Στην Intersys η αντιπροσωπεία της Olympus.

Ψυχραιμαααααααααααααααα....ακομα δεν τους 'ειδαμε' φερετρο τους βαλαμε.
Ας ελπισουμε οτι απεχτισαν πειρα απο την προηγουμενη αντιπροσωπευση που ειχαν..
 
Νίκο ρώτησέ τους τι πολιτική θα ακολουθήσουν για όλους όσους έχουν ήδη προϊόντα και τρέχει η εγγύηση, ενώ είναι αγορασμένα από το εξωτερικό. Η φωτοματίκ κάλυπτε κανονικά τις εγγυήσεις. Η ιντερσύς θα το κάνει, ή θα αρνείται αν το s/n δεν ανήκει σε δική της εισαγωγή; (Γιατί αυτό κάνει σε άλλα προϊόντα που αντιπροσωπεύει. Μάλιστα δε, αν δεν αποσταλεί φωτοτυπία της απόδειξης και η κάρτα εγγύησης, δεν αναγνωρίζει ούτε και για τις δικές της εισαγωγές την εγγύηση. Αυτό το τελευταίο το αντιμετώπισαν αρκετοί συνφορουμίτες, όταν αγοράσαμε όλοι μαζί τηλεοράσεις πάιονιρ με τριετή εγγύηση και σε όσους δεν είχαν αποστείλει τα δικαιολογητικά, δεν αναγνώριζε την τριετή εγγύηση).
 
Η μοναδική εμπειρία που είχα μέχρι τώρα με την Intersys ήταν όταν πήρα την S95: επειδή δεν περιείχε το πλήρες manual, προσπάθησα να το κατεβάσω από το διαδίκτυο. Υπήρχε σε όλες τις ευρωπαϊκές γλώσσες ΕΚΤΟΣ από Ελληνικά, οπότε επικοινώνησα μαζί τους, και η κυρία με την οποία μίλησα απαίτησε τα πλήρη στοιχεία μου και το τιμολόγιο αγοράς. Βαρέθηκα και κατέβασα το Αγγλικό... Προς το παρόν τα αντίστοιχα Ελληνικά της Oly κατεβαίνουν κανονικά :chinscratch:. Λέτε τώρα που δεν έχει προΙόν που πουλάει μόνο του λόγω ονόματος να βελτιωθούν?
 
Re: Απάντηση: Στην Intersys η αντιπροσωπεία της Olympus.

Νίκο ρώτησέ τους τι πολιτική θα ακολουθήσουν για όλους όσους έχουν ήδη προϊόντα και τρέχει η εγγύηση, ενώ είναι αγορασμένα από το εξωτερικό. Η φωτοματίκ κάλυπτε κανονικά τις εγγυήσεις. Η ιντερσύς θα το κάνει, ή θα αρνείται αν το s/n δεν ανήκει σε δική της εισαγωγή; (Γιατί αυτό κάνει σε άλλα προϊόντα που αντιπροσωπεύει. Μάλιστα δε, αν δεν αποσταλεί φωτοτυπία της απόδειξης και η κάρτα εγγύησης, δεν αναγνωρίζει ούτε και για τις δικές της εισαγωγές την εγγύηση. Αυτό το τελευταίο το αντιμετώπισαν αρκετοί συνφορουμίτες, όταν αγοράσαμε όλοι μαζί τηλεοράσεις πάιονιρ με τριετή εγγύηση και σε όσους δεν είχαν αποστείλει τα δικαιολογητικά, δεν αναγνώριζε την τριετή εγγύηση).

Την ίδια ερώτηση θα έκανα και εγώ.
Νίκο μάθε αν μπορείς.
 
Καλά συγνώμη, τι έλεγε δηλαδή όταν εμφανιζόσασταν με paneuropean εγγύηση και απόδειξη αγοράς εξωτερικού?
 
Λοιπόν παιδιά η κατάσταση θυμίζει Άννα και Καϊάφα, κοινώς ο ένας με στέλνει στον άλλο. Η υπεύθυνη μάρκετινγκ που επωμίστηκε το ρόλο να απαντήσει στις ερωτήσεις μου, εδώ και δύο μέρες είναι σε "συνάντηση". Κάποια στιγμή χθες την πέτυχα και καθόσον "είχε κόσμο στο γραφείο" δώσαμε τηλεφωνικό ραντεβού για σήμερα το πρωί στις 10.30. Όσο τη βρήκατε εσείς άλλο τόσο τη βρήκα κι εγώ. Στην αρχή μιλούσε, μετά ήταν πάλι σε συνάντηση και στη συνέχεια κάποιος συνεργάτης της μου είπε ότι Δευτέρα και Τρίτη θα λείπει στο εξωτερικό και να την πάρω πάλι Τετάρτη πρωί...
Ας μην βιαστούμε να βγάλουμε συμπεράσματα αλλά η δημοσιογραφική μου πείρα λέει ότι σε παρόμοιες περιπτώσεις ο συνομιλητής είτε δεν θέλει να μιλήσει είτε δεν ξέρει τι να πει
 
Στο γνωστό μας φωτογραφικό φόρουμ, διαβάζω καλές εμπειρίες από Intersys, αντικατέστησαν υποβρύχια 11 μηνών με καινούρια...
 
