χτυπηματα και ξεκαρβαλωμενη,αμασητα...😗
το τελειο θυμα για το "εντος προδιαγραφων" σλογκαν των service απο lidl.. (y)
Δηλαδή θες να πιστέψω τα γραφόμενα του φίλου αμασητα από την στιγμή που βλέπω κενά στη ροή των γεγονότων που παραθέτει..... Πρέπει να είμαστε σίγουροι και σοβαροί όταν διεκδικούμε για να υπάρξει αποτέλεσμα....🤔🤔🤔
 
  • Wow
Reactions: Paris2018
Δηλαδή θες να πιστέψω τα γραφόμενα του φίλου αμασητα από την στιγμή που βλέπω κενά στη ροή των γεγονότων που παραθέτει..... Πρέπει να είμαστε σίγουροι και σοβαροί όταν διεκδικούμε για να υπάρξει αποτέλεσμα....🤔🤔🤔
οκ-τοτε να μην ασχολουμαστε με κανεναν σε οτι και να ανεβαζει και ο καθενας να βγαζει οτι σεναριο θελει απο το μυαλο του.
ο ανθρωπος ανεβασε φωτο,παραδεχτηκε οτι παρελαβε τηλεοραση χρεπι που κακως την αποδεχτηκε,και μας εγραψε και τις απαντησεις των...experts που την ειδαν.
εαν εχεις καποια πληροφορια παραπανω ή καποιος δικος σου ηταν παρων στην διαδικασια,μπορεις να μας τι ακριβως ειπωθηκε και τι ακριβως υποστηριζει η πλευρα τους.