Sony VPL-VW1000ES 4K/3D

Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Sony VPL-VW1000ES 4K/3D

Το να περιμένεις να δεις διαφορές σε upscaling υλικού 1920x1080 στα 4Κ σε φωτογραφία ανάλυσης 900x602, είναι σαν να θέλεις να κρίνεις ηχεία, κάνοντας την ακρόαση μέσω τηλεφώνου... :p


δεν έχει καμία σχέση η ανάλυση σε αυτή την περίπτωση.

οταν θες να κριτικάρεις το upsaling ενός αλγόριθμου μετράς το sharpness στα θετικά και τα artifacts στα αρνητικά (blur,aliasing, ringing...)

Η πρώτη φωτογραφία ακόμα και έτσι φαίνεται να πάσχει από blur σε σχεση με τη δευτερη.

Ξαναγράφω ότι δεν τους θεωρώ τόσο άσχετους που βγάλανε κουνημένη φωτογραφία.

Σε προβολέα 1080p στην ίδια απόσταση στις ίδιες ιντσες, το Uplscaling του SD μπορεί να φαίνεται καλύτερα με τους αλγόριθμους που έχουμε τώρα.

Το upscaling όμως του 1080p σε 4Κ είναι κάτι τελείως ξενο που δεν ξέρουμε αν μας καλύπτει η υπάρχουσα τεχνολογία στα CE.
 
Εντάξει, upscaling από 1920 x 1080 σε 4096 x 2160 κάνουμε, δεν κάνουμε και πυρηνική επιστήμη.

Οι αλγόριθμοι ίδιοι είναι, το απαιτούμενο από το HW "γκάζι" αλλάζει.

Όσο για τη διαθέσιμη τεχνολογία, δεν νομίζω να ζορίζεται. Αν έχεις ήδη φτιάξει όλο το υπόλοιπο hardware δεν θα κολλήσεις στον scaler. Εδώ μιλάμε για ASICs τεράστιου κόστους, όχι για κάρτες γραφικών από PC.

Εξάλλου η τεχνολογία υπάρχει ούτως ή άλλως από το digital cinema που έχει φτάσει στα 4Κ εδώ και καιρό, με το διαθέσιμο υλικό να είναι ακόμα 2Κ.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Sony VPL-VW1000ES 4K/3D

δεν έχει καμία σχέση η ανάλυση σε αυτή την περίπτωση.

οταν θες να κριτικάρεις το upsaling ενός αλγόριθμου μετράς το sharpness στα θετικά και τα artifacts στα αρνητικά (blur,aliasing, ringing...)

Να σε παραπέμψω στο θεώρημα του Nyquist; :D

Oι όποιες διαφορές στην επεξεργασία (τα sharpness, blur, aliasing, ringing που αναφέρεις, είναι και άλλα) μεταξύ δύο σωστά παραμετροποιημένων αλγόριθμων upscaling υλικού 1080p σε 4K, θα υλοποιούνται σε επίπεδο pixel και ανά ομάδες των 4-6 pixel. Ένα (1) pixel της φωτογραφίας, αντιστοιχεί στην καλύτερη σε 15 έως, στην χειρότερη, σε 30 pixel του προβολέα, πολύ αδρή δειγματοληψία για να πιάσει τις διαφορές που θέλουμε να δούμε...

Η πρώτη φωτογραφία ακόμα και έτσι φαίνεται να πάσχει από blur σε σχεση με τη δευτερη.

Ξαναγράφω ότι δεν τους θεωρώ τόσο άσχετους που βγάλανε κουνημένη φωτογραφία.

Η κουνημένη/μη εστιασμένη φωτογραφία, δεν αποτελεί αντικείμενο θεώρησης ή συζήτησης, αλλά πειραματικό δεδομένο...

Και δεν έχει να κάνει με ασχετίλα το θέμα. Λήψη που έγινε στο πόδι, υπό γωνία και σε δημοσιογραφική παρουσιάση είναι, δεν είχαν τον προβολέα σε δικό τους χώρο με τη φωτογραφική μηχανή σε τρίποδο και άπλετο χρόνο στη διάθεσή τους, για να υπάρχουν υψηλές απαιτήσεις.

Σε προβολέα 1080p στην ίδια απόσταση στις ίδιες ιντσες, το Uplscaling του SD μπορεί να φαίνεται καλύτερα με τους αλγόριθμους που έχουμε τώρα.

Το upscaling όμως του 1080p σε 4Κ είναι κάτι τελείως ξενο που δεν ξέρουμε αν μας καλύπτει η υπάρχουσα τεχνολογία στα CE.