Δημήτρη δεν τους έχω εμπιστοσύνη. Μπροστά στην απώλεια της Canon (από Ιανουάριο 2013 παύουν να είναι αντιπρόσωποι) παραδόθηκαν στην Olympus "άνευ όρων". Επειδή όμως τον αράπη κι αν τον πλένεις το σαπούνι σου χαλάς, μόλις δέσουν τον γάϊδαρο θα αρχίσουν τα ίδια (που εμένα προσωπικά με έκαναν να φύγω από την Canon δια παντός).
 
Εχει ηδη ερθει και ανοιξει η Canon Hellas αλλα ακομα διανομη, πωλησεις και φυσικα σερβις κανει μονο η intersys. Eιναι ακομα μια μεσοβεζικη κατασταση....
 
Μέχρι πότε?
Κι αυτήν την στιγμή πέρα απο την intersys δεν υπάρχει κάποιος για σέρβις canon? με την προϋπόθεση να δίνει μια κάποια εγγύηση για την δουλειά του και για τα ανταλλακτικά, όχι στην έφτιαξα την μηχανή και απο κει και πέρα δεν σε ξέρω...
 
Δυστηχως μονο η Ιntersys κανει ακομα Logistics, πωλησεις κλπ.

Αμφιβαλλω αν και οταν αναλαβει η Canon Hellas τα παραπανω μπορεσει να αναλαβει αμεσα το σερβις...Μακαρι.
 
Σε άλλου τύπου προιόντα πάντως (επαγγελματικούς εκτυπωτές γραφείου) η Canon μου έχει στείλει εγγράφως ότι η Intersys τουλάχιστον ως το 2015 θα συνεχίσει να έχει το service και την υποστήριξη
 
Στους εκτυπωτες γραφειου δεν κουνιεται απο την Ιντερσυς η Canon.

Eιναι τελειως αλλο κομματι της μαμας εταιρειας.
 
Χθες παρέλαβα τον 14-35/2, ο οποίος παρουσίαζε πρόβλημα εστίασης και πήγε μια βόλτα μέχρι την Πορτογαλία για να επισκευαστεί. Ο φακός αγοράστηκε τον Ιούνιο του 11 από Αθήνα.
Ομολογώ ότι η εξυπηρέτηση από την intersys ήταν μη αναμενόμενη, δεδομένης της πρότερης εμπειρίας που είχα με την εν λόγω εταιρεία. Παρέλαβαν το φακό, τους τον πήγα ο ίδιος, ενώ θα μπορούσα να τον είχα στείλει με εταιρεία κούριερ και δική τους χρέωση. Μου ζήτσαν την απόδειξη αγοράς και όχι την κάρτα διετούς εγγύησης (τα είχα και τα δύο). Ο φακός έφτασε στα χέρια μου με κούριερ, πάλι με χρέωση της intersys, άρτια συσκευασμένος και προφυλαγμένος.
Ομολογώ πως με ξάφνιασαν ευχάριστα. Εκεί που πίστευα πως θα έπρεπε να αποδείξω τα αυτονόητα, βλέπετε δεν είχα αγοράσει από αυτούς τον φακό γιατί πέρσι δεν είχαν σχέση με την olympus και θεωρούσα πως έπρεπε να "παλέψω" για την εγγύηση, όλα έγιναν ομαλά και αψεγάδιαστα. Εύχομαι η intersys να συνεχίσει έτσι και όχι μόνο για την olympus...
 
Δεν ξέρω τι θα γινόταν αν τους παρουσίαζες απόδειξη αγοράς από εξωτερικό, οπότε όποιος αποκτήσει τέτοια εμπειρία καλό είναι να μας τη μεταφέρει
 
Φωτογραφική μηχανή φίλου παρουσίασε πρόβλημα αισθητήρα, μίλησα εγώ με την intersys τους είπα ότι έχει αγοραστεί από το ebay.co.uk και μου είπαν ότι θέλουν μόνο την απόδειξη αγοράς και όχι την κάρτα διετούς εγγύησης, η εγγύηση ισχύει κανονικά για 2 χρόνια από την στιγμή που η αγορά έγινε εντός της Ευρωπαικής ένωσης.

Η OLYMPUS IMAGING CORP., [Shinjuku Monolith, 2-3-1 Nishi-Shinjuku, Shinjuku-ku, Tokyo 163-0914,] Japan χορηγεί ενός έτους παγκόσμια εγγύηση. Η παρούσα παγκόσμια εγγύηση πρέπει να υποβληθεί σε εξουσιοδοτημένο κέντρο επισκευής της Olympus, πριν την τέλεση οιασδήποτε επισκευής, σύμφωνα με τις προϋποθέσεις της εγγυήσεως. Η παρούσα εγγύηση ισχύει μόνο εφόσον το Πιστοποιητικό Εγγύησης και η απόδειξη αγοράς κατατεθούν στον κέντρο επισκευής της Olympus.

Επιπρόσθετα της Παγκόσμιας Εγγύησης ενός έτους, που εκδίδεται από την Olympus Corporation στην Ιαπωνία, η Ευρωπαϊκή εγγύηση, η οποία εκδίδεται από την Olympus Europa GmbH, ισχύει για δύο έτη από την ημερομηνία αγοράς, εάν αγοράσατε το προϊόν μετά την 1η Απριλίου 2004. Σημειώστε ότι η εν λόγω εγγύηση είναι πρόσθετη και δεν επηρεάζει τα θεσμικά κατοχυρωμένα δικαιώματα του αγοραστή.

Περισότερα όταν γυρίσει η μηχανή από Πορτογαλία.