Sony Alpha α7 - α7 ΙΙ - a7 III - a7 IV

Απάντηση: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

απλά αν στο βίντεο έχει όντως 422 ασυμπίεστο και είναι της προκοπής το line-skipping, με υπάρχοντα εξοπλισμό γίνεται δουλειά.
 
Re: Απάντηση: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

...

Ο λογος ειναι οτι για να παρεις την μεγιστη λεπτομερια-οξυτητα απο εναν αισθητηρα 36Μ (και βαση τις εμπειριας που ειχα απο την D800) θες ΤΡΙΠΟΔΟ..
Καλες οι υψηλες ταχυτητες καλες και οι σταθεροποιησεις αλλα σαν το τριποδακι δεν....
Και αυτο στο λεει καποιος που εχει σχετικη εμπειρια απο τηλεφακους και μεγαλα εστιακα μηκη και μια σχετικη τεχνικη στο κρατημα...(και ακομα δεν εχει παρκισον)
'Δυστυχως' ετσι ειναι..αρα ναι μεν τα 36Μ ακουγονται εντυπωσιακα αλλα στην ουσια ειναι πολυ δυσκολα στον χειρισμο τους ΧΩΡΙΑ που θες κορυφαιους φακους σε αναλυση και σε ποιοτητα. Το οποιο λαθος στην εστιαση ή οποια αδυναμια του φακου το τρως στην οθονη σου και 'τρελενεσε'...Χωρια που θες και δυνατο υπολογιστη & σκληρους...Πολλα μαζευτικαν....
ΑΝ ηθελα να παρω αρχειο 36Μ και με ολους τους καλους φακους που εχω αυτο θα ηταν με την D800E και για το autofocus, οτιδηποτε αλλο θα εχω εγω προβλημα, οποτε μενω στα 24Μ που ειναι και υπερ-υπεραρκετα αλλα και η μηχανη θα εχει και phase οποτε ΑΝ ποτε μου την καρφωσει και θελησω AF θα παρω κανεναν μαννισιο φακο.

Συγνωμη γραφω απο τηλ και λιγο βιαστικα, περισσοτερα το απογευμα

Λεων, συμφωνώ οτι πιθανόν "το τρως στην οθονη σου και 'τρελενεσε'..." αλλά αυτό είναι ψυχολογικό θέμα ...

Δοκίμασες D3x vs D800 σε ίδιο μέγεθος παρουσίασης (ρεσάμπλινγκ του αρχείου της D800 απο 36 σε 24 Mp ) οσον αφορά την ανάδειξη των προβλημάτων των φακών αλλά και την ποιότητα της εικόνας (οξύτητα -κοντραστ κλπ) ?.
 
Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Τη διαφορα τη ξερω... αλλα σκεφτομαι και τη διαφορα σε ογκο και βαρος!
Αυτο ηταν αλλωστε που με εκανε να φυγω πριν πολλα χρονια απο τετοια συστηματα (canon).
Αμα ειναι να ξαναγυρισω πισω....:p

Γιάννη, οση είναι η διαφορά σε DOF (που δεν το θεωρείς σημαντικό .. επιτέλους ..) είναι και σε ποσότητα φωτός επομένως και σε θόρυβο θα είσαι 2/3 στοπ καλύτερος με την Α7.

Είμαι σίγουρος οτι και σε ευκρίνεια θα είσαι καλύτερος με Α7 και λόγω περισσότερων πίξελ και λόγω μικρότερων απαιτήσεων του FF αισθητήρα σε lp/mm.

Στην σύγκριση gh3 με 12-35 + 35-100 f/2.8 με Α7 + zeiss 24-70 kai 70-200 OSS f/4 είναι όπως το λές 1 στοπ διαφορά, εγώ αυτό το λέω μεγάλη διαφορά - πολύ καλύτερο (και χωρίς εισαγωγικά).
Και βέβαια η ευκρίνεια αναμένεται πάλι καλύτερη στο FF σετ. Αν δε σκεφτείς οτι για ίδιο DOF θα τραβήξεις π.χ. με f/2.8 στο m4/3 (το f με την χειρότερη ευκρίνεια) ενώ στο FF σε f/5.6 (το βέλτιστο διάφραγμα σε FF). ...
 
Re: Απάντηση: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Δεν καταλαβαίνω γιατι να βάλεις έναν φακο για φφ σε φφ με έναν focal reducer... για το 1 στόπ κέρδος στην έκθεση και μονο?

E .. δεν είναι και λίγο 1 στοπ κέρδος .. αν υπήρχε .. αλλά δεν υπάρχει, οτι κερδίζεις απο το ανοιχτότερο διάφραγμα, το χάνεις απο το κροπάρισμα.

