Sony DSLR A580

Εγω παντως επειδη εχω και τη nex5 + A55, δεν μου λειπει καθολου το μεγαλο οφθαλμοσκοπιο της canon 7D σε manual φακους , γιατι οι Σονυ εχουν αριστο 3" μονιτορ, και ευκολη μεγεθυνση μ ενα κουμπι .
Για την ακριβεια με βολευει πολυ περισσοτερο αυτο, μιας και τα 2 μονιτορ ειναι "σπαστα" και τα βλεπεις απο οποια γωνια θελεις.
 
@Send

Aν περιορίσει κανείς τις συγκρίσεις στην ίδια εταιρεία υπάρχουν οι διαφορές στην τιμή. Θυμάμαι πρόχειρα τους Tamron 17-50 όπου εκτος απο διαφορά τιμής υπάρχει μάλλον και διαφορά απόδοσης εις βάρος του VC.

Mε την τιμολόγηση των Sony/Zeis αλλά και Pentax οπως λέει και ο stgeo αλλά και Olympus, Panasonic εχω και εγώ πρόβλημα.
Και το μόνο που μπορώ να σκεφτώ σαν δικαιολογία είναι οι υποτετραπλάσιες πωλήσεις σε σχέση με τους 2 μεγάλους που πρέπει να ξεπληρώσουν το κόστος ανάπτυξης και να βγάλουν και κέρδος.
 
Συγκρίνω προτάσεις μεταξύ συστημάτων, όπου οι Sony/Pentax/Olympus πουλάνε για προσόν την ενσωματωμένη σταθεροποίηση που δεν την πληρώνεις σε κάθε φακό. Ε αυτό η σταθεροποίηση, και υποδεέστερη έχει αποδειχθεί πως είναι στην πράξη σε σχέση με την οπτική, και τελικά, παρότι δεν περιλαμβάνεται στους φακούς, αυτοί βγαίνουν ακριβότεροι των σταθεροποίημένων. Και να πει κανείς ότι βγαίνουν ακριβότεροι γιατί είναι καλύτερες κατασκευές ή ανώτεροι οπτικά...
Ειδικά η τιμολόγηση της Σόνυ στους φακούς της, είναι εντελώς αλλού. Όχι και 800 ευρώ βρε παιδιά ένας 70-300! Και δεν παίρνω τον Τάμρον που έχει τα μισά λεφτά;
 
Συγκρίνω προτάσεις μεταξύ συστημάτων, όπου οι Sony/Pentax/Olympus πουλάνε για προσόν την ενσωματωμένη σταθεροποίηση που δεν την πληρώνεις σε κάθε φακό. Ε αυτό η σταθεροποίηση, και υποδεέστερη έχει αποδειχθεί πως είναι στην πράξη σε σχέση με την οπτική, και τελικά, παρότι δεν περιλαμβάνεται στους φακούς, αυτοί βγαίνουν ακριβότεροι των σταθεροποίημένων. Και να πει κανείς ότι βγαίνουν ακριβότεροι γιατί είναι καλύτερες κατασκευές ή ανώτεροι οπτικά...
Ειδικά η τιμολόγηση της Σόνυ στους φακούς της, είναι εντελώς αλλού. Όχι και 800 ευρώ βρε παιδιά ένας 70-300! Και δεν παίρνω τον Τάμρον που έχει τα μισά λεφτά;

+1000
 
Δεν πρόκειται να υπερασπιστώ την Σονυ και την τιμολογιακή πολιτική της, σε οποιοδήποτε προϊόν, όμως η συγκεκριμένη προσφορά για την α580 είναι πολύ καλή.

Άλλωστε κανείς δεν μας υποχρεώνει να πάρουμε και φακούς Σονυ. Όπως γνωρίζετε και καλύτερα από εμένα, υπάρχουν εναλλακτικές άλλων κατασκευαστών που επιτρέπουν την δημιουργία ενός ¨συμπαθητικού ¨ τουλάχιστον συστήματος σε λογική τιμή.
 
Διαβάζοντας το εγχειρίδιο της μηχανής - αποσπασματικά - είδα ότι η σταθεροποίηση μπορεί να τεθεί εκτός, άρα μπορεί να χρησιμοποιηθεί εάν φυσικά υπάρχει, αυτή του φακού.
 
Η σονυ από ότι έχω καταλάβει έχει τρεις περιοχές τιμών στους φακούς της και σε όλες τις περιοχές τιμών έχει τουλάχιστον πάνω από τον ανταγωνισμό ποιότητα.

