Σωστες Λήψεις κ Φακοί σε D80 ( Τοπίο-Πορτραίτο )

theodoros75

Established Member
11 August 2008
123
Ξάνθη
Πριν 10 μηνες αγόρασα την nikon D80 kit ( AF-S 18-135 5-5.6G)

Ομολογο πως δεν την εμαθα ακομη για σωστες ληψης.
Οπως δεν ξερω και τους τυπους των φακων

Φανταζομαι πως ο φακος του ΚΙΤ ειναι για ολες τις χρησεις.
Δεν ειμαι ομως ευχαριστημένος.

Θελω σε τοπιο να εχω μεγαλο zoom και σταθερο, να μην βγαινει εκτος εστοιασεις με το AF (πραγμα που παρατηρω με αυτον τον φακο οταν ειναι σε πληρες ζοομ )
Στα πορτραιτα να μην εχω θόρυβο ( που εχω ακομη και στο 100 iso ! ) και να κανει νεταρι (θολωνη δεν ειναι ? ) πολυ το backround .

Τι πρεπει ισως να αλλαζα σε γυαλί και τι θα επρεπε να μαθω σε τεχνικη ληψεων.

Ευχαριστω για τη φιλοξενια σας.
Ομολογο πως βρηκα μια ωραια δεμενη παρεα που λειπει απο τα Ελληνικα forums.

Θα προσπαθησω να σας δωσω μερικες αποτυχημενες ληψεις.
 

Attachments

  • AOAF.jpg
    AOAF.jpg
    35 KB · Views: 62
  • kammenos ouranos.jpg
    kammenos ouranos.jpg
    78.3 KB · Views: 53
  • AOAF2.jpg
    AOAF2.jpg
    72.3 KB · Views: 59
theodor welcome!!

ομολογω οτι δεν καταλαβα τι θες να πεις. Ειδικα εδω "Θελω σε τοπιο να εχω μεγαλο zoom και σταθερο, να μην βγαινει εκτος εστοιασεις με το AF (πραγμα που παρατηρω με αυτον τον φακο οταν ειναι σε πληρες ζοομ )"

αν κρινω απο την 1η φωτο, δεν εχεις εστιασει σωστα. Αν μηχανη και φακος ειναι ενταξει αυτο δεν μπορει να συμβει παρα μονο απο λαθος χειρισμο του φωτογραφου. Εννοειται οτι εσυ πρεπει να εισαι σταθερος οπως και η μηχανη στα χερια σου κατα την ωρα της ληψης.

"Στα πορτραιτα να μην εχω θόρυβο ( που εχω ακομη και στο 100 iso ! )"
αυτο πρεπει να μας το αναλυσεις γιατι ειναι πολυ περιεργο.

"και να κανει νεταρι (θολωνη δεν ειναι ? ) πολυ το backround" .
αν εδω εννοεις οτι τα θελεις ολα νετ χρειαζεσαι μεγαλο σε αριθμο διαφραγμα (απο 8 και πανω). Με μικρο διαφραγμα το backround θολωνει.

Αν θες γινε λιγο πιο ξεκαθαρος για να βοηθησουμε.
 
Κατ'αρχήν καλωσήρθες!!!

Κάτοχος της D80 και του φακού κιτ 18-135 εδώ και 8 μήνες έχω να πω τα εξής:

1.Στα 100 ISO δεν υπάρχει θόρυβος.Και μάλιστα μέχρι τα 800 δεν είναι αισθητός.Αν παρουσιάζει θόρυβο η μηχανή σου, δείξε μας δείγμα.Μπορεί να έχει βλάβη ο αισθητήρας σου.

2. Για την πρώτη φωτό, συμφωνώ με τον φίλο nilo.Το αντικείμενο κινείται.Μήπως θα έπρεπε να κινηθεί και η μηχανή μαζί;Δοκίμασε να το ακολουθήσεις.

3. Πες μας τι εννοείς όταν λες "νετάρει πολύ το backround":Είναι πολύ θολό; Το θέλεις πιο "καθαρό";Νετ="καθαρό".

