stereo tape deck της AKAI . Θα χρειαστω βοηθεια.

σχετικα με το μπομπινοφωνο και τις κεφαλες θα το γραψω ακριβως οπως το λεει το manual του συγκεκριμενου μοντελου.

Akai has equipped this model with its new and amazing Glass & Crystal Ferrite Combination Recording / Erase and Playback Heads to bring you unequalled open reel high fidelity sound. With the Glass & Crystal Ferrite Head superbly wider frequencies, with clear highs can be recorded in all their true fidelity covering 26,000Hz with low noise tape.
In other words, with this completely new Glass & Crystal Ferrite Head, high dynamic range and excellent signal-to-noise ratio are achieved. The secret of this success lies in the head materials, superior processing technique and the focused-field recording system. The core of this quality head is made of single crystal ferrite and is mounted and set in glass. The superior high range characteristics are contributable to the structure of the head gap which focuses the magnetic field into a sharp oblong radius. This focused-field recording system minimizes high frequency loss,eliminates undue equalization and achieves a wider dynamic range.


Σακη τα περισσοτερα σχεδον ολα λειτουργουν. Τα VUmetes λειτουργουν κανονικα ,τa play-rewind-forw kai playback μια χαρα ,τα διαφορα αλλα ρυθμιστικα λειτουργουν κανονικα και μονο η εγγραφη ενω γινεται στην ταινια δεν εχει την απαιτουμενη ενταση. σιγουρα θελει ενα καλο σερβις.
 
αν μας έλεγες πως κάνεις τη σύνδεση για την ηχογράφηση ίσως να λυνόταν το πρόβλημα και χωρίς σέρβις.
 
αν μας έλεγες πως κάνεις τη σύνδεση για την ηχογράφηση ίσως να λυνόταν το πρόβλημα και χωρίς σέρβις.

το ξανακοιταξα το θεμα με καθαρο μυαλο και νομιζω οτι η κεφαλη για το recording πρεπει να εχει μαζεψει διαφορα και να θελει καθαρισμα.

η συνδεση που ακολουθησα ειναι η κλασσικη. το phono stage στην εισοδο cd του ολοκληρωμενου και συνδεση του tape out του ολοκληρωμενου με το input του μπομπινοφωνου.

τον διακοπτη του μπομπινοφωνου τον βαζω στην θεση source και καθως παιζει το πικαπ ο ηχος ακουγεται μια χαρα και τα VUmetersδουλευουν κανονικα. οταν ξεκιναει η εγγραφη το λαμπακι του rec αναβει κανονικα και τα vumeters συνεχιζουν να δουλευουν κανονικα και τα ρυθμιζω κανονικα. στην ταινια εγγραφεται το νεο περιεχομενο αλλα πολυ βραχνιασμενο και με καθολου ενταση σε φαση να μην κουνιουνται τα vumeters απο την θεση τους. ετσι καταληγω οτι θελει η συγκεκριμενη κεφαλη καθαρισμα εκτος εαν η ταινια επειδη ειναι παλια η νεα εγγραφη βγαινει χαλια.
 
Ολα αυτα που περιγραφεις παιζουν ρολο και οι κεφαλες αλλα και η ποιοτητα της ταινιας μονο φοβαμαι οτι το μαγνητοφωνο σου ειναι 40 χρονων ειναι μαλλον απιθανο να δουλεουν ολα σωστα μεσα .. το οτι παιζει μουσικη δεν λεει και πολλα ...κατα την αποψη μου θελει κοιταγμα .

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 
γύρω στο 1980 πάνω κάτω 250000-280000



Οχι, δεν έκανε τόσο. Το GX-630D που είχα πάρει τότε είχε γύρω στα 60-65 χιλιάρικα, και η έκδοση με Dolby (Gx-630DB) γύρω στα 10 χιλιάρικα παραπάνω. Το Revox περίπου τα διπλά.

Αρα το 210D που μιλάμε εδώ θα πρέπει να κόστιζε γύρω στο 40άρι.


Και εδώ θέλω να τονίσω μία ακόμα μεγάλη διαφορά υπέρ του μαγνητοφώνου σε σχέση με τη κασέτα.
Οτι η γραμμένη κασέτα παίζει καλά για λίγο χρόνο, μετά η απόδοση της πέφτει, οι δυναμικές χάνονται, τα ψηλά γίνονται μουντά.. απόρροια του ότι η πληροφορία, είναι γραμμένη πολύ πολύ πυκνά και τα μαγνητισμένα σωματίδια της ταινίας έρχονται πολύ κοντά το ένα με το άλλο (υποθέτω) και υπάρχουν αλληλοακυρώσεις. Και άντε να δουλέψει μετά σωστά το Dolby (ειδικά το Β) που απαιτεί να βρει ίδιες τις στάθμες όπως ακριβώς τις 'έστειλε' στη ταινία..
Αλλωστε για αυτό και ήταν κοινή σχεδόν τακτική (αν και λάθος) να γράφουμε με Dolby και να ακούμε μετά από 1-2 εβδομάδες την ίδια κασέτα χωρίς.
Κάπως σωζόταν η κατάσταση με τις κασέτες μετάλλου.

Στο 630D, όπως γραφόταν η ταινία αρχικά, έτσι και παρέμενε, ειδικά στις 7.5 ίντσες/sec.

Και κάτι ακόμα. Η καλύτερη ταινία με διαφορά από οποιαδήποτε άλλη είχα τότε δοκιμάσει, ήταν η Wide Range της Akai, μετά η UD της Maxell.
Πιο 'καθαρή' η πρώτη, πιο 'γεμάτη' η δεύτερη. Και η διαχρονική Scotch 207 που γλύκιζε ευχάριστα, 'λαμπάτη' ταινία!