μια περιοχή είναι από 150 εως ~250

28 f 2.8
35 f 2.8
50 φ 1,8
85 φ 2.8
18-55 φ 3,5 - 5,6
55-200 f4-5.6
75-300 f 4.5 -5.6
.
.
.

Οι οποίοι μπορούν να καλύψουν ένα ευρύ φάσμα σοβαρών χρηστών. Λείπουν βέβαια κάποιοι αλλά κανείς δεν είναι τέλειος ...

Από εκεί και πέρα στην μεσαία κατηγορία οι τιμές είναι ίδιες με τον ανταγωνισμό Όπου όμως οι ελλείψεις είναι πιο πολλές.

Όσο για τους Garl Zeis δεν θυμάμαι ποτέ να ήταν φτηνοί Ούτε σε φιλμάτες ούτε όταν απευθύνονται σε άλλα σώματα dslr.

Δεν ξέρω αν μεταφράζω καλά τις υπάρχουσες επιλογές της αγοράς
 
Μιά κι' είμαστε περίπου εκτός θέματος όλοι καί επειδή πολλά γράφονται για ζητήματα σταθεροποίησης να παρατηρήσω, ειδικά για τις Canon, ότι για τους ακριβούτσικους φακούς της η διαφορά τιμής μεταξύ is και απλού ξεπερνάει κατά πολύ το κόστος αγοράς ενός καλού έως άριστου σώματος (>1000 Ε)!
Επομένως το να λέμε ότι το σύστημα σταθεροποίησης στο σώμα είναι υποδεέστερο (επειδή με το του φακού κερδίζεις ας πούμε 1/3~2/3 στοπάκια ) δίνοντας κάνα-δυό χιλιαρικάκια γιά κάποιους φακούς είναι επιεικώς ανακριβές.
Μη ξεχνάμε ότι το να μπορείς να σταθεροποιήσεις οτιδήποτε φακό (ακόμα και τα γυαλιά της γιαγιάς σου) που μπορεί να "κάτσει" στο σώμα μιάς πχ Pentax/Sony είναι πάρα πολύ καλύτερο απ' το τόποτα!
 
Το is δεν είναι απλώς μια μοντούλα που μπαίνει πάνω στον φακό, μιλάμε για διαφορετικές σχεδιάσεις. Έτι ανακριβέστερο λοιπόν ότι η μόνη διαφορά του "απλού" 70-200/4Lis ή του νέου 70-200/2.8Lis II με τις "απλές" εκδόσεις είναι η σταθεροποίηση.

Το ότι η ενσωματωμένη σταθεροποίηση ωφελεί κάθε φακό ισχύει, αλλά έχει νόημα μόνο για εκείνους με μια καλή συλλογή φακών (εμένα καλή ώρα) που αρέσκονται στο σοπ των ανταπτόρων. Να πω την αμαρτία μου, είχα σκεφτεί να πάρω ένα τέτοιο σώμα για παράλληλο σύστημα (καμιά 100στή χειροκίνητοι φακοί), βέβαια θα έπαιρνα Pentax και όχι Sony.
 
.... Έτι ανακριβέστερο λοιπόν ότι η μόνη διαφορά του "απλού" 70-200/4Lis ή του νέου 70-200/2.8Lis II με τις "απλές" εκδόσεις είναι η σταθεροποίηση.....
Καλά οι συγκεκριμένοι, έτσι κι' αλλοιώς δεν είναι ίδιοι (2.8 με 4)! Εγώ αναφέρθηκα στους ίσων προδιαγραφών, όπου οι δύο 70-200/f2.8 επί παραδείγματι έχουν διαφορά κοντά στα 1200Ε!!!!! Τώρα γιά άλλες διαφορές στα οπτικά χαρακτηριστικά λίγα μπορείς να πείς αν δεν τους έχεις δοκιμάσει και τους δύο.
 
Δεν πρόκειται να υπερασπιστώ την Σονυ και την τιμολογιακή πολιτική της, σε οποιοδήποτε προϊόν, όμως η συγκεκριμένη προσφορά για την α580 είναι πολύ καλή.

Άλλωστε κανείς δεν μας υποχρεώνει να πάρουμε και φακούς Σονυ. Όπως γνωρίζετε και καλύτερα από εμένα, υπάρχουν εναλλακτικές άλλων κατασκευαστών που επιτρέπουν την δημιουργία ενός ¨συμπαθητικού ¨ τουλάχιστον συστήματος σε λογική τιμή.

