Space: 1999 [ITV]

Βαθμολογήστε την Σειρά:

  • Εξαιρετική

    Votes: 15 50.0%
  • Πολύ Καλή

    Votes: 9 30.0%
  • Καλή

    Votes: 2 6.7%
  • Μέτρια

    Votes: 1 3.3%
  • Κακή

    Votes: 3 10.0%

  • Total voters
    30
Status
Not open for further replies.
Απάντηση: Re: Space: 1999

Ήταν εκπληκτικό το πως τα έφτιαχναν αυτά τα εφέ ,τους αετούς κλπ τότε. Είχα δεί κάπου ένα ντοκιμαντέρ που τα έδειχνε όλα αυτά.Μιλάμε για τέχνη ...

Εχουμε ποσταρει σχετικα βιδεα, και εγω και ο Νικος.

Φιλε Μιραζ

Εαν δεν υπηρχαν οι ΜΕΣΣΙΕΣ οπτικων εφφε, της Οδυσσειας 2001 ΚΑΙ του Διαστηματος 1999 ... η σημερινη βιομηχανια οπτικων εφφε
θα ηταν για ΓΕΛΙΑ. Θα με ρωτησεις "μα αφου ΟΛΑ σημερα γινονται με computers, γιατι να ειναι για γελια ?" Η απαντηση ειναι ....
"ΠΡΩΤΑ πρεπει να προκυψει o μαστορας και ΜΕΤΑ να κατασκευαστει το εργαλειο ... και η τεχνικη". Δεν μπορει να προκυψει επιπεδο
τεχνικης αρτιοτητας οπως το σημερινο (που βρισκεται ως κωδικας μεσα στα computers) αν προηγουμενως δεν εχει προκυψει ως ιδεα
στο μυαλο καποιου *πρωτομαστορα". Και ας δουλευε με μυστρι ο πρωτομαστορας. Η τεχνικη μεταφερθηκε ως εμπειρια αυτουσια μεσα
στον προγραμματιστικο κωδικα ... ωστε απλα ... να δειχνει τοσο πειστικη και αληθοφανης. Δεν αποφασιζει το computer ποσο πειστικη
ειναι η ομχλη βαθους. Ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ αποφασιζει. Δεν αποφασιζει το computer ποια κολπα στην ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΗ ενος σκαφους (η ενος τερατος)
το κανουν να πειθει οτι κινειται, επιταχυνει (η στριβει). Ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ το αποφασιζει και δρομολογει (με μπετονιες και stop-motion καρε).
Δεν αποφασιζει το computer πως πρεπει να δειχνει (πειστικο) κατι που αιωρειται στο διαστημα (η πανω απο το εδαφος). Ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ
αποφασιζει τι πρεπει να προσεξει (και αφαιρεσει) ως λεπτομερεια που ενδεχεται να προδωσει οτι ... μια καμερα περιστρεφεται και
οχι ενα αντικειμενο και μαλιστα σε φοντο οπου το περιγραμμα προδιδει οτι γυριστηκε σε περιβαλλον με πολυ φωτισμο (και οχι την
μαυριλα του διαστηματος). Τεχνικες που σημερα μπορει να υπαρχουν ως software (που να παιζουν ακομα και 12χρονα μαζι του)
.... αλλα .... ΣΙΓΟΥΡΑ δεν υπηρχαν το 1968 και το 1975. Καποιος .... επρεπε να τα εφευρει .... και ραφιναρει/τελειοποιησει !

Και αυτες οι ιδεες ξεκινησαν απο ..... Douglas Trumbull .... και Βrian Johnson ! Οι οποιοι σαρωσαν και τα βραβεια μηχανικων VFX
την αναλογη περιοδο. Οι ιδεες τους, ενεπνευσαν το dream team του Lucas, ωστε να πλασει την πανδαισια που εφτιαξε το 1977,
1980 και 1983. Και χωρις αυτους ... δεν θα προεκυπτε καν PhotoShop (η θα αργουσε πολυ περισσοτερο χρονο).

ΤΙΠΟΤΑ .... ΔΕΝ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ .... ΑΠΟ ΠΑΡΘΕΝΟΓΕΝΝΕΣΗ.
 
Re: Απάντηση: Re: Space: 1999

Εχουμε ποσταρει σχετικα βιδεα, και εγω και ο Νικος.

