Stewart Filmscreen και τι κάνει τις οθόνες της ξεχωριστές;

Αν μια εταιρία έχει κάνει όνομα, σίγουρα δεν το έχει κάνει με αέρα κοπανιστό. Το κάτι παραπάνω θα έχουν τα προιόντα της, που άλλες εταιρίες δεν είχαν την τεχνογνωσία να φτιάξουν ή την τεχνολογία. Και η Ferrari είναι ακριβή, όμως δεν έκλεισε ούτε χρεοκόπησε, γιατί υπάρχουν κάποιοι που βλέπουν και εκτιμούν αυτά που προσφέρει και την προτιμούν, αφού φυσικά μπορούν...... Αν η Stewart έχει τεχνολογικές και κατασκευαστικές γνώσεις, που την καθιέρωσαν τη Ferrari στις οθόνες, μαγκιά της...... και όπως λέει και ο λαός ό,τι πληρώνεις παίρνεις.....
 
Αναφορικά με το τι κάνει μια καλή οθόνη τώρα. Είτε τη λένε stewart είτε Da-Lite είτε όπως θέλετε, καθώς υπάρχουν πολλές καλές μάρκες εκεί έξω. Το κοκκαλάκι της νυχτερίδας δεν το έχει η Stewart μόνο. Όπως δεν υπάρχει μία μάρκα καλών αυτοκινήτων.
Αυτό που παρατηρεί κανείς σε μια καλή οθόνη είναι η ομοιομορφία της εικόνας. Επίσης σε οθόνες ίδιου gain, ίδιου κατασκευαστή, όπως στη δική μου περίπτωση, αυτό που είδα στην JKP affinity ήταν καλύτερο σε σχέση με υποδεέστερο υλικό. Και η εικόνα ήταν πιο ομοιόμορφη σε μεγαλύτερη γωνία.
Αυτή όμως η διαφορά στοιχίζει. Και στοιχίζει όχι αναλογικά με τη διαφορά που προσφέρει.

Αυτή όμως είναι η δική μου γνώμη. Για κάποιον άλλον, μπορεί αυτό να είναι δικαιολογημένο.

Εαν πουμε οτι εχουμε εναν προβολεα ιδανικο με ομοιομορφια ανω του 95%.....τοτε.....

1)η ομοιομορφια φωτεινοτητας και χρωματος εχει να κανει με το gain οθονης και με το ποσο καλη επιστρωση εχει γινει σε ολη την επιφανεια της..
.....δλδ με ιδιο παχος επιστρωσης και την σωστη αναμιξη υλικου......σε καθε εκατοστο αυτης.

αυτο ειναι απο τα βασικα.....

2)θα πρεπει η επιφανεια της να ειναι ομαλη δλδ λεια....(σαν μια κολλα χαρτι..!!!!!)
Ετσι μπορουμε να εχουμε σαφη αποδοση των πιξελ χωρις λαθος στην γεωμετρια τους.....
...το οποιο συνεπαγεται μεγαλο ευρος γωνιας θεασης με την καλυτερη φωτεινοτητα-ευκρινεια

Oλες οι οθονες κερδους(gain)εχουν hotspot και το μονο κερδος φωτεινοτητας που εχουν ειναι στο κεντρο οθονης......δλδ παρακολουθηση μονο απο το κεντρο αυτης...
Ακομα και οι οθονες αρνητικου κερδους εχουν τετοια θεματα...

Στην ουσια δεν κερδιζεις κατι .......παρα μονο ενας που ειναι στο κεντρο...
.....σε ολες τις αλλες θεσεις κερδιζει η οθονη που ειναι χωρις κερδος.

3)ουδετερη χρωματικα....RGBYCMW

εαν λοιπον μια οθονη εχει αυτα τα χαρακτηριστικα τοτε κερδιζει.....
.....και οι υπολοιπες ακολουθουν.....εστω και αν ειναι κοντα.

Αυτη λοιπον που κερδιζει εως σημερα ειναι η stewart studiotek 100

και αν αναλογιστη καποιος,οτι μια οθονη σαν την stewart εχει αποκλιση απο τις προδιαγραφες της 2%....
.....φανταστειτε τι γινετε στις υπολοιπες.......!!!!!!!

......για τοιχους και γυψοσανιδες δεν το συζηταμε.....:flipout:
αλλο βλεπω και αλλο πιο ειναι το σωστο να βλεπω.......μην παρεξηγηθουμε κιολας.

