Soundbar με Dolby Atmos και DTS X

Ο λόγος ύπαρξης της ηχομπάρας κυρίως είναι γιατί οι TV δεν έχουν καλό ήχο. Για να μην πω ότι είναι ανέκδοτο ο ήχος των TV.

Το ίδιο θα αναρωτηθείς, αν πας από ηχομπάρα σε κανονικό Home Cinema με διακριτές μονάδες, δηλαδή θα απορείς πως μπορούσες τόσο καιρό με ηχομπάρα.
Το έχω στα μελλοντικά σχέδια

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Ξέρει κάποιος να προτείνει ένα hdmi switch που να υποστηρίζει 4Κ και dolby atmos ώστε να συνδέσω όλες τις συσκευές μου στην sounbar?
 
Για να μην ανοίγω νέο topic να σας πω κι εγώ την περίπτωση μου. Έχω μια 55αρα lg C8. Ψάχνω ένα soundbar το οποίο θα αποδίδει όσο καλύτερα για τα δεδομένα του soundbar (έχω δει HK, Bose, lg, Samsung, Sony, Julie).Λόγω της διαμόρφωσης του σαλονιού δύσκολα θα φτιάξω ολοκληρωμένο homecinema γι αυτό πάω στη λύση του soundbar. Δεκτές και οι προτάσεις από την αγορά του εξωτερικού. Επίσης να υποθέσω ότι η συνύπαρξη soundbar και subwoofer είναι δεδομένη. Επίσης η θέση του sub είναι συνήθως κάτω από τη τηλεόραση;;
 
Ναι jbl ήθελα να γράφω αλλά το autocorrect δε με άφησε. Έχω δει αυτές τις δυο. Έχεις κάποια προσωπική εμπειρία μιας και οι δυο παίζουν στα ίδια λεφτά περίπου.
 
Re: Απάντηση: Soundbar με Dolby Atmos και DTS X

Ναι jbl ήθελα να γράφω αλλά το autocorrect δε με άφησε. Έχω δει αυτές τις δυο. Έχεις κάποια προσωπική εμπειρία μιας και οι δυο παίζουν στα ίδια λεφτά περίπου.

Αναλόγως τι θέλεις. Η JBL έχει μεγαλύτερο sub και επαναφορτιζόμενα ηχεία, H Polk έχει Google Cast και ξεχωριστή ρύθμιση για τους διαλόγους. Πολύ καλές και οι δυο και πολύ δυνατές.
 
Τώρα μου δημιουργείς περισσότερα ερωτήματα. Η Polk έχει ενσύρματα ηχεία; Η ρύθμιση για τους διαλόγους τι προσφέρει; Η φόρτιση στα ηχεία της jbl γίνεται αν τα τοποθετήσεις στη κυρία μπάρα;
 
Όχι. Ασύρματα είναι και στην Polk, απλά δεν είναι επαναφορτιζόμενα όπως στην JBL τα οποία φορτίζουν είτε επάνω στη μπάρα είτε με φορτιστή εξωτερικό. Η ρύθμιση για τους διαλόγους στην Polk προσφέρει επί της ουσίας ξεχωριστή ένταση γι' αυτούς. Όπως αν ρύθμιζες τη στάθμη ξεχωριστά σε ένα κεντρικό ηχείο.
 
Ωραίες ρυθμίσεις έχουν τα Polk αλλά και ωραίο design η jbl. Την lg sk10Y την κοιτάζω ή όχι;;
 
Αν θες τη γνώμη μου προσπάθησε να ακούσεις κάποια. Αλλιώς είναι σαν να ρίχνεις ζαριά. Μην περιμένεις πάντως από ηχομπάρες κατασκευαστών τηλεοράσεων τίποτε σπουδαίο. Απογοήτευση σκέτη είναι.
Αυτά σε γενικές γραμμές.
Τώρα αν για κάθε ηχομπάρα που βλέπεις στο internet θέλεις και γνώμη, τόσες θα είναι και οι γνώμες που θα πάρεις.
 
Πάντως χωρίς να είμαι πολύ γνώστης του αντικειμένου δεν μπορούμε έτσι εύκολα να αφορίζουμε και τις ηχόμπαρες των κατασκευαστών τηλεοράσεων (LG,Samsung) γιατί έχουν κάνει πρόσφατα συνεργασίες με γνωστές εταιρίες που ασχολούνται με μουσική(Harman,Meridian).
Επιπλέον και στα forum στο εξωτερικό λένε και καλά λόγια για αυτές.Το πρόβλημα είναι ότι δύσκολα τις βρίσκουμε κάπου στημένες για να τις ακούσουμε.
Στο εξωτερικό διαβάζω ότι τις αγοράζουν, τις δοκιμάζουν σπίτι και αν δεν τους κάνει τις δίνουν πίσω και ούτε γάτα ούτε ζημιά.
Εδώ δεν έχουμε αυτήν την πολυτέλεια.
 
