SONY HW10 vs BENQ W5000

minas

New member
24 October 2007
81
ΝΕΑΠΟΛΙ-ΝΙΚΑΙΑΣ
-bye-καλλησπερα θα hθελα τι γνωμη σας για συγκρηση αναμεσα στον w5000 και στον HW10 . Για κανω την αγορα μου. Εχω ακουσει καλα λογια απο εδω μεσα και για τους δυο.Αλλα κολιομαι που ο ενας ειναι DLP και ο αλλος SXRD.Καποιοσ να μου δωσει λιγα φωτα .Και φυσικα ποιον να προτιμησω DLP η SXRD παρακαλω :grandpa:
 
γεια σου φιλε ημουνα και γω σε διλημα πριν 2 μηνες μεταξυ του sony10 kai panasonic3000 οταν τους ειδα στημενους, στεγνα αποφασισα 3000,ευτυχώς όμως ο geordendr επεμενε να δω τον benq 5000 πριν αγορασω(τον πηρα φυσικα), φιλε εχω παθει πλακα ειναι αρυθμιστος εχω γυρω στις 25 ωρες βλεπω blueray νοικιαρικα και νομιζω οτι ολα γινονται διπλα μου φανταζομαι να τον ρυθμισω κιολας, διαβασε λιγο πιο κατω το θεμα με τον 5000 ,εαν δεν εχεισ θεμα με το rbe(που δεν θα εχεις)εαν δεν σε πειραζει να ζοριστεις στην τοποθετηση παρε τον 5000 αφου τον δεις σωστα στημενο
 
Υπομονή μέχρι τη Παρασκευή - τότε θα είμαστε σε θέση να δώσουμε συγκεκριμένες απόψεις για τους 2 αυτούς προβολείς.
 
θα χυθει αιμα
:rifle::rifle::violent-smiley-008::violent-smiley-008::devil-smiley-029::devil-smiley-029::dead::speechless-smiley-0:fight:
 
Σημερα ειχαμε την τυχη να δουμε τα 2 μηχανακια ρυθμισμενα από τον Μανωλη Καστρουνη στον dedicated χωρο του Μιχαλη Πικούνη (τον οποίο και ευχαριστούμε για την φιλοξενία (και τους λουκουμάδες :p)).

Εκ πρώτοις θα έλεγα ότι τα 2 μηχανακια είναι πολύ κοντα σε αποδοση και η επιλογή είναι πολύ δυσκολη και εν τελει αναγεται στα προσωπικά γούστα του καθενός.

Ξεκινώντας από τα βασικά, ο 5000 είχε προφανως καλύτερη ευκρίνεια η οποία όμως φαινόταν μόνο στο desktop των Win και στα patterns και όχι σε ταινίες. Ο δε Sony ειχε άριστη σύγκλιση με το σύστημα διόρθωσης της τελευταίας να δουλεύει (πως ακριβώς ακόμα δεν είναι πλήρως κατανοητό – αυτό που εχω καταλαβει εν τέλει είναι ότι τα τετραγωνα pixel που φαινονται στην οθόνη πρέπει να αποτελούντα από subpixel (ρόμβοι) τα οποία όμως δεν ήταν ορατα (όσο το παλέψαμε το θεμα τουλάχιστον)).

Ρυθμισμένα και τα 2 μηχανακια ήρθαν στα ιδια επίπεδα φωτεινότητας η οποία ήταν επαρκέστατη για την οθόνη των 120ʼʼ που είχαμε μπροστά μας.

O 5000, με το Brilliant Color ενεργοποιημένο παντα, είναι σαφως πιο ʽεντυπωσιακόςʼ σε σκοτεινά πλάνα με φωτεινά σημεία (πχ σκηνές φωτισμένης πόλης το βράδυ στο Dark Knight) αλλά και σε πιο ʽουδέτερεςʼ σκοτεινές σκηνές (πχ Casino Royal – σκηνή Montenegro).

Ωστόσο αυτό το ʽεντυπωσιακόʼ, που ʽπροσομοιάζειʼ θα έλεγα υψηλό contrast (με τα φώτα της πόλης πχ να λάμπουν πολύ περισσότερο στον 5000 από τον Sony χωρίς σημαντική θυσία στο μαύρο background) μπορει να αποβεί ʽσκληρό-κουραστικό-υπερβολικό-ενοχλητικόόʼ σε άλλου τύπου σκηνές (συνήθως φωτεινές αλλά με διάφορες ʽσκοτεινέςʼ λεπτομέρειες) αλλά και γενικά σε όσους αρέσκονται σε αυτό που θα λέγαμε ʽφυσική εικόναʼ (έννοια γενικώς παρεξηγημένη όμως…).

