Steam Machine

airb

Super Moderator
Staff member
25 May 2008
16,380
Λιβαδειά
Screenshot 2025-11-15 001254.jpg
Screenshot 2025-11-15 000327.jpg
large.jpg
Screenshot 2025-11-15 004709.jpg
Screenshot 2025-11-15 004741.jpg
ezgif-371fda0acd7c8f2c.gif

Screenshot 2025-11-15 001450.jpg




Τεχνικές Προδιαγραφές
CPU
Μερικώς προσαρμοσμένη AMD Zen 4 6c / 12 T
  • έως και 4.8 GHz, 30 W όριο θερμικής ισχύος (TDP)
GPU
Μερικώς προσαρμοσμένη AMD RDNA3 28 CUs
  • 2.45 GHz μέγιστη διατηρούμενη ταχύτητα ρολογιού, 110 W όριο θερμικής ισχύος (TDP)
RAM
16 GB DDR5 + 8 GB GDDR6 VRAM
Χώρος
Αποθήκευσης
Δύο μοντέλα Steam Machine
  • 512 GB NVMe SSD
  • 2 TB NVMe SSD
Και τα δύο μοντέλα περιλαμβάνουν υποδοχή κάρτας microSD υψηλής ταχύτητας
Τροφοδοσία
Εσωτερική παροχή ρεύματος, ισχύς AC 110-240 V
Συνδεσιμότητα
  • Wi-Fi: 2x2 Wi-Fi 6E
  • Bluetooth: Κεραία αποκλειστικής χρήσης Bluetooth 5.3
  • Steam Controller: Ενσωματωμένος ασύρματος προσαρμογέας Steam Controller 2.4 GHz
Είσοδοι/Έξοδοι
DisplayPort 1.4
  • Έως και 4K στα 240 Hz ή 8K στα 60 Hz
  • Υποστηρίζει HDR, FreeSync και αλυσιδωτή σύνδεση
HDMI 2.0
  • Έως και 4K στα 120 Hz
  • Υποστηρίζει HDR, FreeSync και CEC
USB
  • Δύο θύρες USB-A 3.2 Gen 1 στο μπροστινό μέρος
  • Δύο θύρες USB-A 2.0 υψηλής ταχύτητας στο πίσω μέρος
  • Μία θύρα USB-C 3.2 Gen 2 στο πίσω μέρος
Δικτύωση
Gigabit Ethernet
Λωρίδα LED
17 RGB LED που μπορούν να διαμορφωθούν ξεχωριστά για την κατάσταση συστήματος και για εξατομίκευση
Διαστάσεις
152 mm ύψος (148 mm χωρίς τα πόδια), 162.4 mm βάθος, 156 mm πλάτος
Βάρος
2.6 kg
Λογισμικό
  • Λειτουργικό σύστημα: SteamOS 3 (βασισμένο σε Arch)
  • Επιφάνεια εργασίας: KDE Plasma





To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Steam Hardware Announcement
Valve
 
Last edited:
Στα 1039€ η βασική εκδοση 16/512.

1782198003376.png

Αν ειχε βγει 1 χρονο πριν, θα ηταν διαφορτικά τα πράγματα.
Απο τα πρώτα reviews, δειχνει αρκετά αξιόλογο.
Αποδιδει καλύτερα απο οσο αρχικά πίστευα. Ο ανταγωνισμος βεβαια ειναι πολύ ζόρικος (PS5/PS5 Pro)


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
ωραιο σαν ιδεα, αλλα δυστυχως επεσε θυμα της κρισης και η τιμη ειναι απογοητευτικη.

Οποιος και να βγαλει τωρα κατι σε hardware , θα ειναι πολυ πιο ακριβο απ οτι λιγους μηνες πριν.

Η ιδια η valve ειπε οτι το προετοιμαζε για 700 ευρω περιπου , αλλα λογω κρισης και του οτι ειναι πολυ μικρη εταιρεια σε σχεση με τους κολοσσους Sony / Microsoft δεν μπορεσε να διαπραγματευτει καλες τιμες για RAM / SSD...
 
ωραιο σαν ιδεα, αλλα δυστυχως επεσε θυμα της κρισης και η τιμη ειναι απογοητευτικη.

Οποιος και να βγαλει τωρα κατι σε hardware , θα ειναι πολυ πιο ακριβο απ οτι λιγους μηνες πριν.