Φιλε Μιραζ

Εαν δεν υπηρχαν οι ΜΕΣΣΙΕΣ οπτικων εφφε, της Οδυσσειας 2001 ΚΑΙ του Διαστηματος 1999 ... η σημερινη βιομηχανια οπτικων εφφε
θα ηταν για ΓΕΛΙΑ. Θα με ρωτησεις "μα αφου ΟΛΑ σημερα γινονται με computers, γιατι να ειναι για γελια ?" Η απαντηση ειναι ....
"ΠΡΩΤΑ πρεπει να προκυψει o μαστορας και ΜΕΤΑ να κατασκευαστει το εργαλειο ... και η τεχνικη". Δεν μπορει να προκυψει επιπεδο
τεχνικης αρτιοτητας οπως το σημερινο (που βρισκεται ως κωδικας μεσα στα computers) αν προηγουμενως δεν εχει προκυψει ως ιδεα
στο μυαλο καποιου *πρωτομαστορα". Και ας δουλευε με μυστρι ο πρωτομαστορας. Η τεχνικη μεταφερθηκε ως εμπειρια αυτουσια μεσα
στον προγραμματιστικο κωδικα ... ωστε απλα ... να δειχνει τοσο πειστικη και αληθοφανης. Δεν αποφασιζει το computer ποσο πειστικη
ειναι η ομχλη βαθους. Ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ αποφασιζει. Δεν αποφασιζει το computer ποια κολπα στην ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΗ ενος σκαφους (η ενος τερατος)
το κανουν να πειθει οτι κινειται, επιταχυνει (η στριβει). Ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ το αποφασιζει και δρομολογει (με μπετονιες και stop-motion καρε).
Δεν αποφασιζει το computer πως πρεπει να δειχνει (πειστικο) κατι που αιωρειται στο διαστημα (η πανω απο το εδαφος). Ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ
αποφασιζει τι πρεπει να προσεξει (και αφαιρεσει) ως λεπτομερεια που ενδεχεται να προδωσει οτι ... μια καμερα περιστρεφεται και
οχι ενα αντικειμενο και μαλιστα σε φοντο οπου το περιγραμμα προδιδει οτι γυριστηκε σε περιβαλλον με πολυ φωτισμο (και οχι την
μαυριλα του διαστηματος). Τεχνικες που σημερα μπορει να υπαρχουν ως software (που να παιζουν ακομα και 12χρονα μαζι του)
.... αλλα .... ΣΙΓΟΥΡΑ δεν υπηρχαν το 1968 και το 1975. Καποιος .... επρεπε να τα εφευρει .... και ραφιναρει/τελειοποιησει !

Και αυτες οι ιδεες ξεκινησαν απο ..... Douglas Trumbull .... και Βrian Johnson ! Οι οποιοι σαρωσαν και τα βραβεια μηχανικων VFX
την αναλογη περιοδο. Οι ιδεες τους, ενεπνευσαν το dream team του Lucas, ωστε να πλασει την πανδαισια που εφτιαξε το 1977,
1980 και 1983. Και χωρις αυτους ... δεν θα προεκυπτε καν PhotoShop (η θα αργουσε πολυ περισσοτερο χρονο).

ΤΙΠΟΤΑ .... ΔΕΝ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ .... ΑΠΟ ΠΑΡΘΕΝΟΓΕΝΝΕΣΗ.

Γνωρίζω πολλά από αυτά που λες , είμαι φανατικός από παιδί της Ε.Φ. καθώς επίσης και της αεροπορίας ,εξ'ου και το ψευδώνυμο.Υποθέτω το ίδιο και εσύ. Έχω επιλέξει όμως να μην μιλάω για αεροσκάφη κλπ για διάφορους λόγους που δεν μας αφορούν. Αρα λοιπόν οφείλω να συμφωνήσω και να προσυπογράψω όλα όσα λές και καλά κάνεις και τα λές .
Χαίρομαι γιατί κάπως πρέπει να μάθει και η νέα γενιά που τα θεωρεί όλα εύκολα και δεδομένα.
 
Αυτα τα πραγματα, καλο ειναι να ρθουν πολυ αργοτερα, και να τα αναζητησουν μονα τους.
Τωρα πρεπει να ζουν στο mainstream της εποχης τους ... που επιτασει αλλα πραγματα και θεαματα.
Την αρχη (που δεν ειναι ΚΑΝ του Trumbull και της Οδυσσειας 2001 αλλα του Ζωρζ Μελιες και του Ταξιδιου στην Σεληνη)
κατοπινη υποθεση .... πολυ κατοπινη !
 
συγχωρεμενη.. εφυγε προσφατα και αρκετα νεα
η αγγουρω τους εθαψε ολους...

χαχα μαζι με τον μανο απανταγαμε..
 
ναι οντως.. αλλα ο πιο νεος νομιζω απ ολους και ενεργος στα συνεδρια
πολυ απλος και προσιτος


σου προτεινω να ξαναδεις το :
End of Eternity - απο τα καλυτερα..
Space: 1999: Season 1, Episode 12 - photo - Peter Bowles
απο τους καλυτερους και πιο ψηλους αγγλους ηθοποιους
 

Attachments

  • 86299201_1509611315864464_3664006810324434944_n.jpg
    86299201_1509611315864464_3664006810324434944_n.jpg
    44.8 KB · Views: 46
Status
Not open for further replies.