Το στοιχείο αυτό του ʽεντυπωσιασμούʼ κάποιοι το παρομοίασαν με το εντυπωσιακό contrast των JVC HD-1/100 αλλά, ως κάτοχος και των 2, θα διαφωνήσω καθώς στην 2η περίπτωση το αποτέλεσμα είναι σαφώς πιο φυσικό καθως προκύπτει από native contrast και όχι από ʽκόλπαʼ όπως το Brilliant Color.

Ενώ στην αρχή με ενοχλούσε πραγματικά το Brilliant Color σε κάποιες σκηνές η υπεροχή του ηταν τοσο εμφανης που στο τελος κατεληξα μπερδεμενος…

Αν μπορούσα να το πω απλοικά, υπό την μορφη συμβουλης, θα προτεινα τον Sony ως πιο ʽsafeʼ επιλογή και τον 5000 ως το μηχανακι που πρεπει να το δεις πριν το πάρεις (αν και μαλλον η συντριπτική πλειοψηφία θα εντυπωσιαστεί από το Brilliant Color).

Χρωματικά θεωρώ ότι, έτσι όπως είδαμε τουλάχιστον τα μηχανάκια, ʽη αλήθεια ήταν κάπου στην μέση´: Ο 5000 κοκκίνιζε λίγο παραπάνω, ο δε Sony πρασίνιζε. Ισως εν τέλει ο Sony ειχε φυσικότερα χρωματα (αν και εδώ παίζει το θεμα της ρυθμισης και των δυνατοτητων του κάθε μηχανηματος σε αυτόν τον τομέα – όπου ο 5000 μαλλον υπερτερεί).

Στο θέμα της κίνησης και τα 2 μηχανακια ηταν άριστα με τον Sony να εχει να μικρό προβάδισμα.

Σε κάθε περίπτωση παντως, αποδίδω τα εύσημα στην BenQ για ένα μηχανακι που μετράει κοντα 1 χρονο στην αγορα και εξακολουθεί όχι μόνο να μην εχει αντικατασταθει από άλλο μοντέλο (όπως κάνουν άλλες εταιρίες), όχι μονο να εξακολουθεί να αποτελεί best buy αλλά και να υποστηρίζεται και να αναβαθμίζεται με νέα firmware.

Εν κατακλείδι, όποιο μηχανάκι και να διαλέξει κάποιος θα μείνει σίγουρα ικανοποιημένος.

Περισσότερα (καθως και φωτο) αργότερα από τους υπολοίπους της παρέας.

ΥΓ Θέματα δυνατοτήτων (όπως πχ τοποθέτησης κλπ) δεν τα σχολιάζω καθώς προκύπτουν άμεσα από τα, γνωστα, specs των μηχανηματων.
 
Last edited:
Τα μηχανηματα ρυθμιστηκαν απο τον Μανωλη επι τοπου ή ηταν ρυθμισμενα σε αλλες συνθηκες και προ καποιων ωρων?

Πως εγινε η συγκριση?
Ταυτοχρονα πλαΐ-πλαΐ,εναλλαξ αλλα πολυ γρηγορα με κρυψιμο φακου,θεαση πρωτα του ενος και επειτα του αλλου?

Ποια ηταν η πηγη και πως εστελνε σημα στους προβολεις?
 
Εχω ζησει και τα 2 μηχανακια τον τελευταιο καιρο (κατοχος του 5000, φιλικο προσωπο κατοχος του 10) και δε μπορω να δωσω καποια καλυτερη περιγραφη της καταστασης απο αυτη του Συριου. Ρυθμισμενος ο 5000 και με το b.c. on δειχνει το montenegro καλυτερα απο οποιοδηποτε αλλο προβολεα.
Εγω ομως ταινια με το b.c on δε μπορω να δω πια. Αναμεσα στους δυο τον sony για θεαση ταινιων λοιπον. Απο την αλλη υπαρχει ο 20000 ενα μηχανακι διαμαντι που αποδιδει 20% καλυτερο μαυρο απο τον 5000 με αποτελεσμα να μη χρειαζεται B.c για ικανοποιητικο ansi contrast. Αν αγοραζα προβολεα σημερα δε θα κοιταγα αλλου.
Οι φιλοι που ειναι επισης κατοχοι του 5000 ας βαλουν το Blu ray του ψαλιδοχερη να καταλαβουν ακριβως τι κανει αυτο το πραγμα.
 