Δώσε μας πληροφορίες, να σε βοηθήσουμε...:BDBDG54:
 
Εχω και εγώ την ίδια μηχανή και φακό, απ' τον Οκτώβριο.
Στη πρώτη φωτογραφία, η μηχανή προφανώς δεν έχει νετάρει. Η D80 έχει 11 σημεία που εστιάζει πάνω στο κάδρο (συνημμένο).
Αυτά τα οποία χρησιμοποιέι για να εστιάσει εκείνη τη στιγμή, φαίνονται στην οθόνη κόκκινα. Αν δεν βλέπεις κανένα απ' αυτά κόκκινο, τότε δεν έχεις νετάρει. Στη περίπτωση του ιστιοπλόϊκού, το οποίο καταλαβαίνω έχεις πάρει από μακριά, το κατάρτι και τα σκοινιά δεν προσφέρονται για να εστιάσεις. Καλύτερα να σκοπεύσεις το σκάφος.
attachment.php


Για τον θόρυβο με ISO 100, δεν μπορώ να καταλάβω. Δεν έχω ούτε σε νυχτερινές φωτογραφίες, που το ISO πάει 400-800..
 

Attachments

  • D80.jpg
    D80.jpg
    129.2 KB · Views: 147
1. Εχω ανεβασει ενα Attachment για τον κοκο που σας λεω.
Δεν ξερω εαν ειμαι πολυ απαιτητικός αλλα θα ηθελα να υπαρχουν πολυ μικροτερες κουκιδες για μεγαλυτερη λεπτομερια.
Στο exif μπορειτε να δειτε περισσοτερα.

2. YannisA οταν πας σε φυση λειτουργεις σε δυναμικη περιοχη.
Custom Setting Menu- Af area mode - Dynamic area
Νομιζω πως αυτο βοηθαει για να καλυπτει καλυτερα.
Βεβαια θα μου πεις οτι εδω εχουμε με μια βαρκα στο γυαλο αλλα δισκολα εκεινη τη στιγμη να αλλαζεις ρυθμισεις.
ncups εχεις δικαιο,ισως στην συγκεκριμενη φωτο να εχασα το focus λογο ταχυτητας του σκαφους. Ή οπως λεει ο YannisA να στοχευσα καταρτι !

3. Νετ = καθαρο να παρει νομιζα οτι ηταν το αναποδο.
Πιο ειναι στο Αγγλικο το θολωνει ? Ακουγετε ποιο Pro ( τρομαρα μου )
Να θολωνει λοιπον η φωτο στο backround οταν απεχει λιγοτερο απο 2 μετρα απο το θεμα που εστιάζεις . Με f 3.8 δεν τα καταφερνει και τοσο καλα.
 

Attachments

  • kokos.jpg
    kokos.jpg
    99.1 KB · Views: 50
Blur=θολούρα Αγλιστί

Φλού=Θολούρα γαλλιστί και πιό "pro" (καλά τα λέω; )

Καμμιά φορά και φλού αρτιστίκ

Το φλού λοιπόν, είναι θέμα φακού.Ο συγκεκριμένος φακός δεν δίνει

ικανοποιητικά αποτελέσματα.Από 2.8 και κάτω θα δεις διαφορά.Φυσικά θα

πρέπει να χρησιμοποιήσεις ανάλογο φακό.

Κόκκο στην φωτογραφία που έβαλες δεν βλέπω.Δεν μπορώ να δε και το exif, δεν είμαι στον υπολογιστή μου.

Οι πληροφορίες του Γιάννη είναι πολύ σωστές και κατατοπιστικότατες.Μπράβο!

Να που γίναμε 3 με nikon D80!Και γω νόμιζα ότι ήμουν μόνος μου!!
 
Απάντηση: Re: Σωστες Λήψεις κ Φακοί σε D80 ( Τοπίο-Πορτραίτο )

1. Εχω ανεβασει ενα Attachment για τον κοκο που σας λεω.
Δεν ξερω εαν ειμαι πολυ απαιτητικός αλλα θα ηθελα να υπαρχουν πολυ μικροτερες κουκιδες για μεγαλυτερη λεπτομερια.
Στο exif μπορειτε να δειτε περισσοτερα.

2. YannisA οταν πας σε φυση λειτουργεις σε δυναμικη περιοχη.
Custom Setting Menu- Af area mode - Dynamic area
Νομιζω πως αυτο βοηθαει για να καλυπτει καλυτερα.
Βεβαια θα μου πεις οτι εδω εχουμε με μια βαρκα στο γυαλο αλλα δισκολα εκεινη τη στιγμη να αλλαζεις ρυθμισεις.
ncups εχεις δικαιο,ισως στην συγκεκριμενη φωτο να εχασα το focus λογο ταχυτητας του σκαφους. Ή οπως λεει ο YannisA να στοχευσα καταρτι !

