Sony KDL W905A : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Πλέον πια παίζει υπότιτλους στο Netflix.

Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Έχω παρατηρήσει, το έβλεπα και παλαιότερα, αλλά δεν μου φαινόταν τόσο, στα αθλητικά κάποιες φορές κυρίως σε κάποια κοντινά πλάνα, μου κάνει κάτι θολά περίγραμματα γύρω από τους παίκτες. Τι είναι αυτό και αν διορθώνεται, όποιος ξέρει ας με κατατοπίσει μήπως έχω κάτι ενερργοποιημενο που το προκαλεί.


Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Εχει ο πατερας μου αυτο το μοντελο εδω και 5εατια και του πεσε προχθες και ραγισε το τζαμι και τωρα δειχνει εικονα στο 1/3 της οθονης. Υπαρχει καποιος φθηνος τροπος να επισκευαστει και αν πιστευετε οτι αξιζει? Με καποια προχειρα τηλεφωνα μας δινουν ελαχιστο κοστος επισκευης στο 300αρι.
 
Εχει ο πατερας μου αυτο το μοντελο εδω και 5εατια και του πεσε προχθες και ραγισε το τζαμι και τωρα δειχνει εικονα στο 1/3 της οθονης. Υπαρχει καποιος φθηνος τροπος να επισκευαστει και αν πιστευετε οτι αξιζει? Με καποια προχειρα τηλεφωνα μας δινουν ελαχιστο κοστος επισκευης στο 300αρι.
Αν είναι 300 ευρώ να αλλαχτεί το πάνελ, νομίζω αξίζει, με 300 ευρώ δεν αγοράζει εφάμιλλη τηλεόραση. Εκτός αν υπάρχει χρήμα...

Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Νομιζω πανελ του πανε, αλλα δε ξερω αν θα βρεθουν αλλα ηλεκτρονικα, αν εχει εργατικα, τι μεταφορικα να φυγει απο επαρχια, και στην τελικη αν δε θα βγαλει αλλο προβλημα κρυφο απο τη ζημια περα απο την αλλαγη του πανελ και με τι εγγυση. Παντως ναι με ενα συνολο 300 ευρω και με διαβεβαιωση οτι θα συνεχισει να λειτουργει οπως ανεκαθεν και γω λεω στον πατερα μου οτι αξιζει
 
Καλησπέρα,
Μήπως έχει κανείς διαπιστώσει το ίδιο πρόβλημα που έχω από χθες στο Netflix;
Ξαφνικά ενώ όλα μια χαρά, αρνείται να μπει στην εφαρμογή. Παγώνει στο αρχικό σήμα του Netflix, δεν << ακούει >> κανένα πλήκτρο στο τηλεκοντρόλ και μετά από λίγο κάνει μόνη της επανεκκίνηση. Έβγαλα και το καλώδιο από τη πρίζα για πέντε λεπτά περίπου μήπως στρώσει, ακολούθησα και τις σχετικές συμβουλές από επικοινωνία με Netflix για το συγκεκριμένο πρόβλημα, αλλά τίποτα. Προσπάθησα να βρω πως γίνεται διαγραφή της εφαρμογής και ξανά εγκατάσταση, μήπως και έτσι συνέλθει, αλλά δε βρήκα τέτοια δυνατότητα.
Έχεις κανείς καμιά ιδέα καμιά συμβουλή;
 
Προσπάθησα να βρω πως γίνεται διαγραφή της εφαρμογής και ξανά εγκατάσταση, μήπως και έτσι συνέλθει, αλλά δε βρήκα τέτοια δυνατότητα.
Έχεις κανείς καμιά ιδέα καμιά συμβουλή;

Έχεις τη τελευταία αναβάθμιση; https://www.sony.co.uk/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs/kdl-46w905a#downloads

Δοκίμασε να κάνεις sign out από όλες τις συσκευές μέσω του desktop https://www.alphr.com/netflix/10032...lix-deactivate-and-disconnect-your-account-on

Διαφορετικά δοκίμασε factory reset όπως περιγράφεται εδώ https://www.sony.com/electronics/support/articles/00032661