SOS Προβλημα με προβολεα acer P1223 (θορυβος-θερμοκρασια!)

Αν όντως έχει πρόβλημα δε μπορω να καταλάβω τι περιμένεις και δεν απαιτείς αντικατάσταση. Είναι θέμα νόμου, εφόσον το προιον είναι ελλατωματικό το δικαιούσαι. Θα περάσουν οι μέρες και μετά τρέχα γύρευε με το σερβις...
 
Ειναι οτι το εχω στειλει ηδη για service..να τους πω το εχω στειλει για σερβις αλλα εγω θελω αλλο καινουριο;
 
Χωρίς να θέλω να φανώ απόλυτος, είναι απλά η γνώμη μου, οτι ήταν λάθος η κίνηση να έρθεις σε επαφή με το service. Τώρα πρακτικά είσαι αναγκασμένος να περιμένεις να στον φτιάξουν (αν όντως είχε πρόβλημα) ενώ μπορούσες να έχεις και καινούριο (για καινούριο και απροβλημάτιστο προιόν πλήρωσες και όχι για ελλατωματικό ή επισκευασμένο) και μάλλον και πιο γρήγορα θα είχες τον νεο. Εύχομαι να λυθεί το πρόβλημα και να τον έχεις πίσω σύντομα!

:ernaehrung004:
 
Μιλησα σημερα με το καταστημα και εκανα ολοκληρη φασαρια αλλα αυτο που επαναλαμβανε ο προισταμενος τους, ειναι οτι δεν γινεται αντικατασταση, αλλα θα το εστελναν αυτοι στην acer γερμανιας και θα περιμεναν να τους πουν για αντικατασταση ή οχι. Μαλλον ηταν λαθος που ξεκινησα τη διαδικασια με το service οπως λες. Το μονο που ειπαμε στο τελος ειναι να μιλησει κι αυτος με acer εδω και με το service.
 
Update: 13 μερες απο την αποστολη στο service και ακομα περιμενουν τα ανεμιστηρακια. Διαβασα στη νομοθεσια οτι αν διαρκεσει πανω απο 14 μερες η επισκευη δικαιουμαστε αντικατασταση με καινουριο. Να αρχισω να ενεργοποιω την αδερφη μου; (δικηγορος στο επαγγελμα)
 
Πηρα την αρχη καταναλωτων (πραγμα που θα επρεπε να κανω απο την πρωτη στιγμη) και μου ειπε μεσα σε 14 μερες μπορω να παρω ακομα και τα χρηματα μου πισω κι ας μην εχει καποιο ελαττωμα. Την πατησα παιδια και απλα εχω να ακουει την υπευθυνη επισκευων στην acer (σε σπαστα ελληνικα) να μου λεει τα εχουμε τα ανεμιστηρακια στην αποθηκη αλλα θα τα στειλουμε μεχρι την παρασκευη στην αλμαν (εταιρεια επισκευων). Να της λεω γιατι δεν τα στελνετε να μου λεει θα τα στειλουμε μεχρι την παρασκευη (μεσα σε 10 εργασιμες μερες). Αληθεια αν την ειχα μπροστα μου θα χτυπουσα για πρωτη φορα γυναικα.
 
Μα στο post 15 σου αναφεραμε ηδη οτι μεσα σε 15 μερες μπορεις να τον επιστρεψεις και να ζητησεις αντικατασταση με νεο. Σου ειπα κι ολας να βιαστεις για να μην χασεις το χρονικο περιθωριο. Ακομα δεν καταλαβα γιατι τον εστειλες για σερβις. Οπως και να εχει, οτι εγινε, εγινε. Να θυμασαι σε επομενες αγορες σου παντως οτι σαν καταναλωτης εχεις δικαιωματα που συνηθως δεν στα λενε. Οσον αφορα το συγκεκριμενο καταστημα, οσοι διαβασαν το νημα σου καταλαβαν τουλαχιστον την συμπεριφορα του. Ας παραδειγματιστουν τουλαχιστον για πιθανες αγορες στο μελλον και να θυμουνται οτι σαν πελατες, μπορουν να ζητησουν αντικατασταση αν υπαρχει προβλημα μεσα σε 14 ημερες. Κανε υπομονη για την βλαβη. Δεν ξερω αν απο εδω και περα μπορεις να κανεις κατι (μιας και σε κοροιδεψαν) ή θα το αφησεις ετσι και απλα θα περιμενεις να χαρεις το προβολι σου και να μην μπλεκεις με περαιτερω ιστοριες.
 
