Sony VPL-VW90ES 3D vs JVC DLA-X7: "Κυκλοφορώ κι οπλοφορώ"

Re: Απάντηση: Sony VPL-VW90ES 3D vs JVC DLA-X7: "Κυκλοφορώ κι οπλοφορώ"

ΟΛΑ θα τα γράψουμε.... ;)

Ναι, αλλά ας κάνουμε λιιιιιιγο κράτει να πουλήσει κανένα φύλλο και το περιοδικό.. :p
 
Απάντηση: Re: Sony VPL-VW90ES 3D vs JVC DLA-X7: "Κυκλοφορώ κι οπλοφορώ"

Πολύ ωραίο κείμενο και επιτέλους μία εξαντλητική παρουσίαση ΠΕΝΤΕ σελίδων.
Τώρα για το αποτέλεσμα ;
Καταλαβαίνει κανείς αμέσως γιατί ο κος Φωτιάδης επιστράτευσε δικηγόρο για το κείμενο.:BDGBGDB55:

Πραγματικά μπράβο Τάκη.Με έκανες να περιμένω τον Χ3 με μεγάλη ανυπομονησία

Συνονοματε, σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια!
Μεγειες ο Χ3, θα τον καταευχαριστηθεις!
 
Νομίζω οτι το εμπάργκο κάπου εδώ τελειώνει... Έτσι δεν είναι;

Που είναι ο διαχειριστής;

attachment.php


Που είναι ο συγγραφέας;

attachment.php
 

Attachments

  • P1090172.jpg
    P1090172.jpg
    31.8 KB · Views: 241
  • P1090176.jpg
    P1090176.jpg
    34.4 KB · Views: 257
καλά εντάξει μην σπρώχνεστε, θα κάνω εγώ την αρχή :flipout:

Πριν ξεκινήσω την παρουσίαση των δικών μου συμπερασμάτων , να πω ότι και τα δύο μηχανήματα είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ και θα προσφέρουν στον ιδιοκτήτη τους κινηματογραφικές θεάσεις υψηλών στάνταρντς!

Σε 2D :

Και τα δύο μηχανάκια διαθέτουν όλα τα ηλεκτρικά καλούδια όσον αφορά τον φακό. Υπάρχουν ηλεκτρικά lens shift όσον αφορά τον οριζόντιο και κάθετο άξονα, ηλεκτρικό zoom και ηλεκτρικό focus. Τονίζω ότι θέλει ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ προσοχή το focus του JVC καθώς παρατηρήθηκε μια υστέρηση στην εκατέρωθεν μετακίνηση του ηλεκτρικού μοτέρ με αποτέλεσμα ακόμα και το παραμικρό κλικ να είναι ικανό να σας βγάλει out of focus το μηχάνημα και να νομίζετε ότι φταίει καμιά σύγκλιση...
Ο JVC έχει μεγαλύτερο zoom ratio που σημαίνει ότι και από κοντά μπορεί να δώσει μεγαλη εικόνα ή αντίστοιχα από μακριά να δώσει μεγαλύτερη. Ενδεικτικά σας αναφέρω ότι από απόσταση 4.24 μέτρα ο Sony δίνει 84 ίντσες (πλάτος 1.85μ) με κλειστό το zoom ενώ ο JVC με κλειστό το zoom έδινε περίπου τις 70 ίντσες.

Χρωματικά, ο Sony είναι πιό ισορροπημένος από τον JVC out of the box. Θέλει βεβαίως το καλιμπράρισμά του για να έρθει στο βέλτιστο αποτέλεσμα. Ο JVC από την άλλη δίνει όλα τα απαραίτητα καλούδια στο menu του σε έναν έμπειρο calibrator για να μπορέσει να τον απογειώσει και όντως τα κατάφερε. Χρωματικά θα σας μιλήσει καλύτερα ο Μανώλης, το σίγουρο είναι ότι αξίζουν και τα δύο μηχανάκια μιας χρωματικής ρύθμισης ακριβείας, κάτι που πιστεύω ότι ο ιδιοκτήτης τέτοιων μηχανημάτων δεν θα διστάσει να το κάνει.