Μπορεις να παρεις την α580 στα 499 με τον απλο Ταμρον 17-50/2.8 που κοστιζει 340 ευρω και να εχεις τον μαλλον καλυτερο σε οπτικη αποδοση στανταρ ζουμ ασχετα απο την τιμη.Συμπαθητικοι θα ειναι μαλλον οι Κανον-Νικον 17-55/2.8 του ~ χιλιαρικου.
Το μονο που με φοβιζει λιγο ειναι η προιστορια των Σονυ που δεν μου αρεσαν και τοσο παλια αλλα λαμβανοντας υπ'οψη την αποδοση των νεας γενιας ΝΕΧ , α και την τιμη , ειναι η "τελεια" αυτη τη στιγμη αγορα αν δεν σε νοιαζει το μικρο σκοπευτρο κυριως . (Οπως λεει ο Γιαννης δουλευει πολυ καλα το Live view).
Θα ηθελα παντως καποια παραπανω σχολια χρηστων και καποια πληρη reviews πριν βγαλω τα εισαγωγικα απο το τελεια , παντα υποκειμενικα εννοειται
 
Καλά οι συγκεκριμένοι, έτσι κι' αλλοιώς δεν είναι ίδιοι (2.8 με 4)! Εγώ αναφέρθηκα στους ίσων προδιαγραφών, όπου οι δύο 70-200/f2.8 επί παραδείγματι έχουν διαφορά κοντά στα 1200Ε!!!!! Τώρα γιά άλλες διαφορές στα οπτικά χαρακτηριστικά λίγα μπορείς να πείς αν δεν τους έχεις δοκιμάσει και τους δύο.
Ο απλος 70-200/4 με τον 70-200/4 IS ειναι αλλοι φακοι .Δεν ειναι μονο το IS η διαφορα , οπτικα μαλιστα ο IS ειναι αρκετα καλυτερος..
 
Καλά οι συγκεκριμένοι, έτσι κι' αλλοιώς δεν είναι ίδιοι (2.8 με 4)! Εγώ αναφέρθηκα στους ίσων προδιαγραφών, όπου οι δύο 70-200/f2.8 επί παραδείγματι έχουν διαφορά κοντά στα 1200Ε!!!!! Τώρα γιά άλλες διαφορές στα οπτικά χαρακτηριστικά λίγα μπορείς να πείς αν δεν τους έχεις δοκιμάσει και τους δύο.

Εννοώ σύγκριση αφενός μεν μεταξύ του EF 70-200/4Lis και του EF 70-200/4L, αφετέρου δε μεταξύ του EF 70-200/2.8L και των 70-200/2.8Lis (Ι & ΙΙ).
Φυσικά υπάρχουν διαφορές στα οπτικά χαρακτηριστικά, οι 4Lis και 2.8Lis II δεν διαφέρουν μόνο στη σταθεροποίηση, είναι δύο διαμάντια.

Εσύ πες μου γιατί έχουν διαφορά στην τιμολόγηση ο EF 70-200/2.8L και ο 70-200/2.8 της Sony (κανένας τους δεν έχει ενσωματωμένη σταθεροποίηση), κοντά 700 ευρώ. Τα περί ανώτερης κατασκευής και ποιότητας οπτικών καθόλου δεν ισχύουν στο ανωτέρω παράδειγμα.
 
Το μονο που με φοβιζει λιγο ειναι η προιστορια των Σονυ που δεν μου αρεσαν και τοσο παλια αλλα λαμβανοντας υπ'οψη την αποδοση των νεας γενιας ΝΕΧ , α και την τιμη , ειναι η "τελεια" αυτη τη στιγμη αγορα αν δεν σε νοιαζει το μικρο σκοπευτρο κυριως . (Οπως λεει ο Γιαννης δουλευει πολυ καλα το Live view).
Θα ηθελα παντως καποια παραπανω σχολια χρηστων και καποια πληρη reviews πριν βγαλω τα εισαγωγικα απο το τελεια , παντα υποκειμενικα εννοειται

Ο Γιάννης Σπύρου δουλεύει το βίντεο. Οι φωτογράφοι όμως, δουλεύουμε κυρίως με το σκόπευτρο. Το liveview θα το χρησιμοποιήσω στο μάκρο, μερικές φορές σε λήψεις από τρίποδο, και σε λήψεις από χαμηλά-ψηλά (εκεί η σπαστή είναι όντως χρήσιμη). Τίποτα δεν αντικαθιστά ένα καλό σκόπευτρο για έναν φωτογράφο, και εκεί είναι και μια σημαντική διαφορά μεταξύ των μοντέλων των εισαγωγικών και των μεσαίων κατηγοριών (pentamirror στα πρώτα, πεντάπρισμα στα δεύτερα).
 