Update: 13 μερες απο την αποστολη στο service και ακομα περιμενουν τα ανεμιστηρακια. Διαβασα στη νομοθεσια οτι αν διαρκεσει πανω απο 14 μερες η επισκευη δικαιουμαστε αντικατασταση με καινουριο. Να αρχισω να ενεργοποιω την αδερφη μου; (δικηγορος στο επαγγελμα)

Να την ενεργοποιήσεις και μάλιστα άμεσα!
Και κάτι άλλο γιατί την έχω πατήσει,από άλλο δικτυακό κατάστημα:έχεις κρατήσει το σειριακό αριθμό του μηχανήματός σου;
Εάν είναι παραεισαγωγή και δεν φτιάχνεται,ενδέχεται να σου δώσουν άλλο μηχάνημα.
Όταν μου το κάνανε αυτό μετά από πολλή φασαρία αναγκάστηκαν να μου δώσουν πίσω τα χρήματά μου.
 
Update: Τη τριτη εγινε αντικατασταση το ανεμιστηρακι και δεν διορθωθηκε. Παρηγγειλαν μητρικη πλακετα απο την acer. Μιλησα κ με εμπορο κ του ξεκαθαρισα οτι δεν θα δεχτω τετοιο προιον που εχει υποστει τετοια σοβαρη επισκευη ενω το αγορασα καινουριο.
 
Update: Τη τριτη εγινε αντικατασταση το ανεμιστηρακι και δεν διορθωθηκε. Παρηγγειλαν μητρικη πλακετα απο την acer. Μιλησα κ με εμπορο κ του ξεκαθαρισα οτι δεν θα δεχτω τετοιο προιον που εχει υποστει τετοια σοβαρη επισκευη ενω το αγορασα καινουριο.

Καλή τύχη
καθώς αν καταλαβαίνω καλά ότι και να αλλάξουν – αυτό είναι το επίπεδο θορύβου του μοντέλου
 
Μετα απο πολυ μεγαλη καθυστερηση και αφου ξαναστειλα το προιον πισω για δευτερη φορα, μου το αντικαταστησαν με εναν Acer X1340WH γιατι δεν μπορουσαν να τον επισκευασουν.

Ενταξει ο καινουριος δεν κανει ΚΑΘΟΛΟΥ θορυβο, ειδικα στο eco mode στα 26db. Το μονο μειον ειναι οτι σε αυτα τα μετρα (3,3) βγαζει περισσοτερες ιντσες οποτε πρεπει να παω σε αγορα βασης οροφης, αλλα αφου λυθηκε το προβλημα ολα καλα.

Ευχαριστω για τις συμβουλες. Και δυο συμβουλες απο εμενα:
1. ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ tecnixx.gr!!!
2. ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ SERVICE ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ACER.
 
Απάντηση: Re: SOS Προβλημα με προβολεα acer P1223 (θορυβος-θερμοκρασια!)

Πριν ενάμισι περίπου χρόνο , λίγες μέρες πριν λήξει η εγγύηση έστειλα τον 7530 στο technixx λόγω εμφάνισης λευκών κάθετων γραμμών , από εκεί πήγε Γερμανία και σε 3-4 εβδομάδες (μεσολάβησαν Χριστούγεννα για αυτό και η καθυστέρηση ) τον είχα πίσω με αλλαγμένο motherboard .
Οι Γερμανοί μου είχαν και καινούριο καλώδιο στο πακέτο , μάλλον γιατί δεν θα τους άρεσε το δικό μου που το είχα κοντύνει (γύρω στα 30 εκατοστά το έκανα ώστε να μην φαίνεται τυλιγμένο γύρω από την βάση οροφής ) και φυσικά το είχα ενωμένο με μονωτική .

Εννοείται χωρίς καν παρατήρηση η χρέωση .