ΦΩΣ, πολυ ΦΩΣ.
Μιλάω για τον SΟΝΥ. Δεν ξέρω τι λένε τα specs στα χαρτιά, αλλά ο Sony γεμίζει άνετα 130 ίντσες σε NORMAL mode η λάμπα! Οπως γνωρίζετε το φως είναι απαραίτητο συστατικό τόσο για θέαση HD υλικού όσο και 3D. Ο JVC για να φτάσει την φωτεινότητα του Sony θα πρέπει η ίριδα να είναι τέρμα ανοικτή (+15) και να μπει η λάμπα σε HIGH MODE που σημαίνει ότι το περίφημο μαύρο «πάει περίπατο» και δυστυχώς το μηχάνημα πλέον ΔΕΝ είναι αθόρυβο. Με όργανο παρατηρήσαμε ότι το gap μεταξύ NORMAL και HIGH lamp είναι μεγαλύτερο στον JVC απ’ ότι στον SONY. Με άλλα λόγια ο Sony ξεκινάει από τα «αποδυτήρια» με πολύ φως σε σημείο που το HIGH lamp του JVC είναι σχεδόν το NORMAL lamp του Sony. Ο Μανώλης έχει τους σχετικούς συγκριτικούς πίνακες με τα lumens που μέτρησε.

Ιριδα
O Sony έχει την γνωστή Αυτόματη ίριδα ενώ ο Jvc έχει μηχανική ίριδα με τιμές (-15/+15). Στην πράξη αυτό που είδα εγώ είναι ότι το Auto iris του Sony κάνει καλή δουλειά. Εννοώ ότι το επίπεδο του μαύρου στο Sony είναι καλύτερο του JVC (θα πέσει απ’ το ταβάνι να με πλακώσει με αυτά που γράφω, χαχαχχα) , με την παραδοχή ότι η ίριδα στον Jvc είναι τέρμα ανοικτή. Αυτό όχι μόνο φαίνεται άνετα με το μάτι, αλλά το επιβεβαίωσε και το φωτόμετρο. Για να έρθει το μαύρο του JVC ίδια με τον SONY (με Auto Iris1) πρέπει η ίριδα στον JVC να μπει στο τέρμα κλειστή (-15) που σημαίνει ξεχάστε τις φωτεινές σκηνές, δυστυχώς. ΔΕΝ βλέπεται, πολύ σκοτεινός.
Εάν μπει η ίριδα του SONY στο Off τότε σαφέστατα έχει καλύτερο μαύρο ο JVC.
Αυτό βέβαια έχει άμεση επίπτωση και στο contrast των μηχανημάτων, το οποίο μπορεί να σε ξεγελάσει άνετα. Ενα κλικ στις επιλογές μπορεί να φέρει τα πάνω-κάτω. Η σωστή επιλογή του κατάλληλου Gamma σε συνδυασμό με τον περιβάλλοντα χώρο, παίζει σημαντικότατο ρόλο. Πάντως η STANDARD «μαμά» επιλογή στο gamma στον SONY κάνει το μηχάνημα turbo, παρόλη την μπλεδίζουζα/cool χροιά. Ειδικά σε σκηνές διαστήματος, δίνει ένα τρελό punch στην εικόνα, μια δυναμική φοβερή, σε σημείο που κάνει τον JVC μπροστά του να φαίνεται γκρίζος!

Προσωπική μου εκτίμηση- μετά λύπης μου βλέπω ότι κοντεύει να φύγει το 2010 και ακόμα ΔΕΝ έχουμε δει πραγματικό μαύρο στους προβολείς. Ακόμα το μαύρο είναι γκρι. Καμία σχέση για παράδειγμα με Kuro. Ανυπομονω πότε θα δω πραγματικές μαύρες μπάρες. Πραγματικές, όχι να νομίζουμε ότι είναι μαύρες όταν η εικόνα μέσα είναι φωτεινή.....

Πάντως για πολλές ίντσες και σκοτεινό χώρο χωρίς ανακλάσεις προσωπικά προτιμώ τον SONY.

Στο θέμα του Frame Interpolation και οι δύο κάνουν καλή δουλειά . Οι επιλογές που δίνουν τα menu είναι αρκετές. Ετσι θα καλυφθούν και αυτοί που τους αρέσει η βιντεάδικη εικόνα και αυτοί που δεν τους αρέσει η βιντεάδικη εικόνα αλλά θέλουν και καθαρό background χωρίς θόλωμα στην κίνηση. Αν όμως το παρακάνετε , αρχίζουν τα artifacts π.χ. στα σημεία που θα θόλωνε η εικόνα βλέπετε πιξελιάσματα. Αρα καλό το frame interpolation αλλά με μέτρο.

Σε 3D.