Για το σκόπευτρο θα συμφωνήσω και εγώ με τον Τάσο. Δύο μήνες τώρα με την ΝΕΧ και όσο βολική και αν είναι η οθόνη, δεν σου έρχεται τόσο φυσικά όσο να βάλεις την μηχανή στο μάτι. Οι περίεργες γωνίες σίγουρα βολεύουν κάποιες φορές αλλά το 80% του χρόνου σου λείπει αυτό.
Αυτό είναι για μένα η πιό μεγάλη έλλειψη των mirrorless μηχανών ώς τώρα.
 
Και για μενα ειναι η σημαντικοτερη διαφορα των entry με τη μεσαια κατηγορια το σκοπευτρο .
Το οτι βολευει τον Γιαννη ομως το Live view στους χειροκινητους δεν μπορω να το παραβλεψω και ας μη το ασπαζομαι στο 90% της χρησης που κανω.
Στη συγκεκριμενη ομως περιπτωση μιλαμε για μια μηχανη που κοστιζει 500 ευρω οπου καμμια στην τιμη αυτη δεν εχει καλο σκοπευτρο και θα πρεπει να δωσει τα υπερδιπλασια για να ανεβει κατηγορια οποτε τουλαχιστον να μπορει να κανει την δουλεια του γιατι αν το σκοπευτρο της α580 ειναι σαν αυτο της α350 τοτε θα ειναι πολυ χρησιμο το καλο live view.
Αν φυσικα παει σε Κ5 η 7000d ειναι υπερανω κριτικης νομιζω.
 
500 ευρώ είναι εξαιρετική τιμή, ο αρχάριος δεν νομίζω ότι χρειάζεται πολλά-πολλά για να αποφασίσει: αλλά σύγκριση με D7000 και K-5 δεν υπάρχει, μηχανή δεν είναι μόνο ο αισθητήρας.
 
Η χρήση της μηχανής όπως προείπα θα είναι ερασιτεχνική. Τουριστική, δηλαδή φωτογράφιση τοπίων, αλλά και ανθρώπων σε διάφορες εκδηλώσεις τους.
Από εκεί και μετά, ανάλογα με τον χρόνο και τη διάθεση ίσως πειραματιστώ και με κάτι άλλο.

Η 7000D μου αρέσει σαν μηχανή - αν και στο πιάσιμο δεν είναι καλύτερη από την α580 - και σίγουρα είναι στην κορυφή της κατηγορίας της, μαζί με την Κ5, αλλά θεωρώ ότι μάλλον δεν θα αξιοποιήσω τις δυνατότητες της, οπότε δεδομένης πάντα της τιμής προσφοράς, μάλλον θα πάω για την Σονυ. Μάλλον ούτε και αυτής τις δυνατότητες θα εξαντλήσω , αλλά τουλάχιστον με τα ίδια χρήματα θα πάρω περισσότερα αξεσουάρ.

Αλήθεια, το σκόπευτρο της α580 πόσο χειρότερο είναι από της Nikon D60, που είχα μέχρι πριν λίγο καιρό;
 
Δεν θα δεις διαφορά στο σκόπευτρο, ίδιων προδιαγραφών είναι.

Πάντως η επιχειρηματολογία "δεν θα καταφέρω να αξιοποιήσω" κλπ κλπ δεν ισχύει.
Δηλαδή τη D60 την ξεπέρασες σαν μηχανή;

Ένα καλύτερο σώμα είναι η D7000, πιο στιβαρό (όχι όμως και στην ίδια κατηγορία από αυτή την άποψη με την Κ-5), καλύτερο σκόπευτρο, ενδεχομένως καλύτερο AF, άλλη μηχανή εικόνας, κλείστρο 1/8000, πάνω κάτω αυτά. Πού βρίσκεις στα ανωτέρω βρίσκεις δυνατότητες που "δεν θα αξιοποιήσεις";

Άλλο να πεις δεν ξέρω πόσο σοβαρά βλέπω τη φωτογραφία ώστε να δικαιολογήσω την περαιτέρω επένδυση -αυτό συνήθως κρύβεται πίσω από ανάλογες αιτιολογίες.
 
Το καλυτερο ειναι να την δεις απο κοντα και να διαπιστωσεις μονο σου αν ειναι προβλημα ή οχι το σκοπευτρο.
Ειναι γεγονος οτι λογο της ενασχολησης μου με το βιντεο, δεν μου λειπει το optical iewfider (για την ακριβεια προτιμω το EVF της Α55, ειναι μεγαλο, ευαναγνωστο, και σου δινει ολες τις λεπτομερειες που θελω να δω).