Απλά θα έχεις μικρότερα αρχεία λόγω κροπ.
 
Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Τη διαφορα τη ξερω... αλλα σκεφτομαι και τη διαφορα σε ογκο και βαρος!
Αυτο ηταν αλλωστε που με εκανε να φυγω πριν πολλα χρονια απο τετοια συστηματα (canon).
Αμα ειναι να ξαναγυρισω πισω....:p

Αν θυμάμαι καλά εφυγες απο 7D (aps-c, 800gr, dof & θόρυβος πολύ κοντα σε 4/3 (<=1/3 στοπ)) ενώ τώρα μιλάμε για FF 400 gr, dof & θόρυβος 2 stop καλύτερα απο 4/3.

Για πραγματικά μικρό-ελαφρύ και φθηνό FF zoom-set Θα χρειαστούν φακοί f/5.6 (ισοδύναμο με 4/3 f/2.8) .. δεν αποκλείεται να εμφανιστεί και κάτι τέτοιο.

Απο την άλλη ήδη υπάρχει ο Metabones speed-booster που με ανεκτό κόστος - βαρος - ογκο δίνει 1 στοπ στο σύστημα 4/3
 
Απάντηση: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Ηλια οχι 'κλινικα'.
Απο την αλλη γιατι να εχεις μια μικρη μηχανη και εναν 'τεραστιο' ζοομ φακο κρεμασμενο; Νομιζω οτιμε μικρους σταθερους φακους καλυτερα, και ποιοτικα αλλα και λειτουργικα
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

E .. δεν είναι και λίγο 1 στοπ κέρδος .. αν υπήρχε .. αλλά δεν υπάρχει, οτι κερδίζεις απο το ανοιχτότερο διάφραγμα, το χάνεις απο το κροπάρισμα.

Απλά θα έχεις μικρότερα αρχεία λόγω κροπ.

Στην έκθεση και μονο, γράφω. Εντός της βινιετας.
 
Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Mαζι με την καμερα δινουν και σετ γαντιων για να μην κοπεις στις γωνιες ?

Μα πως την πιανεις αυτην την καμερα ? :smash:
 
Απάντηση: Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

........

Μα πως την πιανεις αυτην την καμερα ? :smash:

Θα δινουν και εναν ανταπτορα, απο μικρη, σε..'μεγαλη' :idea:
 
Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Mαζι με την καμερα δινουν και σετ γαντιων για να μην κοπεις στις γωνιες ?

Μα πως την πιανεις αυτην την καμερα ? :smash:

Αυτό μας μαρανε τώρα! Το μόνο θέμα είναι που θα βρούμε τα λεφτά... Όχι πως θα τη πιάσουμε:p
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Στην έκθεση και μονο, γράφω. Εντός της βινιετας.

Δεν διαφωνώ καθόλου με αυτο που εγραψες και μάλλον δεν έπρεπε να σε κουοτάρω.

Απλά ήθελα να συμπληρώσω οτι το αποτέλεσμα του κροπαρισμένου με +1 στοπ έκθεση δεν είναι καλύτερο σε θόρυβο απο το ακροπάριστο FF με την νορμαλ έκθεση.

Με αριθμους ..
Σκετο FF + 100mm f/5.6, 1/100, ISO 200 (ή ISO100 + 1EV στην επεξεργασία) είναι ίδιο σε κάδρο-θόρυβο-DOF (και καλύτερο σε ευκρίνεια) με FF + 100mm + 1.41x speedbooster f/5.6 (που λόγω SB γίνεται f/4.0) 1/100 ISO 100.
 
Απάντηση: Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Ένα απο τα πλέον σοβαρά ερωτήματα ειναι η συμπεριφορά των leica m ή άλλων φακών σταθερής εςτιακής απόςταςης για rangefinder μηχανές ώστε να διατηρηθεί στα σωστά επίπεδα το μέγεθος και το βάρος διότι διαφορετικά χάνεται κάθε πλεονέκτημα. Το πρόβλημα της μειωμένης ευκρίνειας και αυτό της χρωματικής μετατόπισης (magenta) στα άκρα της εικόνας με την χρήση φακών rangefinder (πχ Leica m) έχει να κάνει με την θέση του διαφράγματος στους φακούς αυτούς και την απόστασή του από το επίπεδο εστίασης. Επειδή απόσταση αυτή με την χρήση τέτοιων φακών είναι μικρή δημιουργούνται προβλήματα αστιγματισμου και διάχυσης σε περισσσότερα του ενός πιξελ των ακτίνων, που διερχόμενες μέσα απο τον φακό εκτρέπονται προς τα άκρα του αισθητήρα. Οι μικροφακοί που τοποθετόυνται απο τους κατασκευαστές στα άκρα των αισθητήρων περιορίζουν το πρόβλημα της χρωματικής μετατόπισης (συνήθως προς magenta) αλλά όχι και το πρόβλημα του αστιγματισμου που προκαλεί την θολούρα στα άκρα της εικόνας. Ο μόνος τρόπος να διορθωθεί το πρόβλημα αυτό είναι η ψηφιακή δίορθωση (digital deconvolusion) in camera, όπως κάνει η Leica στην M9 και στην Μ. Τέτοια διόρθωση όμως δεν γίνεται όταν άλλος είναι ο κατασκευαστής του σώματος και άλλος αυτός του φακού που χρησιμοποιέιται σε αυτό. Επομένως μόνο ύστερα από δοκιμές μπορεί να δοθεί απάντηση στο ερώτημα αυτό και πολύ φοβάμαι ότι για την απλή Α7 που δεν έχει τους offset μικροφακούς στα άκρα τα πράγματα δεν θα έιναι ρόδινα. Στην α7r μάλλον θα έιναι καλύτερα όσον αφορά το φαινόμενο του color shift στα άκρα αλλά σε κάθε περίπτωση παραμένει το προβλημα της πιθανής θολόυρας στα άκρα της εικόνας.
 
Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

δυστυχως τ αποτελεσματα στην A7 (oxi 7r) δεν ειναι ενθαρυντικα , οπως αναμενοταν με ευρυγωνιους M φακους.
http://www.ronscheffler.com/techtalk/?p=224

My take on the results: I’m hoping these lenses will fare better on the a7R. Results on the a7 are for the most part disappointing. All I can surmise at the moment is that the toppings on the a7′s sensor work against achieving optimal (or in some cases, good enough) results with the rangefinder lenses I had available for this test.

What may also be the case with this new system from Sony, as was with the Nex cameras, is that compatibility with adapted lenses will be model specific. Future cameras may work better, but some may be even be worse…

Those looking to adapt SLR lenses will probably achieve much better results with the a7 and the new Zeiss lenses look to be quite good, especially the 55. Sure, it’s pricy for an f/1.8 lens, but it looks great right from wide open.
 
Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Το θεμα ειναι οτι και οι Leica μηχανες κανουν διορθωσεις εσωτερικα, αναλογα με το φακο, που δυστυχως δε γινεται στις υπολοιπες μηχανες.
Κυριως οσον αφορα το vigneting kai τις χρωματικες εκτρωπες, αλλα ισως και στο corner smearing.
Μερικοι λενε επισης, οτι και στις sony A7r τα πραγματα δε θα ειναι πολυ καλυτερα , κυριως λογω πολλων Mpixels!
Αναφερουν οτι θα επρεπε να πεσουν κατω απο 20 Mp για να εχουν αποδεκτα αποτελεσμτα....
 
Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

To Vigneting και οι εκτροπές δεν είναι τόσο πρόβλημα διορθώνονται με το Cornerfix με δυο κλικ. Το corner smearing απο την άλλη όχι...
Περιμένω να δώ και ένα τεστ με την A7R καθώς μάλλον απο αυτό θα εξαρτηθεί ποιά απο τις δυο θα πάρω...
 
Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

ποιους ακριβως φακους σκοπευεις να χρησιμοποιησεις με τη sony ?
Στην νεχ 7 που ειχες τι συνεβαινε με αυτα τα θεματα ?
 
Απάντηση: Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

δυστυχως τ αποτελεσματα στην A7 (oxi 7r) δεν ειναι ενθαρυντικα , οπως αναμενοταν με ευρυγωνιους M φακους.
http://www.ronscheffler.com/techtalk/?p=224

My take on the results: I’m hoping these lenses will fare better on the a7R. Results on the a7 are for the most part disappointing. All I can surmise at the moment is that the toppings on the a7′s sensor work against achieving optimal (or in some cases, good enough) results with the rangefinder lenses I had available for this test.

What may also be the case with this new system from Sony, as was with the Nex cameras, is that compatibility with adapted lenses will be model specific. Future cameras may work better, but some may be even be worse…

Those looking to adapt SLR lenses will probably achieve much better results with the a7 and the new Zeiss lenses look to be quite good, especially the 55. Sure, it’s pricy for an f/1.8 lens, but it looks great right from wide open.

Τα είχα γράψει πριν 2-3 σελίδες και επαληθευονται τα πράγματα απο τα τεστ, η Sony δεν αποφασισε ξαφνικά να χαρίσει φθηνό σώμα και μικρό FF στους χιλιάδες rangefinder κατόχους (θα ηταν και κουτο αλλωστε αφού αλλαξε μοντουρα και πως αλλιως θα πουλουσε φακους?), μαζί με την σμικρυνση της απόστασης (απο την απουσια του καθρεπτη) απο τον αισθητηρα δημιουργούνται πολλά προβλήματα απο την χρήση των legacy φακων που τμημα τους ειχαμε ηδη ανακαλύψει εδώ και 7-8 χρόνια οσοι προσαρμοσαμε τετοιους φακους σε σωματα 4/3, μάλιστα τα προβλήματα ηταν έντονα με τους καλυτερους και φωτεινούς φακούς.