Και οι δύο προβολείς περιλαμβάνουν δύο ζευγάρια γυαλιά. Ζυγίζωντάς τα με το χέρι, μου δόθηκε η αίσθηση ότι του Sony πρέπει να είναι λίγο βαρύτερα. Η άμεση διαφορά είναι ότι στον JVC πρέπει να συνδεθεί ένας εξωτερικός πομπός (emitter) με τον οποίο θα συγχρονίζονται τα γυαλιά. Στον Sony δεν χρειάζεται, είναι εσωτερικός.
Ρίξαμε στο player τα πρώτα δισκάκια (κεφτέδες, ice age 3, toy story 3 ) καθώς και μερικά demo κλιπάκια από sports.
JVC: Οπως είναι αναμενόμενο η φωτεινότητα πέφτει και πρέπει να παίξεται στο High lamp για να έρθει στα ίσα της και είναι ικανοποιητική για θέαση. Το 3D έχει πολύ καλή αίσθηση του βάθος, φαίνεται ξεκάθαρα η διαφορά των δύο layers. Σε λίγη ώρα που είδαμε δεν με κούρασε ούτε ένιωσα ζαλάδα. Δεν ξέρω όμως τι θα γίνει μετά από ένα δίωρο-τρίωρο.
SONY: Μαύρη μαυρίλα πλάκωσε..... δυσάρεστη έκπληξη. Εκεί που λαμποκοπούσε σε 2D ξαφνικά με το που βάζεις τα γυαλιά πέφτει δραματικά η φωτεινότητα να μην πω στα μισά του jvc !!! Ακόμα και με high lamp! Δυστυχώς, προσωπικά δεν μπορώ να δω έτσι 3D, κουράζει. Θέλω φως. Κάτι άλλο αρνητικό είναι ότι στον Sony το 3D είναι πιο φλατ, δηλαδή η αίσθηση του βάθους είναι πιό μικρή, σαν τα δύο layers να έχουν μικρότερη διαφορά μεταξύ τους. Εχει κάποιες επιλογές στο 3D menu : 3D depth και 3D brightness, αλλά δεν έκαναν και συνταρακτικές αλλαγές.
Ξεκάθαρος νικητης στο 3D ο JVC.

Να πω μια προσωπική εκτίμηση όσον αφορά το 3D:
Το 3D στυλ και των δύο προβολέων ΔΕΝ είναι αυτό που μου αρέσει. Μου θύμισε το avatar. Τι εννοώ στυλ; Ότι όλο το 3D θυμίζει μια θεατρική σκηνή στην οποία το πανί είναι το όριο και όλα γίνονται πίσω από από αυτό. Σαν να ανοίγεις ένα παράθυρο και να βλέπεις έξω. Εγώ θέλω να εξέχουν τα πράγματα να έρχονται στην μούρη σου σε σημείο που να σκύβεις ασυναίσθητα το κεφάλι σου. Το έχω ξαναγράψει και στο θέμα του avatar, θεωρούσα και θεωρώ ρεαλιστικό 3D την ταινία της kodak στην Disneyland (Honey I shrunk the audience) το οποίο είναι φτιαγμένο εδώ και 15 χρόνια, δεν το ανακάλυψαν τώρα.....
Για να πω όμως και την αλήθεια , σε κάποια demo κλιπάκια sports κάποιες στιγμές έβγαιναν τα αντικείμενα από την οθόνη και σου έρχονταν προς το κεφάλι σου.
Αρα θέλω να πιστεύω ότι πλέον έχουμε να κάνουμε με τον ΤΡΟΠΟ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ του 3D. Με άλλα λόγια η τεχνολογία το επιτρέπει, αλλά απ’ όσο είδα, οι περισσότερες ταινίες για να μην πω όλες, υλοποιούν τον τρόπο της «θεατρικής σκηνής» και όχι τον «επιθετικό-εντυπωσιακό» τρόπο. Ξαναλέω, προσωπικά μου αρέσει ο δέυτερος τρόπος.

Εν κατακλείδι, προτιμώ τον Sony σε 2D και τον JVC σε 3D.
Επειδή λοιπόν είναι αστείο να αγοράσω άλλο μηχανάκι για 3D και άλλο για 2D , κάθομαι στ’ αυγά μου με τον HD1 (ο οποίος σε συνδυασμό με Lumagen) εξακολουθεί να έχει αξιοπρεπέστατη εικόνα) και όταν θα καταλήξει το 3D το ξαναβλέπουμε.
Πάντως σε 2D δεν έχω και μεγάλες ελπίδες να δω συνταρακτικά πράγματα με την υπάρχουσα τεχνολογία. Νομίζω ότι κάπου εδώ «ταβανιάσαμε». Ολοι τους θα ρίξουν το βάρος τώρα στο νέο «τυράκι» που λέγεται 3D.