Από το πολύ ωραίο τεστ του 'spcav' έχω να πω δύο συμπεράσματα

που έβγαλα:

1)Όποιος θέλει να αγοράσει προβολέα σε αυτή την κατηγορία τιμής πρέπει

οπωσδήποτε να τους δει με τα μάτια του γιατί είναι δύσκολη η επιλογή.

2)Τελικά είχε δίκιο ο γνωστός πιτσιρικάς:D 'johny1989' για τον sony και

είχαν πέσει να τον 'φάνε' οι κάτοχοι του 5000. Η διαφορά τους είναι

απ' ότι κατάλαβα ανεπαίσθητη και καθαρά θέμα γούστου του καθενός.

Φίλε 'PanMan' αν το έχεις δει με τα μάτια σου αυτό το 20% για το

μαύρο του 20000,τότε πρέπει να μας βάλει σε σκέψη.

Γιατί με 600-700 ευρώ παραπάνω, είναι

σαν να παίρνουμε νομίζω τον 5000 χωρίς τα ελατώματά του.
 
Last edited:
Τα μηχανηματα ρυθμιστηκαν απο τον Μανωλη επι τοπου ή ηταν ρυθμισμενα σε αλλες συνθηκες και προ καποιων ωρων?

Πως εγινε η συγκριση?
Ταυτοχρονα πλαΐ-πλαΐ,εναλλαξ αλλα πολυ γρηγορα με κρυψιμο φακου,θεαση πρωτα του ενος και επειτα του αλλου?

Ποια ηταν η πηγη και πως εστελνε σημα στους προβολεις?


Το μηχάνημα του Μιχάλη ήταν ήδη ρυθμισμένο στον εξαιρετικό-dedicated (:grinning-smiley-043)χώρο του από τον Μανώλη, ενώ το δικό μου ρυθμίστηκε εξ αρχής και επί τόπου από τον Μανώλη για τις ανάγκες του συγκριτικού. Φυσικά κατά την διάρκεια του τέστ αλλάζαμε ρυθμίσεις στην φωτεινότητα της λάμπας και στην ίριδα, και ανοιγοκλείναμε το brilliant color.
Η σύγκριση έγινε όπως το είπες: "εναλλάξ αλλά πολύ γρήγορα με κρύψιμο φακού, θέαση πρώτα του ενός και έπειτα του άλλου", και στα πατερνάκια και στις ταινίες.
Η πηγή ήταν το HTPC του AVCLUB, το οποίο έστελνε το σήμα ταυτόχρονα στους δύο προβολείς μέσω switcer.
Τις δικές μου εντυπώσεις-συμπεράσματα για τα μηχανάκια θα τις γράψω αργότερα, προς το παρόν θα ήθελα και εγώ να ευχαριστήσω:
α) τον φίλο Μιχάλη Πικούνη για την εξαιρετική φιλοξενία στον υπέροχο χώρο του,
β) τον Μανώλη Καστρουνή για το άψογο ρύθμισμα των μηχανημάτων και για τον χρόνο που διέθεσε,
γ) όλους τους φίλους που βρέθηκαν στο συγκριτικό και μέχρι τις μικρές πρωινές ώρες "ξεψάχνιζαν" τις δυνατότητες των μηχανημάτων ώστε να ενημερώσουν όσο πιο αντικειμενικά και σωστά γίνεται τα μέλη και τους αναγνώστες του AVCLUB.
Ως ιδιοκτήτης του 5000 δηλώνω για άλλη μια φορά απόλυτα ευχαριστημένος και ικανοποιημένος από αυτόν, ενώ απ' την άλλη θα μπορούσα να ζήσω άνετα και με τον σόνυ 10, γιατί και αυτός είναι ένα θαυμάσιο μηχάνημα σ' αυτήν την κατηγορία τιμής. Αν όμως χρειαζόταν να αγοράσω τώρα, πάλι αυτόν που έχω θα ξανα-αγόραζα!