.....πιστευω οτι ειναι πολυ απλα τα πραγματα.....απλα λοιπουν τα λεφτα...
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Stewart Filmscreen και τι κάνει τ

Στη τιμη υπαρχει διαφορα;

'Εψαξα λίγο και βρήκα μία JKP Affinity σταθερή,120' ίντσες,0,9 gain στην τιμή των 2.300 λίρες Αγγλίας....δηλαδή 3000 ευρώ.Αν ισχύει και στην Ελλάδα είναι πολύ καλή τιμή για την ποιότητά της.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Stewart Filmscreen και τι κάνει τις οθόνες

Στη τιμη υπαρχει διαφορα;

Υπάρχει υπέρ της Da-Lite αλλά είναι μικρή. Για την JKP affinity σε σχέση με μια αντίστοιχη stewart μιλάμε.
Για να καταλάβεις, όταν μιλάμε για ακριβές οθόνες, ιδιαίτερα στις εποχές που διανύουμε, οι τιμές παίζουν.
Από κει και πέρα, εάν θελήσουμε custom λύσεις, ανεβαίνουν πολύ οι τιμές.
Αλλά και πάλι όταν λέμε custom μπορεί να μιλάμε για πολύ μεγάλες οθόνες. Ή οθόνες κοίλες που μπαίνουν σε τρέσα. Κάτι που δεν είναι για Home Cinema απαραίτητα κ.ο.κ.


Ο μύθος της stewart, όπως εύστοχα διάβασα πιο πάνω, οφείλεται εν μέρη και στο γεγονός ότι δεν έχει οθόνες που δεν είναι tensioned. Τη στιγμή που άλλοι όπως η Da-Lite, θέλοντας να απευθυνθούν σε χαμηλότερες κατηγορίες τιμής, έχουν μοντέλα που δεν είναι tensioned. Μετά ήρθαν οι κινέζοι... :o

Και δε χρειάζεται πολύ σκέψη για να καταλάβει κανείς γιατί οι οθόνες tensioned (ή σταθερές) είναι κατ' εξοχήν για Home Cinema. Η ανακλαστική επιφάνεια δεν έχει απολύτως καμία σχέση κατ' αρχήν ως υλικό σε σχέση με εκείνες που δεν είναι.
 
Re: Απάντηση: Stewart Filmscreen και τι κάνει τις οθόνες της ξεχωριστές;

δλδ ηλεκτρικη με εντατηρες ποσο θαχει..?

μαλλον τα 2πλα+

Δεν βγαίνει :-P

Μόνο σταθερή, εκτός κι αν έχει αλλάξει κάτι και δεν έχω ενημερωθεί.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Stewart Filmscreen και τι κάνει τ

Υπάρχει υπέρ της Da-Lite αλλά είναι μικρή. Για την JKP affinity σε σχέση με μια αντίστοιχη stewart μιλάμε.


οποτε που ριχνει καποιος τοσα λεφτα...?

Και δε χρειάζεται πολύ σκέψη για να καταλάβει κανείς γιατί οι οθόνες tensioned (ή σταθερές) είναι κατ' εξοχήν για Home Cinema.

:aktion033:
 
Re: Απάντηση: Stewart Filmscreen και τι κάνει τις οθόνες της ξεχωριστές;

2)θα πρεπει η επιφανεια της να ειναι ομαλη δλδ λεια....(σαν μια κολλα χαρτι..!!!!!)
Ετσι μπορουμε να εχουμε σαφη αποδοση των πιξελ χωρις λαθος στην γεωμετρια τους.....
...το οποιο συνεπαγεται μεγαλο ευρος γωνιας θεασης με την καλυτερη φωτεινοτητα-ευκρινεια

Δε θα σχολιάσω τα υπόλοιπα, σε κάποια συμφωνώ, σε κάποια διαφωνώ. Απλά θα σου πω πως αν έχεις tensioned ή σταθερή και δεν είναι απόλυτα ομαλή η επιφάνεια, τότε τσάμπα πλήρωσες (όχι εσύ, όλοι).

Εγώ δεν έχω πρόβλημα να σου πω πως η ίδια η Da-Lite θεωρεί μόνο τις tensioned και σταθερές οθόνες, οθόνες για προβολή βίντεο. τις άλλες τις θεωρεί οθόνες παρουσιάσεων. Άλλωστε όπως είπα, καμία σχέση το υλικό των μεν με των δε.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Stewart Filmscreen και τι κάν

οποτε που ριχνει καποιος τοσα λεφτα...?

Μα στην ίδια την οθόνη, την επίστρωσή της και το πως δουλεύει. Γνωστά αυτά. Απλά όπως ξέρεις, για λίγο καλύτερη εικόνα πληρώνεις πολύ περισσότερα στις οθόνες.