Τέλος ένα μεγάλο ευχαριστώ ΗΧΟ που όχι μόνο διέθεσε αλλά εμπιστεύτηκε στο team το review των κορυφαίων προβολέων σήμερα.
 
Εγώ θα γράψω... πολύ λιγότερα από τον Τάσο! :flipout:

Λοιπόν, σε 2D και τα δύο μηχανήματα είναι μια χαρά. Ζεις πολύ μα πολύ άνετα μαζί τους, αυτό έλειπε άλλως τε. Μιλάμε για Hi End μηχανήματα. Αν έπρεπε να επιλέξω, θα πήγαινα στον JVC γιατί δεν γουστάρω τις δυναμικές ίριδες, όσο καλές και αν είναι. Έχω και εγώ, όπως και ο Μπάμπης, κάποιες επιφυλάξεις για τη διάρκεια ζωής της λάμπας του JVC, αλλά στοιχεία για την ώρα δεν υπάρχουν..

Στο 3D δεν υπάρχει σύγκριση. Ο Sony είναι απλά άχρηστος, εκτός αν βλέπεις σε 80 ίντσες σε πανί με gain 2. Βέβαια, για να δεις σωστό 3D χρειάζεσαι όσο το δυνατό περισσότερες ίντσες, οπότε πανάκια των 80" είναι απλά άχρηστα. Οπότε JVC χωρίς σκέψη. Επίσης, βρήκα τα γυαλιά του πολύ πιο ανεκτά. :smile: Μόνο μελανό σημείο ο ακουστικός θόρυβος (σε 3D) ο οποίος αυξάνεται αναγκαστικά, καθότι ο προβολέας "γυρίζει" αυτόματα τη λάμπα σε normal.
 
Τα παιδια τα είπαν σχεδόν όλα.

Να προσθέσω 2 πραγματα:

1. Οι νέοι JVC έχουν χαμηλότερη φωτεινότητα από τους ''παλιούς'' (άσχετα αν τα specs λένε το αντίθετο!). Χοντρικά ένας Χ7 έχει ~20% λιγότερο φως από τον 750 με αποτέλεσμα ένα κάτοχος 750 για να διατηρήσει το "punch'' που έχει συνηθίσει σε 2D να πρέπει να πάει σε X9 (ουπς...τα λεφτα ειναι πολλά....).

2. Η δουλειά της δυναμικής ίριδας του Sony είναι εντυπωσιακή. Βεβαια δεν ξερω τι δουλεια εχει γινει και στην βελτιωση των panel (σε σχέση πχ με τον 80αρη που είχαμε δει νομίζω παλιότερα).

Σε καθε περίπτωση, αυτό που μου ξαναρχεται στο μυαλό είναι το εξής: Πως θα έπαιζε ένα JVC με μια ίριδα σαν του Sony....

ΥΓ Η ιδιαιτερότητα στην ρύθμιση της συγκλισης των JVC ειναι γνωστή. Δεν ειναι κάτι περίεργο.
 
Στο 3D δεν υπάρχει σύγκριση. Ο Sony είναι απλά άχρηστος, εκτός αν βλέπεις σε 80 ίντσες σε πανί με gain 2. Βέβαια, για να δεις σωστό 3D χρειάζεσαι όσο το δυνατό περισσότερες ίντσες, οπότε πανάκια των 80" είναι απλά άχρηστα. Οπότε JVC χωρίς σκέψη. .

το αρθρο του Τακη παντως ηταν πολυ διπλωματικο και τα ιδια ακουσα και απο το Μανωλη.Ο κ.διαχειριστης εδω τα λεει καπως χοντρα αλλα γιατι τεινω να τον πιστεψω?Μιλαμε για δυο μηχανακια στην ουσια 3D,η αποδοση σε 2Dκαθολα σεβαστη αλλα πολλοι θα πουν,2Δ παιζει κι ο δικος μου μια χαρα.
 
Η πράξη όμως εχει περίτρανα αποδείξει ότι δεν παίζουν όλα τα 2D μηχανάκια το ίδιο.
Η πράξη απέδειξε ότι αντίστοιχα διαφορές θα έχουμε πλέον και σε 3D !!

