Spider-Man: Brand New Day (2026)

Πολυ πιθανον.....17 ιουλιου νομιζω οτι βγαινει η Οδυσσεια θεωρω σιγουρο οτι θα αντεξει 2 εβδομαδες συνεχους προβολης στην ΙΜΑΧ ακομα και εν μεσω θερους.....
 
Αρα θα εχουμε σιγουρα και DD.

Ο κύριος κακός ομως ποιος θα είναι?
Εχω την εντυπωση οτι δεν εχουν εμφανισει τιποτα σχετικο.


1776103826662.png


εχεο βρωμισει ο τοπος οτι ο Grey Hulk ειναι ο main κακος....
 
Νεότερη ενημέρωση από το Facebook της Sony αναφέρει για έξοδο στις 30 Ιουνίου, αλλά δεν αναφέρει για προβολές στις IMAX αίθουσες.
 
1778780241845.png




Μπορεί ο κόσμος να ξέχασε τον Peter Parker, εκείνος όμως δεν τον ξέχασε ποτέ.

SPIDER-MAN: ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΕΡΑ
🕷️
Από 30 Ιουλίου στους κινηματογράφους.​
 
Σε ένα τρειλερ είδα οτι πάλι, μεταξύ άλλων, περνάει υπαρξιακή φάση. Αμάν πχια αυτό το παιδί... δε λέει να ενηλικιωθεί :D
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Spider-Man: Brand New Day – New Trailer (4K)
Sony Pictures Entertainment


Αυτο ειναι ενα τρειλερ που δεν προτεινω να δειτε οσοι θα δειτε αμεσα την ταινια .
 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: Macmod