SOS Προβλημα με LG RZ-37LZ55

Χθες μου την φερανε πισω αφου αλλαξαν τροφοδοτικο και εκαναν και αναβαθμιση firmware οπως ειχα ζητησει

την συνδεσα επαιξε κανονικα και διαπιστωσα και καποια καλυτερευση στην εικονα απο TV καθως και ταχυτερη εναλλαγη καναλιων

οταν ομως την εκλεισα κανα 2 φορες και την ξανανοιξα παρουσιασε τα εξης
ανοιγει κανονικα το panel ομως ειναι μαυρο (οχι κλειστο ομως οπως στην αρχη) δεν υπακουει στο τηλεκοντρολ παρα μονο οταν διαλεγεις εισοδο παλι ομως δεν δειχνει εικονα (ειδικα απο το DVD player βγαζει εικονα παραμορφωμενη) δειχνει γενικως σαν να ζοριζεται παρα πολυ ο επεξεργαστης

μιλησα με τον τεχνικο και μου ειπε χονδρικα οτι ειναι θεμα firmware και οτι ζοριστηκε πολυ να περασει το καινουργιο και οτι το καταφερε μετα απο πολλες αποτυχημενες προσπαθειες

σημερα το μεσημερι που ξαναμιλησαμε μου ειπε οτι περασε ακομα ποιο καινουργια εκδοση που βρηκε και οτι ολα δειχνουν οκ θα την κρατησουν σημερα και θα μου την φερουν αυριο


Υγ η εκδοση firmware απο το εργοστασιο ηταν 3,10
μου ειχε περασει αρχικα την 3,29 και σημερα μου περασε την 3,30 αν θυμαμαι καλα
 
Σημερα την παρελαβα παλι με λογισμικο εκδοση 3,30

την δοκιμασα περιπου κανα μισαωρο και ολα δειχνουν οκ (DVD και TV)

μαλλον ο τεχνικος μου μηδενισε τις ωρες λειτουργιας απο to Service menu

Υγ η επιλογη power saving στο Service menu πρεπει να ειναι στο 100% η 50%
μιλαμε για την LG γιατι στην Sony ειναι στο normal menu και αναφερει οτι εχεις καλυτερη εικονα αν το πας στο μειωμενο?
 
Ειχα ανοιξει καποιο θεμα σχετικα με το ποιες εταιρειες ειναι οι ποιο αξιοπιστες και ενας συμφορουμιτης ειχε απαντησει οτι δεν εχει σημασια η αξιοπιστια αλλα το καλο service

σημερα συμφωνω μαζι του

η εξυπηρετηση των παιδιων της Lg ηταν ταχυτατη και αποτελεσματικη

απο οτι μου μετεφεραν τα παιδια του Service εδω στο νησι οι οποιοι εχουν το service ολων των εταιρειων

1) Ειναι η πρωτη εταιρεια η οποια καθιερωσε το να μεταφερεται η συσκευη απο το σπιτι του πελατη και παλι πισω αποκλειστικα απο το service χωρις χρεωση και με την μινιμουμ οχληση του πελατη

2) οι επισκευες γινονται στα κατα τοπους service και δεν μεταφερονται στα κεντρικα στην Αθηνα

3) χωρις πολλα πολλα εστειλαν ταχυτατα τα ανταλλακτικα σε 1 ημερα και μαλιστα ενω μπορουσαν να στειλουν μονο ανταλακτικα αντικατεστησαν ολοκληρη πλακετα

4) κατοπιν αιτησεως μου αφιερωσαν με τηλεφωνικη επικοινωνια 1 ολοκληρο πρωινο για να βοηθησουν το εδω τεχνικο να αναβαθμισει το firmware της TV μου η οποια μαλιστα δεν ειναι και καποιο ακριβο μοντελο

5) για ολα τα παραπανω ζητησαν μονο το τιμολογιο που αποδεικνυει οτι ειμαι εντος εγγυησης και τιποτα αλλο

Πολυ μεγαλο Contrast σε σχεση με το αντιστοιχο τμημα της Philips το οποιο με ταλαπαιρουσε για 3 μηνες, μπραβο στην Lg