Τα ίδια μαθηματικά που σε πάνε από 576p σε 1080p, σε πάνε και από 1080p σε 4Κ, μην αφήνεις το hype του marketing να σε μπερδέψει... ;)

Όπως προανέφερε και ο Δημήτρης, η διαφορά εντοπίζεται στο "γκάζι" που απαιτείται από το hardware και συγκεκριμένα χρειάζεσαι τουλάχιστον τετραπλάσια ικανότητα pixel rendering per second και τετραπλάσια ελάχιστη video RAM...

-bye-
 
Συγγνώμη που χαλάω την ωραία κουβέντα, αλλά, μόλις άκουσα ένα συγκλονιστικό νέο!!! Το 1.000.000:1 κόντραστ επιτυγχάνεται επειδή η μαμά Σόνυ ''flattened the panels''!!! Οι κάτοχοι τρίτσιπων μηχανημάτων ας πάρουν τα σφυράκια ανά χείρας.......προσοχή με τις σφυριές. Μην δώσετε αρνητική κλίση γιατί θα πάρετε μόνο 500.000:1 κόντραστ και είναι κρίμα!!!:damnyou:
 
δεν υπάρχει λόγος να ανεβάσουμε τόσο πολύ level τη συζήτηση,
τα πράγματα για μένα είναι αρκετά πιο απλά.

Στην πρώτη φωτογραφία είναι απλό upscaling από ένα ps3 με κάποιον απλό Linear αλγόριθμο.

Στην δευτερη είναι η τεχνολογία "reality creation" .
Προφανώς χρησιμοποιούν κάποιο non-linear αλγόριθμο πχ nnedi3 και extra sharpening.

Η διαφορα σε αυτές τις ίντσες θα είναι χαοτική,
κάτι που φαίνεται και απο αυτές τις άσχημες[*] φωτογραφίες.




τελοσπάντων δεν μου αρέσει να διαφωνώ απλά για να διαφωνώ,
αλλα όπως δεν μου αρέσει να που πλασάρουν ψευτικά χαρακτηριστικά,
δεν μου αρέσει και να ακυρώνω τέτοια μηχανήματα.

Μπένουμε σε νέα εποχή σιγά-σιγά,
Δεν είναι δυνατόν σε τέτοια νήματα , εν όψη νέου φορμά
να λέμε μόνο, τι χάλια νουμερα δίνει η sony,
αν παίζει με αυτόματη ίριδα ή όχι και αν το fullhd έβαλε κουνημένη ή όχι φωτογραφία.


Κάτι άλλο γενικότερο με το "hype" με το 4K.
Μαρκάν το πιο ωραίο ποστ στο φόρουμ, είναι αυτή η ερώτησή σου,
την οποία δεν την έχα δει.
Θα είχε ενδιαφέρον και μια κόντρα 4:4:4 1080p με 4:2:0 4Κ, να βλέπαμε τί θα προτιμούσαμε οι περισσότεροι...




[*] γιατί είναι μόνο τα φωτεινά κομάτια κουνημένα και τα σκοτεινά δεν είναι?:ears:
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Sony VPL-VW1000ES 4K/3D

Παντως απο το τις δυο παυλες του pause στις photo φαινεται οτι προβλημα εχει η φωτογραφια...

Mην πας τόσο μακριά...

κάτι που είναι εμφανέστατο, αν παρατηρήσεις τα όρια του κάδρου στο πανί, που έχουν αποτυπωθεί καθαρά στην δεύτερη φωτό και θολά στην πρώτη...

Αυτό το "συννεφάκι" που βλέπεις στο pause στην πρώτη φωτό, είναι η σκιά που φαίνεται ακίνητη στη δεύτερη φωτό, εν κινήσει... :p

[*] γιατί είναι μόνο τα φωτεινά κομάτια κουνημένα και τα σκοτεινά δεν είναι?:ears:

Τα πάντα είναι φλου στην πρώτη φωτό...



Από εκεί και πέρα και σε σχέση με το ερώτημα που σου άρεσε (:ernaehrung004:), η βασική διαφορά που θα δούμε στο consumer 4Κ υλικό και θα μας εντυπωσιάσει στον μεγαλύτερο βαθμό, να είστε σίγουροι πως θα είναι κυρίως το ανέβασμα της δειγματοληψίας του χρώματος από τα 960x540 που είναι τώρα στα 2Κ, παρά η συνολική αύξηση της ανάλυσης από τα 1080p στα 4Κ... ;)
 
Last edited:
ενα από τα αγαπημένα μου post από τον jim peterson της lumagen εδώ:

Like "deep color," "4K" is another area where there is a lot of misleading information out there.

