Σπορ και Θέαμα...!!!

νομίζω ότι το θέμα δεν βοηθάει, δηλαδή αν δεν είναι ο γιος σου που παίζει μπάλλα δεν είναι engaging το θέαμα δεδομένου ότι όλο το set up είναι "άνευρο" - ίσως ήθελε μικρότερο βάθος πεδίου και άλλες γωνίες λήψης ώστε να μη φαίνονται συρματοπλέγματα, παιδάκια θεατές κλπ
 
Bλαση, εγω θα τις εβγαζα απο οσο πιο χαμηλα γινεται, αυτη εδω μαρεσε περισοτερο , δεν ξερω αν την εχεις βαλει καπου εδω....

http://www.flickr.com/photos/72422941@N05/6827409922/in/photostream

με τον 80-200 ειναι ολες?

και αυτη πολυ καλη....

http://www.flickr.com/photos/72422941@N05/6973417131/in/photostream

ναι με τον ίδιο φακό. Και συνήθως στο 200. Τώρα για το χαμηλά. Σε 2-3 ματς τράβηξα από χαμηλά και συγκεκριμένα γονατιστός. Αλλά υπάρχουν και μειονεκτήματα. Το πρώτο είναι ότι δεν μπορείς να μετακινηθείς όταν έρχονται η μπάλα και οι παίκτες πάνω σου, άρα παίζει η πιθανότητα να τραυματιστείς και να τραυματίσεις με το φακό. Το δεύτερο είναι ότι φέτος το χειμώνα σχεδόν πάντα τα γήπεδα είναι βρεγμένα ή βρέχει, άρα γονατιστός δύσκολα... Και το τρίτο ότι πιάνεσαι... Βλέπεις η ηλικία...
 
ναι με τον ίδιο φακό. Και συνήθως στο 200. Τώρα για το χαμηλά. Σε 2-3 ματς τράβηξα από χαμηλά και συγκεκριμένα γονατιστός. Αλλά υπάρχουν και μειονεκτήματα. Το πρώτο είναι ότι δεν μπορείς να μετακινηθείς όταν έρχονται η μπάλα και οι παίκτες πάνω σου, άρα παίζει η πιθανότητα να τραυματιστείς και να τραυματίσεις με το φακό. Το δεύτερο είναι ότι φέτος το χειμώνα σχεδόν πάντα τα γήπεδα είναι βρεγμένα ή βρέχει, άρα γονατιστός δύσκολα... Και το τρίτο ότι πιάνεσαι... Βλέπεις η ηλικία...

Λίγο απίθανο να συμβεί αυτό < να τραυματιστείς ή να τραυματίσεις >. Εκτός και αν η ένταση του αγώνα έχει ξεφύγει εντελώς, σπάνιο σε τέτοιες ηλικίες, οπότε ναι μπορεί να συμβεί σε καμία φάση κοντά σου οι αθλητές που συμμετέχουν να πέσουν πάνω σου χωρίς να προσπαθήσουν να σε αποφύγουν. Αλλά και πάλι πολύ μικρή η πιθανότητα για τραυματισμό μιας και είσαι ένα όχι σταθερό εμπόδιο και αρκετά ελαστικό. Δηλαδή θα είναι πολύ καλύτερα, για τους αθλητές, σε ενδεχόμενη τέτοια περίπτωση < η ένταση του αγώνα να φέρει ακραίες αγωνιστικές προσπάθειες > να πέσουν πάνω σου παρά να πέσουν στα συρματοπλέγματα του γηπέδου που από ότι βλέπω δεν πρέπει να είναι πάνω από το μέτρο από την πλάγια γραμμή.
Βέβαια όσο λιγότερες είναι οι μετακινήσεις σου, όταν είσαι μέσα στον αγωνιστικό χώρο τόσο πιο εύκολα σε εντάσσουν στα δεδομένα του αγωνιστικού χώρου και ξέρουν να φυλάγονται και να σε αποφεύγουν. Βλέπε κάτι ανάλογο με φάσεις που γίνονται μπροστά από τα δοκάρια του τέρματος ή μπροστά από τους πάγκους οι οποίοι είναι δίπλα από τις πλάγιες γραμμές.