Φιλικά
Γιώργος.
 
Θενκς φορ δε ινφο !!!!!!!


Μια ερωτηση κι απο μενα , συμπληρωμα σε αυτες του nix. Ο 5000 που αναφερθηκε σαν ρυθμισμενος ηταν ρυθμισμενος και με BC ον και οφφ , η μονο σε μια απο τις δυο καταστασεις και ποια ?

Επισης εαν θυμαστε σε ποια θεση ηταν οι λαμπες και των δυο και σε τι θεση ηταν η σταθερη ιριδα του 5000 κατα την συγκριση !

Θενκς !!!
 
Re: Απάντηση: SONY HW10 vs BENQ W5000

2)Τελικά είχε δίκιο ο γνωστός πιτσιρικάς:D 'johny1989' για τον sony και

είχαν πέσει να τον 'φάνε' οι κάτοχοι του 5000. Η διαφορά τους είναι

απ' ότι κατάλαβα ανεπαίσθητη και καθαρά θέμα γούστου του καθενός.
...μόνο που δεν υποστήριζε ακριβώς αυτό, αλλά ότι ο σόνυ είναι αρκετά καλύτερος.
 
Θα ηθελα να παρακαλεσω, εαν θελετε, να μην μετατραπει το θεμα και το ολο συγκριτικο που εκαναν τα παιδια , σε μια ατερμονη κουβεντα με θεμα το εαν ο johny ειχε δικιο η οχι.

Θεωρω οτι δεν θα ηταν σωστο.

Και παλι,εαν θελετε φυσικα !


Θενκς !
 
Όντως, αν και είναι θέμα ωρών να μπει δυναμικά στην κουβέντα ούτως ή άλλως :hippy:
Let's keep it civil.
 
Παιδιά, συγχαρητήρια για το συγκριτικό. Και είναι πολύ ωραίο να βλέπεις την ομάδα να εμπλουτίζεται! ;)
 
Re: Απάντηση: SONY HW10 vs BENQ W5000

Θενκς φορ δε ινφο !!!!!!!


Μια ερωτηση κι απο μενα , συμπληρωμα σε αυτες του nix. Ο 5000 που αναφερθηκε σαν ρυθμισμενος ηταν ρυθμισμενος και με BC ον και οφφ , η μονο σε μια απο τις δυο καταστασεις και ποια ?

Επισης εαν θυμαστε σε ποια θεση ηταν οι λαμπες και των δυο και σε τι θεση ηταν η σταθερη ιριδα του 5000 κατα την συγκριση !

Θενκς !!!

Χρήστο καλημέρα. Ο 5000 ήταν ρυθμισμένος με το BC on μόνον, και φυσικά γνωρίζαμε όταν το κλείναμε τι βλέπαμε (και τι χρειαζόταν για να δείξει σωστά...). Ο σόνυ είχε ρυθμιστεί με τη λάμπα στο high (123 ίντζες είναι αυτές!), ενώ ο δικός μου στο χώρο μου είχε ρυθμιστεί με τη λάμπα στο whisper και την ίριδα στο 1. Στο χώρο του Μιχάλη για να ισοφαρίσει τη φωτεινότητα του σόνυ, βάλαμε την λάμπα του 5000 στο normal, πράγμα που εκτός από τη μεγαλύτερη φωτεινότητα παρέσυρε και τη θερμοκρασία των χρωμάτων προς το "θερμότερο" με αποτέλεσμα να κοκκινίζει λιγάκι. Όμως αυτό ρυθμίζεται από το πλήρες CMS του BenQ (δεν το κάναμε βεβαίως!), αλλά η ...πρασινίλα του σόνυ δεν μπορούσε να διορθωθεί με τα εργαλεία διαχείρισης χρώματος που διαθέτει το μηχάνημα!


Φιλικά
Γιώργος.
 
Παιδια αναφερεται αν θελετε ωρες λειτουργειας λαμπας και των δυο προβολεων.Και διορθωστεμε αν κανω λαθος γιατι πιστευω οτι ο 5000 με απενεργοποιημενο το B.C εχει καλυτερο μαυρο απο τον 10 αρη......Επισεις να ευχηθω σε ολους καλη χρονια και παντα τετοια στο forum:a0210:
 
Να ευχαριστήσω και εγώ με τη σειρά μου όλα τα παιδιά που συμμετείχαν εχθές - ήταν η πρώτη μου τέτοια εκδήλωση και μπορώ να πω οτι τη διασκέδασα πολύ!

