Stealth Sakra

Re: Απάντηση: Re: Stealth Sakra

1) Καλύτερα μικρο-μάκρο δυναμικά,πιό live αν θες, αλλά και με μεγαλύτερη μουσικότητα.

μου λες σε παρακαλώ τι εννοείς με το μικρο-μακρο δυναμικά ?
περιέγραψέ το με δικά σου λόγια

Και αν θες πές μου και έναν δίσκο που έχει την πληροφορία αυτή και ακόμα καλύτερα ένα συγκεκριμένο κομμάτι καθώς και τη θέση στο κομμάτι (λεπτά δέυτερα) γιά να δω πως αποδίδονται στο σύστημά μου...

ευχαριστώ προκαταβολικά
 
Re: Απάντηση: Re: Stealth Sakra

μου λες σε παρακαλώ τι εννοείς με το μικρο-μακρο δυναμικά ?
περιέγραψέ το με δικά σου λόγια

Αγαπητέ μου supersonic, εννοώ την ικανότητα ενός συστήματος να μπορεί να
περιγράψει με ακρίβεια και ρεαλισμό το ηχόχρωμα αν θες του κάθε οργάνου, τη διάρκεια και το τελείωμα της νότας και να σου δίνει-όσο αυτό είναι δυνατόν- την ψευδαίσθηση του αληθινού.
Προσωπικά μετά από 30 χρόνια πείρας που έχω με τα κρουστά, ακούγοντας ένα μουσικό κομμάτι δίνω πάντα μεγάλη σημασία στα πιατίνια, μιας και το συγκεκριμένο όργανο περιέχει πολλές αρμονικές.


Και αν θες πές μου και έναν δίσκο που έχει την πληροφορία αυτή και ακόμα καλύτερα ένα συγκεκριμένο κομμάτι καθώς και τη θέση στο κομμάτι (λεπτά δέυτερα) γιά να δω πως αποδίδονται στο σύστημά μου...

ευχαριστώ προκαταβολικά

Ολοι οι δίσκοι μας με φυσικά όργανα περιέχουν τέτοια πληροφορία!Αν περιέχουν καθαρά μουσική από ηλεκτρονικά όργανα η είναι ¨στρωτήρια" συστήματος, εκεί δεν τίθεται τέτοιο ζήτημα μιας και δεν μπορεί να γίνει σύγκριση.
 
Από τι υλικό και ποιας καθαρότητας είναι φτιαγμένοι οι αγωγοί???
Δεν είδα να το αναφέρει στο site...

(απλά διευκρινιστική ερώτηση...οκ)
 
Re: Απάντηση: Re: Stealth Sakra

Αγαπητέ μου supersonic, εννοώ την ικανότητα ενός συστήματος να μπορεί να
περιγράψει με ακρίβεια και ρεαλισμό το ηχόχρωμα αν θες του κάθε οργάνου, τη διάρκεια και το τελείωμα της νότας και να σου δίνει-όσο αυτό είναι δυνατόν- την ψευδαίσθηση του αληθινού.
Προσωπικά μετά από 30 χρόνια πείρας που έχω με τα κρουστά, ακούγοντας ένα μουσικό κομμάτι δίνω πάντα μεγάλη σημασία στα πιατίνια, μιας και το συγκεκριμένο όργανο περιέχει πολλές αρμονικές.


στην περίπτωση αυτή, αποδεικνύεται ότι έχουμε το ίδιο όργανο ως δείκτη αναφοράς (μπορούν να στο επιβεβαιώσουν γιά την περίπτωσή μου αρκετοί εδώ μέσα) όμως δεν θα το περιέγραφα ποτέ με τον δικό σου τρόπο...

anyway....
 
Re: Απάντηση: Re: Stealth Sakra

στην περίπτωση αυτή, αποδεικνύεται ότι έχουμε το ίδιο όργανο ως δείκτη αναφοράς (μπορούν να στο επιβεβαιώσουν γιά την περίπτωσή μου αρκετοί εδώ μέσα) όμως δεν θα το περιέγραφα ποτέ με τον δικό σου τρόπο...

anyway....

Αρκεί που καταλαβαινόμαστε!
 
Φίλοι πραγματικά με προβληματίζει το γεγονός η ευκολία με την οποία αποδίδετε την όποια ηχητική διαφοροποίηση σε βελτίωση μέσω ακριβών καλωδίων.´

Και αυτό γιατί δε μπορώ σε καμμία περίπτωση να δεχθώ ότι στο σύνολο χιλιάδων παραμέτρων που συνεισφέρουν στη διαφοροποίηση του ήχου, το καλώδιο μπορεί να συνεισφέρει κατά ένα "ευδιάκριτο" ποσοστό με τόση ευκολία.

Έχετε επίγνωση των συνολικών παραγόντων που δύναται να διαφοροποιήσουν τον ήχο για να τους αξιολογήσετε? Εγώ όχι. Και συνεχώς ανακαλύπτω τρόπους διαφοροποίησης ... με τα ίδια καλώδια.

Το οποίο καλώδιο (το όποιο καλώδιο) έχει για μένα τη συμπεριφορά ενός μη-ενεργού φίλτρου που προσαρμόζει τα "προβλήματα" μίας πηγής με την "ανεκτικότητα" του συνδεδεμένου φορτίου (μοντέλο πηγή - φορτίο).