3. Νετ = καθαρο να παρει νομιζα οτι ηταν το αναποδο.
Πιο ειναι στο Αγγλικο το θολωνει ? Ακουγετε ποιο Pro ( τρομαρα μου )
Να θολωνει λοιπον η φωτο στο backround οταν απεχει λιγοτερο απο 2 μετρα απο το θεμα που εστιάζεις . Με f 3.8 δεν τα καταφερνει και τοσο καλα.


Ούτε εγώ βλέπω θόρυβο. Μάλλον βλέπω περισσότερο sharpness από όσο χρειάζεται. Δοκίμασε με λιγότερο sharpness.
 
Re: Απάντηση: Re: Σωστες Λήψεις κ Φακοί σε D80 ( Τοπίο-Πορτραίτο )

[Spam on] Είμαι κι εγώ εδώ! [Spam off]

= = = Off Topic! = = = (sorry!)

Βλέπω ότι αναφέρεις μηχανές και φακούς στην υπογραφή σου. Αν δεν ποστάρεις σε άλλη κατηγορία, όλα καλά. Αλλά άν ποστάρεις, υπάρχει δυνατότητα υπογραφής ανάλογα με τη κατηγορία θέματος στο forum?

Thanx from a newb
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Σωστες Λήψεις κ Φακοί σε D80 ( Τοπίο-Πορτραίτο )

= = = Off Topic! = = = (sorry!)

Βλέπω ότι αναφέρεις μηχανές και φακούς στην υπογραφή σου. Αν δεν ποστάρεις σε άλλη κατηγορία, όλα καλά. Αλλά άν ποστάρεις, υπάρχει δυνατότητα υπογραφής ανάλογα με τη κατηγορία θέματος στο forum?

Thanx from a newb

Η υπογραφή είναι ενιαία για όλο το φόρουμ.
Δέν υπάρχει δυνατότητα πολλαπλών υπογραφών.
 
Πριν 10 μηνες αγόρασα την nikon D80 kit ( AF-S 18-135 5-5.6G)

Καλοδούλευτη.

Ομολογο πως δεν την εμαθα ακομη για σωστες ληψης.
Οπως δεν ξερω και τους τυπους των φακων

Αυτα τα 2 (κυρίως το πρώτο) σε οδηγούν σε λάθος συμπεράσματα.

Φανταζομαι πως ο φακος του ΚΙΤ ειναι για ολες τις χρησεις.
Δεν ειμαι ομως ευχαριστημένος.

Είναι ένας παμφθηνος super zoom.

Θελω σε τοπιο να εχω μεγαλο zoom και σταθερο,

Πόσο μεγάλο; Ήδη έχεις αρκετό.

Ο συγκεκριμένος φακός δεν έχει μηχανισμό σταθεροποίησης.
Αν θες IS και μεγαλύτερο zoom (Tele) κοιτάς κάτι σαν και αυτόν.

να μην βγαινει εκτος εστοιασεις με το AF (πραγμα που παρατηρω με αυτον τον φακο οταν ειναι σε πληρες ζοομ )

95% μάλλον φταίς εσύ.
Δεν εστοιάζει ο φακός. Εσύ εστιάζεις.

Στα πορτραιτα να μην εχω θόρυβο ( που εχω ακομη και στο 100 iso ! )

Πρώτη φορά ακούω Dslr να έχει θόρυβο στα 100 ISO. Κάτι άλλο θα εννοείς.

και να κανει νεταρι (θολωνη δεν ειναι ? ) πολυ το backround .

Χμμμμ...διάβασε λίγο το manual. Έχεις συγχίσει την εστίαση με το βάθος πεδίου. (Νομίζω)

Τι πρεπει ισως να αλλαζα σε γυαλί και τι θα επρεπε να μαθω σε τεχνικη ληψεων.

Με το μόνο που σου προτείνω να ασχοληθείς είναι το δεύτερο.
 
Δεν θα χαρακτήριζα τον 18-135 ως "πάμφθηνο σουπερ-ζουμ". Είναι αρκετά καλός εάν αναλογιστούμε ότι δίνεται ως συνοδευτικός φακός κιτ.



Τώρα για το "θόλωμα", όπως λέει ο φίλος μας, του φόντου (συνήθως το λέμε ξεφοντάρισμα) μπορεί να δοκιμάσει τα μεγαλύτερα εστιακά μήκη του φακού του, στα 135mm και f/5.6 το ξεφοντάρισμα είναι συνήθως ικανοποιητικό. Η αγορά του φθηνού 50/1.8 θα βοηθήσει στον έλεγχο του βάθους πεδίου, πχ στα πορτραίτα όπως λέει.

