Για οσους δεν γνωριζουν ..... τα παραπανω pics ειναι του FractalSponge (Ansel Hsiao).
Ο Ansel θεωρειται τα τελευταια 7 χρονια, το ιερο δισκοποτηρο στο incredibly high polygon count
σε οτι αφορα δημιουργιες σκαφων και ΔΗ .... Star Wars. Mεχρι στιγμης, ΚΑΝΕΙΣ δεν τον εχει
ξεπερασει σε λεπτομερεια. Οτι βλεπετε (και πολλα ακομα που δεν εχω ποσταρει) τα χει φτιαξει
με 3DStudio Max και PhotoShop και .... παααααρα πολυυυυυυυυυ μερακι και υπομονη.
Υπομονη της αρκουδας ! Γιατι αυτο το επιπεδο λεπτομερειας (και φωτισμου) ΔΕΝ βγαινει σε
μια-δυο ωριτσες (και αντε για καφεδακι με την γκομενα). Ο ιδιος δεν αποκαλυπτει το polygon
count .... αλλα εικαζω οτι ειναι στην κατηγορια των εκατομμυριων. Πολλα λεω ? .... ΟΧΙ !
Δεν φαινεται οταν βλεπεις το μοντελο ολοκληρο. Μεχρι ... να κανεις zoom στις λεπτομερειες.
Ο Αnsel εχει ολη εκεινη την cyberpunk ματια και αισθητικη των πρωτων star wars επεισοδιων.
Βαρια cyberpunk αισθητικη ....
Eπισης,
εχει δωσει παρα πολυ μεγαλη προσοχη και στην μηχανικη λειτουργικοτητα του καθε τμηματος
που σχεδιαζει. Φυσικα και εχει δανειστει την συνδρομη της ILM (η οποια τον χρησιμοποιησε
για να κυκλοφορησει το Star Wars : Essential Guide to Warfare) αλλα την εχει επεκτεινει σε
μεγαλο βαθμο και με τροπο ... που να μην ειναι αμεσα αντιληπτος (αν δεν κανεις zoom).
Μαλλον ..... ειναι ενα ατομο που θα μπορουσε ανετα να χαρακτηρισει κανεις .... ΑρχιΓουκα.
Για να μην πω .... Orson Krennic ( ... η ... Μοff Tarkin .... )
Οποτε ισως αντιληφθειτε την (ακρως ευχαριστη) σαστισμαρα οταν διαβασα μια στιχομυθια
που ειχε με bloggers στο δικο του blog (στο FractalSponge.net) .... την παραθετω ολοκληρη :
H μπαλιτσα στον JL_? και στον Kosh ....

.... (η μπαλιτσα παιρνει ΚΑΙ τα sequels

.... XAMOΣ

)