- First, I am all for 4kx2k projectors. Our no-ring scaling provides the best scaling available for SD scaling to HD, and this would be the same for scaling to 4kx2k. Unfortunately, the HDMI spec for 4K only deals with "4kx2k at 24p on a single wire." This is unfortunate in that you will not be able to drive the projector/display at 4kx2k at 60 (or 50) unless it has four inputs (or at leaset 2 of the new 3GHz HDMI inputs). So video sources are left out of the 4kx2k world for the new single wire HDMI 4kx2k connection. There are a few very expensive projectors that take 4kx2k now, and I hope the industry will eventually realize that 4kx2k at 50/60 Hertz is as important as 4kx2k at 24. My opinion on this anyway.

- Do note that you will need to have a very large screen and sit pretty darn close to see a noticable improvement between a 1920x1080 projector and a 4kx2k projector. I would also argue that, depending on the optics, etc., there will be 1920x1080 projectors that provide a better picture than equivalently priced 4kx2k projectors at any normal viewing distance from the screen.

- I do not anticipate true 4Kx2K consumer sources for a long time - long being years. While I could be wrong on timing, I would still MUCH prefer Hollywood going to a higher bit depth first, rather than a high resolution. This would not require new HDMI chips, just new encoding on the Bluray. The first step would be reducing compression on the disc - or sat/cable feeds - to get closer to the "8-bit" claimed for Bluray, DVD and Sat/cable. Second step would be to use less agressive "DCT truncation matricies" in the encoding(these divide the 8-bit data in the frequency domain and then toss out the factional bit info. The 8x8 block DC term ends up at about 6.5 bits using the standard truncation matrix, and the 16x16 Chroma macroblock DC terms end up with 4 bits, and it only gets worse from there for the higher frequency terms). The third step would be to go to a 10-bit or even 12-bit encoding. Another possible change would be to use 12-bit lossless compression in XYZ color space on the disc like the commercial market does. None of these require new HDMI chips and I believe would provide more visible improvement than going to 4kx2k without these color depth improvements.

- It will be some time before a main-stream priced 4kx2k projector is available. Note that the "4K" JVC (RS 55 and 65), are NOT 4k (by 2K) projectors. They are 1920x1080 projectors with "DLP pixel wobble." I won't get into any discussions on whether pixel-wobble is a good thing or not, and JVC RS projectors are among my favorite projectors, but IMO calling these JVC projectors 4K is misleading since people think of a "4K" projector/display as 4096 by 2160, or 3840 by 2160, and the JVC's are neither of these. Sony is coming out with a $25K 3840 (or is it 4096?) by 2160 projector early next year, but at that price I do not consider it mainstream.

---

That said, I can tell you that the current HDMI chips used in the Radiance line are not capable of 2kx4k, and we have no announcements pending for any new products in the Radiance line at this time.

Waiting for 4kx2k is like waiting to buy a cell phone until you can buy one that will never be surpassed. You end up always using old technology and never upgrading. The Radiance line has the best video processors available - I think by a large margin - and we do regular updates so they keep getting better.



Δεν είναι τυχαίο που η arri αντι να βγάλει μια 4Κ να χτυπήσει την Red έπενδυσε σε κάμερα 2Κ και έδωσε εμφαση στο dynamic range.


Of course, the objective evaluation of camera systems isn’t just about contrast and sensitivity.
Physiologically however, as hopefully conclusively proven in the preceding 4K+ series of articles,
dynamic range is the decisive criterion.
Even though spatial and colorimetric aspects are very important, the all-round positive response
to the outstanding image quality of the Alexa camera system has shown that ARRI’s strategy of
putting the emphasis on the sensor’s sensitivity and dynamic range was the right one and that the
fixation on megapixels is only half the battle.




προφανώς το 2Κ δεν έχει φτάσει ακόμα στα όρια του.
 
Last edited:
Μπένουμε σε νέα εποχή σιγά-σιγά,
Δεν είναι δυνατόν σε τέτοια νήματα , εν όψη νέου φορμά
να λέμε μόνο, τι χάλια νουμερα δίνει η sony,
αν παίζει με αυτόματη ίριδα ή όχι και αν το fullhd έβαλε κουνημένη ή όχι φωτογραφία.