Πόση μπορεί να είναι η επίπτωση ενός τέτοιου κυκλώματος στον ήχο. Ίσως μεγάλη, εφόσον υπάρχουν ΜΕΓΑΛΑ προβλήματα στις προς σύνδεση συσκευές, IMHO.

Προς κ. ΚΟΨ.: δεν αναφέρομαι στα δικά σας καλώδια. Απλά το θέμα ήταν η αιτία να εκφράσω τις απόψεις μου πάνω στο θέμα των ακριβών καλωδίων.

Και όχι, δεν προτίθεμαι να ακούσω για να διαπιστώσω. Προτιμώ να ασχοληθώ με το δάσος, μου αρέσει άλλωστε η φύση ...
 
Last edited:
επειδή βλέποντας τις τιμές , μου έπεσαν κάποιες τρίχες από το κεφάλι από αυτές που μου έχουν μείνει, έχω ΜΕΓΑΛΗ απορία και περιέργεια να ρωτήσω και να δω σε φωτό τους χώρους των κατόχων τέτοιων καλωδίων καθώς και των υποψήφιων αγοραστών: έχετε φροντίσει τον χώρο ηχητικά ή έχετε βάλει ένα σύστημα αξίας χιλιάδων ευρώ δίπλα από μπουφέδες με κρυστάλινα ποτήρια και πιάτα; Τι νότα και μουσικότητα να καταλάβετε όταν ακούτε την βρύση της κουζίνας ή το καζανάκι που γεμίζει νερό, ή χίλιους δυό ενδογενείς και εξωγενείς θορύβους που υπάρχουν σε ένα συνηθισμένο καθιστικό;
Καλά ειδικά και έτσι και κυκλοφορούν και μικρά παιδιά στο σπίτι , άντε γειά....

Προσωπικά μου φαίνεται αδιανόητο, να αγοράζει κάποιος καλώδια χιλιάδων ευρώ το μέτρο, και να μην έχει μεριμνήσει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ να τα τοποθετήσει όχι μόνο σε dedicated χώρο απομωνομένο από κάθε είδους σπαστικούς θορύβους, αλλά να είναι και μετρημένος και ηχομονωμένος με επαγγελματικές προδιαγραφές (βλ. studio). Αν όχι, συγνώμη αλλά έρχεται στο μυαλό μου ακριβώς αυτή η μεταφορά, σαν να αγοράζει κάποιος ακριβό αυτοκίνητο για να κάνει αυτή την διαδρομή:

attachment.php




Υ.Γ. Αν καταλάβατε το σκεπτικό μου , δεν είμαι κατά των ακριβών πραγμάτων, είμαι κατά , όταν αυτά δεν συνδυάζονται με τα κατάλληλα "αξεσουάρ". Και ένα από τα σημαντικότερα "αξεσουάρ" που φαντάζομαι συμφωνείτε όλοι, είναι ο χώρος.
 

Attachments

  • island.jpg
    island.jpg
    31.7 KB · Views: 132
Τάσο λόγω της έκθεσης στην Γερμανία, λίγο καθυστερημένα μερικές σκέψεις...

Τάσο μου κι εσύ είχες (έχεις?) ένα εκπληκτικό πανάκριβο sports car και κυκλοφορείς στους ίδιους γνωστούς "άθλιους" δρόμους της Αττικής, προφανώς αντλούσες κάποια ευχαρίστηση, απόδοση, γκάζια, επιταχύνσεις, αδρεναλίνη από αυτό, παρόλες τις αντίξοες συνθήκες.
Δυστυχώς δεν μπορούν να μεταβληθούν οι δρόμοι της Αθήνας σε πίστες (ούτε και τέτοιες έχουμε).

Είναι προφανές ότι όσο καλύτερους δρόμους έχεις, τοσο καλύτερα απολαμβάνεις το ΙΧ σου και τα βελτιωτικά σου, άλλο τόσο προφανές και γνωστό είναι ότι όσο πιο φροντισμένο χώρο ακουστικά έχεις, τόσο καλύτερα θα απολαμβάνεις τη μουσική σου, δεν υπάρχει αντίρρηση σε αυτό.

Διαφωνώ ΙΜΗΟ όμως ότι πρέπει να έχεις περιβάλλον studio για να ακούσεις μουσική με υψηλή πιστότητα, αυτό είναι άλλο χόμπυ κατ' εμέ.
Αν ήταν έτσι πέραν του Μεγάρου Μουσικής, δεν θα έπρεπε να αναπαράγεται μουσική σχεδόν πουθενά αλλού, αφού η πλειονότητα των χώρων είναι έως αρκετά ακατάλληλη.

Κατά κύριο λόγο το hifi αναπαράγεται και είναι σχεδιασμένο έτσι, σε τυπικούς οικιακούς χώρους (καθιστικά, σαλόνια, υπνοδωμάτια κλπ) κι όχι σε αποστειρωμένα studios, εκεί ηχογραφείται η μουσική.

Επί του πρακτέου τώρα εφόσων έχεις 2 χώρους (1 στο σαλόνι και 1 dedicated home cinema) ας κάνουμε δοκιμούλες με το Stealth Sakra έτσι ώστε να διαμορφώσεις -ίσως- πιο τεκμηριωμένη εντύπωση. Στη διάθεση σου.