Η ιδια η valve ειπε οτι το προετοιμαζε για 700 ευρω περιπου , αλλα λογω κρισης και του οτι ειναι πολυ μικρη εταιρεια σε σχεση με τους κολοσσους Sony / Microsoft δεν μπορεσε να διαπραγματευτει καλες τιμες για RAM / SSD...
Δε φτιάχνει κανείς εκ των πραγμάτων σοβαρο gaming pc με λιγότερα χρήματα, οχι μονο λογο κρίσης αλλα γενικότερα. Οπότε μια επιλογή plug and play σαν και αυτή, οπου όλα θα ειναι Polished ειναι μια καλή εναλλακτική αυτη την περίοδο και ειδικοτερα μια καλή λύση για κάποιον που θέλει να συνδυάσει κονσόλα και pc gaming αγοράζοντας μια συσκευή και οχι... 2.
Υπο αυτό το πρίσμα το frame δεν ειναι και τόσο ακριβό, σίγουρα όμως είναι ακριβοτερο για καποιον που θέλει μια dedicated κονσόλα, το frame ΔΕΝ ειναι κάτι τέτοιο, είναι μια υβριδική συσκευή...
 
Η λούμπα, από τη στιγμή που μιλάμε για ένα PC, είναι η άμεση σύγκριση με τις τιμές της αγοράς.
Δεν είμαι ενήμερος για τις τελευταίες τιμές της αγοράς (που είναι πλέον χρηματιστήριο).
Οπότε, αν αγοράζαμε τα σωθικά του μόνοι μας πόσο πιο ακριβό θα ήταν;
 
Δεν μπορεις να φτιαξεις ακριβως κατι σαν κι αυτο, αλλα στο περιπου.

Πχ σιγουρα δεν θα φτιαξεις κατι τοσο μικρο, ομορφο, αθορυβο κλπ
Η καρτα γραφικων δεν υπαρχει ακριβως ιδια, αλλα στο περιπου επισης (AMD Radeon RX 7600) 270 ευρω περιπου.

Cpu θα ηθελες κατι σαν AMD Ryzen 5 5600X (150 ευρω περιπου)

Ram 16GB ddr5 περιπου 200 ευρω.

Κουτι και τροφοδοτικο βαλε 150 ευρω μαζι.
Motherboard αλλα 100 περιπου .

διαφορα , καλωδια, ψυκτρες κλπ αλλα 50 ευρω και καποιο software για windows ή δωρεαν linux.

Η τιμη δεν θα ειναι πολυ διαφορετικη απο κατι παρομοιο, ισως ελαχιστα μικροτερη.

Απλα, εδω το εχεις ετοιμο, και κυριως το χειριζεσαι απολυτα μεσω του χειριστηριου, κατι που δεν μπορεις να το κανεις με κανενα αλλο pc.
Μονο με κονσολα συγκρινεται στο κομματι της ευχρηστιας.

Αλλα εκει παλι χανει λογω τιμης ...

Ειναι κυριως γι αυτους που εχουν ηδη μεγαλη βιβλιοθηκη στο steam και θελουν κατι που να τα παιζει στο σαλονι, να ειναι μικρο , βολικο, αθορυβο κι ευχρηστο.
 
Last edited:
Δυστυχώς αυτη θα ειναι η πραγματικοτητα απο εδω και πέρα.
Δεν νομιζω το PS6 να εχει πχ κατω απο 1000€ οταν βγει.

Και οι gamers καλο ειναι να ξέρουν τι θέλουν.
To PS5 πχ εχει χειροτερα γραφικα/αποδοση απο RTX 3060.
Υπάρχει 4Κ native και υπάρχει και 4Κ με ενα σκασμο επιπεδα upscaling.

Πλησιαζοντας τα 48, πλεον εχω καταληξει οτι πιο σημαντικο ειναι να εχεις χρόνο να παιξεις :P
Πλεον αδιαφορώ αν θα ειμαι σε 4Κ Ultra η 1080p High settings. Οτι αντεχει η RTX5070 του pc μου, η RTX3060 του λαπτοπ, το Switch 2 και το PS5.
 
Last edited:
Αναρωτιέμαι αν θα μπορούσε να λειτουργήσει μελλοντικά και ως δυνατό streamer μουσικής & ταινιων είτε τοπικά είτε στις πλατφόρμες με κάποια apps. Θα ηταν ενα ακομη χαρτί υπέρ του, διαβάζω ομως για περιορισμους στις αναλύσεις λογω linux.
 
Απλα, εδω το εχεις ετοιμο, και κυριως το χειριζεσαι απολυτα μεσω του χειριστηριου, κατι που δεν μπορεις να το κανεις με κανενα αλλο pc.
Μονο με κονσολα συγκρινεται στο κομματι της ευχρηστιας.

Το ότι το έχεις έτοιμο δεν μου λέει κάτι.
Και να μην ήξερα να φτιάχνω θα πήγαινα σε ένα μαγαζί να μου το στήσουν, Και θα έπαιρνα και ότι ήθελα.