Οτιδήποτε αγοράζεις online έχεις δικαίωμα επιστροφής. Tο καινούριο μου laptop έχει ηχοσύστημα B&O. Πιστεύεις ότι είναι κάτι το εξαιρετικό σε ήχο; Δεν άκουσα κάτι τέτοιο! Γενικώς αυτό που θα πρέπει να εξετάζουμε είναι το τελικό αποτέλεσμα μιας προσπάθειας και όχι το όνομά της.
 
Πάντως χωρίς να είμαι πολύ γνώστης του αντικειμένου δεν μπορούμε έτσι εύκολα να αφορίζουμε και τις ηχόμπαρες των κατασκευαστών τηλεοράσεων (LG,Samsung) γιατί έχουν κάνει πρόσφατα συνεργασίες με γνωστές εταιρίες που ασχολούνται με μουσική(Harman,Meridian).
Επιπλέον και στα forum στο εξωτερικό λένε και καλά λόγια για αυτές.Το πρόβλημα είναι ότι δύσκολα τις βρίσκουμε κάπου στημένες για να τις ακούσουμε.
Στο εξωτερικό διαβάζω ότι τις αγοράζουν, τις δοκιμάζουν σπίτι και αν δεν τους κάνει τις δίνουν πίσω και ούτε γάτα ούτε ζημιά.
Εδώ δεν έχουμε αυτήν την πολυτέλεια.

Εννοείται δεν αφορίζουμε εμείς. Αυτές μόνες τους αφορίζονται. Φαντάσου να χρειάζεται να διαφημίσεις ότι συνεργάζεσαι με κάποιον που κατέχει το audio προκειμένου να πείσεις για το προϊόν σου την ίδια στιγμή που αυτός ο ίδιος βγάζει κάτι ανταγωνιστικό. Αυτογκόλ από τα αποδυτήρια ε; :-P

H προτροπή μου στο φίλο είναι να πάει να ακούσει πρώτα και από εκείνες που θα ακούσει να διαλέξει. Το άλλο που λες δεν το κατάλαβα. Μπορώ εγώ να κάνω και βίντεο unboxing στο YouTube και μετά να την επιστρέψω; Ενδιαφέρον μου ακούγεται αν και νομίζω ότι εφ' όσον πληρούνται οι προδιαγραφές ενός προϊόντος στο ακέραιο και είναι όπως διαφημίζεται, πολύ δύσκολα επιστρέφεται. Και ο νοών νοείτω. Έχω επιστρέψει και εγώ προϊόν, όμως το επέστρεψα γιατί δεν ανταποκρινόταν στις διαφημιζόμενες προδιαγραφές του. Άλλο αυτό όμως και άλλο αυτό που λες.
 
Οτιδήποτε αγοράζεις online έχεις δικαίωμα επιστροφής. Tο καινούριο μου laptop έχει ηχοσύστημα B&O. Πιστεύεις ότι είναι κάτι το εξαιρετικό σε ήχο; Δεν άκουσα κάτι τέτοιο! Γενικώς αυτό που θα πρέπει να εξετάζουμε είναι το τελικό αποτέλεσμα μιας προσπάθειας και όχι το όνομά της.

Εννοείται δεν αφορίζουμε εμείς. Αυτές μόνες τους αφορίζονται. Φαντάσου να χρειάζεται να διαφημίσεις ότι συνεργάζεσαι με κάποιον που κατέχει το audio προκειμένου να πείσεις για το προϊόν σου την ίδια στιγμή που αυτός ο ίδιος βγάζει κάτι ανταγωνιστικό. Αυτογκόλ από τα αποδυτήρια ε; :-P

H προτροπή μου στο φίλο είναι να πάει να ακούσει πρώτα και από εκείνες που θα ακούσει να διαλέξει. Το άλλο που λες δεν το κατάλαβα. Μπορώ εγώ να κάνω και βίντεο unboxing στο YouTube και μετά να την επιστρέψω; Ενδιαφέρον μου ακούγεται αν και νομίζω ότι εφ' όσον πληρούνται οι προδιαγραφές ενός προϊόντος στο ακέραιο και είναι όπως διαφημίζεται, πολύ δύσκολα επιστρέφεται. Και ο νοών νοείτω. Έχω επιστρέψει και εγώ προϊόν, όμως το επέστρεψα γιατί δεν ανταποκρινόταν στις διαφημιζόμενες προδιαγραφές του. Άλλο αυτό όμως και άλλο αυτό που λες.