Αυτό που σίγουρα χρειάζεται όμως, από ό,τι βλέπω, είναι εξάσκηση στη λειτουργία της εστίασης, στο κράτημα της μηχανής (και κατανόηση των ταχυτήτων λήψης) ώστε να μην βγαίνουν κουνημένες οι φωτογραφίες, καθώς και στο καδράρισμα.
Τώρα για τη χρήση τηλεφακού στα τοπία... τον τηλεφακό δεν τον έχουμε για να χρησιμοποιούμε τη μηχανή δίκην τηλεσκοπίου... στα τοπία ασφαλώς χρησιμοποιείται, αλλά περισσότερο για να απομονώσουμε λεπτομέρειες, παρά για να φέρουμε τα πάντα πιο κοντά.
 
Ειναι τοσα πολλα πραγματα και μπερδεμενα μεσα μου που οταν διαβαζω τα κειμενα μου απορω πως καταλαβαινετε τι θελω να πω απο τη στιγμη που εγω πολλες φορες μπερδευομαι.
Ευχαριστω που βοηθατε.

Send λες:
1. στα 135mm και f/5.6 το ξεφοντάρισμα είναι συνήθως ικανοποιητικό.
Φανταζομαι θα λες για την περισοτερη Νετ λεπτομερια που θα παρω πισω απο την εστιαση.
2. εξάσκηση λειτουργία της εστίασης.
Πως γινετε αυτο, αυτο που κανω τωρα κεντραρω στο θεμα, 'μπιπ', μετακινω το καδρο, τραβαω.
3. κατανόηση των ταχυτήτων λήψης.
Μεγαλη κουβεντα, α) θελω να βγαλω το ποταμι που εχει μια Χ ταχυτητα, φλου και το τοπιο νετ και θελω να εχω αποτελεσμα χωρις δοκιμες.
β) θελω να βγαλω το ποταμι με που εχει μια Χ ταχυτητα και θελω μεσα να προσθεσω και ενα ζωο που περναει. Το ζωο το θελω νετ το ποταμι φλου.
4. Η 50/1.8
ειναι χωρις ζοομ φανταζομαι, μετακινούμε εγω για καλυτερο καδρο ή σε αυτη την περιπτωση κοβεις στην επεξεργασια της photo ?
5. Τηλεφακος για να απομονώσουμε λεπτομέρειες.
Για αυτο ακριβως το θελω.
6. καθώς και στο καδράρισμα
Το εχω εντοπισει, οταν παω σπιτι και τις βλεπω. Εκεινη τη στιγμη λες και αγχωνομαι και βιαζομαι να πω !!!


Preve λες:
1. Ο συγκεκριμένος φακός δεν έχει μηχανισμό σταθεροποίησης.
Μαλλον τελικα σε πληρες ζοομ ισως να ειναι και κουνημενες και οχι τοσο εκτος focus.
2. με μηχανισμό σταθεροποίησης
Μπορεις να κανεις ληψεις ' ριπής '. Πως αλλιως νατο πω.
3. Πρώτη φορά ακούω Dslr να έχει θόρυβο στα 100 ISO. Κάτι άλλο θα εννοείς.
τελικα ειναι οτι εχει περισσότερο sharpness οπως λεει και ο ΒΛΑΣΙΔΗΣ και ευχαριστω για την παρατηρησει του.
4. τεχνικη ληψεων
Ναι, δεν μπορω να πω οχι. Το ξερω και το παλευω με περισοτερες ληψεις και πιο προσεκτικες. Υπαρχει αλλος τροπος εκτος τον έμφυτο ?

YannisA λες:
1. Δεν υπάρχουν πληροφορίες στο EXIF
Συγνωμη δεν ηξερα οτι το asdsee τις αφαιρεσε.
 