Και όχι μόνο αυτό,αλλά το γεγονός του ότι όταν αν ένα μηχανάκι είναι κορυφαίο σε 2D δεν σημαίνει σόνι και καλά ότι θα είναι το ίδιο κορυφαίο και σε 3D.
 
το αρθρο του Τακη παντως ηταν πολυ διπλωματικο και τα ιδια ακουσα και απο το Μανωλη.Ο κ.διαχειριστης εδω τα λεει καπως χοντρα αλλα γιατι τεινω να τον πιστεψω?Μιλαμε για δυο μηχανακια στην ουσια 3D,η αποδοση σε 2Dκαθολα σεβαστη αλλα πολλοι θα πουν,2Δ παιζει κι ο δικος μου μια χαρα.



Δημητρη καλησπερα. Δεν νομιζω οτι ειναι θεμα διπλωματιας, αλλα θεμα χρησης.
Οπως εγραψα και στο review, αν θες σε 2D μεγαλες ιντσες οπως του Τασου, ο Sony ειναι καλυτερη επιλογη λογω μεγαλυτερης φωτεινοτητας στο normal mode η οποια δεν καταστρεφει το black level του προβολεα εξαιτιας της πολυ καλης δυναμικης ιριδας. Αν παιζεις φυσιολογικες ιντσες, ο JVC με την χρηση του βηματικου φωτοφρακτη θα σου δωσει επαρκες φως και καλυτερο μαυρο, ενω εχει περισσοτερα ρυθμιστικα για καλυτερο fine tuning της εικονας.
Σε 3D τα πραγματα ειναι πιο απλα: ο JVC εχει καλυτερες επιδοσεις λογω κυριως φωτεινοτητας αλλα και απουσιας εμφανων τεχνουργηματων (crosstalk).
Μιλαμε παντως για δυο κορυφαια μηχανακια...
 
Re: Απάντηση: Sony VPL-VW90ES 3D vs JVC DLA-X7: "Κυκλοφορώ κι οπλοφορώ"

Δημητρη καλησπερα. Δεν νομιζω οτι ειναι θεμα διπλωματιας, αλλα θεμα χρησης.
Οπως εγραψα και στο review, αν θες σε 2D μεγαλες ιντσες οπως του Τασου, ο Sony ειναι καλυτερη επιλογη λογω μεγαλυτερης φωτεινοτητας στο normal mode η οποια δεν καταστρεφει το black level του προβολεα εξαιτιας της πολυ καλης δυναμικης ιριδας. Αν παιζεις φυσιολογικες ιντσες, ο JVC με την χρηση του βηματικου φωτοφρακτη θα σου δωσει επαρκες φως και καλυτερο μαυρο, ενω εχει περισσοτερα ρυθμιστικα για καλυτερο fine tuning της εικονας.
Σε 3D τα πραγματα ειναι πιο απλα: ο JVC εχει καλυτερες επιδοσεις λογω κυριως φωτεινοτητας αλλα και απουσιας εμφανων τεχνουργηματων (crosstalk).
Μιλαμε παντως για δυο κορυφαια μηχανακια...
Από πόσες ίντσες και μετά λεμε οτι έχει καλύτερη εικονα με επαρκεί φωτεινότητα ο Sony έναντι του jvc;

Και μια απορία για τις μετρήσεις...γιατι γινονται σε 84'' οθονη και οχι σε 100'' που ειναι πιο συνηθισμένο μέγεθος;
Νομίζω οτι είναι ελάχιστοι αυτοί που έχουν προβολέα και προβάλουν σε 84''...
 
Last edited:
Θεωρω οτι απο τις 110 ιντσες και πανω ο Sony εχει πλεονέκτημα, εκτος και αν ο JVC συνδυαστεί με οθονη υψηλου gain (με οτι συνεπαγεται αυτο).
 
Σε συγκεκριμενα πανια των 110 ιντσων σε κατοικους Φιλοθεης , θεωρεις Τακη οτι θα υπαρχει θεμα με την φωτεινοτητα του Χ7 ? :grinning-smiley-043
 
Last edited:
Βρε x-files head boy , τι 106 , τι 110.Αν υπαρχει προβλημα στις 106 θα υπαρχει και στις 110.
Δεν μου αρεσει ομως που συνεχως πιστευεις οτι ολοι μιλανε για σενα.Υπαρχουν και αλλοι στην Φιλοθεη με προβολεις ...Kαι σιγουρα υπαρχουν και αλλοι με καλυτερα front L/R ηχεια. :P