Η εμπειρία μου απο προβολείς είναι περιορισμένη οπότε δεν μπορώ να μπω σε λεπτομέρειες για ρυθμίσεις, ίριδες κλπ αλλά μπορώ να πω τι είδα. Νομίζω οτι τα δυο μηχανάκια είναι πολύ κοντά χωρίς κάποιος απο τους δυο να ξεχωρίζει. Όπως είπε και ο Σύριος είναι μάλλον θέμα γούστου η επιλογή και θα συμφωνήσω μαζί του οτι ο SONY είναι μάλλον η ασφαλέστερη επιλογή λόγω της ιδιαιτερότητας του BENQ με το BC (εμένα με ξένιζε).

Όπως είπε και ο Γιώργος δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να ζήσω με τον BENQ αλλά αν επέλεγα ξανά προβολέα θα πήγαινα πάλι στον SONY γιατί δεν είμαι υπέρ της πιο "σκληρής" εικόνα που δίνει ο BENQ, ο SONY γεμίζει τις 123" από τα 4 μέτρα ενώ ο BENQ ήθελε 5.90, και νομίζω οτι ο SONY έχει ελαφρώς καλύτερη κίνηση.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: SONY HW10 vs BENQ W5000

Χρήστο καλημέρα. Ο 5000 ήταν ρυθμισμένος με το BC on μόνον, και φυσικά γνωρίζαμε όταν το κλείναμε τι βλέπαμε (και τι χρειαζόταν για να δείξει σωστά...). Ο σόνυ είχε ρυθμιστεί με τη λάμπα στο high (123 ίντζες είναι αυτές!), ενώ ο δικός μου στο χώρο μου είχε ρυθμιστεί με τη λάμπα στο whisper και την ίριδα στο 1. Στο χώρο του Μιχάλη για να ισοφαρίσει τη φωτεινότητα του σόνυ, βάλαμε την λάμπα του 5000 στο normal, πράγμα που εκτός από τη μεγαλύτερη φωτεινότητα παρέσυρε και τη θερμοκρασία των χρωμάτων προς το "θερμότερο" με αποτέλεσμα να κοκκινίζει λιγάκι. Όμως αυτό ρυθμίζεται από το πλήρες CMS του BenQ (δεν το κάναμε βεβαίως!), αλλά η ...πρασινίλα του σόνυ δεν μπορούσε να διορθωθεί με τα εργαλεία διαχείρισης χρώματος που διαθέτει το μηχάνημα!


Φιλικά
Γιώργος.


Σ'ευχαριστω Γιωργο.

Ακριβως για τους λογους που εξηγησες εκανα τα ερωτηματα .:grinning-smiley-043
 
Παιδια αναφερεται αν θελετε ωρες λειτουργειας λαμπας και των δυο προβολεων.Και διορθωστεμε αν κανω λαθος γιατι πιστευω οτι ο 5000 με απενεργοποιημενο το B.C εχει καλυτερο μαυρο απο τον 10 αρη......Επισεις να ευχηθω σε ολους καλη χρονια και παντα τετοια στο forum:a0210:

Οι ώρες λειτουργίας του σόνυ ήταν περίπου 30 και του 5000 περίπου 130 (+ τις ώρες που λειτούργησαν χθές).
Όσον αφορά το μαύρο, σαν απόχρωση μου άρεσε καλύτερα το μαύρο του σόνυ, λόγω καλύτερου χειρισμού της κλίμακας του γκρί όμως, ο 5000 έγραφε καλύτερα στις σκοτεινές σκηνές, και λόγω του "αμφιλεγόμενου" BC η εικόνα είχε την γνωστή "ζωντάνια", που σε κάποιες σκηνές ήταν περισσότερο αληθοφανής, σε άλλες όχι, σε κάποιους άρεσε σε άλλους όχι!
Για να πάρουμε όμως ασφαλή συμπεράσματα για όλη την χρωματική απόδοση του προβολέα θα έπρεπε να ρυθμιστεί εξ αρχής με το BC off, όμως κάτι τέτοιο δεν ήταν εφικτό στα πλαίσια αυτού του συγκριτικού!


Φιλικά
Γιώργος.