Και εδώ είναι το θέμα. Ενώ γνωρίζουμε ότι μια καλύτερη οθόνη πάντα δίνει καλύτερα αποτελέσματα, επειδή το ποσοστό της βελτίωσης δεν είναι το ίδιο μεγάλο με το να αλλάξεις προβολέα, οι περισσότεροι προτιμούν να έχουν φτηνές οθόνες.

Εξ' ου και ο όρος "πανί" τον οποίο προσωπικά προσπαθώ να μη χρησιμοποιώ.
 
tensioned εχω απο τον Αυγουστο του 2003 η 2004(περασαν πολλα χρονια δεν θυμαμαι :laugh:)

ειναι οπως την πηρα........χαρτι....πιθανον τυχερος.....αλλα δυσκολο.

.....εχει δουλεψει το μοτερ πανω απο 2400 φορες...
 
Για πάντα δεν είναι καμία οθόνη πάντως. Εκτός από τα πιο καινούργια μοντέλα που κάποια στιγμή βγαίνουν και τα θες.
Και το μοτέρ είναι μια λεπτομέρεια που έχει σημασία.
Όλα αυτά ανεβάζουν το κόστος. Και φυσικά τα μεταφορικά από αμέρικα μεριά.

Εδώ σε κάποια ηχεία που έρχονται από εκεί, τους κολλάνε sticker dangerous goods (γιατί έχουν μαγνήτες) και πληρώνεις παραπάνω ασφάλιστρο.
 
tensioned εχω απο τον Αυγουστο του 2003 η 2004(περασαν πολλα χρονια δεν θυμαμαι :laugh:)...

'Ελα εύκολο είναι...όταν έπεσαν με το μηχανάκι ο Κεντέρης με την Θάνου η' ένα χρόνο πριν:D
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Stewart Filmscreen και τι κάνει τις οθόνες της

Όσο για το αν είναι πίσω σε σχέση με τις Stewart τι καλύτερο από ένα συγκριτικό;μόνο έτσι θα συνεχιστεί η' θα σβήσει ο μύθος της Stewart....μπορούν να βρεθούν οθόνες και από τις δύο εταιρείες...ένα καλό προβόλι χρειάζεται και γνώσεις εικόνας από την κριτική επιτροπή...:o

Συγκριτικό οθονών?

Μακάρι...πολύ θα ήθελα να δω τη Στιούαρτ με μια άλλη ίδιων χαρακτηριστικών δίπλα (ίδιες διαστάσεις, ίδιο κέρδος, ίδιο χρώμα) και 2 ίδια προβολάκια καλιμπαρισμένα να τροφοδοτούνται από την ίδια πηγή.:Banane0::Banane0:

Όποια νικήσει, παίζει τελικό με τη γυψοσανίδα!!!:flipout:


ΥΓ

Οι γκουρού αετομάτηδες δεν θα παραστούν στον τελικό για την αποφυγή καρδιακών επεισοδίων.-bye-
 
......για τοιχους και γυψοσανιδες δεν το συζηταμε.....:flipout:
αλλο βλεπω και αλλο πιο ειναι το σωστο να βλεπω.......μην παρεξηγηθουμε κιολας.

Καλό διάβασμα:

http://www.hometheatershack.com/for...black-widow-pfg-presentation-black-widow.html

Ό,τι δεν καταλαβαίνεις, ρώτα!!!


Καλά, αυτό το:

''η ομοιομορφια φωτεινοτητας και χρωματος εχει να κανει με το gain οθονης και με το ποσο καλη επιστρωση εχει γινει σε ολη την επιφανεια της..''

Μάλιστα!! Η ομοιομορφία χρώματος έχει να κάνει με το gain και την καλή επίστρωση!!!:flipout::flipout:

Ρίξε με τον Πανασόνικ σου λευκή καρτέλα στην Στιούαρτ και 'γω θα ρίξω με τον 8720 σε πέτρα.......θα δούμε μετά ποιος έχει καλύτερη ομοιομορφία χρώματος!!!:flipout:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Stewart Filmscreen και τι κάνει τις οθόνες της

Συγκριτικό οθονών?

Μακάρι...πολύ θα ήθελα να δω τη Στιούαρτ με μια άλλη ίδιων χαρακτηριστικών δίπλα (ίδιες διαστάσεις, ίδιο κέρδος, ίδιο χρώμα) και 2 ίδια προβολάκια καλιμπαρισμένα να τροφοδοτούνται από την ίδια πηγή.:Banane0::Banane0:

Όποια νικήσει, παίζει τελικό με τη γυψοσανίδα!!!:flipout:


Είναι το μόνο που έχει απομείνει...σε ό,τι αφορά το home cinema σε όλα υπάρχουν συγκριτικά τεστ...προβολείς,pro-av,πεντακάναλους/επτακάναλους τελικούς,blue ray player,ηχεία,καλώδια...τα τελευταία μέχρι και σε ρεύματος !!!!!

