Και γιατι να παρει κανεις φακους με τετοιο βαρος ? Η σονυ δηλαδη που βγαζει τους μεγαλους της φακους αντιστοιχους με αυτους ειναι πολυ πιο ελαφριοι ?
Γιατι στο τελος χτιζεις την μηχανη , βαζεις κοντρα συνδεσεις και δαχτυλιδια και semicage για να κρατησει εναν φακο ενω μπορουσε κανεις να παρει κατι πιο ελαφρυ εξαρχης και να μην εχει το αγχος.
Δεν ξερω αν οι μοντουρες αυτες ειναι για τετοιους φακους κοντολογης....εγω που δοκιμασα τον 100-400mm που ειναι και πιο ελαφρυς και νομιζω οτι ειναι κουταμαρα η χρηση τους πανω στις ψευτομοντουρες της Σονυ.
Tι έχει η μοντούρα της α7ΙΙΙ και την αποκαλείς ψευτομοντούρα;
Αν εννοείς ότι δεν είναι αντοχής, αυτό συνέβαινε με τις πρώτες α7 mk1 και α7r mk1.
Από εποχής α7s έχουν αλλάξει τον τρόπο κατασκευής της μοντούρας και είναι αντοχής χωρίς να απαιτεί ειδική μεταχείριση.
Αλλά όσο αντοχής και αν είναι, το βίδωμα του MC-11 πάνω στη βάση arca-swiss προσφέρει τελείως ακλόνητο στήριγμα. Όλη μέρα να κρατάς στο πλάι τη μηχανή από το γκριπ της με βαρύ φακό, δεν θα καταλάβει τίποτα η μοντούρα.
Μειονέκτημα βέβαια ότι πρέπει να ξεβιδώνεις τέσσερις βίδες για να μπορείς να αφαιρέσεις το ΜC-11, αλλά αν είναι να βγω μόνο με ART, επιλέγω να το βιδώνω.
Το arca-swiss plate το έχω μόνιμα βιδωμένο στη μηχανή. Προσφέρει και το λίγο ύψος που χρειάζεται ώστε να μην προεξέχει κάποιος χοντρός φακός.
Με μια κίνηση μπαίνει η μηχανή σε τρίποδο, στο cage, στο gimbal, παντού.
Το half-cage το παρουσίασα εδώ και όχι στην κατηγορία του βίντεο, γιατί ακριβώς δεν επηρεάζει σε τίποτα τη φωτογραφική χρήση.