@Fotis1976 νομίζω έχεις δικαίωμα επιστροφής μόνο αν δεν ανοίξεις την συσκευασία.Αλλά από την άλλη ίσως και να έχεις δίκιο και να ισχύει άλλο για τις online.Στον Κωτσόβολο γράφει:
"Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους."
"Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης η δε ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης. Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης τυχόν συνδεδεμένες συμβάσεις λήγουν αυτομάτως, χωρίς κανένα κόστος για τον πελάτη.
Ο παρών όρος δεν ισχύει για πωλήσεις προϊόντων από φυσικά καταστήματα."

@Pleo Αυτό με τις επιστροφές το έχω διαβάσει κατά κόρον στο AVSFORUM.Βέβαια νομίζω είναι αμερικάνικο forum.
Επιπλέον η Samsung αγόρασε την Harman οπότε δεν είναι μια απλή συνεργασία.
 
@Pleo Αυτό με τις επιστροφές το έχω διαβάσει κατά κόρον στο AVSFORUM.Βέβαια νομίζω είναι αμερικάνικο forum.
Επιπλέον η Samsung αγόρασε την Harman οπότε δεν είναι μια απλή συνεργασία.

Εμένα αυτό μου "κορνάρει" ότι η Samsung δεν είχε την τεχνογνωσία στον ήχο και το ίδιο ισχύει και για την LG.
If you can't beat them, buy them. Μια και το πήγαμε στα αμερικανικα

Πάντως αφήνει πολλά περιθώρια παρερμηνείας αυτό με τις online αγορές.
Μπορώ άραγε να κοροϊδέψω τον μικροεπεξεργαστή του ενισχυτή και αφού παρταρω για κάνα δυο βράδια να το επιστρέψω λέγοντας ότι δεν μου κανει; χωρίς να φαίνεται στο log data όταν το βάλει ο τεχνικός για έλεγχο;
Βασανιστικά ερωτήματα... .
 
Το ότι δεν είναι διαδεδομένο και το αποφεύγουν οι εταιρίες όπως ο διάολος το λιβάνι δεν σημαίνει ότι δεν είναι θεσμοθετημένο. Σε όλα τα μαγαζιά αρέσει να πουλάνε πανελλαδικά αλλά όχι και να δέχονται επιστροφές αν πουλάνε φυκια για μεταξωτές κορδέλες. Σε κάθε σαιτ κάτω κάτω έχει διάφορα θεματάκια όπως όροι αγορών πληρωμών κ.τ.λ. (που δεν τα διαβάζουμε ποτέ), και κάποια τουλαχιστον το αναφέρουν. Εταιρίες που έχουν εμπιστοσύνη στο προιόν που πουλάνε π.χ. svs μια και το πιάσαμε αμερικάνικα δεν έχουν κανένα πρόβλημα να το εφαρμόσουν και μάλιστα να το επαυξήσουν. Παρε το προιόν για ένα μήνα,δοκίμασέ το και αν δε σου κάνει το επιστρέφεις. no questions asked. Και σίγά μη το επιστρέψεις άπαξ και περάσει τη πόρτα σου.Τέλος πάντων αυτό μπορεί να μη φαίνεται πολύ σημαντικό αν μένεις Αθήνα αλλά αν μένεις σε απομακρυσμένες περιοχές όπου δεν υπάρχει ΚΑΝΈΝΑ κατάστημα με προιόντα ήχου για να δοκιμάσεις και να μην αγοράσεις τυφλά Θα ήταν.
 
Το είπες μόνος σου. Εφ' όσον δεν ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές του. Τα φύκια για μεταξωτές κορδέλες όπως έγραψες. Επίσης θα πρέπει να γνωρίζεις ότι πλέον οτιδήποτε ηλεκτρονικό μπορεί να ελεγχθεί στη χρήση που του έχει γίνει.
Όπως είπα κι εμένα μου έχει τύχει να επιστρέψω προϊόν, γιατί δεν ανταποκρινόταν στις προδιαγραφές τις οποίες διαφήμιζε.

Γι' αυτό και πρέπει ως καταναλωτής να έχεις την ευκαιρία να το ακούσεις στημένο σωστά, στο κατάστημα όπου θα πετύχεις και καλύτερη τιμή από την φτηνότερη του skroutz π.χ. Τώρα για τα e-shopάδικα που είτε πουλάνε τσουβάλια με αλεύρι, είτε πουλάνε στέρεα, ας το έχει υπ' όψη του ο καταναλωτής και από που και ποιους ψωνίζει και ας έχει τις ανάλογες απαιτήσεις. After sales service, βοήθεια στις ρυθμίσεις κλπ. Άσε που κάνει και καλό στην υγεία το να σηκωθείς από την καρέκλα που σερφάρεις και βρίσκεις δήθεν τάχα μου την καλύτερη τιμή για να χαρείς (νομίζεις) και να πας για shopping. Αυτό που το πας;