...οι διαφορές των οθονών όντως υπάρχουν και παίζουν μεγάλο ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα,χώρος,προβολέας,οθόνη...ως γνωστό είναι αυτό που βλέπουμε....αν υπάρχει θέληση γίνεται,ευτυχώς οθόνες κορυφαίες αντιπροσωπεύονται πλέον στην Ελλάδα,μην ξεχνάτε και τις Screen Innovations
 
Δεν διαφωνώ ότι ο χώρος παίζει τεράστιο ρόλο στην βιντεοπροβολή. Το ερωτηματικό μου είναι κατά πόσο μια πανάκριβη οθόνη θα δείχνει καλύτερα το υλικό από μια χαμηλής ή μέσης τιμής οθόνη, εφόσον το προβολικό μας καλιμπραριστεί σωστά. Δεν μιλάω για την ποιότητα των υλικών ή την αντοχή τους, ούτε αν θα κάνει ζάρες σε 2 χρόνια ή ποτέ. Μιλάω καθαρά από θέμα εικόνας. Και επειδή η εικόνα δεν είναι ήχος για να μείνουμε σε υποκειμενικές κρίσεις ψάχνοντας τη γνώμη χρυσαυτιάδων, κάνω την εξής απλή ερώτηση:

Δύο οθόνες στον ίδιο χώρο με την ίδια πηγή, από τις οποίες το μετρητικό μας παίρνει τα ίδια νουμεράκια κατόπιν ρύθμισης, είναι δυνατόν να δείχνουν διαφορετικά??

(μιλάω για τις βασικές παραμέτρους: Φωτεινότητα, ομοιομορφία, RGB, gamma, χρώματα.)
 
Δεν διαφωνώ ότι ο χώρος παίζει τεράστιο ρόλο στην βιντεοπροβολή. Το ερωτηματικό μου είναι κατά πόσο μια πανάκριβη οθόνη θα δείχνει καλύτερα το υλικό από μια χαμηλής ή μέσης τιμής οθόνη, εφόσον το προβολικό μας καλιμπραριστεί σωστά. Δεν μιλάω για την ποιότητα των υλικών ή την αντοχή τους, ούτε αν θα κάνει ζάρες σε 2 χρόνια ή ποτέ. Μιλάω καθαρά από θέμα εικόνας. Και επειδή η εικόνα δεν είναι ήχος για να μείνουμε σε υποκειμενικές κρίσεις ψάχνοντας τη γνώμη χρυσαυτιάδων, κάνω την εξής απλή ερώτηση:

Δύο οθόνες στον ίδιο χώρο με την ίδια πηγή, από τις οποίες το μετρητικό μας παίρνει τα ίδια νουμεράκια κατόπιν ρύθμισης, είναι δυνατόν να δείχνουν διαφορετικά??

(μιλάω για τις βασικές παραμέτρους: Φωτεινότητα, ομοιομορφία, RGB, gamma, χρώματα.)

......εαν διαβαζες αυτα που εγραψα δεν θα ρωταγες......
πιθανον να μην τα ξερεις,αλλα και να μην τα εχεις δει.....το καταλαβαινω...

αλλα για να μην κουραζεσαι ....ΝΑΙ υπαρχουν διαφορες και ας εχει γινει ακριβες ρυθμιση.

....το ιδιο ισχυει και στον ηχο.....οπου βεβαια ειναι πιο πολυπλοκο το θεμα.

Οταν σταματησεις να βλεπεις τις δικες σου diy λυσεις κορυφαιες,τοτε ισως ΔΕΙΣ πραγματικα τι ειναι σωστο και τι περιπου σωστο....
 
......εαν διαβαζες αυτα που εγραψα δεν θα ρωταγες......
πιθανον να μην τα ξερεις,αλλα και να μην τα εχεις δει.....το καταλαβαινω...

αλλα για να μην κουραζεσαι ....ΝΑΙ υπαρχουν διαφορες και ας εχει γινει ακριβες ρυθμιση.

....το ιδιο ισχυει και στον ηχο.....οπου βεβαια ειναι πιο πολυπλοκο το θεμα.

Οταν σταματησεις να βλεπεις τις δικες σου diy λυσεις κορυφαιες,τοτε ισως ΔΕΙΣ πραγματικα τι ειναι σωστο και τι περιπου σωστο....

Καλά ό,τι πεις...

Τέλος, να σου θυμίσω ότι το νήμα των ανεκδότων είναι στην Καφέ, με κάτι τέτοια ποστ παίρνεις σίγουρα το χρυσό μετάλλιο.