Send λες:
1. στα 135mm και f/5.6 το ξεφοντάρισμα είναι συνήθως ικανοποιητικό.
Φανταζομαι θα λες για την περισοτερη Νετ λεπτομερια που θα παρω πισω απο την εστιαση.
2. εξάσκηση λειτουργία της εστίασης.
Πως γινετε αυτο, αυτο που κανω τωρα κεντραρω στο θεμα, 'μπιπ', μετακινω το καδρο, τραβαω.
3. κατανόηση των ταχυτήτων λήψης.
Μεγαλη κουβεντα, α) θελω να βγαλω το ποταμι που εχει μια Χ ταχυτητα, φλου και το τοπιο νετ και θελω να εχω αποτελεσμα χωρις δοκιμες.
β) θελω να βγαλω το ποταμι με που εχει μια Χ ταχυτητα και θελω μεσα να προσθεσω και ενα ζωο που περναει. Το ζωο το θελω νετ το ποταμι φλου.
4. Η 50/1.8
ειναι χωρις ζοομ φανταζομαι, μετακινούμε εγω για καλυτερο καδρο ή σε αυτη την περιπτωση κοβεις στην επεξεργασια της photo ?
5. Τηλεφακος για να απομονώσουμε λεπτομέρειες.
Για αυτο ακριβως το θελω.
6. καθώς και στο καδράρισμα
Το εχω εντοπισει, οταν παω σπιτι και τις βλεπω. Εκεινη τη στιγμη λες και αγχωνομαι και βιαζομαι να πω !!!


1. Όχι, το αντίθετο. Ξεφοντάρισμα έχουμε όταν το φλου φόντο αναδεικνύει το νετ θέμα. Με άλλα λόγια το ρηχό βάθος πεδίου απομονώνει το θέμα μας από το φόντο. Το βάθος πεδίου εξαρτάται από την απόσταση εστίασης, το εστιακό μήκος, και το διάφραγμα του φακού μας. Μεγαλύτερο εστιακό μήκος δίνει ρηχότερο βάθος πεδίου, όπως και το πιο ανοικτό διάφραγμα.

2. Εννοώ το να μάθεις να προβλέπεις τις αστοχίες εστίασης του AF της μηχανής σου. Κάθε μηχανή λαθεύει κάποια στιγμή. Επίσης μπορείς να δοκιμάσεις να εστιάζεις στο χέρι, σε θέματα όπως εκείνο με τη βάρκα.

3. Για το "θόλωμα" του τρέχοντος νερού θέλεις χαμηλές ταχύτητες, συνήθως δεν γίνεται στο χέρι. Μιλάμε για ταχύτητες κάτω από 1/10, εάν θέλουμε καλό θόλωμα, και κάτω από 1 δευτερόλεπτο, εάν μιλάμε για "γάλα". Αντιθέτως, το κινούμενο θέμα θέλει υψηλές ταχύτητες, ακόμη και το ελαφρώς κινούμενο θέλει τουλάχιστον 1/100. Με μικρότερες ταχύτητες ίσως καταγράψεις το "φευγαλέο" της κίνησης, το οποίο μερικές φορές είναι και το ζητούμενο.

4. Φυσικά είναι σταθερός, καδράρεις με τα ποδαράκια σου. Το κροπάρισμα καλό είναι να το αποφεύγουμε όσο μπορούμε, τώρα λίγο από τις άκρες δεν πειράζει, αλλά το να πετσοκόψουμε το κάδρο μας και να κρατήσουμε το κεντρικό 1/5 του δεν ειναι και ό,τι καλύτερο.

6. Κατ´αρχήν δοκίμασε το ίδιο θέμα από διαφορετικές γωνίες. Αφιέρωσε λίγο χρόνο παραπάνω. Βάλε και άλλα στοιχεία στη σύνθεση για να της δώσεις βάθος, ένα πρώτο πλάνο ή ένα φόντο. Καλύτερα 1-2 και καλές λήψεις.
 
Αυτό που σου είπε ο Yannis σχετικά με τα σημεία εστίασης είναι ίσως η κύρια αιτία που χάνεις την εστίαση. Δεν αρκεί απλώς να στοχεύσεις, χρειάζεται να πέσουν κάποια από τα σημεία εστίασης σε περιοχές του θέματος με έντονη αντίθεση. Θα μπορούσες ακόμα και manual να μετακινήσεις ένα σημείο εστίασης σε κάποια περιοχή του θέματος που φωτίζεται καλά και έχει έντονη αντίθεση πχ ακριβώς πάνω σε μια γραμμή που διαχωρίζει μια φωτεινή από μια σκοτεινή περιοχή. Αν αντίθετα οδηγήσεις ένα σημείο σε μια ομοιόμορφη περιοχή χωρίς υφή, δεν θα μπορέσει να εστιάσει η μηχανή -χρειάζεται να δεί αντίθεση και λεπτομέρεια.

Αν επίσης κουνάς την κάμερα καθως εστιάζεις, λογικό είναι να μην κάνει σωστές εκτιμήσεις. Εκτός από αυτό, αν η ταχύτητα του κλείστρου δεν είναι αρκετά μεγάλη σε σχέση με το πόσο μετακινείται το θέμα στο κάδρο, είναι επίσης λογικό να βγεί θολή (κουνημένη) κάτι που δεν έχει να κάνει με την εστίαση.

