Προσπάθησα να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών της SONY και με είχαν στην αναμονή 20 λεπτά. Έλεος.
Εάν ήξερα ότι πήρα την εξυπηρέτηση πελατών της BlackJack S.A. θα περίμενα

:Banane0: :Banane0:
Στο θέμα μας όμως. Καμία info για τις ερωτήσεις 2 και 3:
2) Τυχόν μελλοντικά updates πως μπορούν να γίνουν χωρίς την ύπαρξη θύρας USB?
3) Τα ανταλλακτικά έγχρωμα πλαίσια τί τιμή έχουν και εάν μπορεί κάποιος να κάνει επιλογή χρώματος από την αρχή (προκειμένου να την αγοράσει με το επιθυμητό και να γλιτώσει το extra κόστος)?