Ωραία......αφού μπαίνουμε σε μια νέα εποχή, Αλέξανδρε, ας σταματήσουν τις π@π@ς. Μέχρι να τις σταματήσουν, θα μου επιτρέψεις να ασχολούμαι με το κόντραστ, τα νούμερά του, και τα άλλα ''νούμερα'' που δίνουν τα νούμερά τους, παρά με το upscale με τον πιασάρικο τίτλο....-bye-
 
Γιαννη δεν είναι ακριβώς έτσι,
αλλο καινούργιο μηχάνημα, άλλο καινουργια τεχνολογία - καινούργιο φορμά.

Προφανώς ακόμα και σήμερα τα CRT σαν μηχάνηματα έχουν μερικά καλύτερα χαρακτηριστικά
από κάποια σημερινά μηχανήματα.

Σαν τεχνολογία και σαν συνολικό αποτέλεσμα το ένα είναι 10 χρόνια πίσω από το άλλο.
 
Γιαννη δεν είναι ακριβώς έτσι,
αλλο καινούργιο μηχάνημα, άλλο καινουργια τεχνολογία - καινούργιο φορμά.

Προφανώς ακόμα και σήμερα τα CRT σαν μηχάνηματα έχουν μερικά καλύτερα χαρακτηριστικά
από κάποια σημερινά μηχανήματα.

Σαν τεχνολογία και σαν συνολικό αποτέλεσμα το ένα είναι 10 χρόνια πίσω από το άλλο.

Και τι τους εμποδίζει να μιλάνε με πραγματικά στοιχεία (άντε και λίγο φουσκωμένα)? Τι σχέση έχει το νέο φορμά, μηχάνημα και η τεχνολογία? Φυσικά και η τεχνολογία εξελίσσεται και η εικόνα γίνεται καλύτερη, αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι το marketing θα μας παλαβώσει.....βέβαια υπάρχουν και κάποιες άλλες εταιρείες σαν την Eizo που δηλώνουν αντίθεση ακόμα και σήμερα 1000:1......μάλλον, δεν θα είναι και πολύ καλές οι οθόνες που βγάζει γιατί δεν βλέπω να κυκλοφορούν και πολλές!!! (κατά τη σχετική διαφήμιση με τη Ferrari)
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Sony VPL-VW1000ES 4K/3D

Φυσικά και παίζει ρόλο το gain. Ο υπολογισμός που κάνω είναι με gain 1. Οι μετατροπές έχουν ως εξής:


nits = candela/m^2 (area over which candela are measured)

SG = screen gain

lux = (projector lumen output)/(screen area in m^2)

(lux * SG)/pi = nits

SG = (pi * nits)/lux

1FL=10,76 lux

1FL=3,426 nits

1nit=3,14 lux


If you measure in nits, just multiply the output by 0.292 to get fL.
If you measure in fL, then multiply by 3.426 to get nits.
Nits and fL are both a measure of luminance,
which is an emission or reflection of light from a flat, diffuse surface.
All colorimeters and spectroradiometers natively measure luminance.




Και μερικές ''στρογγυλές'' τιμές:

1 m^2 = Οθόνη 16:9 61'' (ίντσες) = 134cm x 75cm

2 m^2 = οθόνη 16:9 85'' (ίντσες) = 189cm x 106cm

3 m^2 = οθόνη 16:9 104'' (ίντσες) = 231cm x 130cm

4 m^2 = οθόνη 16:9 121'' (ίντσες) = 267cm x 150cm

5 m^2 = οθόνη 16:9 135'' (ίντσες) = 298cm x 168cm




Έτσι υπολογίζεις τα πάντα και κρίνεις αν τα διάφορα κόντραστ 100.000:1 και 1.000.000:1 που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο είναι ή όχι αληθινά.

-bye-

Είσαι άρχοντας σ ευχαριστώ πολύ.
 
Sony VPL-VW1000 in the full [Cine4Home.de] Preview http://www.cine4home.de/

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
[de,γερμανική γλώσσα]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Παρουσίαση στην Ιαπωνία.
Presentation of the 4K projector SONY VPL VW 1000 ES in Japan ,Atsugi Tech Center,Tokyo.

[Σχετικά με το παρακάτω video ,από 1:40 άφιξη στη Sony ,από 3:08 παρουσίαση projector ]


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
[en,αγγλικά]
source [grobi.tv]

Παρουσίαση
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
[de,γερμανικά [grobi.tv]
--------------------------------------------------------------------------------------
 
Απάντηση: Re: Sony VPL-VW1000ES 4K/3D

(hometheater.com)…Sony VPL-VW1000ES 4K SXRD Projector Review.
• Specs • HT Labs Measures • How Close Should I Sit? • Settings
http://www.hometheater.com/content/sony-vpl-vw1000es-4k-sxrd-projector-0



Από το review....




