Στην Ελλαδα με ξένες πινακίδες (εντος ε.ε).

240f0dc7.gif
 
δε ξέρω παιδιά, έχω πάρει 3-4 κλήσεις ειδικά στάθμευσης όλες αν δεν κάνω λάθος. Και σίγουρα και οι 2 τροχαία και δημοτική αστυνομία!

θεώρησα ότι δεν μπορούν να βρούν άκρη, και δεν πλήρωσα τίποτα!

Πάνε χρονια τώρα μάλλον θα είχε έρθει κάτι...

Στη Θεσσαλονικη του ηρθανε μετα απο 8 χρονια,γιατι ειχε αλλαξει διευθυνσεις σπιτιου και εργασιας περισσοτερο απο 2 φορες και δεν τον ειχαν βρει.Του ηρθαν μαζεμενα και τρελλαθηκε,βλεπεις πετουσε τις κλησεις απο παρκαρισμα στην Ιωνος Δραγουμη ...
 
όχι όχι, δεν είμαι και χαζός, είναι μια ειδική περίπτωση με ξένες πινακίδες μόνιμα στο νησί το auto,

μόνιμος κάτοικος εξωτερικού, και όλοι με συμβούλεψαν να μην πληρώνω κλήσεις και το έκανα!

έχουν περάσει χρόνια, αν έρθουν τι θα κάνω θα τις πληρώσω!

Ελπίζω όχι βέβαια!
 
Απάντηση: Re: Στην Ελλαδα με ξένες πινακίδες (εντος ε.ε).

Αναδημοσιεύω για να προλάβω κάποιους ...και να τεκμηριωσω αυτά που σας έλεγα .



Το «κόλπο» του δαιμόνιου Έλληνα, να προσπαθεί να αποφύγει τα υψηλά τέλη κυκλοφορίας και το τεκμήριο για ένα ακριβό αυτοκίνητο, μέσω της «μεταφοράς» του σε γειτονική χώρα (παλιότερα Γερμανία, τώρα της μόδας είναι η Βουλγαρία) δεν είναι σίγουρα καινούριο. Κατά τις εκτιμήσεις του ΣΔΟΕ, σήμερα το αστρονομικό 80% των ακριβών οχημάτων με ξένες πινακίδες, κυκλοφορούν παράνομα στους ελληνικούς δρόμους.

Ωστόσο, αυτό που έχει αλλάξει, είναι ότι πλέον ξένες πινακίδες σκέφτονται να πάρουν –αν δεν το έχουν κάνει ήδη- και χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων μικρού ή μεσαίου κυβισμού, προκειμένου να πληρώνουν τα σαφέστατα φθηνότερα τέλη του ξένου κράτος.

Η διαδικασία είναι απλή. Αρκεί ένα ταξίδι εξπρές στο εξωτερικό. Ειδικά για την Γερμανία, όπως εξηγεί στο newpost.gr ο εισαγωγέας αυτοκινήτων Δημήτρης Μπαλέρμας, «δηλώνεις μια διεύθυνση κατοικίας, ενός φίλου σου για παράδειγμα, αφού οι γερμανικές αρχές δεν ενδιαφέρονται αν πραγματικά μένεις εκεί και αφού περάσει το αυτοκίνητο ΚΤΕΟ, σε μισή ώρα θα έχεις πάρει τις πινακίδες. Για την Βουλγαρία ξέρω ότι δεν χρειάζεται καν να πάρεις το αυτοκίνητο μαζί, γιατί μπορεί να περάσει εικονικά το ΚΤΕΟ».

Η εγγραφή στο βουλγαρικό υπουργείο μεταφορών, σημαίνει πρακτικά ότι η δαπάνη των τελών κυκλοφορίας θα περιοριστεί στα 350 ευρώ για ένα όχημα 5.000 κυβικών, ενώ για ένα μικρότερο των 1.600, ο φόρος δεν θα ξεπεράσει τα 150 ευρώ. Εδώ όμως αρχίζουν τα δύσκολα, που ακούνε στο όνομα… ΣΔΟΕ.

ΣΔΟΕ: «Δεσμεύσαμε ένα στα δύο αυτοκίνητα που ελέχθησαν»

Οι εντατικοί έλεγχοι των ράμπο του Σώματος Δίωξης Οικονομικού εγκλήματος το τελευταίο διάστημα, εντόπισαν «λαβράκι».
«Από τους 550 ελέγχους που κάναμε μόνο τους τελευταίους τρεις μήνες, εντοπίσαμε 220 αυτοκίνητα που κυκλοφορούσαν παράνομα στην Ελλάδα με ξένες πινακίδες και τα δεσμεύσαμε. Ένα στα δύο δηλαδή. Ήδη έχουν επιβληθεί τα διοικητικά πρόστιμα και σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να ασκηθεί και ποινική δίωξη», αποκαλύπτει στο newpost.gr ο Διευθυντής της Κεντρικής Υπηρεσίας ΣΔΟΕ, Θόδωρος Φλωράτος.

Αυτή την περίοδο γίνεται διασταύρωση των στοιχείων των οχημάτων με ξένες πινακίδες που κυκλοφορούν στην Ελλάδα με την συνδρομή της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων, οπότε «σύντομα θα ξέρουμε πόσα ακριβώς είναι και αναμένεται να αυξηθεί κατά πολύ ο αριθμός των παράνομων που θα εντοπιστούν», όπως εκτιμά ο κ. Φλωράτος.

Αξίζει να ρισκάρεις να πληρώσεις το πρόστιμο;

Το καυτό ερώτημα προς το ΣΔΟΕ παραμένει: αν κανείς δεν πληροί την βασική προϋπόθεση της διαμονής 6 μήνες το χρόνο στο εξωτερικό, αξίζει να ρισκάρει να τον εντοπίσει ο έλεγχος, προκειμένου να γλυτώσει τα υψηλότατα ελληνικά τέλη κυκλοφορίας και τους λοιπούς φόρους;

«Ενδεικτικά το πρόστιμο για ένα αυτοκίνητο 1600 κυβικών είναι 5.000 ευρώ! Αν μάλιστα αποδειχθεί ότι σκοπός μου ήταν να καταστρατηγήσω τους νόμους κατά την εισαγωγή του αυτοκινήτου, επί τούτου για να αποφύγω την ελληνική φορολογία, διώκομαι και για λαθρεμπορία, που επισύρει ποινή φυλάκισης από 11 μήνες έως 5 χρόνια. Δεν είναι τόσο απλό», εξηγεί ο διευθυντής του ΣΔΟΕ.