Τη μέγιστη ευκρίνεια θα την πετύχεις με τρίποδα -που ούτε λίγο ούτε πολύ επιβάλεται για τοπίο!

Χρησιμοποίησε μόνο όσο sharpness χρειάζεται για να βγεί φυσική (και να αντισταθμίσει το θόλωμα του φίλτρου aliasing του αισθητήρα). Το πολύ sharpness ενισχύει τον θόρυβο (κόκκο) και προσθέτει ίδιας μορφής τεχνουργήματα σε όλα τα μέρη της εικόνας ανεξαρτήτως βάθους, καταστρέφοντας την τρισδιάστατη αίσθηση.

Σαφώς και υπάρχει άλλος τρόπος εκτός του έμφυτου! Από το να διαβάσεις για τεχνικές φωτογράφησης έως το να παρακολουθήσεις σχετικά σεμινάρια, ή ακόμα και να σπουδάσεις βεβαίως! Μερικές καλές πηγές υπάρχουν εδώ: http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=27687
 
Τα εργαλεια μου τα ξερετε οποτε δεν θα τα επαναλαβω.

Αυτο ειμαι σιγουρος πως το συναντήσατε, εγω ποτε τοσο εντονο.
Γερνουν τα καμπαναρια προς τα μεσα !!! :2thumb22sup:
Τροπος αποφυγής αυτου του φαινόμενου υπαρχει χωρις εξτρα εξοπλισμό?
 

Attachments

  • DSC_0084.jpg
    DSC_0084.jpg
    57.1 KB · Views: 28
Ναι, υπάρχει.

1. Απομακρύνεσαι όσο το δυνατόν περισσότερο από το θέμα σου και μάλιστα ανεβαίνεις σε ψηλό σημείο ώστε να μην είσαι χαμηλά και δυσκολεύσαι να βάλεις όλο το θέμα (ναός Αγίου Νεκταρίου) μέσα στο καρέ. Φυσικά γυρνάς τη μηχανή στο κάθετα κι όχι οριζόντια (δηλ. portrait και όχι landscape). Αφήνεις αρκετό περιθώριο γύρω από το θέμα σου για να μπορέσεις μετά να το δουλέψεις στο PHOTOSHOP. Αφού τελειώσεις με τη λήψη πηγαίνεις στο PHOTOSHOP και ανοίγεις τη φωτογραφία. (Open File). Στη συνέχεια πηγαίνεις στο Filter>Distort>Lens Correction>. Τώρα έχεις να διορθώσεις δυο πράγματα: τη βαρελοειδή παραμόρφωση του φακού, που συνήθως έχουν οι ζουμ στο wide άκρο και η οποία διορθώνεται με remove distortion (μια τιμή +4,0 ή +5,0 είναι αρκετή) και μετά η σύγκλιση των γραμμών. Αυτό διορθώνεται από το vertical perspective. Μια τιμή +20 ή +25 θα σου λύσει το πρόβλημα, όμως ο σταυρός στο καμπαναριό θα κοπεί. Γι αυτό προτείνω μια τιμή +12 ή +15. Πατούμε ΟΚ. Η φωτο μας ΔΕΝ είναι τελειωμένη. Πηγαίνουμε στη συνέχεια στο layer και κάνουμε flatten image. Ύστερα πηαίνουμε στο select και δίνουμε all. Στη συνέχεια πηγαίνουμε στο edit>tranform>distort. Πιάνουμε τις γραμμές και τις τραβούμε ώστε να έλθουν οι κάθετες γραμμές όσο το δυνατόν πιο ίσια. Κάνουμε save. Ύστερα κόβουμε ότι δεν χρειαζόμαστε. Δες και τις αντίστοιχες φωτο.

Η πρώτη φωτο είναι μετά το lens correction, η δεύτερη μετά το tranform>distort και η τρίτη είναι η τελική μετά τα κοψίματα. Πώς σου φαίνεται;;;

2. Αγοράζεις αρχιτεκτονικό φακό και μηχανή full frame (ΝΙΚΚΟR 35 PC, 28 PC 24 PCE).
 

Attachments

  • church1.jpg
    church1.jpg
    82.4 KB · Views: 12
  • church2.jpg
    church2.jpg
    80.8 KB · Views: 11
  • church3.jpg
    church3.jpg
    78.4 KB · Views: 17