Υπάρχει βέβαια η πιθανότητα < εμένα μου έχει συμβεί δύο - τρεις φορές > να έρθει η μπάλα πάνω στον εξοπλισμό σου και σου κάνει καμία ζημιά. Δύο φορές έχει χτυπηθεί ο φακός < σε μια κόμπακτ Olympus που χρησιμοποιούσα πριν > και μια η μηχανή που έχω τώρα μια Sony A500 στο πάνω μέρος της μηχανής δηλαδή το φλας. δεν ξέρω πως αλλά καμία από αυτές τις φορές δεν προκάλεσε κάποια δυσλειτουργία στις μηχανές :operator:

Στο δεύτερο και το τρίτο θα συμφωνήσω, δηλαδή δεν είναι και η πιο βολική στάση να είσαι πολύ ώρα γονατιστός και να περιμένεις την κατάλληλη στιγμή για το κλικ.:smileJap:

Επίσης θα συμφωνήσω με τον tio 4711, στο κομμάτι που λέει ότι το θέμα είναι αρκετά δύσκολο. Δηλαδή δεν έχεις φτασμένους ποδοσφαιριστές που από μόνοι τους σου δίνουν ένταση και σου κάνουν το κάδρο σου ενδιαφέρον καλύπτοντας σου με αυτό το τρόπο μικρά λάθη που μπορεί να εμφανιστούν στο καδράρισμα ή δεν ξέρω και εγώ που αλλού. π.χ όταν έχεις να φωτογραφίσεις ένα παιχνίδι της super ling τότε από μόνοι του οι παίκτες σου κάνουν πιο εύκολη τη ζωή στην όλη φωτογράφιση Βλέπε ένα πάτημα για σουτ όπου κάποιος ειδικός, ίσως θα μπορούσε να κάνει ανατομία μυών βλέποντας τη φωτογραφία από την γράμμωση και τον όγκο που έχουν αποκτήσει με τα χρόνια προπόνησης οι συγκεκριμένοι αθλητές. Ούτε βέβαια έχεις τη συχνότητα τον φάσεων που κινούν το ενδιαφέρον < φωτογραφικό ενδιαφέρον >

Εμένα μου αρέσουν αυτές που ανέβασες ιδιαίτερα δε η πρώτη και η τρίτη Η πρώτη επειδή ναι έχεις και την ένταση < μαλλιά στάση σώματος > και η τρίτη έχει αυτή την αθωότητα και την εκδήλωση της προσπάθειας που είναι χαρακτηριστικά και πολύ όμορφα για αυτές τις ηλικίες να τα βλέπεις να εκδηλώνονται.

Καλή υπομονή :smile::smile: μιας και θα τη χρειαστείς, να έχεις.
Επίσης έχεις και άλλες πολύ καλές τουλάχιστον για μένα στη συλλογή σου π.χ μου άρεσαν οι

http://www.flickr.com/photos/72422941@N05/6827407048/in/photostream

http://www.flickr.com/photos/72422941@N05/6786549130/in/photostream/lightbox/

http://www.flickr.com/photos/72422941@N05/6973414207/in/photostream

http://www.flickr.com/photos/72422941@N05/6830488077/in/photostream

http://www.flickr.com/photos/72422941@N05/6830678995/sizes/l/in/photostream/

για μένα πολύ καλές όπως και άλλες που έχεις
 
Πολυ καλος ο τυπος... φοβερα πραγματα εκανε...




_MG_8391_dpp by 1L1as, on Flickr


_MG_8377_dpp by 1L1as, on Flickr



Δυστυχως, το διαφραγμα αλλα και ο περιβαλλων χωρος, δεν βοηθουσε στο ωραιο ξεφονταρισμα...
 
