Sony DSLR A580

Έχω δύο απορίες:
1) Αυτός ο θόρυβος από τον μηχανισμό κάθε φορά που ανασηκώνεται ο καθρέφτης, εκτός από λίγο ενοχλητικός, υπάρχει περίπτωση να είναι και αιτία φθοράς στο συγκεκριμένο σημείο κρούσης εντός της μηχανής;

2) Οι πολύ υψηλές ταχύτητες ανοιγοκλεισίματος του κλείστρου επιτυγχάνονται μηχανικά;

(σημ. ακόμη δεν έχω βρεί καλές συνθήκες για τις λήψεις που χρωστάω...)
Αυτο το πανω κατω ειναι που δινει ''οριο ζωης'' στις dslr. Περιπου φτανουν μεχρι 80 με 100 χιλιαδες κλικ εκτος απο τα ακριβα μοντελα που υποσχονται πολλα παραπανω. Προσωπικα δεν εχω ακουσει τον ηχο της Α580 αλλα αν ειναι σαν της Α200 ειναι λιγο εντονος αλλα δεν πρεπει να σ ανησυχει ειναι φυσιολογικο. Η α700 ειναι πιο αθορυβη αλλα δεν φτανει τον ''ησυχο'' ηχο της canon και nikon. Eτσι κι αλλιως σε καμια 3 ετια θα τα εχει βγαλει τα λεφτα της οποτε αναβαθμιζεσαι κιολας.
 
Περιπου φτανουν μεχρι 80 με 100 χιλιαδες κλικ εκτος απο τα ακριβα μοντελα που υποσχονται πολλα παραπανω.

Κόψε κάτι.... βασικά δεν είναι ο καθρέπτης, αλλά το κλείστρο που έχει μικρότερη διάρκεια ζωής. Οι προδιαγραφές που δίνουν οι κατασκευαστές για τα εισαγωγικά μοντέλα είναι στις 50.000 ενεργοποιήσεις, τα μεσαία "ημιεπαγγελματικά" (όπως η Α700) είναι στις 100-150.000, και τα επαγγελματικά στις 200 και 300 χιλιάδες. Βέβαια μπορεί να βγάλουν πολλά παραπάνω κλικ (υπάρχουν μηχανές που ξεπερνούν άνετα το εκατομμύριο), μπορεί βέβαια να παραδώσουν πνεύμα και στην πρώτη χιλιάδα (βέβαια τότε θα μιλάμε για ελαττωματικό προϊόν).
 
Κόψε κάτι.... βασικά δεν είναι ο καθρέπτης, αλλά το κλείστρο που έχει μικρότερη διάρκεια ζωής. Οι προδιαγραφές που δίνουν οι κατασκευαστές για τα εισαγωγικά μοντέλα είναι στις 50.000 ενεργοποιήσεις, τα μεσαία "ημιεπαγγελματικά" (όπως η Α700) είναι στις 100-150.000, και τα επαγγελματικά στις 200 και 300 χιλιάδες. Βέβαια μπορεί να βγάλουν πολλά παραπάνω κλικ (υπάρχουν μηχανές που ξεπερνούν άνετα το εκατομμύριο), μπορεί βέβαια να παραδώσουν πνεύμα και στην πρώτη χιλιάδα (βέβαια τότε θα μιλάμε για ελαττωματικό προϊόν).

Καλα μη βαρας,:smile: πρεπει να ειμαστε αισιοδοξοι. Αλλιως ακουγεται το 50 αλλιως το 100. Ειδικα στην αρχη που κανεις ολο δοκιμαστικα κλικ να μαθεις πως λειτουργει η μηχανη εχεις φτασει στις 10000 χωρις να το καταλαβεις. Μετα μπορει να σε πιασει πανικος και να αρχισεις να μετρας κλικ:flipout:
 
H 40D μου μέσα σε 2.5 χρόνια μόλις που ξεπέρασε τα 10.000 κλικ, εντάξει εάν βαράμε στον βρόντο ή κάνουμε time-lapse με την ακριβή μας μηχανή, ας προσέχαμε.
 
Και η Κ200 εχει 6500 κλικ στα 2 χρονια , δεν ειναι θεμα για προβληματισμο εκτος και αν ειμαστε επαγγελματιες.
 
μαλλον πρεπει να κοψω τα ασκοπα κλικ. Εγω σε 1,5 χρονο ειμαι καπου στα 10000. :flipout: Αλλα και παλι αν βαλουμε το κατωτερο οριο των 50000 κλικ εγω θα τα πιασω σε 6 χρονια. Σιγουρα τα νεα μοντελα τοτε θα ειναι μαλλον πολυ βελτιωμενα και δελεαστικα ωστε θελοντας και μη μια αναβαθμιση δεν θα τη γλιτωσουμε, αν δεν εχει προηγηθει καναδυο χρονια πριν. Εκτος αν μας αρεσει να φωτογραφιζουμε ακομα με την ''αρχαιολογια''.:flipout:
 
μία ερώτηση ! πως μπαίνεις τό μενου τής μηχανης για να δης πόσα κλικ έχει

π.χ. canon
 
Εγώ μέχρι στιγμής το βλέπω μόνο από την αρίθμηση που δίνει σε κάθε φωτογραφία.
 
Παίζοντας με w/macro converter για άλλη sony non dslr...
 

Attachments

  • wmacro1.jpg
    wmacro1.jpg
    113.3 KB · Views: 28
  • wmacro2.jpg
    wmacro2.jpg
    72.1 KB · Views: 36
  • wmacro3.jpg
    wmacro3.jpg
    96 KB · Views: 28
  • wmacro4.jpg
    wmacro4.jpg
    92.7 KB · Views: 22
Δεν πάει άλλο, πρέπει να το ρωτήσω:
Ημισκότεινος χώρος και πρέπει να τραβήξω με φλας.
Αν δεν θέλω να το βάλω στο auto, πως θα εκτιμήσω την έκθεση ?
 
Με φλας ή χωρίς τελικά? :)

Χωρίς φλάς, -1 Αντιστάθμιση έκθεσης (Exposure compensation), φωτεινό φακό (να πηγαίνει στο f/2.0 ) και auto Iso μέχρι 3200 :)
 
Με φλάς είναι η απορία μου.

(χωρίς φλάς γιατί το -1 ? δεν θα την κάνει πιοσκοτεινή?)
 
Εννοείται πως δεν θέλω νακάνω δοκιμαστική λήψη, ούτε η μηχανή φλασιά δοκιμής!
Θέλω δηλαδή με τη μία και μοναδική λήψη σε σκοτεινό χώρο σε απόσταση 3 μέτρων (manual focus) να καταγραφεί σωστά η εικόνα! Γίνεται; (φαντάζομαι πως παίζουν ρόλο οι αντανακλάσεις των αντικειμένων αλλά ας πούμε πως δεν υπάρχουν).
 
αφ'ενός για ταχύτητα και αφ'ετέρου για να μην προειδοποιηθούν οι ...στόχοι
 
Ψάχνοντας σήμερα στα μαγαζιά για κανένα φακό βρήκα πέρα από τον γνωστό beercan 70-210 , και έναν AF 24-105 3,5-4,5 της Minolta.

Γνωρίζει κανείς κάτι για τον συγκεκριμένο φακό; Η τιμή είναι τσιμπημένη και δεν ξέρω αν αξίζει σε σύγκριση με κάποιο αντίστοιχο, άλλου κατασκευαστή.