Αργα ή γρήγορα οποιος θέλει να παρει τό βελτιστο αποτέλεσμα απο την 7αρα θα αναγκαστεί να αγοράσει φρεσκο φακο ή της Sony ή άλλου τρίτου κατασκευαστη, εκει απομένει να δούμε το βάρος και το μεγεθος αυτων (ειδικα των τηλεφακων και των ζουμ).

Στην 7R με την ανάλυσή της περιμένουμε να δούμε πιο αναλυτικα τεστ αλλά νομιζω ότι οποιος δωσει τα χρηματα που ζητα δεν θα διστασει να την επανδρωσει και με αναλογους φακούς.
 
Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Σε πρώτη φάση έχω τους Voigtlander 21mm f/4 Color Skopar, Voigtlander 35mm f/1.4 Nokton, Voigtlander 50mm f/1.1 Nokton, Jupiter 8 2/50, Leitz Summicron 50mm f/2 απο rangefinder. Οι SLR φακοί δεν θα έχουν πρόβλημα. Με την ΝΕΧ7 το μόνο πρόβλημα που υπήρχε στον CV21 ήταν χρωματικές εκτροπές στα άκρα, που σε κάποιες ακραίες περιπτώσεις (εστίαση στο άπειρο) έπρεπε να περάσω τα αρχεία απο το Cornerfix ή να ρίξω τo magenta slider στην μετατροπή του raw. Ή να τραβάω ασπρόμαυρο όπως και πολύ συχνά έκανα.
Απο οξύτητα δεν είχα κανένα πρόβλημα, μάλιστα ήταν εξαιρετικά οξύς στα άκρα (δες και εδώ) Οι υπόλοιποι φακοί δεν έχουν απολύτως κανένα πρόβλημα ούτε στο κέντρο ούτε στα άκρα.


wideangle crop comparison table 19 20 21 by AlexTheodin, on Flickr
 
Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Δυστυχώς έχει μπουκώσει ο σερβερ και δεν μπορώ να κατεβάσω τα δείγματα. Πάντως δεν περιμένω να δώ θαύματα. Και η ίδια η Leica στις μηχανές τις αντιμετωπίζει τέτοιο πρόβλημα, που σχεδιάζει συγκεκριμένα για αυτούς τους φακούς.
Είπαμε όμως, όσο το πρόβλημα περιορίζεται σε εκτρωπές και βινιέται δεν είναι σοβαρό. Διορθώνονται εύκολα. Εμένα τουλάχιστον δε με ενοχλεί. Αργά η γρήγορα θα γίνουν και τα πρώτα τεστ με την A7R και εκεί θα έχουμε μια καλύτερη εικόνα.

Native φακοί προς το παρόν δεν υπάρχουν αρκετοι. Όποιος δεν θέλει να βάλει άλλους φακούς με αντάπτορα, έχει πολύ περιορισμένες επιλογές. Δυο φακοί στην ουσία μόνο, γιατί τους ζουμ δεν τους παίρνω σοβαρά υπόψη μου. Όποιος θέλει να έχει ζουμ, δεν υπάρχει λόγος να προτιμήσει αυτήν έναντι μιας D600/6D. Απο φακοί, ενας 35αρης 2.8 και ένας 55αρης 1.8 αμφότεροι κοντά στα 1000Ε είναι πολύ περιοριστικό. Τπτ σε ευρυγώνιο, εκεί που το FF έχει και το μεγάλο πλεονέκτημα έναντι του crop και του μ4/3. Όσο καλός και να είναι ο 35αρης, είναι πολύ ακριβός για να είναι ο βασικός φακός του κιτ... Μακάρι η Sigma να μπεί στο παιχνίδι σύντομα με αντίστοιχους φακούς όπως ο 19μμ 30μμ 60μμ που έβγαλε για το κροπ.
 
Re: Νέες Sony A7 & A7r Full Frame Mirrorless

Η Α7R έχει όμως ειδικά σχεδιασμένους μικροφακούς για να αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα (σύμφωνα πάντα με τα specs) στα άκρα όπως ακριβώς και η Leica. Η απουσία του AA filter άλλοι λένε οτι θα βοηθήσει (γιαυτόν τον λόγο δεν βάζει και η Leica), αλλά προφανώς στο τέλος τέλος η Σονυ δεν σχεδίασε την μηχανή για να βάζουμε εμείς leica φακούς...