Το Σαββατοκύριακο 24-25/3 έγινε στην Πάτρα ο 35ος αγώνας "Γύρος Θυσίας" που διοργανώνει από το 1978 ο Ποδηλατικός Όμιλος Πατρών. Πρόκειται για αγώνα αντοχής 100km (στην κατηγορία των ανδρών) με αφετηρία την Πάτρα και τερματισμό στη Μονή Αγ. Λαύρας. Η φετινή διοργάνωση ξεπέρασε κάθε προσδοκία τόσο σε πλήθος όσο και σε επίπεδο συμμετεχόντων.
Η SP Tableware αναδείχτηκε νικήτρια, με πρώτο τον Ηλία Περικλή (πρωταθλητής Ελλάδας MTB), δεύτερο τον Ταμουρίδη Ιωάννη (πρωταθλητής Ελλάδας Road) και τρίτο τον Ουκρανό της SP Tableware Artem Topchanyuk.

Για να καταλάβετε το επίπεδο, οι δύο πρώτοι θα εκπροσωπήσουν την Ελλάδα στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου.

Η συμμετοχή στον αγώνα του αδελφού μου με έφερε κι έμενα στην Πάτρα, όπου έβγαλα... μερικές φωτογραφίες!


20120325_PatraGyrosThysias_20162.jpg by NassosT, on Flickr


20120325_PatraGyrosThysias_20246.jpg by NassosT, on Flickr


20120325_PatraGyrosThysias_20364.jpg by NassosT, on Flickr


20120325_PatraGyrosThysias_20570.jpg by NassosT, on Flickr


20120325_PatraGyrosThysias_20574.jpg by NassosT, on Flickr


20120325_PatraGyrosThysias_20741.jpg by NassosT, on Flickr


20120325_PatraGyrosThysias_20872.jpg by NassosT, on Flickr


20120325_PatraGyrosThysias_21013.jpg by NassosT, on Flickr


20120325_PatraGyrosThysias_20739.jpg by NassosT, on Flickr
 
Last edited:
Εκτός της πρώτης που είναι με τον Ταμρον 17-50, όλες τραβήχτηκαν με τον 70-200. Aperture priority και auto iso με ελάχιστη ταχύτητα 1/500. Single point autofocus και Active VR στο φακό γιατί σε όλη τη διαδρομή κρεμόμουν από το παράθυρο ενός Golf!

Πολύ γρήγορος ο 70-200, τον φρέναρε η μηχανή σε κάποιες φάσεις. Δυο πράγματα για την επόμενη φορά: 1) να δοκιμάσω panning και 2) να δοκιμάσω AF-C.
 
Σουπερ ειναι... οπως λεει και ο Στελιος και ωραια καδρα...

Και με παραξενεψε που ολες ηταν τραβηγμενες απο πισω, αλλα το οτι ακολουθουσες με αυτοκινητο ελυσε την απορια...

Το AF-C θα πρεπει να το συνδυασεις και με ριπη νομιζω...
 
Σουπερ ειναι... οπως λεει και ο Στελιος και ωραια καδρα...

Και με παραξενεψε που ολες ηταν τραβηγμενες απο πισω, αλλα το οτι ακολουθουσες με αυτοκινητο ελυσε την απορια...

Το AF-C θα πρεπει να το συνδυασεις και με ριπη νομιζω...

Απο πίσω έτυχε να είναι αυτές που εχω βάλει εδω. Στο φλικρ θα δεις οτι υπάρχουν και πολλές μπροστινες!
Το αυτοκίνητο έκανε ελιγμούς ανάμεσα στα διάφορα γκρουπ, οπότε είχα τη δυνατότητα να εχω καλή θέση.
 
Απάντηση: Re: Σπορ και Θέαμα...!!!

Aperture priority και auto iso με ελάχιστη ταχύτητα 1/500.


Υπάρχει τρόπος σε λειτουργία προτεραιότητας διαφράγματος να ορίσεις ελάχιστη ταχύτητα ? Η το φως της ημέρας σε συνδυασμό με τον φακό σου έδωσε 500 και πάνω ?
 
Re: Απάντηση: Re: Σπορ και Θέαμα...!!!

Υπάρχει τρόπος σε λειτουργία προτεραιότητας διαφράγματος να ορίσεις ελάχιστη ταχύτητα ? Η το φως της ημέρας σε συνδυασμό με τον φακό σου έδωσε 500 και πάνω ?

Ορίζεις την ελάχιστη ταχύτητητα κάτω από την οποία ξεκινάει η μηχανή να ανεβάζει iso, προκειμένου να εκθέσει σωστά με το διάφραγμα που έχεις επιλέξει.

Δηλαδή, για μια Χ φωτογραφία επέλεξα διάφραγμα f/8 και στο auto iso είχα ορίσει ως ελάχιστη ταχύτητα 1/500. Η μηχανή για να εκθέσει σωστά ανέβασε π.χ. iso 250 (με βασικό το 100). Θα μπορούσε να αφήσει το iso 100 και να μειώσει την ταχύτητα, πράγμα που δεν το θέλουμε στην προκειμένη περίπτωση.
 
Re: Απάντηση: Re: Σπορ και Θέαμα...!!!

Ορίζεις την ελάχιστη ταχύτητητα κάτω από την οποία ξεκινάει η μηχανή να ανεβάζει iso, προκειμένου να εκθέσει σωστά με το διάφραγμα που έχεις επιλέξει.

Δηλαδή, για μια Χ φωτογραφία επέλεξα διάφραγμα f/8 και στο auto iso είχα ορίσει ως ελάχιστη ταχύτητα 1/500. Η μηχανή για να εκθέσει σωστά ανέβασε π.χ. iso 250 (με βασικό το 100). Θα μπορούσε να αφήσει το iso 100 και να μειώσει την ταχύτητα, πράγμα που δεν το θέλουμε στην προκειμένη περίπτωση.

Στην 5d mark ii έχω την εντύπωση ότι αυτό δεν γινεται, σωστά?

BTW πολύ καλές λήψεις
 
Ευχαριστώ! Νομίζω ότι στις canon γίνεται από την 7D και μετά (ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λαθος).
 
Πολύ καλό αυτό , η προτεραιότητα κλείστρου δεν χρειάζεται καν και ελέγχεις και το διάφραγμα .
 
Πολύ καλό αυτό , η προτεραιότητα κλείστρου δεν χρειάζεται καν και ελέγχεις και το διάφραγμα .

Έτσι είναι, με την προϋπόθεση βεβαια οτι υπάρχει αρκετό και, σχετικα, μη μεταβαλλόμενο φως.
 
Ποδηλατικό διήμερο με Orbea 3 Races, σήμερα με χρονομετρο και σιρκουι στο κωπηλατοδρομιο Σχοινιά και αύριο με αντοχη Ακρόπολη - Σουνιο!
Για να δούμε τι θα τραβήξουμε!!
 
Από τον αγώνα του Σαββάτου...

100άδες λήψεις με σκοπό το αξιοπρεπές panning (ας μου πει παρακαλώ κάποιος παλιότερος, πώς διάολο έκαναν panning στην εποχή του φιλμ;), το οποίο αποδείχτηκε πολύ πιο δύσκολο απ' ό,τι φανταζόμουν και στο οποίο σίγουρα θέλω παααααάρα πολύ δουλειά. Εστω κι έτσι, μερικές νομίζω ότι είναι αποδεκτές...


20120428_Orbea3RacesDay1_22954.jpg by NassosT, on Flickr


20120428_Orbea3RacesDay1_23129.jpg by NassosT, on Flickr


20120428_Orbea3RacesDay1_23961.jpg by NassosT, on Flickr

Και ο τερματισμός του 3ου Σιρκουΐ με ένα εντυπωσιακό σπριντ μεταξύ Παναγιώτη Σκυλοδήμου (ΑΕΚ) και Λουκά Καταπόδη (ΑΟ Πήγασος)


20120428_Orbea3RacesDay1_24008.jpg by NassosT, on Flickr