Και λες ότι θα χειρίζεται απόλυτα μέσω του χειριστηρίου σε κάποιον που έπαιζε FIFA με το πληκτρολόγιο...
Δηλαδή εσείς παίζετε παιχνίδια Battle Royal με gamepad; :eek:

Και μόνο που σκέφτομαι ότι θα χειρίζομαι PC με pad ανατριχιάζω. :ROFLMAO:
 
Με Steam OS ερχεται βρε Μιχαλη.
Δεν θα σου θυμιζει Windows κλπ.

ΥΓ. Εχω δει δεκαχρονο να κανει παπαδες με το gamepad του PS5 και online παιχνιδι πρωτου προσωπου. Φοβηθηκα κιολας μη σου πω :P
 
Επειδή στα gamepad, στα περισσότερα παιχνίδια, υπάρχει η επιλογή aim assist.
Για βγάλε την να δούμε τι περιστέρια θα σκοτώνει.
 
Επειδή στα gamepad, στα περισσότερα παιχνίδια, υπάρχει η επιλογή aim assist.
Για βγάλε την να δούμε τι περιστέρια θα σκοτώνει.

Πολλα περισσότερα απο εσενα και εμενα. Να είσαι σιγουρος.
 
Και ο δικός μου έβλεπε πληκτρολόγιο και έβγαζε σπυριά μέχρι που του έδειξα τι ωραία κουμπάκια έχουν τα gaming keyboards.
Όπως συνηθίσει κανείς. :)
 
Και ο δικός μου έβλεπε πληκτρολόγιο και έβγαζε σπυριά μέχρι που του έδειξα τι ωραία κουμπάκια έχουν τα gaming keyboards.
Όπως συνηθίσει κανείς. :)

Η διαφορά ειναι ομως οτι οταν επαιζες εσυ και εγω σαν πιτσιρικας παιχνιδια πρωτου προσώπου, το keyb+mouse ηταν μονοδρομος.
 
  • Like
Reactions: Φρα.Πε.
Πάντα υπήρχαν βρε οι κονσόλες.
Και στα PC είχαμε τα μυθικά Pacman joystick!
Εμείς παίζαμε στα ηλεκτρονικά πριν καταφέρουν να παίξουν τα PC ποδοσφαιράκια και FPS.
Και όταν βγήκε το Kick Off και το Sensible Soccer με πληκτρολ... εχμ... όταν έπαιζαν οι μεγαλύτεροι Kick Off και Sensible Soccer θέλω να πω!
 
Το ότι το έχεις έτοιμο δεν μου λέει κάτι.
Και να μην ήξερα να φτιάχνω θα πήγαινα σε ένα μαγαζί να μου το στήσουν, Και θα έπαιρνα και ότι ήθελα.

Και λες ότι θα χειρίζεται απόλυτα μέσω του χειριστηρίου σε κάποιον που έπαιζε FIFA με το πληκτρολόγιο...
Δηλαδή εσείς παίζετε παιχνίδια Battle Royal με gamepad; :eek:

Και μόνο που σκέφτομαι ότι θα χειρίζομαι PC με pad ανατριχιάζω.
Προφανως δεν ειναι για σένα...

Αλλά όταν κάθεσαι στο καναπέ δε θες ποντίκια και πληκτρολόγια.
Δε θες να σηκώνεσαι να πηγαίνεις ν ανοίξεις ή να κλείσεις τη κονσόλα, θες επίσης σωστό και αξιόπιστο sleep, wake μέσω του χειριστηρίου κλπ
Ότι δηλ. Κάνει και μια κονσόλα.
Εκεί ποντάρει το steam machine... απλά ετυχε να βγει στη χειρότερη περίοδο.
Αν ήταν στα 700 που έλεγαν αρχικά , θα ήταν καλύτερη πρόταση... Τώρα θα πουλήσει όσα φτιάξει μεν, αλλά δε θα γίνει mainstream.
Έτσι κι αλλιώς η valve δεν είναι εταιρεία hardware... Παιχνίδια πουλάει μέσω του steam , από κει βγαίνουν τα λεφτά της


Sent from my SM-F946B using Tapatalk
 
Μα εκεί είναι το ζουμί.
Αν είχε κλείσει κάποια συμφωνία (που δεν μπορεί, γιατί δεν είναι κάποια μεγάλη εταιρία) να έχει τελική τιμή 30% πιο κάτω από το να το φτιάξεις μόνος σου, θα το έπαιρνε όλος ο κόσμος.
 
Το εχεις αχτι αυτό, ε;
Εσύ όχι;

Λόγω ηλικίας βλέπεις... Δεν είμαστε τώρα να σηκωνόμαστε για ανοιξε κλείσε, ειδικά σ εμένα που όλα τα μηχανήματα είναι πολύ χαμηλά και κρυμμενα!

Όσο μεγαλώνουμε θέλουμε την ευκολία μας...

Sent from my SM-F946B using Tapatalk