''Full-On/Full-Off Contrast Ratio: 152,000:1

Except as noted, all of the 2D measurements were taken with the projector in the Cinema: Film 1 Calibrated Preset with the lamp control on high, the gamma correction on 2.6, the Advanced Iris set to Auto Full, and the other controls set for the most accurate image within these parameters. There were approximately 160 hours on the projection lamp. The screen was a 118-inch-wide, Stewart Filmscreen StudioTek 130 G3 (gain 1.3).

The full-on/full-off contrast ratio shown above was measured directly off the projection lens using a Minolta T-10 (illuminance) light meter. The 100-percent full-white reading off the screen with the above settings was 21.35 foot-lamberts as taken by our Minolta LS-100 light meter. The black level with the dynamic iris engaged, as seen on this screen, was too low to measure directly by any device available to us. But by using the direct contrast as measured by the T-10 meter, together with the 100-percent white level on the screen as measured by the LS-100, I calculated the full-screen black level to be a remarkable 0.00014 ft-L.''





Μιλάμε για τον τέλειο ''απατεώνα''!!!!




Α, μην ξεχάσω....τις προάλλες μέτρησα τον 8720. Πήρα on/off 136.799:1!!! Μπορεί να μην πιάνω τα νούμερα του Σόνυ, πάντως είμαι ευτυχισμένος...


Η μεθοδολογία που ακολούθησα ήταν η εξής:

Πανί 40 ίντσες με gain 2. Μέτρησα λευκό 300 nits. Μετά, έβαλα κάτι κουβέρτες και χαρτόνια μπροστά από το φακό και μέτρησα 0,0021 μαύρο!!! Ansi δεν μέτρησα, αλλά, υπολογίζω 5, 6 χιλιάδες προς 1 να μου δίνει!!!


:BDGBGDB55::Banane0:
 
Χρονια Πολλα κυριοι......

.....μα τοση ζηλεια βρε Γιαννη.....!!!!!

το μηχανακι ειναι πληρως παραμετροποιησιμο για να βλεπει ο καθενας οπως θελει....

θα μπορουσες να βαλεις αυτη την μετρηση....

With the Advanced Iris set to off (wide open with no dynamic action) and the gamma correction on 2.2, the full-on/full-off contrast ratio dropped to 2,372:1 (21.35 ft-L full white, 0.009 ft-L full black).

ειναι κορυφη το μηχανακι....μην το ψαχνεις και προσπαθεις να το θαψεις....

φυσικα,οπως σε ολα,θα υπαρχει βελτιωση στο υπαρχον προβολι και ανταγωνισμος απο την jvc το νεο ετος...

Εσυ κοιτα με τον benq τι θα κανεις για να ξεφυγεις..-bye-
 
νομιζω οτι τα πραγματα ειναι πολυ απλα ...

η τα σκας και αγοραζεις ενα β/π σταθμο με τα + και τα - του πρωτοπορου

η

περιμενεις 3 με 4 χρονακια να βγει το ιδιο μοντελο περιπου στα 3 με 4 χιλιαρικακια ...

τοσο απλα για μενα παντα ...
 
Χρονια Πολλα κυριοι......

.....μα τοση ζηλεια βρε Γιαννη.....!!!!!

το μηχανακι ειναι πληρως παραμετροποιησιμο για να βλεπει ο καθενας οπως θελει....

θα μπορουσες να βαλεις αυτη την μετρηση....

With the Advanced Iris set to off (wide open with no dynamic action) and the gamma correction on 2.2, the full-on/full-off contrast ratio dropped to 2,372:1 (21.35 ft-L full white, 0.009 ft-L full black).

ειναι κορυφη το μηχανακι....μην το ψαχνεις και προσπαθεις να το θαψεις....

φυσικα,οπως σε ολα,θα υπαρχει βελτιωση στο υπαρχον προβολι και ανταγωνισμος απο την jvc το νεο ετος...

Εσυ κοιτα με τον benq τι θα κανεις για να ξεφυγεις..-bye-


Άρες μάρες κουκουνάρες!!!!

Καλές γιορτές Κώστα!!! Την άλλη φορά που δεν καταλαβαίνεις τι γράφει ο άλλος, ρώτα.......δεν είναι κακό!!!-bye-
 
Κατα βαθος χτυπας το προβολι....ασχετα εαν αναφερεσαι στις μετρησεις....που μια χαρα τα λενε ...:captain:
...πιανω ολο τα φασμα του σκεπτικου σου βρε....:SFGSF8: