''Σταματήστε να μαθαίνετε!!'' από τον καθηγητή Jacob Barnett.

Νομιζω οτι το ολο μπερδεμα ξεκινησε απο τον τιτλο : "Σταματηστε να μαθαινετε !! ...."
Απο την στιγμη που ενας εγκεφαλος υπαρχει αρχιζει να ΜΑΘΑΙΝΕΙ ... ειναι αστειο να
εξεταζουμε ακριβολεκτικα τον τιτλο -bye- Καθε εγκεφαλος υπαρχει ΜΟΝΟ για να μαθαινει
(και να επεξεργαζεται, βεβαιως).

Αυτο που φρεναρει τον εγκεφαλο ειναι η πολυχρονη στοχευση στην εξειδικευση (που
απαιτουν λυσσαλεα οι κοινωνιες μας). Αυτο ειναι μια ηπια λοβοτομηση, κακα τα ψεμματα.
Ο εγκεφαλος σκεφτεται καλυτερα οταν σκεφτεται προς ΚΑΘΕ κατευθυνση (και οχι μονο
την κβαντομηχανικη η την γεωμετρια) και ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ. Κοινως ... να ΣΥΝΔΥΑΖΕΙ ακαταπαυστα.
Ολοι ξερουμε απο την καθημερινοτητα μας οτι κατι τετοιο δεν ισχυει (πλην ελαχιστων εξαιρεσεων).

Ομως ... γιατι τοση σπουδη γυρω απο το συγκεκριμενο παιδι ?
Το παιδι αυτο ειναι το δαχτυλο που κατι προσπαθει να δειξει ..... (νομιζω) .....
 
Last edited:
Το βίντεο, Λάκη, προκρίνει την ιδέα της σκέψης πάνω από τη μάθηση. Φυσικά, και δεν ''καίει'' κάθε άνθρωπο που επιθυμεί να μάθει, απλά, τοποθετεί σε ένα άλλο επίπεδο την συνεχή και στείρα μάθηση σε σχέση με την ουσιαστική σκέψη. Με λίγα λόγια, λέει, ότι κάποιος που αναλώνει τα εγκεφαλικά του κύτταρα μονίμως και αδιαλείπτως στην προσθήκη νέων πληροφοριών, δεν έχει τον χρόνο να επεξεργαστεί αυτές τις πληροφορίες ώστε να πάει ένα βήμα παραπέρα. Απλά, ανακυκλώνει μια δεδομένη επιστημονική γνώση θεωρώντας την σχεδόν σαν δόγμα.


οκ ευχαριστω,με βρισκει συμφωνο.